Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

Novi Porsche 911 najbrži u 6., a ne u 8. brzini

 

186627-Porsche 911 77.jpg

 

Polako se otkrivaju i zanimljivi detalji i performanse. Još uvek se debatuje da li nova 992 generacija Porsche Carrere previše liči na odlazeću, ali po pitanju izgleda novog 911 više se ništa menjati neće.

Sa druge strane, Porsche je počeo da golica maštu medija i budućih kupaca performansama. Brojke koje definišu maksimalnu brzinu su impresivne, ali ne mnogo unapređene. Carrera S ima maksimalnu brzinu od 310 km/h, samo 16 km/h manje od do sada najbržeg 911 GT2 RS. Carrera 4S ja na nivou prethodnika, sa simboličnih par kilometara na čas više. Međutim, postoji zanimljivost vezana za postizanje maksimalnih brzina, koja za Porsche i nije novina, ali relativno retko se javno iznosi. Novi 911 koristi osmostepeni PDK menjač sa dvostrukom spojnicom, koji je preuzet iz Panamere, ali modifikovan po pitanju prenosnih odnosa. Međutim, Porsche 911 svoju maksimalnu brzinu dohvata već u šestom stepenu prenosa, pa se postavlja pitanje čemu višak prenosa u menjaču. Odgovor je jednostavan i logičan. Menjač je u osnovi konstruisan, a prenosi po pitanju performansi proračunati, na bazi šestostepenog menjača. Dve dodatne brzine, sedma i osma, su dugački ''overdrive'' i služe za štednju goriva, pogotovo pri dužem krstarenju velikim brzinama. Drugim rečima, rezervoar će duže potrajati, a 911 se lakše izborio sa WLTP i taksama zbog velike emisije CO2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 dobija rešenje protiv aquaplaninga

 

Porsche 911 7777770.jpg

 

Porsche 911 nesporno je jedan od sportskih automobila sa najboljim balansom i voznom dinamikom na svetu. Takav status drži još od prvog modela proizvedenog još 1963. a do sada ih je kupcima isporučeno preko milion. Međutim, specifičan oblik karoserije, mala masa i ekstremno široki pneumatici, hronično stvaraju jedan problem.

Stvoren za najbolje moguće performanse na suvom, 911 je veoma podložan aquaplaningu na kiši. Najbolje rešenje bilo bi smanjiti brzinu, međutim, praksa pokazuje da vlasnici 911 nisu skloni puštanju gasa, i uzdaju se u pomoć ESP sistema. A ESP, koliko god bio koristan, u situaciji kada pneumatici zbog vode izgube kontakt sa podlogom, malo može da pomogne. Ovu činjenicu priznaje i Ulrich Morbitzer, šef razvoja šasija u Porscheu. Nova generacija 911 koja uskoro kreće u prodaju sa unapređenjima kao što su elektronski pojačivač kočnica, kontinuirano adaptivno ogibljenje, ali i točkovima od čak 21'' na zadnjoj osovini. Uz sve to, vozačima će, u standardnoj opremi, doneti sistem koji će povećati bezbednost vožnje na mokrom.

 

Minijaturni mikrofon u funkciji senzora pratiće buku koju izazivaju kapi vode u prednjim lukovima točkova, i u odnosu na brzinu vožnje, sistem će vozaču preporučivati aktiviranje moda za vožnju po mokrom. Kada je aktiviran ''Wet mode'', više snage biće poslato na prednje uže pneumatike (kod 4S verzije), i povećaće se ugao zadnjeg spojlera. Elektronski sistemi stabilnosti (PSM) i kontrole proklizavanja (PTM) spustiće granice tolerancije i ranije stupati u akciju. Zanimljivo je da je ovaj sistem koji povećava bezbednost pri vožnji na mokrom postoji već dugo. Porsche ga ima spremnog za ugradnju još od sredine 90-ih godina prošlog veka, a nastao je kao deo programa pod imenom ''Prometheeus'', započetog od strane Daimler-Benza. Sam Morbitzer kaže da ne zna zbog čega se mod za vožnju po kiši nije ranije ugrađivao. Kako kaže, to su bile odluke pre nego što je došao na današnju funkciju, a sistem je pre svega bio namenjen za primenu na najsnažnijim Turbo verzijama 911. August Achleitner, glavni inženjer aktuelnog 911 programa, odlučio je da se u sve verzije ugradi program za vožnju po mokrom, nakon što je pročitao članak o udesu vlasnika 911 po kiši koji se dogodio u Austriji. Morbitzer upozorava da vozači 911 po kiši i dalje nisu svesni koliko su pri velikim brzinama blizu aquaplaningu, i da se i pored svih elektronskih sistema ipak mora prilagoditi brzina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Porsche 911 Cabrio

 

porsche-911-cabriolet 1111111.jpg

 

Porsche je u novembru 2018. godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992), i to prvo samo u Coupe izdanju.

 

porsche-911-cabriolet 111111.jpg

 

Sada stiže i novi 911 Cabrio, sa sklopivim mekim krovom koji se otvara/zatvara za 12 sekundi (pri brzinama do 50 km/h).

 

porsche-911-cabriolet 111.jpg porsche-911-cabriolet 1111.jpg

 

Na početku će biti dostupne verzije Carrera S i Carrera 4S (ova druga verzija je sa pogonom na sva četiri točka), pri čemu se za pogon brine 3.0 litarski šestocilindraš koji razvija 331 kW/450KS i 530 Nm, uparen sa 8-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

porsche-911-cabriolet 1.jpg

 

Porsche 911 Carrera S Cabrio:

  • Motor - 3.0 litarski (2981 kubik), 6-cilindara boxer, twin-turbo benzinac
  • Najveća snaga - 331 kW/450KS pri 6500 o/min.
  • Najveći obrtni moment - 530 Nm pri 2300-5000 o/min.
  • Transmisija - 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, zadnji pogon
  • 0-100 km/h (sa Sport Plus paketom) - 3.9 (3.7) sekundi
  • 0-160 km/h (uz Sport Plus) - 8.5 (8.2) sekundi
  • Najveća brzina - 306 km/h
  • Potrošnja goriva - 9.1 l/100 km kombinovano

Porsche 911 Carrera 4S Cabrio:

  • Motor - 3.0 litarski (2981 kubik), 6-cilindara boxer, twin-turbo benzinac
  • Najveća snaga - 331 kW/450KS pri 6500 o/min.
  • Najveći obrtni moment - 530 Nm pri 2300-5000 o/min.
  • Transmisija - 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka
  • 0-100 km/h (uz Sport Plus) - 3.6 (3.4) sekundi
  • 0-160 km/h (uz Sport Plus) - 8.7 (8.4) sekundi
  • Najveća brzina - 304 km/h
  • Potrošnja goriva - 9.0 l/100 km kombinovano

Što se dimenzija tiče, dužina iznosi 4519 mm, širina 1852 mm, visina 1299 mm a međuosovinsko rastojanje 2450 mm.

 

porsche-911-cabriolet 11111.jpg

 

Automobil ima točkove od 20 i 21 inča, a deo opreme čine i brojni aktivni bezbednosni sistemi, pri čemu je na raspolaganju i night-vision sistem.

 

porsche-911-cabriolet 11.jpg

 

Porsche 911 Carrera S Cabrio košta 134.405 evra u Nemačkoj, a verzija 911 Carrera 4S Cabrio tamo ima cenu od 142.259 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo Gemballa GTR 8XX Evo-R

 

gemballa-gtr-8xx-evo-r.jpg

 

Gemballa GTR 8XX Evo-R je modifikovani Porsche 911 Turbo, sa agresivnijim izgledom i još više snage.

 

gemballa-gtr-8xx-evo-r 11.jpg

 

To znači da 3.8 litarski šestocilindraš sada raspolaže sa 602 kW/807KS i 1098 Nm obrtnog momenta, pa ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.38 sekundi, do 200 km/h automobil stiže za samo 7.5 sekundi i postiže najveću brzinu od 370 km/h.

 

gemballa-gtr-8xx-evo-r 111.jpg

 

Ističu se i aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji branik sa tri velika otvora za vazduh, nova prednja hauba, proširenja blatobrana, set pragova, bočni otvori za vazduh, zadnji difuzor, veliki zadnji spojler), crni točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice, kao i doterani enterijer (Gemballa volan sa alkantarom, ugljenična vlakna...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mC8RYEP4e6fIjXGg2zQi0C6pYJ1tsh7k_3V Carfection video: Prvi utisci Porsche 911 Carrera S

 

Henry Catchpole se upoznaje sa novim Porsche-om 911 na putevima Španije, ali i na stazi.

Sa više snage u odnosu na prethodnu generaciju, ali i više kilograma, da li je i dalje vrhunski sportski automobil u pitanju koji postavlja standarde za ostale? I, koji je bolji...da li verzija ''S'' sa pogonom samo pozadi, ili 4S?

 

 

 

AAuE7mAeDAhWox_BRXBBEpriLmZLPpuYC_dW-h_9 AutoExpress video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Carrera 4S by Porsche Exclusive Manufaktur

 

porsche-911 13.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur je sa nekoliko slika pokazao kako može da se dotera i nova generacija 911-ice (serija 992).

Ova Porscheova specijalna divizija je za 911 Carrera 4S predvidela crni krov napravljen od ugljeničnih vlakana (pa je automobil nešto lakši i ima niže težište), kao i retrovizore od ugljeničnih vlakana, petokrake Porsche Exclusive bi-color alu točkove sa Michelin Pilot Sport gumama, Porsche LED Matrix prednja svetla, zatamnjena zadnja stakla, crne ''Porsche'' i ''911 Carrera 4S'' natpise, revidirani zadnji branik sa integrisanim crnim izduvnim cevima...

 

porsche-911 1333.jpg

 

Unutrašnjost se ističe sigurnosnim pojasevima u ''Lizard Green'' boji, zelenom podlogom brojača obrtaja, kožnim sportskim sedištima sa utisnutim Porsche logom na naslonima za glavu, volanom sa alkantarom i ugljeničnim vlaknima, centralnim naslonom za ruke sa alkanatrom i Porsche natpisom, kao i ugljeničnim vlaknima na centralnoj konzoli i prednjem panelu.

 

porsche-911 133.jpg

 

Automobil pokreće 3.0 litarski šestocilindrični motor sa 450KS i 530 Nm, a u paru sa 8-stepenim PDK automatikom i opcionim Sport Chrono Package-om ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.4 sekunde (najveća brzina iznosi 306 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCODkbsCmVYbM07IO9iau-_6etHA1svWKv9 Edmunds video: Test Porsche 911 Carrera S

 

Iako tako ne izgleda, ali je zaista u pitanju potpuno nova generacija modela 911. Šta je novo? Malo je veći, brži ali i skuplji. :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCZYLM3-Uti7uZ7QZtHcdgmraP--0HS3FDy Autogefühl video: Test Porsche 911 (992)

 

Kao i uvek sa ovog kanala, veliki i dug test nove generacije modela 911.

Spolja, iznutra, na stazi ali i na javnom putu, plus direktno poređenje verzije sa pogonom pozadi (Carrera S) i sa pogonom na svim točkovima (Carrera 4S):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCd0VzjcJEVJp1tTnN9QmT0ZG2B3Gi4glDB Dokumentarni film - Porsche 911 (992)

 

Porsche je objavio video koji detaljnije govori pre svega o twin-turbo 3.0 šestaku, o izazovima sa kojima su se suočavali tokom razvoja generacije 992, razlikama između EU i USA verzije...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 Turbo

 

189375-porsche turbo 1.jpg

 

Porsche je u novembru 2018. godine na sajmu automobila u Los Anđelesu predstavio novu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992), i to prvo u Coupe izdanju. Zatim su Nemci prošlog meseca prikazali i novi 911 Cabrio, sa sklopivim mekim krovom koji se otvara/zatvara za 12 sekundi (pri brzinama do 50 km/h). Ni tu naravno nije kraj jer su u pripremi i brojne druge varijante, među njima i novi 911 Turbo. Taj novi 911 Turbo će zvanično biti promovisan u prvoj polovini 2019. godine, ali nekoliko slika je već sada procurelo. I to iz same Porsche fabrike...

 

189376-porsche turbo 111.jpg

 

Neke inforamcije kažu da bi nova 911-ica Turbo trebalo da dobije šestocilindrični motor sa blizu 600KS, u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. U paketu će se naći i proširenja blatobrana, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer, ali na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche GTstreet RS

 

189456-techart 22222.jpg

 

Nemački TechArt će izlagati na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, pri čemu će njihova glavna premijera biti sportski model nazvan GTstreet RS.

 

189454-techart 222.jpg

 

Kao baza je ovde poslužio Porsche 911 Turbo S (serija 991.2), ali odmah treba napomenuti da je u planu ekskluzivna serija od samo 10 komada (cena još nije saopštena).

 

189453-techart 2.jpg

 

Što se pogona tiče, tu je 3.8 litarski twin-turbo šestocilindrični motor, sa novim turbo punjačima dok je snaga podignuta na 566 kW/770KS i 920 Nm obrtnog momenta.

 

techart 222222.jpg

 

Zato ne izneneđuju sledeći podaci: ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2.5 sekundi, do 200 km/h za 8.1 sekundu i najveća brzina 340 km/h.

 

189455-techart 2222.jpg

 

Osim snagom i performansmaa, TechArt Porsche GTstreet RS privlači pažnju i aero body paketom od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji spojler), novom prednjom haubom (takođe od ugljeničnih vlakana), proširenjima blatobrana, jačim kočnicama (diskovi 265 mm napred i 325 mm pozadi), 20-inčnim točkovima, doteranim oslanjanjem i jačim kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, kao i alkantarom i kožom u unutrašnjosti.

 

techart 2222222.jpg

 

Uz GT Street RS, TechArt će u Ženevi prikazati i već poznate modele kao što su modifikovani Panamera Turbo S E-Hybrid (ima doterani eksterijer i enterijer, novi sportski izduvni sistem, novi točkovi, kombinovana snaga sada 577 kW/770KS i 980 Nm), kao i pakete za personalizaciju Cayenna i Macana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2019. Porsche 911 Cabrio

 

Teži od coupe verzije za 70 kilograma, krovu treba 12 sekundi da se podigne ili spusti pri brzinama do 50 km/h. Skuplji je za 10-tak hiljada evra od verzije koja nije kabrio...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Porschea 911 Carrera 4S PDK

 

3.0 BiTurbo sa 450 konja i 530 Nm, 306 Km/h maksimuma i do ''stotke'' za 3.6 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Speedster na sajmu u Njujorku

 

porsche speedster.jpg

 

Porsche je proslavu svoje 70-godišnjice u junu prošle godine iskoristio da javnosti prikaže 911 Speedster u koncept izdanju, a zatim je nekoliko meseci kasnije na sajmu automobila u Parizu zvanično potvrđeno da će ovaj automobil ući i u serijsku proizvodnju. Doduše, ta proizvodnja će biti ograničena na samo 1.948 primeraka (u čast 1948. godine i osnivanja kompanije). Najnovija vest kaže da će promocija serijskog 911 Speedstera biti održana sledeće nedelje na sajmu automobila u Šangaju, a tu je i jedna slika na kojoj bi trebalo da bude ovaj model.

 

Ukratko, i 911 Speedster je sportski dvosed, a ističe se novim prednjim svetlima, elementima od ugljeničnih vlakana, velikim alu točkovima, izduvnim sistemom sa cevima od titanijuma, zanimljivim retrovizorima, dok se iza prednjih sedišta nalazi zaštita od ugljeničnih vlakana i u ''double bubble'' obliku. Za unutrašnjost su između ostalog predviđena sportska sedišta od ugljeničnih vlakana i presvučena kožom. Na kraju, za pogon će navodno brinuti 4.0 litarski šestocilindrični motor sa 500KS, u paru sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...