Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (991/991.2/992) / 911 R

Recommended Posts

Porsche 911 Carrera 4

 

porsche-911-carrera-4 001.jpg

 

Porsche je krajem jula prikazao baznu verziju nove generacije modela 911 (pod nazivom 911 Carrera), a sada je gamu obogatio i njenom varijantom sa pogonom na sva četiri točka (911 Carrera 4).

 

porsche-911-carrera-4 002.jpg

 

Porsche 911 Carrera 4 će kupcima biti dostupan u Coupe i Cabrio verzijama, a obe imaju 3.0 šestocilindraš sa 385KS i 450 Nm (za razliku od ranije predstavljene snažnije verzije 911 Carrera S koja raspolaže sa 450KS i 530 Nm obrtnog momenta).

 

porsche-911-carrera-4 003.jpg

 

911 Carrera 4 Coupe u paru sa 8-stepenim PDK menjačem od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 4.0 sekunde odnosno 3.8 sekundi sa opcionim Sport Chrono Paketom (911 Carrera 4 Cabrio za 4.2 sekunde odnosno 4.0 sekunde sa Sport Chrono Paketom). Najveća brzina za 911 Carreru 4 Coupe iznosi 290 km/h, a za 911 Carreru 4 Cabrio nešto manje - 288 km/h.

 

porsche-911-carrera-4 004.jpg

 

Tu su i alu točkovi od 19 i 20 inča (opciono i od 20 i 21 inča), adaptivni amortizeri, opcione karbon-kompozitne kočnice, pa sportski izduvni sistem, kao i 10.9-inčni infotainment sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

edmunds.jpg Edmunds video: Porsche 911 vs BMW M850i

 

Porsche je dobio novog izazivača sa starim (BMW ga nekada koristio) imenom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Techart Porsche 911 (992)

 

techart-992 005.jpg

 

Nemački Techart je doradio Porsche 911 Carrera S (serija 992), a u njihovom programu su aero body paket, novi točkovi, modifikovano oslanjanje, kit za pojačanje motora.

 

techart-992 004.jpg

 

Spolja se primećuju novi prednji spojler, komplet pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler, kao i set alu točkova Daytona II od 20 i 21 inča (u boji zlata).

 

techart-992 003.jpg techart-992 002.jpg

 

Takođe, tu su i modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), sportski izduvni sistem, doterani enterijer (koža, volan sa Techart logom, detalji od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale, patosnice...), kao i kit za pojačanje motora (umesto 450KS i 530 Nm sada ima 510KS i 610 Nm).

 

techart 992 001.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: 2020. Porsche 911 (992) Carrera S

 

Posle 8 godina od prethodne generacije (991), izlazi nova, ukupno sedma generacija modela 911 koja nosi kodnu oznaku 992. Verzija na testu je Carrera S sa nepunih 450 konja, što je 30-tak KS više od odlazeće varijante Carrere S. Osim malo više snage, kao i uvek nova generacija 911 je malo duža i malo šira od stare, ali uz naravno zadržavanje tradicionalnog Porsche dizajna. Ono što Porsche ne zadržava je cena, već je svaka nova generacija skuplja, tako da danas bazna verzija Carrera (sa 380 konja) košta jedva malo ispod 100.000 evra, Carrera S kreće od malo preko 100.000, ali sa par opcija eto je na oko 140.000 evra (kao auto na testu), a tek onda dolaze ''prave'' sportske varijante poput Turbo, GT3, GT2 RS...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2019. Porsche 911 Speedster

 

Atmosferac sa 6 cilindara i 500 konja koji se vrti do 9.000 obrtaja = mnoooogo dobar zuk...a, još i može krov da se spusti.

Deo je specijlane edicije u čast 70 godina kompanije, tako da će ih ukupno biti napravljeno samo 1948 komada. U najkraćem, ovaj Porsche je GT3 sa manuelnim menjačem i bez krova:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 uskoro i u kombinaciji sa ručnim menjačem

 

197607-porsche 911.jpg

 

Odlična vest za ljubitelje tradicionalnih rešenja: Porsche će aktuelne modele 911 Carrera S i 911 Carrera 4S uskoro ponuditi i u kombinaciji sa ručnim 7-stepenim menjačem. Neznatno kašnjenje prilikom ubrzanja od 0 do 100 km/h, u odnosu na modele 911 Carrera S i Carrera 4S, koji se standardno isporučuju u kombinaciji s 8-stepenim automatskim menjačem s dva kvačila (PDK - Porsche Doppelkupplungsgetriebe), sigurno neće smetati ljubiteljima tradicionalnih rešenja kojima će (bez dodatnih troškova) nemačka automobilska kompanija pomenute modele uskoro ponuditi u kombinaciji s ručnim 7-stepenim menjačem.

 

197606-porsche 911.jpg

 

U standardnoj opremi Coupe i Cabrio Carrera S i 4S s ručnim menjačima biće i Sport Chrono paket, a elektronska ograničena blokada diferencijala, koja se isporučuje uz PDK menjače, u ovom slučaju biće zamenjena tradicionalnom mehaničkom varijantom. U Porscheu još nisu objavili zvanične podatke, ali najavljuju da će 450 konjskih snaga koje isporučuje trolitarski 6-cilindarski boxer motor u kombinaciji sa trećom papučicom biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h ''ispod četiri sekunde'' i 306 km/h. Ručni menjač se neće nuditi kao opcija uz osnovnu Carreru (385 KS).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Porsche 911 Carrera S

 

Porsche 911 je verovatno jedan od najpoznatijih sportskih automobila na svetu. Aktuelna generacija (992) predstavljena je krajem 2018. godine na salonu automobila u Los Anđelesu.

Novi 911 i dalje ima 3.0 motor sa 6 cilindara, ali sada sa 30 KS više od stare verzije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Porsche 911

 

Osma generacija modela 911 ima nikada teži zadatak da se izbori sa primamljivom konkurencijom u vidu Mercedesa, Maseratija, Jaguara ili Aston Martina:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche pokazao prototip novog 911 Turbo

 

porsche 911 t 03.jpg

 

Godinu dana nakon što je predstavio novu generaciju legendarnog 911 Carrera, Porsche je konačno pokazao i snažne verzije 992 modela. Kompanija iz Štutgarta je preko Instagrama pokazala nekoliko prototipova 911 Turbo, među kojima je i kabriolet.

 

porsche 911 t 02.jpg

 

Do sada se znalo da će 992 generacija 911 Turbo debitovati na proleće, a da će u varanti 992 Turbo S raspolagati sa 641 KS i 799 Nm iz 3,8-litarskog bokser ''šestaka''. Te brojke još treba da se potvrde, ali je sigurno da će Turbo verzije imati više od 600 KS. Spekuliše se i da će ubrzanje 0-100 km/h biti oko 2.5 sekunde, uz maksimalnu brzinu oko 330 km/h.

 

198031-porsche 911 01.jpg

 

Novi 911 Turbo bi trebalo da ima pogon na sva četiri točka kao standardnu varijantu, uz 8-brzinski automatik sa dvostrukim kvačilom. Očekuje se i upravljivost zadnjih točkova uz Porsche Active Suspension Management.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Porsche 911 Cabriolet

 

Uvek je nova generacija modela 911 velika vest. Međutim, da li je njegova verzija bez krova jednako dobar auto kao coupe?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Test 2020. Porsche 911 Carrera 4S

 

Sve je isto, samo što je bolje :) ...naročito PDK, mada postoji i opcija sa manuelnim menjačem: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Porsche 911 Carrera 4S (992) sa 316 km/h na Autobanu

 

Pun gas sa 3.0 BiTurbo motorom koji ima 450 konja i 530 Nm obrtnog momenta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: Porsche 911 Speedster

 

Stara generacija (991), ali košta oko 300.000 evra jer ih ima samo 1948 komada, koliko je Porsche odlučio da ih napravi u čast 70 godina postojanja kompanije. On ustvari predstavlja najbolje što ta stara 991 platforma može da ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

honestjohn.jpg HonestJohn video: Test Porsche 911 Carrera 4S

 

3.0 TwinTurbo sa 450 konja i 530 Nm - ili, prostije rečeno, Carrera 4S se nalazi pri vrhu komplikovane/brojne ponude 911 verzija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese video: Test 2019. Porsche 911 Carrera T

 

Čistokrivniji vozački/mehanički auto - 991.2 (sada već stara generacija) Porsche 911 Carrera T sa analognim instrumentima i manuelnim menjačem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: 2020. Porsche 911 Carrera 4S na Autobanu

 

3.0 BiTurbo sa 6 cilindara koji prave 450 konja i daju 530 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za 3.6 seklundi do stotke i maksimum od 306 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Hybrid će biti najjači 911 svih vremena

 

porsche 911 hybird.jpg

 

I nad Porscheom 911 ima Porsche 911, a nad Elferom ima Elfer. Za 2022. godinu najavljen je istinski ''uber Elfer'' sa više od 700 KS. I to kakav? Naravno, hibridni - Porsche 911 Hybrid. Pogonsku mehaniku osnovnog modela Porsche 911 Turbo S sa serijskih 580 KS pojačava elektromotor od okruglo 100 kW, koji otpušta lepih 320 Nm momenta od nula obrtaja. Ukupnih više od 700 KS se na sve točkove usmerava preko PDK, automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom i sedam stepeni, sa mogućnošću izbora pet dinamika vožnje.

Taj benzinsko-električni ''barut'' sa gotovo 1000 Nm tenkovskog momenta omogućava ubrzanje do stotke za 2.6 sekundi, a sa posebno prilagođenim sistemom ''letećeg starta'' moguće je i katapultiranje za samo 2.5 sekundi. Najveća brzina je 335 km/h. Tim performansama su prilagođene i kočnice sa karbo-keramičkim diskovima od 430 mm. Ali, ono što je najzanimljivije, 48-voltni hibridni sistem omogućava do 60 km vožnje uz brzinu ograničenu na 160 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Test 2020. Porsche 911 Speedster

 

Porsche nije do sada pravio više sportski kabriolet od ovoga...i ovo je možda poslednji atmosferac Porsche GT model:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa proizvodne trake sišao je poslednji primerak Porschea 911 iz generacije 991

 

199307-porsche 991 911.jpg

 

991 je najpažljivije planirana generacija Porschea 911; morao je da bude sve ono što se od ''Elfera'' očekuje - tradicionalan, prepoznatljiv, praktičan, pomalo dosadan, ali morao je da bude i tehnološki najnapredniji i ono najteže - najprodavaniji u istoriji! Verovali ili ne ispunio je sva očekivanja uz skoro četvrt miliona prodatih primeraka!

Priča o 991 je počela 2011. godine sa velikim znakom pitanja iznad budućnosti legendarnog modela. Da, već odavno ne nosi prodaju na svojim plećima, ali Porsche je sa 991 pokušao da napravi ''korak od sedam milja'' uvođenjem inovacija uz poštovanje tradicije. Čak 90% delova je bilo potpuno novo, a u planu je bilo najviše varijacija i verzija nego ikada u istoriji - čak 24! Poslednji proizvedeni 991 je bio 911 Speedster. 991 je model koji je dosta narastao u svim smerovima, baš kao i međuosovinsko rastojanje koje je povećano za čak 10 cm. Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) je bio najveća novost, uz genijalne konstrukcijske dosetke pri konstruisanju Targe i Cabrioleta. Naravno da je Porsche 911 GT2 RS sam vrh koplja, ali on ionako nije za obične smrtnike - osim na wallpaperu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

roadshow.jpg Roadshow video: Test 2020. Porsche 911 Carrera 4S

 

911 Carrera 4S je toliko ''porasla'' po pitanju performansi da se nekome sigurno postavilo pitanje treba li mu uopšte skuplja ''Turbo'' verzija - 3.0 šestak sa dva turba sada ima malo preko 440 konja jer je dobio nove turbine, nove dizne, bolje hlađenje...i kao posledica toga ovaj auto ''leti'' do stotke za 3.2 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Belgian Legend Edition

 

porsche-911 blg003.jpg

 

Porsche je posvetio posebnu seriju svoje nove 911-ice belgijskom legendarnom trkaču, a zanimljivo je da je serija ograničena na samo 75 automobila, po jedan za svaku godinu od rođenja Ickxa.

Rođen u Briselu 1. januara 1945. godine, Jacques Bernard ''Jacky'' Ickx je jedan od najuspešnijih trkača svih vremena sa šest pobedničkih titula slavne trke 24 sata Le Mana u svojoj impresivnoj karijeri. Njegova prva pobeda u legendarnoj trci izdržljivosti je bila 1969. godine sa Ford GT 40, pre nego što je 1975. godine ponovo pobedio u vožnji Miragea GR8 Cosworth. Nakon toga osvojio je Le Man sa Porscheom 1976, 1977, 1981, i 1982. godine. Zahvaljujući tom nizu uspeha Porsche je odlučio da šampionu zahvali na prigodan način i na njegov 75. rođendan ponudi posebnu ograničenu seriju Porschea 911.

 

porsche-911 blg002.jpg

 

Bazirano na Carreri 4S i dostupno isključivo u Belgiji, ovo je prvo specijalno izdanje nove 992 generacije, a ujedno i prvo koje ima boju ''Paint To Sample''. To je jedinstvena ''X Blue'' boja koja je primenjena i na 20 i 21-inčnim alu felnama Carrera Classic gde je kombinovana s belim akcentima. Ovaj dvobojni izgled nije slučajno izabran jer zapravo pravi vezu sa i danas prepoznatljivom plavo-belom kacigom Jackya Ickxa.

 

porsche-911 blg001.jpg

 

Porsche Exclusive Manufaktur odeljenje se posebno pobrinulo za ovu ograničenu seriju po pitanju izbora materijala i boja, a uz ostale detalje ovaj 911 će se isticati i posebno napravljenom značkom na B-stubu sa potpisom Ickxa i sa belgijskom zastavom. Suptilni detalji se nastavljaju i unutra gde karbonski umeci na pragovima vrata sa ponosom nose natpis ''Belgian Legend Edition'', dok između sedišta centralni naslon za ruke ima Ickxov autogram. Njegov potpis je stavljen i na kožnu futrolu ključa koji je lakiran u istoj boji kao i automobil.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: 2020. Porsche 911 (992) Carrera vs 718 Cayman GT4

 

718 Cayman GT4 je najbrži Cayman koji postoji sa svojim 4.0 atmosfercem sa preko 400 konja, dodaci za bolju aerodinamiku, manuelni menjač, ima karbonske kočnice, pravi je sportski auto...ali, kada Cayman stigne do tih karakteristika on košta tek par hiljada evra manje ili više (ako mu se dodaju baš sve opcije) od ''pravog'' Porschea 911 najnovije generacije 992. Isplati li se onda uopšte?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMC Porsche 992

 

dmc 911 992 02.jpg dmc 911 992 01.jpg

 

Nemački tjuner DMC za Porsche 911 (serija 992) nudi DMC Porsche 992 Aero Kit nazvan ''Emozione GT''. Elementi od ugljeničnih vlakana obuhvataju prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor kao i upadljivi zadnji spojler. Tu su i izduvni sistem od nerđajućeg čelika, alu točkovi, modifikovana ECU jedinica (+ 60KS i 80 Nm), koža i ugljenična vlakna za unutrašnjost:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg 2020. Porsche 911 Carrera S

 

Aktuelna nova generacija predstavljena svetu prošle godine, sa 450 konja iz 3.0 šestaka sa dva turba:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen novi Porsche 911 Turbo

 

porsche 911 t 992 02.jpg

 

Porsche je aktuelnu generaciju legendarnog modela 911 (serija 992) predstavio u novembru 2018. godine na sajmu automobila u Los Anđelesu, ali u njegovoj gami i dalje nedostaju Turbo i Turbo S verzije. To će se uskoro promeniti jer će novi 911 Turbo po psolednjim najavama premijeru imati početkom sledećeg meseca na sajmu u Ženevi. Dok čekamo na promociju, pred nama je nekoliko novih špijunskih fotografija jednog test primerka.

 

porsche 911 t 992 01.jpg

 

Neke inforamcije kažu da bi nova 911-ica Turbo trebalo da dobije 3,8 litarski šestocilindrični motor sa dva turbo punjača i oko 650KS i 800 Nm obrtnog momenta (u Turbo S verziji), u paru sa 8-stepenim PDK automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ubrzanje od 0 do 100 km/h bi trebalo da iznosi manje od 3 sekunde. U paketu će se naći i proširenja blatobrana, veći alu točkovi, modifikovano oslanjanje, jače kočnice i doterani enterijer, ali na više informacija moramo još malo da sačekamo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...