Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

 

Najskuplja i najjača verzija ima 3.8 L V6 motor sa 306 KS, pogon pozadi.

Cena najjače verzije, sa maksimalnom opremom : 22.000 eura

Osnovna verzija sa 2.0 Turbo motorom i 210 KS košta 15.500 eura.

Odličan sajt za Hyundai Genesis Coupe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emisija SAT: Test Hyundai Genesis

 

Osmišljen i napravljen da pokori američko tržište Hjundai ''dženezis'' je i te kako u tome uspeo, što potvrđuje i njegova prethodna generacija koja je bila proglašena za automobil godine u Americi. Novi model već na prvi pogled ostavlja upečatljiv utisak, a tome svakako doprinosi i benzinski V6 motor od 3.800 kubika sa 315 konjskih snaga baš kao i pogon na svim točkovima. Pogledajte koje sve novine donosi ova generacija ali i kako se ova drumska lađa snašla u krivinama staze.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyundai Genesis najavio novi super automobil

 

hyundai n 8.jpg

 

Čini se da je samo nebo granica za Genesis, podbrend kompanije Hyundai, jer su njegovi čelnici najavli da rade na projektu super automobila koji će izazvati Ferrari i Porsche.

Novi super automobil ovog podbrenda će izazvati dve pomenute kompanije, bar u oblasti dizajna i performansi, jer napadati tako poznate brendove potpuno drugačije izgleda na papiru nego u stvarnosti. U svakom slučaju, Genesis-u neće biti lako da se takmiči sa njima i da im preotme klijente. Informacija o tome da kompanija radi na novom super automobilu je potvrđena od strane potpredsednika dizajna kompanije Hyundai, Luka Donkervolka, i potpredsednika odeljenja za istraživanje i razvoj, Vong-hul Janga, tokom sajma potrošačke elektornike u Las Vegasu.

Nasuprot opštem verovanju da razvoj super automobila brenda Genesis neće imati nikakvih dodirnih tačaka sa N odeljenjem kompanije Hyndai, Yang je rekao da će se novi super automobil razvijati u saradnji sa ovim performantnim odeljenjem, pod nadzorom Alberta Bijarmena, bivšeg šefa M odeljenja kompanije BMW. Projekat će najverovatnije biti realizovan u sledećih nekoliko godina, a potvđeno je da će automobil imat formu kupea sa dva vrata i da će ga pokretati mali motor sa unutrašnjim sagorevanjem koji će raditi u kombinaciji sa još elektromotora i baterija. Ne sumnjamo da će ovaj model izgledati sjajno s obzirom da je njegov dizajner, Donkervolk, radio i na modelima Lamborghini Diablo i Gallardo, dok je još bio u Volkswagen grupi. U dizajnu ovog automobila će pored pomenutog Donkervolka učestvovati još i Aleksander Selipanov, čije ima verovatno nije toliko poznato. Međutim, on je učestvovao u dizajniranju modela Bugatti Chiron.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...