Jump to content
FAS Goran
italiano

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - pumpa za gorivo

Recommended Posts

Veliki pozdrav svima! Imam problem posle menjanja uloska pumpe. Stara je crkla, pa sam sam zamenio ulozak  Kupio sam magneti marelli. Naravno polomio sam plasticnu maticu pri skidanju pumpe, pa sam i nju kupio. Problem je sledeci, posle montaze pumpe vratio sam sve kako je bilo, zavrnuo maticu i povezao crevo i struju, dao kontakt, startovao auto i sve je super radilo. Pustio sam da radi u leru par minuta. Posle sam presao nekih 10tak kilometara i proverio sam kod pumpe da ne curi negde, i video sam da malo vlazi u podnozju matice, ali je sve dobro radilo sem sto mi je u toku voznje pri prebacivanju iz prve u drugu auto jedva povukao u drugoj u jednom trenutko. Sutra dan je supruga vozila na posao i sve je bilo normalno, ali kad je krenula posle posla do grada, auto je jedva vukao. Kad je zavrsila sta je imala u gradu, auto se startuje i za 2-3 sekunde ugasi. Pri davanju kontakta pumpa se cuje, ali su isti simptomi kao kad je pumpa crkla. Zavergla, motor se ukljuci i polako se iskljuci. Moze li mi neko reci sta moze biti u pitanju?  U pitanju je punto 2  1.2 v8 2002.

Edited by MarioSenta

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, MarioSenta said:

Veliki pozdrav svima! Imam problem posle menjanja uloska pumpe. Stara je crkla, pa sam sam zamenio ulozak  Kupio sam magneti marelli. Naravno polomio sam plasticnu maticu pri skidanju pumpe, pa sam i nju kupio. Problem je sledeci, posle montaze pumpe vratio sam sve kako je bilo, zavrnuo maticu i povezao crevo i struju, dao kontakt, startovao auto i sve je super radilo. Pustio sam da radi u leru par minuta. Posle sam presao nekih 10tak kilometara i proverio sam kod pumpe da ne curi negde, i video sam da malo vlazi u podnozju matice, ali je sve dobro radilo sem sto mi je u toku voznje pri prebacivanju iz prve u drugu auto jedva povukao u drugoj u jednom trenutko. Sutra dan je supruga vozila na posao i sve je bilo normalno, ali kad je krenula posle posla do grada, auto je jedva vukao. Kad je zavrsila sta je imala u gradu, auto se startuje i za 2-3 sekunde ugasi. Pri davanju kontakta pumpa se cuje, ali su isti simptomi kao kad je pumpa crkla. Zavergla, motor se ukljuci i polako se iskljuci. Moze li mi neko reci sta moze biti u pitanju?  U pitanju je punto 2  1.2 v8 2002.

Брате, отвори опет све, вероватно ти је уложак пумпе испао и зато ти се гаси ауто када га упалиш, мене је то зезало јер сам при мењању ставио нови филтер без постоља који држи уложак да не испадне, мени је испадсо са све оном гумицом у коју иде пипак. Пробај то па јави :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, Peca_nbg said:

Брате, отвори опет све, вероватно ти је уложак пумпе испао и зато ти се гаси ауто када га упалиш, мене је то зезало јер сам при мењању ставио нови филтер без постоља који држи уложак да не испадне, мени је испадсо са све оном гумицом у коју иде пипак. Пробај то па јави :)

Hvala ti puno na savetu! Samo vidim da doslepam nekako makinu kuci, pa cu dati sve od sebe. :-) Je l ima neka fora da se ucvrsti, posto ova dva filtera koja sam dobio uz ulozak, jedan ima predugacak pipak, a drugi ne znam kako se povezuje, posto sa donje strane ima otvor

:wacko:

Edited by MarioSenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredio sam, druze! :) Bilo je tacno kako si napisao. Vratio sam stari filter opet, posto novi ne odgovaraju, malo sam valjde bolje sad uglavio filter, i na novo crevo za gorivo sam stavio plasticnu spojku,posto je bilo jako dugacko, pa sam morao da ga savijem nekako, a da ne bude prelomljeno. Hvala puno na savetu! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi.. imam problem sa Fiat Panda 2010 1.2 44kw samo  se ugasio i neće više da pali,... pumpa se ne čuje a na dijagnostici ne pokazuje nijedan kvar.. da li je u pitNju pumpa ? Hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ti padao kljuc? Ugasi li ti se ovaj alarm:

 

immobiliser fault.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da mi je pumpa za benzin na izdisaju, Reno4 je u pitanju.

Kad padne temperatura oko nule, reno se izgasi, ne dolazi benzin do karburatora a u filter (koji je prije pumpe) ima goriva.

Zna li neko kako radi ta pumpa, zasto blokira? Ona je inace izvan rezervoara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi kao ona starinska sto pumpas vodu iz zemlje, na vakum :D ima osovinicu i ona pokrece membrane koje vuku gorivo

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je klasična mehanička pumpa sa membranom..Pokida se membrana i ne druka gorivo u karburator..Ako ima šrafove rasturi se i zameni membrana..Inače novije verzije tih pumpi su pravljene da se ne rasklapaju tipa opel golf itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK, @kreator, hvala.. tolike godine druzenja sa rendzerom al nisam znao nista o pumpi, kako radi..

sto se to dogodi s njom pa ne druka kad je hladno.. preko 5 stepeni sve ok..

Ma rendzer je auto za plazu, nema dzabe meki krov :)

IMG_2703.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to ona novija serija kolko vidim po izgledu motor 1.1 ? Ja sam davno imao onaj 850 stari model klasika..Imao je auspuh sa strane .Ljuljao se ko blesav al je bio zabavan za vožnju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da , ovo je GTL ili ti "novija verzija" :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, MS PK said:

Da , ovo je GTL ili ti "novija verzija

nije nova serija, vidi se da nemate Reno4 iskustvo :p.. šarke spolja? Kod novih GTL-ova sarke su unutra.

1.1 motor je lansiran 1978 kao i prvi GTL-ovi, facelift GTL (nova tabla, rucna na zadnje tockove, lonac pozadi…) je od 1983.

Moj je taj hibridni GTL, 1.1 motor i lajsne GTL look, al sve ostalo TL (dobosi na sva 4 tocka - prednji veci, rucna naprijed, lonac ispod lijevog blatobrana, auspuh sa strane, cak je fabricki imao dinamo pa sam stavio alternator..)

@kreator, ljepsi je za voznju u pravu su, vozio sam novi GTL, nije to to.. :)

 

IMG_4829.JPG

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat punto II 1.2 16v benzin 2002 godiste .dam kontakt cije se kako zuji pumpa da radi sve je lepo.pola kljuca on pali odma .problem je to sto oseca se da se muci do odredjenih obrtaja .bas se muci bas sa juce probao nece vise od 100 110 da ide  to mu je max .nove svecice ,ociscene dizne .auto ne secka nego jednostavno se muci ne znam kako to da objasnim ne ide kao sto bi trebao .jel moguce da je do pumpe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAJSTOR JE OCISTIO TO SVE ,ALI OPET SAD ne znam JEL MOZE DA BUDE TO ZBOG PUMPE ILI NECEG DRUGOG .TO STO NECE DA VUCE DA IDE KAO PRE  IPAK JE TO 80 KONJA TREBALO BI BAR DO 160 DA IDE VEOMA BRZO .ALI ON SE MUCI DO 100 120

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa pumpom. Prestala da radi, bio do mehaničara da proverim jel gotova, čovek otvorio, izvuko pa vratio džek, prodrmao kablove, pumpa proradila, nakon par minuta, ja zalupim vrata, auto se ugasi. Buduci da imam sekvent plin, krenuo kuci, lupio o ivicnjak, prebacio na benzin, radi. Sada trenutno ne radi. Da li je problem samo struja, džek i instalacija, ili je možda pumpa ipak pri kraju? Problem počeo sa dugim verglanjem te iz 3-4 puta upali. Zatim sve teze i teze, a sada ne pali niti moze da se prebaci na benzin. Hvala.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav momci, nov sam tek upoznajem forum inace je odlican sve za nase automobile..

 

Jedno pitanje, auto nije hteo da mi upali, inace Fiat Punto 1.2 2010 god, skoro svi majstori mi rekli da je crkla pumpa za gorivo, niko da ga stavi na dijagnozu da im padne nesto drugo napamet nego samo pumpa...

S obzirom da sam prvi vlasnik ja ae da promenim pumpu i kupio sam novu neku marku Huco, nit znam kakva je nego ae bila oko 12k din.

 

Promenim ja pumpu, kad kroz neki dan jutro bilo hladno i auto ponovo nece da upali samo vergla i nista...

 

Vidim ja da nije bila problem pumpa i krenem malo da istrazujem i ukapiram da auto nece da upali kad je napolju hladnije i kad nece da upali pojavi se zuta lampica katanca koja se ne gasi, inace kad se ona posle nekoliko pokusaja ugasi auto lagano pali...

 

Sta mislite sta bi moglo da bude tu i dali je imao neko takva iskustva...?

 

P.S. inace dodje mi da zapalim svog Punta i odem lepo kupim novu Guiliu hahaha 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem se pojavio nedugo nakon velikog servisa, zamjene karika, ravnanja glave itd. Pošto auto palim svaki drugi, treći dan, prilikom prvog startovanja, upali, zatim se odmah ugasi. Nakon toga upali, ali gori lampica Check Engine. Pumpa se čuje da radi, nemam čim izmjeriti pritisak. Da, testirao sam prije prvog paljenja ima li pritiska goriva na ventilu za odušak. Ništa, zatim sam dao kontakt, ponovo pokušao, ovaj put je izašlo nešto, ali ništa drastično. 

Auto inače radi normalno, taj start kod prvog paljenja pravi problem. 

 

Pumpa goriva ?

Svjećice, kablovi, sve je novo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da neje neko crevo lose spojeno pa da preko noci vrsti gorivo u rezervoar? Posle mu treba malo vremena da ga dogura do motora.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...