Irena HGT 2139 Posted December 16, 2017 Plug-in hibridni Porsche 911 stiže 2023. Prema najnovijim saznanjima, Porsche će svojim kupcima ponuditi plug-in hibridnu verziju modela 911 sredinom životnog veka sledeće generacije ovog automobila. Drugim rečima, hibridna 911-ica bi na tržištu trebalo da postane dostupna u osveženoj, odnosno facelift verziji sledeće 911-ice. Ova informacija stiže sa samog Porscheovog vrha, odnosno od šefa štutgartskog proizvođača Olivera Blumea, a recimo da se lansiranje nove 911-ice inače očekuje najkasnije tokom 2019. Blume veruje da će do 2023. 911-ici biti potreban plug-in hibridni pogonski sklop, a nova generacija baterija koja bi do tada trebalo da se nađe na tržištu će omogućiti ugradnju zahvaljujući svojoj očekivano manjoj masi i većem kapacitetu. Blume je istakao da konačna odluka još uvek nije doneta, ali rekao je i da je on uveren da će to ipak biti tako. Takođe, izjavio je da bi plug-in hibridna 911-ica svoim vozačima trebalo da ponudi i električnu autonomiju od oko 70-ak km. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 16, 2017 sport auto video: Porsche 911 GT2 RS vs Lamborghini Huracan Performante Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 6, 2018 Roadshow video: 2018. Porsche 911 Carrera GTS Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 10, 2018 TechArt GT Street R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 14, 2018 Snimljen 2019. Porsche 911 Cabrio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 21, 2018 AutoTopNL video: Porsche 911 Turbo S vs GT3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 29, 2018 Stiže i Porsche 911 Plug-in Hybrid sa 485KS Direktor Porschea Oliver Blume je potvrdio dolazak hibridnog modela 911. ''Delimično elektrifikovani'' model će stići na tržište u narednih nekoliko godina, a s obziroom da je prekasno za trenutnu generaciju 991, to znači da će ''zelena'' verzija biti plasirana na tržište tokom životnog ciklusa buduće generacije 992. Kada se pojavi na tržištu, Porsche 911 Plug-in Hybrid će koristiti 3.0 litarski motor sa turbo punjačem i električni motor od 94KS, tako da će ova kombinacija isporučivati 485KS i 761 Nm obrtnog momenta. Porscheovi inžinjeri nameravaju da koriste bateriju kapaciteta 10.8 kWh, pa bi domet korišćenjem samo električnog pogona iznosio 64 km. Performanse su veoma važne kupcima, pa će 911 PHEV od 0 do 100 km/h ubrzavati za nešto više od 3.5 sekundi pre nego dostigne maksimalnih 317 km/h. Što se tiče drugih vesti, Turbo S verzija će dobiti dodatnih 40KS pa će snaga iznositi 620KS. GT3 ostaje bez atmosferskog 4.0 litarskog motora koji će zameniti 3.8 litarski biturbo motor snage 550KS, odnosno 10 posto više u odnosu na aktuelni 911 GT3. Carrera će dobiti dodatnih 30KS, čime će se snaga povećati na 400KS, a snažnija Carrera S takođe dodatnih 30KS za ukupnih 450KS. Prvi 992 modeli će debitovati oktobru na Sajmu automobila u Parizu, a to će biti Carrera 2S i 4S Coupei. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted February 20, 2018 Novi Porsche 911 uhvaćen bez maske Novi Porsche 911 je nakon brojnih špijunskih slika test primeraka sada konačno uhvaćen bez maske. Porsche 911 kodnog imena 992 će, sudeći po ovoj fotografiji objavljenoj na društvenim mrežama, doneti brojne novosti u odnosu na aktuelnu seriju 991. Novi 911 stiže ove godine, a trenutno možemo videti zadnji kraj koji će se itekako razlikovati u odnosu na aktuelni model. Podsetimo, sadašnji 911 je na putevima od 2011. godine, a 2015. godine je redizajniran. Redizajnom je dobio i novi motor, šestocilindraš s turbom, dok je atmosferski dragulj ostao rezervisan za GT3 i izuzetno traženu R verziju. Iako su snažniji i efikasniji, mnogim Porscheovim fanovima se nije dopala ta novina, pa se pretpostavlja da je na tom polju Porsche nešto pripremio. Trenutni start na 370KS i 450 Nm nije loš, ali moglo bi da se poradi na odzivu i zvučnoj kulisi. Pominju se i hibridne verzije, a time i veća snaga, ali ono važno je da GT3 ostaje pravi vozački klasik. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 21, 2018 Promo video: Porsche 911 Turbo S - King of the Hill Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 24, 2018 Najavljen novi Porsche 911 (992) Dok čekamo na zvaničnu promociju koja će se održati kasnije ove godine, Porsche je novu generaciju legendarnog modela 911 danas najavio sa nekoliko teaser slika jednog maskiranog primerka. Bez obzira na kamuflažni eksterijer, slike ipak potvrđuju ono što smo ionako pretpostavljali - i novi 911 će zadržati prepoznatljivi izgled, uz evoluciju dosadašnjih rešenja. Drugim rečima, nema radikilanih promena, već je u pitanju suptilna evolucija. U svakom slučaju, Porsche najavljuje da će ovo biti najboljji 911 do sada. Novi 911 (interne oznake 992) će biti napravljen na doteranoj MMB platformi, pri čemu će automobil biti nešto lakši od sadašnjeg modela, zahvaljujući između ostalog i većoj upotrebi aluminijuma. Takođe, dužina vozila će praktočno ostati ista, ali će biti nešto širi i nešto prostraniji nego sada. Očekuje se da će na jesenjem sajmu automboila u Parizu novi 911 biti predstavljen prvo u Coupe verziji, a zatim će stići i druge varijante, kao što su Cabrio i Targa. Najjači u ponudi će biti 911 Turbo S sa unapređenim šestocilindrašem (imaće oko 630KS), a ispod njega će se naći 911 Turbo sa 592KS. Oba će postizati više od 320 km/h, pri ćemu će novi 911 Turbo S imati bolje ubrzanje od sadašnjeg (do 100 km/h stiže za 2.9 sec). Pominje se da će novi 911 GT3 raspolagati sa više od 500KS, kao i da će Carrera i Carrera S verzije dobiti 10-15KS više nego u sadašnjoj generaciji. Najzanimljivije su informacije o hibridnoj verziji koja bi po pisanju britanskog Autocara trebalo da se pojavi tokom 2020. godine, i to sa kombinacijom šestocilindraša i elektromotora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 16, 2018 TopCar Stinger GTR Carbon Edition Na slikama je još jedan tjunirani Porsche 911 za koji se pobrinuo ruski TopCar, a nosi naziv Stinger GTR Carbon Edition. U TopCaru su pre svega pozabavili aerodinamičkim body kit-om od ugljeničnih vlakana, pa deo paketa između ostalog čine i drugačiji prednji blatobrani sa otvorima za vazduh, modifikovani branici, hauba, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler. Tu su i alu točkovi od 21 inča, novi izduvni sistem, kožni enterijer sa zlatnim detaljima i ugljeničnim vlaknima, kao i pojačani motor (do 750KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 27, 2018 Porsche će hibridni 911 ponuditi s prvim redizajnom Serije 992 Prvi čovek Porschea Oliver Blume je potvrdio da u nemačkoj automobilskoj kompaniji pripremaju hibridni 911 koji će biti ponuđen uz prvi redizajn naredne generacije (Serija 992) koja će ove godine naslediti aktuelni 911 (Serija 991.2). Pored informacije da će Porsche u dogledno vreme ponuditi hibridnu verziju najpoznatijeg sportskog automobila svih vremena, Blume je na godišnjoj konferenciji za medije naglasio da kompanija nema nameru da pravi električne verzije koje su zasnovane na modelima 718 Cayman, 718 Boxster i 911. Takve opcije su rezervisane za modele koji će biti bazirati na električnom modelu Mission E, a jedan od takvih automobila je i konceptni Mission E Cross Turismo koji je publika mogla da vidi na nedavnom Sajmu automobila u Ženevi. Ljubitelji hibridnih sportskih automobila ipak će morati da budu strpljivi, jer Porsche neće ponuditi hibridnu verziju nove generacije modela 911 odmah nakon predstavljanja koje je planirano za ovu godinu, jer su u kompaniji odlučili da sačekaju još nekoliko godina očekujući da će neprestani tehnološki razvoj rezultirati proizvodnjom baterija koje će biti značajno lakše od sadašnjih. Hibridni 911 bi trebalo da se pojavi s prvim osvežavanjem Serije 992, a ako se uzme u obzir da Serija 991 koja stiže do svog kraja premijerno predstavljena pre sedam godina, a uz pretpostavku da će toliko trajati i Serija 992, prvi hibridni 911 bi mogao da bude ponuđen kupcima 2022. godine. Blume je pre godišnje konferencije za medije već pominjao da bi hibridni 911 trebalo da raspolaže sa 700 konjskih snaga, što odgovara snazi aktuelnog modela 911 GT2 RS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 14, 2018 Mansory Porsche 911 Turbo S Prošlo je tek mesec dana od sajma automobila u Ženevi gde je Mansory predstavio čitavu gamu tjuniranih automobila (Ferrari 812 Superfast, Mclaren 720S, Aston Martin DB11, Porsche Panamera Sport Turismo...), ali u ovoj kompaniji su već pripremili još jedan modifikovani sportski model. To je doterani Porschee 911 Turbo S, sa Mansory paketom od ugljeničnih vlakana. U paketu su između ostalog nova prednja hauba, okviri prednjih svetala, prednji spojler, otvori za vazduh, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler. Takođe, i unutrašnjost je sa ugljeničnim vlaknima, i to na volanu, prednjem panelu, oplatama vrata... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 16, 2018 TopCar Porsche 911 Turbo S Stinger GTR Pred nama je još jedan modfikovani Porsche 911 Turbo S za koji se pobrinuo ruski TopCar, a nosi naziv Stinger GTR. U TopCaru su se pozabavili aerodinamičkim body kit-om od ugljeničnih vlakana, pa deo paketa između ostalog čine i drugačiji prednji blatobrani sa otvorima za vazduh, modifikovani branici, hauba, set pragova, zadnji difuzor i zadnji spojler. Tu su i Frozen Gray boja, žuti detalji, ADV.1 alu točkovi od 21 inča, novi izduvni sistem, jače kočnice, dvobojni kožni enterijer sa žutim detaljima i ugljeničnim vlaknima, kao i pojačani motor (sada sa 750KS). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2018 MotoringAustralia video: Test 2018. Porsche 911 Carerra T Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2018 Novi Porsche 911 sa dve hibridne verzije Neminovna elektrifikacija sustigla je i legendu. Porsche 911 sledeće generacije će naime dobiti hibridni pogonski sklop. Tačnije, Porsche će na tržište izbaciti dve hibridne 911-ice. Jedna će se smestiti iznad Carrere, dok će druga biti na samom vrhu ponude s performansama poput 911 Turba. Za Porscheove ''čistunce'' dobra vest je da će elektrifikacija zaobići GT2 i GT3. Nemački automobilski brend veruje da kupci tih modela nisu skloni hibridnom pogonu. I možemo reći da su gotovo sigurno u pravu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 12, 2018 Novi Porsche 911 će u baznoj verziji razvijati 390KS Za samo šest meseci stiže Porsche 911 nove generacije. Premijeru će imati u novembru na salonu u Los Anđelesu, a Nemci najavljuju da će postaviti nove standarde. U svemu, ali najviše u performansama i tehnologiji. Takođe, u konstrukciji je upotrebljeno više aluminijuma nego ikad. Porsche će u početku prodavati bazne Carrera i Carrera S modele. Ispod lima će imati isti 3.0 redni 6-cilindraš iz aktuelnog modela, ali motor će biti dorađen i nudiće bolje performanse i bolja ekološke karakteristike. Bazni Porsche 911 će razvijati 390KS, a Carrera S 450KS. Obe verzije će imati pogon na zadnje točkove, a za prenos snage će biti zadužen ili postojeći 7-stepeni ručni menjač, ili 7-stepeni automatik s dvostrukim kvačilom. Porsche 911 Turbo S, kad jednom dođe na tržište, razvijaće oko 600KS, a imaće pogon na sva četiri točka. Naravno, kupcima će biti dostupna i plug-in hibridna verzija sa 500KS, ali na tržištu se neće pojaviti pre 2022. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 22, 2018 TechArt Porsche 911 Turbo S Nemački TechArt je pripremio i paket izmena za Porsche 911 Turbo S, uz napomenu da je taj njihov paket (po ceni od 29.991 evro) na raspolaganju za samo 30 najbržih klijenata. Tjuning tretman ovde podrazumeva TechArt aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji spojler, otvori za vazduh), alu točkove, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 30 mm), titanium izduvni sistem, doterivanje unutrašnjosti (modifikovani volan, žuti detalji...), kao i pojačanje motora. Ovo poslednje znači da 911 Turbo S sada raspolaže sa 640KS i 880 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 2.7 sekunde, dok je najveća brzina 338 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted June 28, 2018 Autotrader video: 2018. Porsche 911 Carrera T Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 19, 2018 Špijunski video: Snimljen serijski Porsche 911 Speedster Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 20, 2018 MotorWeek video: Test 2018. Porsche 911 Turbo S Cabriolet Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 23, 2018 Novi Porsche 911 stiže krajem godine U novembru se očekuje novi Porsche 911 (992), koji će zameniti uspešnu seriju 991, predstavljenu 2012. i redizajniranu 2015. Reč je o najuspešnijoj gami sportskih automobila koja je počela 1963. Mada je 1981. trebalo da bude poslednja godina za Elfer (kako popularno zovu 911-icu po ''elf'', nem. 11), nastala je renesansa. Prošlog proleća je proizveden milioniti primerak. 911 je 2012. uveo bi-turbo verziju zapremine 2981 ccm, sa direktnim ubrizgavanjem u serijskoj verziji. Nova verzija će snagu povećati sa 370 na 390KS. Osnovna verzija će biti uparena sa novim 7-stepenim ručnim menjačem, smanjene mase i otpora kao i dvostruke sinhronizacije, za brže šaltovanje. Uz doplatu, a u snažnijim verzijama će serijski biti novi automatski menjač PDK s dvostrukim kvačilom i osam stepeni. To važi za 4x4 verziju za model Carrera 4. Naravno, zadržaće se prepoznatljiv stil 911-ice, dužina će porasti sa 450 na 452 cm, širina sa 181 na 184, a visina će biti smanjena sa 130 na 129 cm. Koeficijent otpora vazduhu će biti smanjen sa 0.29 na 0.27. Novi model će biti 2 cm duži i fluidniji, s atraktivnim stilskim novostima u zadnjem delu, osnovni model će imati zadnji pogon, a verzija Carrera 4 biće dostupna uz doplatu. Velika su unapređenja u karoseriji, sa nosećim strukturom od čelika ultra visoke čvrstoće (UHTS), sa ojačavajućim profilima od kompozita ojačanim ugljeničnim vlaknima. Hauba, vrata i krov će biti od aluminijuma. Sve to će omogućiti smanjenje mase za 50 do 70 kg uz povećanje čvrstoće za 30 posto. Osnovnom modelu će sve to najveću brzinu povećati sa 290 na 300 km/h, a ubrzanje do stotke će se smanjiti sa 4.6 na 4.4 s. Istovremeno će potrošnja biti redukovana za prosečno pet posto, a proporcionalno i štetne emisije. Nakon osnovnog modela 2019. godine stiže snažnija verzija S, ojačana sa 420 na 440KS i hibridna verzija, a zatim i još vatrenija GT3. Uskoro će biti poznate dodatne pikanterije... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 2, 2018 Snimljen novi Porsche 911 (serija 992) Ponovo je tokom testiranja uhvaćen novi Porsche 911 (serija 992), ali ovoga puta sa veoma malo maske. To nagoveštava da je promocija blizu, a verovatno će se održati na sajmu automobila u Parizu početkom oktobra (s tim što prve zvanične slike i detalje očekujemo i pre toga). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 3, 2018 TechArt Porsche 911 Carrera T Fabrički Porsche 911 Carrera T ima 3.0 litarski šestocilindrični turbo motor sa 370KS i 450 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 4.5 sekunde, do 200 km/h stiže za samo 15.1 sekundu, dok je najveća brzina 290 km/h. U verziji sa opcionim sedmostepenim PDK menjačem sa dvostrukim kvačilom ubrzanje do stotke iznosi 4.2 sekunde a do 200 km/h stiže za 14.5 sekundi. Kome to nije dovoljno, nemački TechArt u svojoj ponudi sada ima i kit za pojačanje pomenutog motora, i to na 430KS. TechArt nije saopštio podatke o performansama, ali su one sigurno nešto bolje od onih kod fabričke verzije. Takođe, TechArt za svoj Porsche 911 Carrera T nudi i set crnih točkova, kao i sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2018 9ff Porsche 911 Turbo sa 800KS na Autobanu vozi 300 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites