Gusar 4 Posted October 12, 2013 nisi proverio relej.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejca 0 Posted October 14, 2013 crkla pumpa, pise na njoj Bosch mad in cekoslovakia neverovatno za fiat 2010 godiste i predjenih 30000 km kvalitet e moji italijani od cega nam pravite automobile u kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 14, 2013 Ima li auto TNG (plin)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pejca 0 Posted October 17, 2013 nema plin al sam iz rezervoara izvadio 2 litra vode ,toliko o kvalitetu goriva kod nas Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted August 28, 2014 (edited) Meni je na ovogodisnje letovanju prvi dan crkla pumpa za gorivo ...Pomislih bas me krenulo (motor presao 140000 km)....Elem parkirao ispred super marketa, po povratku iz super marketa auto je upalio normalno ali se ugasio posle par sekundi . Nekoliko puta sam palio ali simptomi isti... radi nekoliko taktova i ugasi se ...Nisam panicio ali nisam se ni osecao dobro Pomislio sam da je pukao zupcasti kais ali proverom konstatovao sam da nije ......Seo sam u auto i opet probao da upalim ali sam tada primetio da pumpa za gorivo ne zuji ????Dao kontak opet .... nista ... nikakav zvuk????Otvorio sam zastitni poklopac, dao kontakt, .....nista .... Skinuo sam crevo za gorivo, dao kontak ni kapi benzina ne pumpa ....Znaci pumpa ...Otisao sam do jedine dve prodavnice auto delova gde u obe imaju samo komplet pumpe ....Cena prava sitnica 150 evra ....Medjutim prodavac u jednoj prodavnici rece da na stanju ima neke pumpe za Fiata ali da bi bilo dobro da donesem moju pumpupa da uporedi sa onim sto ima u magacinu ... cena 30 evra .....Nema mi druge otisao do auta odvojio crevo za gorivo i struju ali postoji ona matica od kace za kupus koja treba da se odvrne .....Probao rukom .... ni da mrdne ....Razocaran vratio se kuci, potrazio na forumu FLCS kako se odvrce matica od kace za kupus ....Naisao sam na post na kome forumas kaze da se cekicem i srafcigerom odvrce matica i da je on to radio na - 15 ???? i da ne puca ....Vratio se do auta uzeo cekic i veliki srafciger i opleo po matici a ona ni da mrdne ....Zamenio sam srafciger sa velikim viljuskastim kljucem i kada sam prvi put udario cekicem matica je PUKLA .....Sokiran ali pribran izvadio sam celu pumpu iz rezervoara, rastavio je, odneo ulozak NONAME u prodavnicu, nasao istu takvu NONAME,platio 30 evra i montirao .... Spustio sam telo pumpe u rezervoar, probao, auto pali i radi kao nov ....Nisam slikao kako se rastavlja pumpa ali razumite me nisam o tome ni razmisljaoE sad treba resiti problem puknute matice za kacu ...Kupio sam lepak Bison i jednu selnu, zalepio prvo mesto gde je matica pukla, stegao maticu sa selnom,izlepio oko selne sa Bisonom i ostavio 24 sata da se susi ...U medjuvremenu sam potrazio po internetu kako se odvrce matica od kace za kupus gde sam na jednom drugom forumu Fiatista nasaosavet da se nikako cekicem i srafcigerom ne odvrce matica kace za kupus jer PUCA ???? nego ako se nema alat da se proba sarocanglama ili stolarskom stegom ali nikako ne udarati po njoj .... Opet sam posetio forum FLCS i kontaktirao kolegu Lakija da li ima maticu za kacu od kupusa na stanju i da li je voljan da je salje u inostranstvo ukoliko moje lepljenje ne uspe nasta je kolega LAKI pozitivno odgovorio i da mu se samo javim poslacebez problema .... Hvala LAKIZadovoljan ucinjenim ali nestrpljiv sacekao sam 24 sata da se po uputstvu sa Bisona lepak dobro osusi, uzeo maticu kace za kupus,nauljio navoj i stegao je rukom koliko sam mogao ...Upalio auto i probao da li slucajno benzin curi ali nigde ni kapi.....Operacija uspela pacijent nije umro ..... Tako sam sve vreme na letovanju vozio i vratio se za Bg matica i dalje drzi....Inace rastavljanje same pumpe nije nikakav problem i ne treba neko znanje samo treba biti strpljiv da nesto ne polomite posto se svedrzi na zakackama a sama pumpa se samo izvuce iz lezista, nista ne treba da se greje ..... montira se obrnutoPostavio sam i slike kako sam resio problem puknute matice kace za kupus moze Vam dobro doci Edited August 28, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted August 28, 2014 Ti bas nemas srece. Ja sam dva puta na puntu i jednom na marei odvijao cekicem i srafcigerom i prisustvovao kad su u servisu odvijali na isti nacin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 28, 2014 Ja sam cekicem i turpijom posto je srafciger ostar pa da ne odseca one usice, i ovako sam ih dosta pokrljao ali prsten nije pukao. Savet da posle par udara naprskate WD da udje u navoj pa da lakse ide, pa tako posle svakih par udara po malo prsnete. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borkostar 0 Posted August 28, 2014 Ja sam 2 puta odvajao i obe matice su pukle, i od jos par ljudi sam cuo da postoji alat za to i da je na puntu mk2 nekako matica zakacena u dnu i da puca dok na mk1 ide normalno, Ja sam sa plasticnim vezicama spojio u krug i drzi matica kao nova Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted August 28, 2014 Da postoji alat slican je onom samostelujucim za odvijanje filtera za ulje http://cdn.bjbikers.com/images/imported/Gv/5JEvm_10003192910fr038450914.jpgNisam imao vezice ali mi je palo na pamet i to ali ovako je jace i sigurnije .....pa sad sa turpijom bas i ne bih odvijao posto se ona lako lomi tj krta je pa da napravim jos vecu stetu.... inace nisam puno puta udarao po matici i uvek sam udarao na drugo mesto ali eto izgleda da kada sam udario po viljuskastom 36 - 41 pogodio sam mesto gde je mozda vec napukla ....ali dobro nisam jedini kome se to desilo ako je za utehu..... sada znam za stos ali se nadam da pumpu vise necu menjati .... covek se uci dok je ziv Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted August 30, 2014 (edited) Izgleda da mi je crkla pumpa za gorivo...Dobija struju i ima masu.E sada...Ne mogu da odvijem onaj cep ispod sedista...Zvao sam neogranicen broj ljudi i svi mi kazu "duzi srafciger, cekic i udri...", ali nece...danas izgubih ceo dan.Molio bih ako neko poseduje alat, pravljen ili bilo kakav za to, da mi se javi, platicu koliko trazi da mi odvije taj poklopac...Toliko, ja sam na Banjici...Hvala Edited August 30, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 30, 2014 Pročitaj sada, nakon spajanja tema sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted August 30, 2014 (edited) Ima li negde da se kupi alat?Može i takav info...Punto prešao 33000 km, kragujevački...tng ugradjen sa njegovih 10000.Ipak je kilometraza pokazatelj koliko su falš delova ugradjivali u ova vozila.Pazeno da se povremeno (posle recimo jednog istrosenog punjenja plinom) vozi na benzinu, jer je tako preporuceno od strane Zavolija... Edited August 30, 2014 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted August 31, 2014 (edited) pedja bjNema veze to sa kilometrazom niti da li si pazio da vozis cas na plinu cas na benzinu ....Moj punto je presao 140000 kada je crkla pumpa ( da li je menjana kod prethodnog vlasnika ne znam mislim da je bila iz prve ugradnje ) .......... meni je prodavac kada sam kupovao pumpu za gorivo rekao da garancija vazi dok ne izadjem iz radnje ( kupljena u zemlji EU ) ....To je motor koji radi na struju i uvek moze da otkaze jer dokle god je motor u radu i ona radi .... ( naravno kada je u pitanju plin onda onaj prekidac ugradjen pri ugradnji plina prekida struju do pumpe i ona onda ne pumpa gorivo ) a posto si rekao da pumpa dobija struju onda nije ni prekidac za plin a ni osigurackada das kontakt pumpa mora da se cuje jako par sekundi ako nema tog zvuka onda je crkla ili skini crevo za gorivo sa pumpe i daj kontakt pa ako prska mlaz nije pumpa ako nema nista onda je sigurno pumpa crkla ( al sam pametan jel da ) Pazi nema pravila neki su tukli po matici kao nenormalni i nije im pukla, drugi su svaki put kada su skidali maticu polomili je .... ja sam je samo jednom udario i ona je pukla ....potrazi velike papagajke ( ne rocangle ) od nekog vodoinstalatera i probaj da odvrnes .... ti si bar kuci pa ako pukne nije steta postoji Laki ( clanFLCS ) on ih ima u steku ....meni je pukla 700 km od kuce u svakom slucaju pukla ili ne kada je vracas pre stezanja obavezno namazi navoj sa nekom mascu ili motornim uljem za nedaj boze ako ikad moras opet da skidas pumpu za gorivo .... i stegni je samo sa rukom koliko mozes ne sa alatom ..... dihtovace bez problem ja sam tako uradio i posle toga presao 1500 km nije ni kap procurelaJavi sta si uradio .... Edited August 31, 2014 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 4, 2014 Evo me...Nesto me nije htelo...Tukao ja 2 sata, odustao, zvao majstora, dosao, tukao, odustao...kaze dolazim sutra...Dodje sutra, od alata nista nije mogao da iskoristi, pa nastavio da tuce i prsten puce...Definitivno pumpa...Nadjem u EURO07 pumpu (2480 din.) i kod Lakija pokupim "prsten" (Ovim putem mu se neizmerno zahvaljujem i tvrdim da je decko car !!!), a kolega mi napravi neki prirucni alat...Sam sam montirao, malo sam se mucio, ali auto je proradio...Osluskujem da li se oseca miris benzina i za sada je ok...Jedino sto mi je spalo crevce na izlazu iz pumpe, pa sam juce ponovo morao sve iz pocetka...Ne znam da li smem neku selnu da stavim, ipak je sve u benzinu...Ja malo stegao bakarnom zicom, nadam se da nisam pogresio.I auto kao nov.Svima hvala na pomoci, a @amladenbk mogu samo da pretpostavim kako ti je bilo 700 km od kuce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted September 4, 2014 Ja sam bio pokusao da odvijem starim odvijacem za filter za ulje sa koznim kaisem (Unior je to pravio) ali je samo preskakalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 5, 2014 Ponovo spalo crevo na izlazu iz pumpe.Definitivno MORA selna, nikakve improvizacije ne piju vodu...Sada treba naci prohromsku selnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted September 5, 2014 Nadjem u EURO07 pumpu (2480 din.) . Benzinska pumpa 2480 din?Jesi li siguran u to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 5, 2014 (edited) Da...račun kod mene...Tačan naziv je ulozak pumpe.Nazivaju ceo deo pumpom, ali tu je i plovak.Tako u kompletu je dosta skuplje. Edited September 5, 2014 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted September 5, 2014 Da, sad vidim cene.. Bilo je to mnogo skuplje ne tako davno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 5, 2014 Bez ljutnje, napisi i ti svoje iskustvo, jer sto vise ljudi sazna to je bolje...I ja bih se zaleteo za neke od 8000 (pa idu i do 15000), ali sam imao coveka koji mi je rekao sta da radim i gledam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto1.2 26 Posted September 5, 2014 Pre par meseci sam menjao na jednom puntu pumpu za benzin. Pumpa je bila srujno neispravna, covek kupio novu pumpu za nekih 16-18 000, ne secam se tacno. Zato me zacudila ova cena, ali sad vidim da su stvarno pale cene Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted September 5, 2014 PedjabjMora da na pocetku creva ima plastican prikljucak-selna kao kod vanbrodskog motora ( samo nabijeis i on skljocne i ne skida se dok ne pritisnes osigurac na dole) mozda ima u prodavnicama original prikljucak a ako ti sklizne crevo sa tog prikljucka iseci taj deo koji se rasirio, zagrej malo vrelom vodom ( pazi vrelom vodom to znaci da prokljuca voda na ringli, stavi crevo u tu vodu neka omeksa i onda brzo natakni na prikljucak i ostavi desetak sekundi da se ohladi i voziiiiiii ..... nemoj nikako upaljacem da ne zapalis auto rezervoar je tu mnogo blizu a i u crevu uvek ima benzina Pogledaj sliku sta ima kod mene na crevu Mozda iskoristis plasticnu vezicu umesto selne ....Nisu pale cene ( jesu malo ) nego su mu uvalili pumpu a platio kao ceo ulozak pumpe: u koji ide:telo pumpe, elektricni motor ( pumpa ) reostat, plovak. posuda protiv buckanja ( da elektromotor ne bi ostajao bez goriva i pravio vazdusne cepove koji bi prouzrokovali nepravilan rad motora ) .....Inace ja sam u zemlji EU u avgustu pumpu platio 30 evara tako da je to ta cena .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
borkostar 0 Posted September 6, 2014 (edited) Pedji koliko sam ja razumeo spada crevo u rezervoaru a ne ovo spolja. Ja bi to svakako, da lije ovo malo unutrasnje ili ovo spoljasnje stegao plasticnom vezicom. Edited September 6, 2014 by borkostar Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 6, 2014 Vezica plasticna ne drzi...Imao sam jednu idealnu, recimo fabricka duzina 5-6 cm koja moze da stegne 10-12fi, stegao sam nju i pored nje jos bakarnom zicom...I spalo je...Kako mi rece jedan inzenjer, MORA dobro da se stegne jer je na izlazu pumpe bas veliki pritisak i pumpa skine crevo ocas posla.Ali muka je, ne mogu naci prohromske ili inox selne...Rade se u Simanovcima, i ugovorili smo prodaju danas na Bubnju, ali danas nalete Komunalna i nigde prodavaca selni, pa ni mog.Palim auto na plin, znam da nije preporucljivo, ali hocu da uradim kako treba...Pumpu sam platio manje od ocekivanog, ali se "kvar" oduzio duze od planiranog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted September 7, 2014 Danas stavljena ozbiljna selna.Videćemo da li će potrajati i koliko... Quote Share this post Link to post Share on other sites