bokija 83 Posted August 8, 2009 Kako?Zasto?Lako je opaliti emotikon.Prosvetli nas koje su blagodeti ili lose strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 8, 2009 ovako,razredjuje naftu ,sprecava smrzavanje,neguje sistem ubrizgavanja,ako je razredjuje bolje je i sagorevanje,bolje pali kada je hladnije.hteo sam da cujem iskustva drugih o tom aditivu tj. da li ga je ko uopste i koristio.koliko saznajem o njemu mozda i nije losa stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 8, 2009 koristio ja,dobio jednu bocicu na poklon ali nisam primetio neku razliku u odnosu pre koriscenja,za vreme i posle.mozda sam ocekivao nesto vise ali nije bilo ni losije Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Da si pazljivije procito uputstvo vido bi da pise da je to za putnicka dizel vozila,i ne odnosi se na poljoprivrednu mehanizaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 8, 2009 http://www.tuningstyling.net/forum/lofiver...21724.html,malo sam rovario.Da si pazljivije procito uputstvo vido bi da pise da je to za putnicka dizel vozila,i ne odnosi se na poljoprivrednu mehanizaciju.odakle ti sada traktori,kombajni i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 8, 2009 Pa jel vidis u avataru naseg nam druga Mixija.Lep,plav,radi duboko oranje ki Ursus... :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 8, 2009 bolje ursus nego ugursuz Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 9, 2009 ^^^ da,da Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 10, 2009 Ja koristim doticni aditiv vec dve zime, po preporuci majstora koji mi misle dobro Vec sam pisao par puta o tome na drugim temama. Primetio sam poboljsanje. Ne nesto fantasticno, ali primetno (lakse pali zimi, manje trza dok je 'ladan i slicno). Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 10, 2009 ja nisam mogao to da primetim jer mi auto nocu u garzi a danju dok radim obicno ga uglavim u servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 10, 2009 drugar mi vozi auto koji je predvicjen za evrodizel,ali on sipa stalno d2 kaze finansije druze.malo ce mo krknuti aditiva sa svim tim blagodetnim svojstvima pa da se nadamo nekoj razlici.javljam rezultate u ovom slucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 10, 2009 kaze finansije druze...Finansije ce ga zasvrbeti kad mu wikne pumpa ili nesto slicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted August 11, 2009 (edited) To nikakve veze sa mozgom nema! Cena D2 + aditiv kosta isto koliko i evrodizel 5. Čak i više. Ti aditivi (vode "adžijazme" inače) koštaju od 350 - 550 din. što kad se stavi u razmeru cene D2goriva i evrodizela dodje na isto. Koliko ste uštedeli na D2, izgubili ste na aditivu - dodje mu na isto. Da li su učinci isti - Ne znam. Evo druga godina kako teram Lybru, prve sam joj dodavao na svaki tank nekakav STP, Vinis, Castrol - uz sve moguće autosugestivne metode i placebo efekte "ruku na srce" - nisam osetio nikakvu razliku dok nisam pročistio sav usis. Od tog momenta (prodje jedno 6 meseci, tako li je?) - auto sa evrodizelom, bez aditiva leti ko blesav. Manite se toga. Uostalom računica je jasna: cena aditiva je prosečno 400 din. Sipa se svaki put pred točenje goriva. Ukoliko 12 puta punite tank godišnje, 12 x stavljate i aditiv - što znači samo za aditive dajete godišnje 60 e! Za te pare očistite usis po propisu i ništa vam ne treba više. (mada da budem iskren, ja to volim da stavim, na svakih 6 meseci.... kad imam pare). Šta znam - pumpadžije su čudna sorta, pominju rodbinu, kunu se da je u pitanje evro5, al ja ko velim, možda je majstor omašio, ili je visok nivo podzemne vode na pumpi, pa tank voli da bude i prljav (uvek ima taloga pri dnu) - ne smeta - a koliko koristi -Bog će ga znati. Edited August 11, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted August 11, 2009 Castrol TDA nije ta vrsta aditiva kao sto su STP i slicni. Ne sluzi za ciscenje dizni, za povecanje ovoga ili onoga. To je jednostavno aditiv koji u hladnim mesecima smanjuje mogucnost neprijatnih situacija sa dizelom. Jedna bocica traje 10-tak rezervoara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 12, 2009 ^^^ proban u d2, nema razlike! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 12, 2009 kazu nije lose sipati litar ulja motornog na svaki treci tank ko koristi evro dizel,kazu nije lose jer se malo sistem podmaze,a kvalitetno motorno ulje je predvidjeno da i sagoreva.i jos nesto kazu kao da se malo sistem ocisti sipati 2 litre ulja atf za automatske menjace jel navodno postaje agresivno pa kao cisti.sta mislite o tome i da li ste sta culi takvo.prva varijanta proverena ,razlika-motor tisi pogotovo kada je hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted August 13, 2009 Kuku Fedja gde ti to sve cujes? Poslepodnevna smena je cudo?Nemoj da sam cuo da si atf ulje sipao u Stila da cistis sistem, nadrljao si Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 13, 2009 druze samo prenosim ala nasih futoskih mungosa iskustva,bez brige.naravno ni u ludilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted August 13, 2009 Ma salim se ja.To su mozda tehnike na naekip praistorijskim sistemima tipa traktor, stariji kamioni i slicno. Na novijim sistemima mislim da bi ta operacija napravila kurslus.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted August 13, 2009 za vreme one stare krize 91...u traktore su sipali pola zejtina pola dizel ili ti lozaka ,sta su vec nasli.zamisli nasta ide moj traktor.pa na vital,sunce i ostale proizvode?! Quote Share this post Link to post Share on other sites