bojanchampion 2 Posted June 9, 2015 Meni je punto takodje od pre 5-6 dana poceo da zeza, nece da upali na benzinu, na plinu hoce, i to mi je uspevalo sa ga prevarim, upalim nasilno na plin, pa prebacim na benzin i on proradi i posle radi par paljenja ok. Ali veceras ni da pipne, pumpa se uopste ne pali, tj, ne zuji. Probam na dijagnostici sa je ukljucim, nista. Menjao sam relej, ali nisam gledao osigurac. Cudno mi da ne pojavljuje gresku, nista mi ne pokazuje od gresaka?Ne mogu da nadjem gde se nalazi taj prekidac u slucaju sudara i da li moze plin da mi gasi pumpu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted June 10, 2015 mislim da je pumpa vezana samo preko releja kontakt brave i da non stop radi bez obzira da li je trenutno plin ili benzin... znaci cim das kontakt ona mora da zazuji ....ako je fabricki plin onda automatski ugasi pumpu cim prebaci na plin ...ako je plin dodatno ugradjivan cisto sumnjam da je majstor odradio to na pravi nacin ...na dijagnostici kada crkne pumpa ne prijavljuje gresku jer je to uredjaj koji ne kontrolise komp nego relej isto kao i anlaser .... mora da se skine crevo sa pumpe ispod zadnjeg sedista i vidi da li baca ali mislim da ti je pumpa kaputt ... ima tu moje slike kako sam ja to uradio i kakav belaj sam napravio pa obrati paznju .. pre nego sta bilo radis procitaj moje postove Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted June 10, 2015 Čitao sam dosta bas detaljno sve postove, pa sa resio jutros da proverim da li dolazi napon na pumpu, i ono stvrarno, ima 12v, a ne cuje, tako da sam je rasturio, nakon rasturanja je opet proradila, verovatno cetkice pri kraju. Ispostavilo se da je od punta trojke, posto je mart 2003 proizvodnja,jedan od zadnjih dvojki, uzeo u prodavnici neku Bosch 3500 din, u Euro auto, montirao i to je to. Sada sve funkcionise, ali vidim da pumpa radi iako prebaci na plin, to mi je malo nelogicno, pa razmatram da napravim elektroniku koja ce da je gasi prilikom prebacivanja na plin, ona fakticki vrti u prazno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted June 10, 2015 (edited) ne vrti u prazno uvek gura gorivo u motor a ako radi na na plin a motor ne trosi benzin visak vraca u rezervoar ... rekoh ako je fabricki ugradjen plin onda kada prebaci na plin relej bii trebao da prebaci i da pumpa ostane bez struje ... ako i ne ugasi pumpu nista strasno samo nemoj da ti rezervoar ostane prazan jer ce onda pumpa crci ...kako je bilo kod automobila koji su imali mehanicku pumpu vezanu na radilicu ... non stop je vrtela i nista joj nije falilo osim kada vozaci ostave prazan rezervoar ona radi u prazno, greje se i ode membrana... posle su imali problem kada ostanu bez plina nisu mogli da upale motor zato ti je bolje neka stalno radi ....ako je prosla radila 12 godina i ova neka radi jos toliko valjda ces za dve tri ako ne i ranije da kupis drugi auto majstor je onaj ko je izmislio wc solju ......nikom nije uzeo meru al svakom odgovara Edited June 10, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojanchampion 2 Posted June 11, 2015 To si u pravu, neko ona obrce kao ovih 4 godina na plinu, ja zadovoljan :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted June 12, 2015 (edited) ispravan auto, mir u kuci Edited June 12, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
maremadona 0 Posted September 20, 2015 Imam slican problem kao prvi clan od pre 2 godine... inercioni prekidac se aktivirao (zovu ga jos i sklopka a sluzi da prekid struje do pumpe za gorivo) pumpa prestala da radi! kada je autoelektricar prespoio struju pumpa pocela da radi i auto upalio... e sada neki savet ljudi iz okruzenja kaze da je pumpa losa i da je treba zameniti .... tako sam i uradio. otiso kod majstora i kaze moja ima los pritisak i zamenio pumpu za drugu (polovna kaze ispravna, kompletno kuciste) koja ima dobar pritisak (3.5bara) ali je polovna pumpa za gorivo e sada jos uvek nisam promenio inercioni prekidac (ali kupio polovan drugi). Sad ova polovna pali auto radi to sve ali je toliko bucna da ne samo da se cuje kada se okrece kljuc na kontakt nego i nakon paljenja pumpa kako pocne da radi ona stravicno pocne da zuji. taj zvuk je ujednac i jak i ne prestaje. sad se pitam ovaj auto imam 4-5godina stara pumpa radila OK i nikada nije zujala, samo pri kontaktu cula se da pocinje da radi nabija pritisak itd u voznji je nisam cuo. Da li uopste po tom zvuku moze da se proceni nesto... mada otisao do drugog majstora i on kaze da ne bi trebalo tako da se cuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted September 20, 2015 (edited) pazi pitanje je za koji je auto pumpa ...recimo da original pumpa za punto radi na 3000 obrtaja i daje 3.5 bara pritisak ... ako je ta pumpa za neki opel i taj pritisak daje na 4000 obrtaja normalno je da ce se cuti ..pre neki dan sam cuo jednu mecku kod taksiste na stanici koja radi u mestu i toliko zuji da se cini kao da ima turbo kod zadnjih tockova .... taksista sedi unutra i ne reaguje na zujanje ... ili je navikao ili tako treba da radi pumpa ... ili je stavio neku nepripadajucu pumpu pa dok traje ... po pravilu pumpa mora da bude potopljena u gorivo radi hladjenja, konstantnog napajanja gorivom ( da ne vuce vazduh umesto goriva ) a i buke pumpe ... mozda je pumpa iznad nivo goriva pa se zato cuje ..... onda se i greje i vrlo verovatno ce skoro da umre zbog toga ....uglavnom kod mene stara pumpa se nikako nije cula ( osim kad dam kontakt za paljenje motora ) tokom rada motora a isto tako je i sa novom ... cak i kad legnem pod rezervoar a motor radi ona se ne cuje ....pogledaj da li je onaj plasticni poklopac ispod zadnjeg sedista legao na svoje mesto ... mozda ne lezi kako treba pa zvuk ulazi u kabinu ( mozda nije majstor stegao ona tri srafa ) ... nategnuto ali pogledaj ... najsigurnije da uzmes staru pumpu koju ti je skinuo majstor odes u prodavnicu i kupis novu i resis problem .... to stavljanje polovnih delova skoro nikad nije dobro resenje a kamoli polovne pumpe kojoj neznas ni od cega je ni koliko radila i sl ...pa sta mislis odakle majstoru ta pumpa ... neko je skinuo jer je verovatno i njega izlidjivala buka ... dobro je staviti polovan deo da se detektuje kvar ( kao sto je pumpa, bobina, svecica, sijalica .... ) i to za neko kratko vreme dok ne skupis lovu i kupis novo .. na duze to je uvek skuplja varijanta ... eto sad kod tebe .... majstor ti je verovatno naplatio tu pumpu i ruke pa kad budes doneo novu nju ces da platis u prodavnici + opet ruke ...vrzino kolo ... Edited September 20, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted September 25, 2015 maremadonasta uradi sa pumpom Quote Share this post Link to post Share on other sites
batakolestb 15 Posted October 3, 2015 Evo da se i javim sa slicnim problemom, naime svakog jutra prilikom prvog paljenja ne ukljuci se pumpaali i instrument za kolicinu goriva ostaje na nuli i svetli lampica kao da nema goriva.Uspem da upalim auto na plin na kratko pa ga odmah gasim. Dajem kontakt pumpa se ukljuci upali nabenzin i par minuta motor lose i nestabilno radi a instrument za kolicinu goriva pada na nulu i pali se lampicavise puta. Nakon pr minuta se sve stabilizuje motor normalno radi. U toku dana pri svakom paljenju pumpase normalno uklnucuje i pali bez problema i tako do sutrasnjeg prvog paljenja.Proverio sam osigurace cisti su i ispravni nism siguran koji od relea je za pumpu za gorivo ali oni pored osiguraca imaju ciste kontakte.Skinuo sam poklopac od pumpe i deluje da je sve u redu, cisti kontakti.Sta jos mogu da proverim sam pre odlaska kod majstora, mozda kontake na samo pumpi potopljenoj u gorivo. Presao sam samo 35000km i nikad nije bili manje od 10l goriva u rezervoaruHvala unapred na savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted October 24, 2015 Ljudi, treba mi info od nekog ko je menjao pumpu za gorivo na Puntu 1.2 8v (Classic). Naime, fabricka je pocela da otkazuje (jako zuji prilikom paljenja, nekad nisam mogao ni da upalime...nebitno). Kupim drugu. Komplet pumpa sa kucistem, plovkom, elektronikom...bas za 1.2 Punta.Medjutim, pumpa je jedno 2 cm kraca od fabricke (sacuvao sam fabricku). Da li je neko jos primetio tu razliku?Isto tako, kao da plovak nije kalibrisan kako treba. Pre neki dan sam ostao bez benzina (vozim na plin..), a skala pokazuje pola!? Ok, razumem da zbog 2 cm malo pokazivac pomeri al da ostane na pola kad mi se auto ugasi? Kako ste vi prolazili sa zamenama? Jel neko ima slicna iskustva? Ne verujem da su mi uvalili pogresnu pumpu posto je kupljena u poznatom lancu radnji delova za Fiate, a i na kutiji pise da je za Fiat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 26, 2015 Ja sam menjao pumpu na moru 2014 pa pronadji .... i pazi sta radis i kako radis ... a to sto je kraca mislim da nema veze ona crevca koja su bila na staroj pumpi zamenis sa novim koja su dva cm duza ... bitan je pritisak koja ostvaruje ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted October 27, 2015 Uh, nema nikakvih crevaca. Ja sam promenio sve komplet. Kompletna ona plasticna budza sto se bucne u benzin. Jedino crevce je ono sto se kaci odozgo, al ono je kliknulo kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2015 pazi komplet je cela budza ili ti kuciste sa pumpom, plovkom, sitom i onom plastikom nasta je sve nakaceno ... ako je to krace 2 cm onda nisi ubo odgovarajuci tip za tvoj auto .. nema druge .. plovak te ne laze ... on pokazuje tacno koliko treba ... pumpa je visoko i ne moze da vuce benzin .. ona mora da bude potopljena u gorivo da ne bi vukla fals vazduh ali i da bi se hladila ... ako ti ostane na suvom moze se desiti da vrlo brzo crkne ... opet jer ce se pregrejati . pumpa stalno vrti dokle god je motor u radu ... vratiti je u prodavnicu ne mozes jer je koriscena iako ti ne odgovara .. mozes da probas ????jedino da probas da na usis pumpe nakacis crevo i da ga spustis u rezevoar tako ce pumpa stalno vuci gorivo ... ali opet ostaje problem hladjenja pumpe ... ne znam stvarno sta je pametno ciniti ... poveliki problem ...mozes da sa novog kompleta prepakujes sve na staro telo i to ce biti resen problem .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted October 27, 2015 Originalna pumpa (imam je u kutiji) je na opruzi i kada je bila u rezervoaru bila je sabijena jedno centimetar (vidim po tragovima rdje). Ova je kraca za cent i po - dva...kontam da su tu negde.Ali mi nije jasno kako plovak ne laze kad mi je pre neki dan izvucen benzin iz rezervoara, auto se gasio sam na benzin...a plovak pokazuje pola? Nesto mi tu nije kako treba...zar taj jedan cm u duzini kucista pravi toliki problem plovku i pokazivacu? Jedan cm razlike i pumpa ne moze da dohvati 20 litara benzina...pa nemoguce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted October 27, 2015 probaj sa crevom koje spustis na dno rezervoara .. ako se i dalje gasi onda ne dobijas dovoljno goriva ,,,, zasto ???? ovako na forumu ne bih znao reci ,,, mozda nije dobrvoljnog kapaciteta .... a plovak ... 1 cm puta 1 kvadratni metar povrsine rezervoara je 10 litara goriva ali ipak ne bi trebalo toliko da laze ....pa verovatno da je to pumpa za neki drugi tip fiata ...mozda bi trebalo da procitas na netu po serijskom broju za koji tip fiata je ....ili da odes kod nekog majstora .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted December 7, 2015 Evo i prvih "problema" sa Punticem. Nisam ga palio jedno 4 dana. Sipao pun i presao oko 50km. Nakon tog stajanja, juce ga upalim i dok se grejao auto ja izasao da ga ocistim i cujem kako zuji pumpa. Bas je iritantno. Kad dam kontakt linearno (kao i ranije gura gorivo) a i nema nikakvih osetnih razlika u voznji i elasticnosti motora. Vuce kao i prvog dana. Sta da mu radim?P.S. Citam po netu da se svakom drugom Puntu, pogotovu 8V, tako cuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted December 7, 2015 meni dok nije crkla nisam je ni cuo cak ni pri davanju kontakta ... sad je cujem i kad ne radi motor nisi ranije obracao paznju ... isto zuji kao i pre ja pre neki dan prosao pored neke mecke koja stoji na semaforu ( ne znam tip ali je neka od 50000 evara ) zuji pozadi kao da ima kosnicu u rezervoaru .... verovatno da vlasnik ni nema pojma sta to zuji a mozda cak to i ne cuje verovatno misli da je turbodakle dok zuji vozices se cim se ne bude cula pravac prodavnica Quote Share this post Link to post Share on other sites
dasabaja 0 Posted December 8, 2015 Evo i prvih "problema" sa Punticem. Nisam ga palio jedno 4 dana. Sipao pun i presao oko 50km. Nakon tog stajanja, juce ga upalim i dok se grejao auto ja izasao da ga ocistim i cujem kako zuji pumpa. Bas je iritantno. Kad dam kontakt linearno (kao i ranije gura gorivo) a i nema nikakvih osetnih razlika u voznji i elasticnosti motora. Vuce kao i prvog dana.Sta da mu radim?P.S. Citam po netu da se svakom drugom Puntu, pogotovu 8V, tako cuje. Ako se odlucis da nesto radis, ja sam skoro radio nesto po tom pitanju i opcije su ti cirka 10000 za celu pumpu (motor, plovak, elektrika...), izvadis staru i bucnes novu, a druga varijanta je cirka 7000 a to je da se zameni motor (ulozak) pumpe. To rade auto elektricari i...sta znam...budzevina je. Ako ne radis nista, jedno jutro nece hteti da upali i moraces da ga slepas. Mozda je moja pumpa mogla da tera i jos 100000 al nisam hteo da rizikujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted December 8, 2015 To mi kaze i cale, dobro je dok zuji, znas da ti radi Mogue da je i ranije, ali ne verujem bas ovoliko. Nema nikakvih promena u performansama..ali jbg. Mislio sam da je pumpa jeftinija Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted December 8, 2015 (edited) meni je umrla na 130 i nesto hiljada km .... i to bas kad sam stigao na more ... nema kud daj novu ... platio 30 evra ... skines pumpu ( zovu ga strucno ULOZAK ) i odes u prodavnicu da ti daju isti takav ....http://s23.postimg.org/hpupp94uz/cxcb111230.jpgne moras da kupujes celu budzu sa plovkom i elektronikom i ostalim ... sacuvaces gomilu para ... nema sta da se srafi samo creva trebaju da se skinu i posle nataknu ...http://postimg.org/image/b0srmz8wn/jedini problem ce da ti bude da odvrnes plasticnu maticu koja steze celu pumpu za rezervoar a da je ne polomis ... ima za to alat ali ti ga nemas sigurno ... samo u servisima ... ako imas i malo dara za automehaniku snacices se .. samo po matici nemoj da mlatis sa cekicem i ostrim srafcigerom ( najzgodnije je ali sigurno ce puci ) ... nadji neko zgodno parce drveta ili neke plastike umesto srafcigera ... lici na poklopac za plasticnu kacu za kupus ... da ti vise ne objasnjavam procitaj moj postove od pre jedno dve godine sve ce ti biti jasno ... prvo procitaj pa tek onda ako budes hteo radi ... ja sam shavtio na tezi nacin ... onda sam napisao sve to da neko ne krene mojim stopama i bas nagrabusi ...http://postimg.org/image/o050nd93t/ako sumnjas u pumpu sacekaj prolece osim ako ne nameravas da putujes negde ...meni nije palo na pamet da ce mi crci pumpa za gorivo kada sam polazio na more ...sve ali pumpa ... NIKAD ....inace ne bih ni krenuo ili bih je zamenio pre puta ... ( jel da da sam bas pametan ).... Edited December 8, 2015 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted December 9, 2015 Kod mene se čuje jasno samo pri davanju kontakta, i to od prvog dana (auto kupljen nov 2011.-te), odzuji tada svoje tih par sekundi i više se ne čuje. Prešao sam inače skoro 82.000 (i to na gas) i nemam još nikakvih problema sa njom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted December 9, 2015 obrati malo paznju .. upali auto i izadji sa desne strane kod zadnjeg tocka malo sagni glavu pa ces je cuti ... naravno nije to zvuk kao kod turbine aviona ali ces cuti zujanje ... kod nekog se cuje jace kod nekog ne ... fora je u predjenoj kilometrazi I proizvodjacu pumpe ... kod mene je kako se secam no name bio naziv ... al ko te pita kad si na moru u stranoj zemlji ko je proizvodjac ... bitno je da je cena prihvatljiva i da te je vratila kuci ... evo druga godina vec a isto se cuje kao i prvog dana i pri startovanju a i posle ... ja zadovoljan ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted December 10, 2015 Meni je Puntic presao nesto oko 178.000km. Ranije se ili nije cula ili ja nisam obracao paznju. Od prosle nedelje se bas cuje kad se izadje iz auta. Iritantan zvuk. Negde se spominjalo da se to manifestuje u toku voznje i da auto nema dovoljno snage...kod mene nema razlike. Sve je isto kao i kad se nije cula.Bitno mi je da kada dam kontakt i slusam pazljivo pumpu da ubacuje jednim tempom gorivo. Da nema stucanja (da prvo brzo ubacuje pa onda uspori pa opet brzo i tako u krug). Bio kod majstora da je samo cuje i kaze da je to normalno. Jeste, malo je glasnija, ali ako se nista ne oseti u voznji da teram. Skidao sam taj poklopac kad mi je vrisnuo plovak. Preostaje mi samo da stavim alaat u kola, kupim pumpu i na licu mesta zamenim ako sam negde van...mada Punto je gradski auto tako da ako se bas nesto desi bice u gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted December 10, 2015 onda TERAJ Quote Share this post Link to post Share on other sites