Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari 458 Italia

Recommended Posts

ferrari%20458%20italia%2033011.jpg

Prošle godine Kalifornija, ove godine je izgleda opet popularnija Italija. Naime, nakon prošlogodišnje promocije Ferrarija California, sada su u Ferrariju odlučili da, pored broja 458, u ime naslednika modela F430 ubace i naziv zemlje iz koje ovi sportski automobili i potiču.

Imenom želi da se naglasi i sinteza stila, kreativnosti, strasti i najmodernije tehnologije, karakteristika po kojima je Italija poznata.

Posle pet godina proizvodnje model F430 je tako odradio svoje, a njegov poslednji primerak je inače prodat na aukciji (sav prihod je namenjen žrtvama nedavnog zemljotresa koji je pogodio italijanski region Abruco).

ferrari%20458%20italia%2033019.jpg

ferrari%20458%20italia%20330112.jpg

Kako bilo, 458 Italia je u svakom pogledu potpuno nov automobil; bilo u pogledu dizajna (by Pininfarina, a obratite pažnju i na tri centralno smeštene izduvne cevi), motora, aerodinamike, upravljivosti, ergonomije...

ferrari%20458%20italia%203.jpg

ferrari%20458%20italia%20331.jpg

Što se motora tiče, radi se o centralno smeštenom 4.5 litarskom V8 motoru (otuda i broj 458 u imenu) sa direktnim ubrizgavanjem i 425kW/570KS pri 9000 o/min. i 540 Nm obrtnog momenta pri 6000 o/min. (80% je dostupno od 3250 o/min.). Drugim rečima, to je 127 konja i 120 Nm po litri zapremine motora. Težina praznog automobila je 1380 kg (raspored je inače 58% pozadi i 42% napred), što znači da odnos masa/snaga iznosi 2.42 kg po KS.

Motor je inače uparen sedmostepenom transmisijom sa duplim kvačilom, maksimalna brzina je 325 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 3.4 sekunde, potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 13,7 litara na 100 km, a emisija CO2 je 320 grama po kilometru. Ovde i podatak da zaustavni put 100-0 km/h iznosi 32.5 metara.

Što se dimenzija tiče, 458 Italia je dugačak 4527 mm, širok 1937 mm, visok 1213 mm, međusovinsko rastojanje iznosi 2650 mm, dok su točkovi od 20 inča (sa gumama 235/35 ZR20 napred i 295/35 ZR 20 pozadi).

Uz E-Diff i F1-Trac sisteme, to je za sada to.

Ferrari 458 će se sastavljati u novom pogonu u Maranellu, odmah uz bok modelu California.

Zvanična premijera je zakazana za septembar i Salon automobila u Frankfurtu.

preuzeto sa - Auto Blog

Kočnice automobila su posebna priča. Kada vozač digne nogu sa papučice gasa kočina kliješta približe se diskovima kako bi se skratilo vreme kočenja, a time i udaljenost na kojoj se automobil zaustavio. Na razvoju vešanja radio je i sedmerostruki šampion F1 - Michael Schumacher.

Ovo je prvi Ferrari sa centralno smeštenim motorom koji poseduje direktno ubrizgavanje. Ovu tehnologiju Ferrari je po prvi puta primenio na modelu California u kojem se motor nalazi napred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi je zvrk,prilicno skladan dizajn,a i ledovi su lukavo uklopljeni u farove,a o tehnologiji ne treba trositi reci,cistokrvni sportista u plisanim rukavicama :clap: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhhh sve je ok, jedino mi se ne sviđaju 3 izduva pozadi (deluje mi kao oni ćuning stajling automobili u odeljku Viđu stajlinga) i to što nisu dupli štopovi (po dva na svakoj strani) tj 4 ukupno... Poesban detalj koji mi je zapao za oko i svideo mi se je hromirani znak na prednjem braniku :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo mi vec lici na pravi Ferrari - agresivno, robusno. Kao da je spreman da nekom otkine glavu ako ga samo pogresno pogleda :)

Kao sto loodilo kaze, mozda bi bilo bolje da ima 4 stopaljke pozadi, ali ovako mi izgleda kao da su to 2 mlazna motora, i samo cekam da iz njih krene vatra, rasklope se krila i ovo cudo poleti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove fotografije i video klipovi...

IeFkA.jpg IeKjS.jpg

Posle pet godina proizvodnje, Ferrarijev model F430 je završio svoju karijaeru, a njegov naslednik je nazvan 458 Italia, kako bi se naglasila sinteza stila, kreativnosti, strasti i najmodernije tehnologije, karakteristika po kojima je Italija poznata.

IeMP0.jpg IeROi.jpg IeUir.jpg IeWNA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Ni pivo vise nije k'o sto je bilo, i ono je pobesnelo i zapenilo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj Ferrari je baš kakav treba da bude...nije se tu ništa ''pobesnelo i zapenilo'' u negativnom kontekstu... :)

Atmosferac, V8, 9.000 rpm...a skoro 600 KS, tj. celih 127 KS po litri zapremine :cool:

Tri cevke pozadi nisu sada prvi put na Ferrari automobilu, jer ima ih i čuveni :

37652973.th.jpg 54073876.th.jpg

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaahhaha sad videh, pa on trosi malo jace od HGTa hahahahaha :D :D :D

Koje su to lazi, c c c! :D

Sve je na mestu osim dizajna. Izgleda mi kao kineska replika Ferrarija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno očekivano, Ferrari je i zvanično potvrdio da će novi model 458 Italia (predstavljen na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu) dobiti i svoju otvorenu, odnosno Spider verziju.

458 Italia Spider će zameniti F430 Spider, mada treba reći da se na tržištu očekuje tek za nekoliko godina.

Tačnije, iz Ferrarija se najavljuje da će isporuke novog modela 458 Italia u kupe verziji (staje 197.000 evra) početi sredinom januara 2010. godine, kao i to da Spider jeste u njihovom planu ali tek za nekoliko godina.

Ovde i podsećanje da 458 Italia ima 4.5 litraski V8 motor sa 570 konja i 540 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za maksimalnih 325 km/h i sprint do stotke za 3.4 sekunde.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hamann točkovi za Ferari 458 Italia

Hamann%20Ferrari%20458%20Italia%201.jpg

Dok se čeka na njihovu kompletnu preradu Ferrarija 458 Italia, nemačka tjuning kuća Hamann Motorsport je za početak vlasnicima novog italijanskog sportiste ponudila dva seta aluminijumskih točkova od 21 inča.

Prvi komplet točkova je inače nazvan Edition Race, a drugi Unique Forged.

Hamann%20Ferrari%20458%20Italia%2011.jpg

U svakom slučaju, detaljno prerađeni 458 Italia (motor, ogibljenje, kočnice, izduvni sisitem, aero body kit...) tek sledi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaahhaha sad videh, pa on trosi malo jace od HGTa hahahahaha :D :D :D

Koje su to lazi, c c c! :D

Sve je na mestu osim dizajna. Izgleda mi kao kineska replika Ferrarija.

Mozda hoce sa njim da osvoje Kinesko trziste :lol:

Ipak se tamo sad najvise prodaju automobili :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam video u NS-u Ferrari 458 Italia. Crveni sa petokraka felnama. Prosao je pored mene, pa nisam stigao da slikam. Ako ga vidim na nekom parkingu slikam i kacim slike.

Izgleda jaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkoooooooooooooo dobro.:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...