Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2021. Porsche 911 Turbo S

 

Koliko god je prvi, originalni Turbo S bio zahtevan za vožnju, tj. vozač je morao znati šta radi sa gasom i volanom inače ode odmah pored puta, sa najnovijim je mnogo lakše za vozača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 Turbo S

 

208023-techart 911.jpg

 

Nemački TechArt je pripremio tjuning paket za novi Porsche 911 Turbo S. Za početak, tu je aero body kit (novi prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler i zadnji spojler), kao i komplet alu točkova od 20 i 21 inča. Osim toga, vlansici ove 911-ice mogu da dobiju i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, doterani enterijer (koža, ugljenična vlakna, nove pedale, pragovi sa osvetljenjem...), kao i kit za pojačanje motora. Ukratko, 3.8 twin-turbo šestocilindraš ovde ima 60KS i 100 Nm više od fabričkog, što znači da raspolaže sa 710KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: 2021. Porsche 911 Carrera S

 

Novi 911 (992) je preokrenuo trend, tj. po prvi put je novi 911 lakši od starog - za 5% najviše zahvaljujući još većoj upotrebi aluminijuma. Ali, to je samo jedan od tehničkih detalja koji su obrađeni u ovom videu. Dakle, par minuta lepih kadrova i preko 20 minuta korisne priče o autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test 2021. Porsche 911 Turbo

 

45 godina je prošlo od prvog 911 Turbo, a ovako izgleda i vozi se najnoviji:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S Duet

 

porsche-911-turbo-s-duet.jpg

 

911 Turbo S Duet je novo specijalno izdanje nastalo u saradnji Porschea i kompanije Embraer. Radi se o ograničenoj seriji od samo 10 primeraka koji će biti dostupni samo kupcima aviona Embraer Phenom 300E, koji inače košta oko 10 miliona dolara. 911 Turbo S Duet i Embraer Phenom 300E su u kombinaciji Platinum Silver Metallic i Jet Grey Metallic boja, dok su točkovi kod 911 Turbo S u Platinum Silver Metallic boji. Unutrašnjost Porschea 911 Turbo S Duet je u koži, sa dvobojnim kožnim volanom i reperom na 12 sati u plavoj boji. 911 Turbo S pokreće 3.8 motor sa 650 konja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche još dugo neće napraviti električni 911

 

Porsche 911 770.jpg

 

Iz Porschea stižu vesti koje se tiču medijskih glasina o potencijalnoj električnij verziji legendarne 911-ice, a tu su i nagoveštaji o njegovoj plug-in hybrid varijanti. Tačnije, šef Porschea Oliver Blume je izjavio da se električna verzija modela 911 neće pojaviti tako skoro, ako se to ikada i desi. Blume je dodao da će 911 još dugo imati motor sa unutrašnjim sagorevanjem, budući da je to koncept automobila koji je i pripremljen za takav motor. On dodaje da pretvaranje 911-ice u potpuno električni sportski automobil nije idealno, što znači da ako Porsche ikada napravi sportski električni automobil to će najverovatnije biti potpuno novi model. 911 međutim nije imun na promene u auto industriji, pa bi u budućnosti verovatno mogao da se pojavi u sportskoj hibridnoj verziji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

SpeedArt Porsche 911

 

208792-speedart 03.jpg

 

Na slikama je pojačani Porsche 911 Carrera (992) za čije modifikovanje se pobrinuo tjuner SpeedArt.


208790-speedart 02.jpg

 

911 Carrera je pojačan za 100KS i 150 Nm (sada ima 485KS i 600 Nm), dok Carrera S sada raspolaže sa 550KS i 630 Nm.

 

208791-speedart 01.jpg

 

Takođe, u paketu su i dvobojni eksterijer, novi prednji spojler, zadnji spojler, kućišta retrovizora od ugljeničnih vlakana, sportski izduvni sistem, komplet dvobojnih točkova (zlatno-crna ili sivo-crna kombinacija), modifikovano oslanjanje, kao i novi detalji za unutrašnjost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Kanadi novi Porsche 992 Turbo S košta 151.000 evra, u Singapuru 579.000

 

Porsche-911 992 01.jpg

 

Dobro je poznato da su cene automobila različite u različitim državama. To je rezultat brojnih aspekata koji ulaze u računicu kada je u pitanju formiranje cene automobila. Od same zemlje porekla, preko različitih nivoa poreza pa sve to drugih nameta koje države nameću prilikom prodaje automobila.

 

Posebno su pritom pogođeni sportski automobili, među kojima je i Porsche 911 992 Turbo S. Reč je o trenutno najsnažnijoj verziji modela 992, a portal Compare The Market koji se bavi poređenjem cena po različitim zemljama je napravio listu zemalja u kojima je 911 992 Turbo S najjeftiniji. Na prvom mestu se tako iznenađujuće nalazi - Kanada. Tamo novi 911 Turbo S možete dobiti za ''samo'' 151 hiljadu evra! Pišemo ''samo'' jer u odnosu na druge zemlje reč je o više nego poštenoj ceni za ovog sportistu. Primera radi, u Norveškoj isti automobil košta čak 291 hiljada evra. To je međutim ništa naspram Singapura gde kupci za 992 Turbo S moraju da plate vrtoglavih 579.000 evra!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TechArt Porsche 911 Turbo S

 

techart 992 04.jpg

 

Kao što je i najavio u oktobru, nemački TechArt je sada i zvanično predstavio svoj tjuning paket za novi Porsche 911 Turbo S. Za početak, tu je aero body kit (prednji branik sa spojlerom, set pragova, zadnji branik sa difuzorom, zadnji krovni spojler i zadnji spojler), kao i komplet alu točkova od 20 i 21 inča.

 

techart 992 03.jpg

 

Pored toga, vlasnici ove 911-ce mogu da dobiju i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, doterani enterijer (koža, sportske pedale, pragovi sa osvetljenjem...), kao i kit za pojačanje motora.

 

techart 992 02.jpg

 

3.8 litarski twin-turbo šestocilindraš ovde ima 60KS i 100 Nm više od fabričkog, što znači da raspolaže sa 710KS i 900 Nm obrtnog momenta.

 

techart 992 01.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.6 sekundi, a do 200 km/h stiže za 8.1 sekundu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek video: 2021. Porsche 911 Targa

 

Porsche 911 se pravi u zaista dosta varijanti, i lako se čovek pogubi u tome koja je najjača, koja najbrža, koja najjeftinija...ali, postoji jedna njegova varijanta koja je unikatna - Targa.

Nije ni klasični kabrio, a nije ni coupe, već je...pa, Targa :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2021. Porsche 911 Targa

 

3.0 turbo-šestak sa 380 konja i auto sa pola krova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Porsche 911 992 Turbo S

 

U potpuno fabričkom izdanju, što znači 650KS/800Nm iz 3.8 BiTurbo motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Test Porsche 911 Carrera

 

Osnovni 911 - Carrera. Dakle, nema 911 ispod ovog, nema jeftinijeg od ovog - ovo je verzija sa kojom počinje ponuda modela 911.

Ali, iako je ovo početni 911, ima 385 konja, ide oko 4 sekunde do stotke...i oko 13.000 evra je jeftiniji od prve sledeće varijante - Carrera S sa 450 konja. Da li tolika razlika u ceni čini početni 911 ustvari najboljom kupovinom sa aspekta uloženog/dobijenog?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

removebeforerace.jpg RemoveBeforeRace: Porsche 911 Turbo S

 

Postoje automobili za koje se ljudi sa pravom upitaju: ''kako će napraviti, kako će postići da sledeća generacija bude još brža?''

911 spada u tu grupu, ali Porsche nekako uvek uspe da napravi svaki sledeći 911 bržim od onog prethodnog. Kad je u pitanju varijanta Turbo S, to se radi tako što se njegove performanse približe još više GT3 modelu...a 911 Turbo S sa ovom novom (992) generacijom nikada nije bio bliži...toliko je blizu da faktički više i nema rivala u auto svetu, osim baš 911 GT3 RS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: Porsche 911 Turbo S

 

911 Turbo S može da ponizi skoro svaki superauto dosta skuplji od njega, naročito kad se imaju u vidu one performanse koje se stvarno mogu iskoristiti svakodnevno. 

Uvek je 911 bio brz, ali je sada u osmoj generaciji (992) ta njegova brzina dosta pristupačnija, lakše ju je iskoristiti, tj. ne morate biti vozač F1 da bi mogli da potpuno uživate u performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi član Porsche 911 porodice

 

211099-porsche 911 gt.jpg

 

Porsche je objavio najavnu sliku kojom najavljuje da će uskoro predstaviti još jednu verziju modela 911. Premijera ovog modela će se održati 16. februara, a najavljuje se kao najmlađi član Porsche 911 GT porodice. Neki izvori pretpostavljaju da to neće biti novi 911 GT3, već je verovatnije da se radi o verziji GT3 Touring. U svakom slučaju, automobil će dobiti i veliki zadnji spojler, a na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...