amladenbk 1 Posted January 29, 2016 (edited) bas zato slika ostaje bila 3600 TADA ... nisam gledao u skorije vreme NE TREBA MI ...da li je pouzdan Ap sport??? .... nisam mnogo stvari kupovao kod njih... najvise sam gledao cene jer imaju internet ponudu delova ... nema zamaranja zvanjem telefona, zauzetosti, nekompetentnosti prodavca i sl ...ja sam kupio moju pumpu no name na moru, znaci uzeo sam najjeftiniju odgovarajucu u ponudi ( logicno ko ce dati 100 evra za benzinsku pumpu na letovanju ) i evo ( da je ne ureknem pu pu ) jos sljaka vise od 20000 km ... po mom misljenju ne mora da znaci da uvek cena i poznata marka proizvoda daju kvalitet ... isto vazi i za ekskluzivne zastupnike i prodavnice auto delova ... u to sam se uverio kada samo kupovah hladnjak ... uzeo sam zamenski od neke danske ili holandske firme ( predstavnistvo je bilo na Savskom keju )i bio je kvalitetniji i bolje uradjen a i jeftiniji nego originalni .... Edited January 29, 2016 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 29, 2016 Bio sam u APsport i kazu da je ulozak pumpe 3000 dinara. Prvo cu da skinem pumpu pa da proverim da li se razlikuju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 29, 2016 odneses staru i kupis istu takvu novu Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 30, 2016 Skinuo ulozak, odneo u APsport, kupio odgovarajuci i zamenio.Sve radi kako treba, a videcemo koliko ce trajati........Zahvaljujuci kolegama sa foruma, sada sam pun sebe i ponosan na svoj rad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 30, 2016 ne rece posto si je platio ... i jos ako si je sam zamenio Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 30, 2016 Cena je nesto manja od 3000 (postoji neka popust kartica). Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 30, 2016 za te pare ce da traje duze nego polovna ma koje god marke ona bila ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted January 30, 2016 Skinuo ulozak, odneo u APsport, kupio odgovarajuci i zamenio.Sve radi kako treba, a videcemo koliko ce trajati........Zahvaljujuci kolegama sa foruma, sada sam pun sebe i ponosan na svoj rad. Kako si skinuo crevo sa uloška? Ako si zamenio, gde si ga kupio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 30, 2016 Kupio u AP sportu.Nema creva na ulosku. Kada se skine donji deo celog sklopa, sa donje strane se vidi sito koje se nalazi na ulosku.Ulozak se skida tako sto skines konektore za struju i prstom ga gurnes na dole. Gornji deo uloska ide u plasticni deo koji vodi benzin na gore.Najveci problemi koji se mogu ocekivati:1. pucanje plasticnog drzaca prilikom odrsaflivanja2. sito ne stoji cvrsto na ulosku3. gumica na rezervoaru (ovo nije problem vec se treba setiti da je namestite pre nego sto krenete da vracate pumpu u rezervoar, u mom slucaju je bio problem) Pozeljno je skinuti plovak kako ga ne bi unistili prilikom odvajanja donjeg dela sklopa. Podrazumeva se da je skinuta klema akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 31, 2016 ko umije njemu dvije Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 31, 2016 Evo detalja kupljenog uloska (jbg, nema slike):http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=54813cena 2869,00 dinara Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted January 31, 2016 Nisam bio precizan, pitanje se odnosilo samo na crevo obeleženo na slici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 31, 2016 kakoonobeseako me pamcenje dobro sluzi sve si dobro objasnio samo nisi rekao koliko si para ustedeo posto nisi isao kod majstora ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted January 31, 2016 (edited) Na mojoj nema takvog creva, samo ovo drugo crno.Otprilike ovako:http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/7133255/punto-2-pumpa-za-benzin Ne znam koliko para kosta intervencija kod majstora, nisam pitao. Resio sam sam da probam, pa ako ukokam stvar, majstor ce posteno zaraditi pare Edited January 31, 2016 by kakoonobese Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 31, 2016 ako imas i malo znanja u automehanici ne mozes da omanes Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted January 31, 2016 Na mojoj nema takvog creva, samo ovo drugo crno.Otprilike ovako:http://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/7133255/punto-2-pumpa-za-benzin Sada je jasnoJa imam Mk2b a to je pumpa kao na slici koju sam okačio, inače plato sam je oko 13000 din novu BoschSam je zameno, a pitao sam samo na jednom mestu ( NS ) taražili su 80E i davali 6meseci garancijuVerovatno ima i povoljnije.U svakom slučaju lepo si uštedeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted January 31, 2016 cekaj samo ulozak ili komplet ulozak ???? si platio 13000 .....a to gde si pitao za zamenu je deo i ruke ili samo ruke ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranc 1 Posted February 1, 2016 Kompletna pumpa, nisam imao vremena za traženje uloška. Pošto nova pumpa glasnija je od zamenjene, koja je inače samo prestala da radi bez najave, izvadio sam uložak i pokušavam da nađem odgovarajuću zamensku Cena od 80 E odnosi se i na deo i za rad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted February 1, 2016 Osposobi tu drugu kompletnu i imas rezervnu ... u krajnjem slucaju uvek mozes prodati ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boban889 0 Posted May 16, 2016 (edited) Poz svima,novi sam na forumu...imam pitanje za punta mk1 55 konja...ujutru nece da upali dok ne zalijem gorivom ispod elektro dizne, a posle toga ceo dan normalno pali i ide.pumpa goriva normalno zuji i prekine kada dam kontakt..hvala unapred Edited May 16, 2016 by boban889 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biker Q 0 Posted October 5, 2016 Poz ljudi, evo i ja da iznesem svoj problem, tj. enigmu. Punto 1,2 8v 2001 nece da upali, sipam malo benzina kroz usisnu klapnu za vazduh (ipak je to naslednik jugica mora tako) i on upali, za nekoliko sekundi slozi rad i ide normalno i pali normalno narednih 10-15 puta, 3-4 dana pali i opet nece. Najcesce pre nego sto otkaze, upali, kratko radi i to lose i ugasi se i onda nece, ili odmah saamo vergla i nece da upali, nece nikako dok ne skinem filter za vazduh i sipam malo goriva i onda upali i miran sam 3-4 dana i onda u krug sve. Bio sam ubedjen da ima taloga na onoj mrezici ispod pumpe ali nema taloga. Da je benz pumpa pretpostavljam da ne bi lepo radio kasnije ili ne bi radio uopste? Mozda je regulator pritiska, mozda taj protivpozarni prekidac? Dajte neko misljenje kako sta da ispitam da ne bacam pare, majstori vec kazu pumpa ali ona niti menja zvuk niti ima problema kada upali. Tacno znam scenario, bice kupi pumpu, pa sad kupi regulator, pa kupi taj protivpozarni senzor i popravljace ga sistemom eliminacije, a to mogu i ja bez da placam usluge majstora a pouzdanog majstora bas za fiata i nemam bas, a ako neko ima misljenje neka pomaze.... Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biker Q 0 Posted October 7, 2016 Niko nema ideju? Moze li neko da mi kaze cemu sluzi onaj deo na ulazu u karburator na koji dolazi crevo od rezervara a dolaze i zice? Jel to neki ventil? Takodje me zanima da li kod punta na insralaciji od benzina ima jos neceg ispod auta (ventil, filter itd) na crevu izmedju rezerv i karburatora (mozda za ovo sto ja zovem karburator postoji strucniji naziv ali znate na sta mislim). Quote Share this post Link to post Share on other sites
mmilos19 0 Posted October 10, 2016 Poz ljudi, evo i ja da iznesem svoj problem, tj. enigmu. Punto 1,2 8v 2001 nece da upali, sipam malo benzina kroz usisnu klapnu za vazduh (ipak je to naslednik jugica mora tako) i on upali, za nekoliko sekundi slozi rad i ide normalno i pali normalno narednih 10-15 puta, 3-4 dana pali i opet nece. Najcesce pre nego sto otkaze, upali, kratko radi i to lose i ugasi se i onda nece, ili odmah saamo vergla i nece da upali, nece nikako dok ne skinem filter za vazduh i sipam malo goriva i onda upali i miran sam 3-4 dana i onda u krug sve. Bio sam ubedjen da ima taloga na onoj mrezici ispod pumpe ali nema taloga. Da je benz pumpa pretpostavljam da ne bi lepo radio kasnije ili ne bi radio uopste? Mozda je regulator pritiska, mozda taj protivpozarni prekidac? Dajte neko misljenje kako sta da ispitam da ne bacam pare, majstori vec kazu pumpa ali ona niti menja zvuk niti ima problema kada upali. Tacno znam scenario, bice kupi pumpu, pa sad kupi regulator, pa kupi taj protivpozarni senzor i popravljace ga sistemom eliminacije, a to mogu i ja bez da placam usluge majstora a pouzdanog majstora bas za fiata i nemam bas, a ako neko ima misljenje neka pomaze.... Hvala! malo ti je čudan simptom. Ne moze to da bude ni protivpožarni ni pumpa. Da je prekidač, ne bi radio uopšte. Uostalom njega bajpasiraj i vozi. Ako ide normalno, onda jeste do njega. Mada sumnjam. Pumpu sam menjao pre neki dan. Simptomi su klasika. Opisani su već Meni to deluje da da ti negde instalacija ne drži kako treba. Kao da ti se prazne cevi od stajanja. Premotaj film kad neće da upali. Da li je vikend gde nisi vozio dva dana ili bukvalno na svaka 4 dana. Послато са SM-G355HN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Biker Q 0 Posted October 10, 2016 14 hours ago, mmilos19 said: malo ti je čudan simptom. Ne moze to da bude ni protivpožarni ni pumpa. Da je prekidač, ne bi radio uopšte. Uostalom njega bajpasiraj i vozi. Ako ide normalno, onda jeste do njega. Mada sumnjam. Pumpu sam menjao pre neki dan. Simptomi su klasika. Opisani su već Meni to deluje da da ti negde instalacija ne drži kako treba. Kao da ti se prazne cevi od stajanja. Premotaj film kad neće da upali. Da li je vikend gde nisi vozio dva dana ili bukvalno na svaka 4 dana. Послато са SM-G355HN уз помоћ Тапатока Prilicno sam siguran sada da dizne ne rade tada kada nece da upali. Danas nije hteo, nema pravila koliko radi a kada otkaze. Gorivo koje ja sipam kroz klapnu uvlaci kroz vazaduh i upali a kada upali dobije struju na diznama i one tada prorade, naravno ovo je moja teorija. Da li postoji neki relej za dizne koji recimo proradi kada upali jer alternator daje jacu struju od akumulatora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 11, 2016 Ja mislim da ti je losa pumpa,juce mi bio covek,zamenio sam mu pumpu,kaze vergla ga po 3,4 min i kada upali jedva sastavi,nece da prima gas pa ga ceka da se malo zagreje da prebaci na plin,zamenismo pumpu pali,prima gas kao lud,isto je nedavno stavio neku novu kinesku pumpu! Quote Share this post Link to post Share on other sites