Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

abarth%20punto%20evo.jpg

Nakon što su na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu predstavili restilizovani Grande Punto (koji je promenio ime u Punto Evo), u Fiatu su pripremili i osveženo izdanje njegove sportske Abarth varijante.

Kao i kod standardnog Punta Evo, ni novi Abarth Punto Evo ne donosi revoluciju u dizajnu, već pažljivo izveden redizajn sa modifikovanim prednjim delom, uz naravno poboljšanja u unutrašnjosti.

Ipak, zanimljivije je ono što se krije pod haubom, a to je 1.4 MultiAir motor koji će u običnoj Abarth verziji raspolagati sa 170 konja, dok bi novi Punto Evo EsseEsse sada trebalo da ima okruglo 200KS (u paru sa Fiatovim menjačem sa duplim kvačilom). Konkretniji detalji međutim tek slede.

Kako stvari sada stoje, Abarth Punto Evo će Italijanima biti dostupan od februara, i to po ceni od oko 19.000 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

abarth%20punto%20evo.jpg

Nakon što su na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu predstavili restilizovani Grande Punto (koji je promenio ime u Punto Evo), u Fiatu su pripremili i osveženo izdanje njegove sportske Abarth varijante.

Kao i kod standardnog Punta Evo, ni novi Abarth Punto Evo ne donosi revoluciju u dizajnu, već pažljivo izveden redizajn sa modifikovanim prednjim delom, uz naravno poboljšanja u unutrašnjosti.

Ipak, zanimljivije je ono što se krije pod haubom, a to je 1.4 MultiAir motor koji će u običnoj Abarth verziji raspolagati sa 170 konja, dok bi novi Punto Evo EsseEsse sada trebalo da ima okruglo 200KS (u paru sa Fiatovim menjačem sa duplim kvačilom). Konkretniji detalji međutim tek slede.

Kako stvari sada stoje, Abarth Punto Evo će Italijanima biti dostupan od februara, i to po ceni od oko 19.000 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Ovo je ubica od auta :wub: :wub: :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma spreda mi se svidja sem se one trake oko FIAT znaka. Iznutra je malo budzevina, ali mi se dopadaju obrtomer i brzinomer, sa sve onim retro brojkama. Pozadi vrlo malo promena, mozda nisu ni trebali nista da diraju. Ma sve u svemu, da mi ga neko pokloni (ili kupi) vozio bih ga. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth Punto Evo na Salonu u Ženevi

abarth%20punto%2011.jpg

Nakon što su na prošlogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu predstavili restilizovani Grande Punto (koji je promenio ime u Punto Evo), u Fiatu su pripremili i osveženo izdanje njegove sportske Abarth varijante. Kao i kod standardnog Punta Evo, ni novi Abarth Punto Evo ne donosi revoluciju u dizajnu, već pažljivo izveden redizajn sa modifikovanim prednjim delom, uz naravno poboljšanja u unutrašnjosti.

abarth%20punto%201.jpg

Ipak, zanimljivije je ono što se krije pod haubom, a to je 1.4 MultiAir motor koji će u običnoj Abarth verziji razvijati 165KS i 250 Nm, ali će i ovde biti na raspolaganju snažnija Punto Evo Esseesse varijanta sa 180KS.

abarthpuntoevo01.jpg

Standardni Abarth Punto Evo (sa 165KS) od 0-100 km/h stiže za 7.9 sekundi i postiže najveću brzinu od 213 km/h. Stop-start sistem je serijski, a ovde i podatak da potrošnja iznosi 6 litara na 100 km a emisija CO2 142 grama po km.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj beli Evo-Abatrh.cak i izgleda dobro :yes

a tome mnogo doprinosi sto su mu skinuli onu hromiranu masku :thumbdown: s nosa

Alu-felne :w00t: ,sa kracima u obliku skorpije :rolleyes: ,su SAVRSENSTVO :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zlo i naopako kako su dobre! A i ceo Punto ne izgleda loše, čini se da su izvukli maksimum iz ovog zabrinjavajuće gadnog evo dizajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od kada sam prvi put video bilo koji punto,ovaj mi je najlepsi,bas izgleda savrseno,a pogotovo ove felne,sve pohvale fiatu i abarthu sto su ponovo oziveli slavno ime sa ovako sjajnim automobilima :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Abartha samo :unworthy: :unworthy: :unworthy:

Sto se osnovne verzije GP Evo tice, meni je prva asocijacija onog srednjeg grilla

(mesto na cijim se obodima obicno zakacinju udice - mislim na soma), bila Palio prve generacije.

Sto se meni licno i ne dopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MS Design Fiat Punto Evo MRace

ms%20design%20punto%20evo%201.jpg

Fiatov Punto Evo je prošao tretman u tjuning kući MS Design i nastao je vizuelno atraktivniji Punto Evo MRace.

MS Design se prvo pobrinuo za nove aerodinamičke komponente (prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor i krovni spojler), pa za LED dnevna svetla, komplet sedmokrakih alu točkova od 17 inča i na kraju za niže ogibljenje. Tačka na i su detalji crvene boje (retrovizori i centralni deo prednjeg spojlera) i MRace trake na vratima.

ms%20design%20punto%20evo%2011.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth Punto Evo esseesse

abarth%20punto%20evo%20esseesse%20111.jpg

Na poslednjem Salonu automobila u Ženevi Abarth je javnosti predstavio Abarth 500C i obnovljeni Abarth Punto Evo, dok će na predstojećem Salonu u Parizu pokazati i njihove jače esseesse verzije.

abarth%20punto%20evo%20esseesse%201.jpg

Običan Abarth Punto Evo sa 1.4 MultiAir motorom ima 165KS i 250 Nm (od 0-100 km/h stiže za 7.9 sekundi, najveća brzina 213 km/h), dok ovaj Abarth Punto Evo esseesse (u Parizu u Campovolo Grey boji i točkovima od 18 inča) raspolaže sa 180KS i 270 Nm (pa je najveća brzina 216 km/h a do 100 km/h stiže za 7.5 sec).

abarth%20punto%20evo%20esseesse%2011.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

NOVITEC Fiat Punto Evo

NOVITEC%20Fiat%20Punto%20Evo%201.jpg

NOVITEC vlasnicima Fiat Punta Evo nudi pojačanje motora, aerodinamički paket, set novih točkova, modifikovano ogibljenje, kao i novi sportski izduvni sistem.

Što se pojačanja motora tiče, Punto Evo sa 1.4 16V MultiAir benzincem sada razvija 118kW/160KS i 246 Nm obrtnog momenta (ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7.9 sekundi, a najveća brzina 209 Km/h), dok je Punto Evo sa 1.6 16V MultiJet dizelašem pojačan na 106kW/144KS i 356 Nm.

NOVITEC%20Fiat%20Punto%20Evo%20111.jpg

Izgled je doteran novim prednjim spojlerom, zadnjim difuzorom, zadnjim krovnim spojlerom, setom pragova, haubom sa otvorima za vazduh, kao i kompletom aluminijumskih točkova od 17 ili 18 inča (ovi potonji sa gumama 215/35 R 18).

NOVITEC%20Fiat%20Punto%20Evo%2011.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

a-punto.jpg

Fiat Grande Punto: Evolucija koja traje

Test Novosti: „Fiat grande punto EVO“ 1.3 multidžet 16v, 95 KS, „dinamik“: Italijani su se odlučili i da unutrašnjost podignu na kvalitativno viši nivo

TORINSKI automobilski gigant, oduvek je bio poznat po sjajnim vozilima, takozvanog B segmenta. Ali i po umešnosti da nekom svom modelu, uz „fejslifting“ produži vek trajanja na tržištu.

Uspeli Fiatov model „grande punto“ je na svetlost pozornice izašao 2005. godine na salonu automobila u Frankfurtu kao treća generacija „porodice punto“. Odmah je izazvao veliku pažnju, između ostalog i „namerno sličnim“ prednjim delom sa „maserati kupeom/spajderom“ kreacijom čuvenog „Italijan dizajn studija“ Đorđeta Đuđara.

Tada su Italijani pokazali šta sve može od opreme, čak i u osnovnoj verziji, da se ponudi kupcima vozila B segmenta...

Ipak, prošle godine, takođe na salonu automobila u Frankfurtu ponuđen je restilizovani model „grande punta“ sa oznakom EVO.

Redizajniran je prednji branik, osvežen sa masovnom plastikom, u koji su ugrađeni i žmigavci, a svetla za maglu su ispod farova premeštena do otvora za hladnjak. I zadnji deo vozila je pretrpeo dosta izmena. Branik je takođe ojačan masivnom plastikom, a svetlosne grupe su veće,izraženije, samim tim i lakše uočljivije. U samom logu Fiata smešteno je dugme za otvaranje prtljažnika...

PRTLJAŽNIK

„GRANDE PUNTO EVO“ raspolaže sa prtljažnim prostorom od 275 litara. Međutim, obaranjem zadnjih sedišta dobija se veoma respektabilnih 1.030 litara. Pri tome je zadnja klupa (asimetrično) deljiva što pruža dosta raznih mogućnosti za prevoz i kabastijih tereta.Italijani su se odlučili i da unutrašnjost podignu na kvalitativno viši nivo počevši od kontrolne table do izuzetno velikog broja mesta gde nešto možete ostaviti. Fiat je ponudio veoma bogate pakete opreme, počevši od osnovnog „aktiv“ (cena već od - 9.999 evra) do „dinamik“ (cena i do 16.400 evra).

Na našem testu, zahvaljujući AK Voždovac iz Beograda, imali smo model sa paketom opreme „dinamik“ sa dizel motorom 1,3 „multidžet“ sa 95 ks. Zanimljivo je da Fiat u EVO ugrađuje neverovatno veliki broj agregata. Početak ponude je benzinac 1,2 sa osam ventila i 65 ks. Slede benzinci 1,4 sa osam ventila i 77 ks, i 1,4 agregat sa „evro 5“ standardom i start-stop sistemom. Zanimljivi su i motori 1,4 „bipauer“ koji za pogon koristi metan i 1,4 LPG sa pogonom na tečni naftni gas. Ovaj agregat ima i verziju 1,4 „multier“, najsavremeniji motor u ponudi Fiata sa 105 ks, ali i agregat (takođe 1,4 „multier“) koji razvija čak 135 ks, i koji u proseku troši, prema fabričkim podacima 5,6 litara benzina na 100 km.

Dizelaš, 1,3 „multidžet“ ima verzije sa 75, 90, 95 i 120 ks. Pri tome su pojedini modeli, baš kao i naš na testu, opremljeni „start-stop“ sistemom i ispunjavaju ekološke „evro 5“ norme. Fabrika navodi, da model na našem testu ima emisiju štetnih gasova od samo 110 grama po pređenom kilometru.

„Fiat grande punto EVO“ kojeg smo imali na testu, rekosmo bio je u opremi „dinamik“. To između ostalog podrazumeva, da za 14.100 evra, koliko košta testirani model, dobijate, uz „start-stop“ sistem (automatski gasi i pali motor pri zaustavljanju, na primer na semaforu), ABS sistem, klima-uređaj sa pet nivoa distribucije, zadnje termičko staklo, filter protiv polena, ali i dovod vazduha do nogu putnika na zadnjem sedištu!

Spoljni retrovizori imaju elektronsku komandu, kao i prednja stakla. Moguće je podešavati i visinu farova, a servoupravljač, sa „dual-drajv“ komandom i takozvanim „siti“ modom, je podesiv i po visini i po dubini. Tu je i radio CD sa komandama na upravljaču, kožom presvučen volan i ručica upravljača, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, vazdušni jastuk za kolena vozača. Naravno, tu je i daljinska komanda zaključavanja/otključavanja vrata, putni računar i brojne utičnice za punjač mobilnog, „ajfon“, „ajpod“ i slično...

U uslovima zimske vožnje, sa dosta magle, veoma korisna su i svetla za maglu koja se zaokreću u pravcu skretanja vozila.

Ono što nam je izazivalo nevericu su podaci o prosečnoj potrošnji goriva očitavani na putnom računaru. U zimskim uslovima, u ledenim danima koji su krajem januara okovali Beograd, većinom se krećući po gradskim ulicama, prosečna potrošnja nije prelazila 5,4 litra dizela!

TEHNIČKI PODACI

MOTOR: 1,3 „multidžet“

ZAPREMINA: 1.248 ccm

SNAGA: 95 ks

OBRTNI MOMENT: 200 nm

0-100 km/čas: 11,7 sek.

MAKS. BRZINA: 178 km/čas

POTROŠNJA: Lit./100 km.

GRAD: 5,3

VAN GRADA: 3,5

KOMBINOVANO: 4,2

REZERVOAR: 45 lit.

DUŽINA: 4.065 mm

VISINA: 1.687 mm

ŠIRINA: 1.490 mm

MASA: 1.205 kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ponovim sebe. Sedeo sam u ovakvom modelu (mislim na nivo opreme). Automobil me je odusevio. Polozaj sedenja, sedista, kozni volan podesava se u dve ose, nova armatur tabla sa primetno kvalitetnijom plastikom (glavna zamerka GP-u), ma sve je odlicno. Sta je jos vazno. Seo sam i podesio sediste i volan, zatim sam se premestio na zadnju klupu iza vozackog sedista. Znaci, na zadnjoj klupi ima vise mesta nego kod novog Fiat Bravo. Provereno.

Jedina zamerka je sto u ovom Dinamic nivou opreme nema alu felne. Osim toga cista petica, posebno ako je ispod haube 1.3 mjet 95ks ili 1.4 T MultiAir od 135ks.:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto 150°

Fiat%20Punto%20150%201.jpg

Povodom obeležavanja 150 godina ujedinjenja Italije, Fiat će od sledećeg meseca na italijanskom tržištu početi sa prodajom specijalnog izdanja Punta Evo. Specijalac je nazvan Punto 150°, a između ostalog ga karakterišu Azzurro Italia metalik boja, alu točkovi, svetla za maglu i Italia 150 logo na B stubovima.

Fiat%20Punto%20150%2011.jpg

U opremi se takođe nalaze i klima uređaj i radio CD/MP3, dok ponuda motora obuhvata dva benzinca (1.2 sa 69KS i 1.4 sa 77KS), 1.3 Multijet II turbo-dizalaš sa 75KS i verziju 1.4L sa 70KS koji pored benzina može da koristi i metan.

Fiat%20Punto%20150%20111.jpg

Cene za Punto 150° u Italiji startuju od 9.900 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abarth Punto Evo EsseEsse sa 180 KS

abarth%20punto%20evo%20esseesse%20111.jpg

Sa novijim Fiatovim modelima ime Abarth ponovo je, tokom poslednjih nekoliko godina, postalo sinonim za uzbudljive sportske verzije popularnih modela. Zato ne treba sumnjati da će posebno zanimljiv biti i Punto Evo EsseEsse. Za razliku od 165KS snažnog 4-cilindričnog turbo motora u modelu Punto Evo Abarth, verziju EsseEsse pokreće motor sa 180 KS, zahvaljujući reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici i postavljanju većeg turbo punjača. U ovom slučaju, reč je o Garrettu GT1446, sa fiksnom geometrijom.

Najveća snaga tako ojačanog motora u Puntu Evo EsseEsse ostvaruje se pri 5750 o/min, a sve to je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7.5 sekundi i najveću brzinu od oko 220 km/h. Uz motor, izmenjeni su i drugi detalji pa je tako EsseEsse dobio nove kočnice, Abarth je doradio i opruge, a postavljeni su amortizeri Koni FSD što je, sve zajedno, automobil učinilo nižim. Menjač je manuelni, sa 6 stepeni prenosa.

abarth%20punto%20evo%20esseesse%2011.jpg

Pored sportske opreme, najnovija Abarthova prerada Punta Evo opremljena je i sistemom Start & Stop i pokazivačem promene stepena prenosa (u stvari, reč je o svetlećoj oznaci kojom se sugeriše promena stepena). Proizvođač tvrdi da ovaj Punto Evo ostvaruje prosečnu potrošnju od 5 l/100 km i emisiju CO2 od 142 g/km.

Konačno, Abarth Punto Evo EsseEsse moguće je nabaviti kao gotov automobil, ili kao paket EsseEsse koji se u Abarthovim servisima ugrađuje u postojeći Abarth Punto Evo, pod uslovom da isti nije stariji od 12 meseci i da nije prešao više od 20.000 km. Cena tjuning paketa EsseEsse za Abarth Punto Evo iznosi oko 3.400 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012 Fiat Punto i Fiat Punto TwinAir

fiat%20punto%202012%2011.jpg

Fiat je za Salon automobila u Frankfurtu pripremio Punto modelske godine 2012, koji je dobio i dvocilindrični TwinAir motor.

2012. Fiat Punto će biti dostupan kupcima početkom 2012. godine, a pored estetskih izmena (pre svega na prednjem delu automobila), novih alu točkova od 15 inča i proširene palete metalik boja, novosti ima i u ponudi pogonskih agregata.

fiat%20punto%202012%201.jpg

fiat%20punto%202012%20111.jpg

Najvažnija novost je naravno dvocilindrični turbo TwinAir benzinac sa 85KS pri 5500 o/min. i 145 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min.(emisija CO2 iznosi 98 grama po km), u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem.

fiat%20punto%202012%2011111.jpg

Treba pomenuti i 1.3 16V MultJet II dizelaš koji razvija 85KS i 200 Nm pri 1500 o/min (emituje 90 grama CO2 po km), koji ima i sistem regeneracije kočione sile.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto 2012

Fiat je krajem prošle godine predstavio Punto modelske godine 2012, koji je takođe dobio i dvocilindrični TwinAir motor. Sada i zvanično počinje njegova prodaja u Evropi, a Fiat je objavio set novih fotografija i promotivni video.

Fiat%20Punto%20111.jpg

Fiat%20Punto%201111.jpg

2012 Fiat Punto pored estetskih izmena (pre svega na prednjem delu automobila), novih alu točkova od 15 inča i proširene palete boja (Blu Profondo, Rosso Elegante i Grigio Affascinante), novosti donosi i u ponudi pogonskih agregata. Najvažnija novost je naravno dvocilindrični turbo 0.9L TwinAir benzinac sa 85KS pri 5500 o/min. i 145 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min. (emisija CO2 iznosi 98 grama po km), u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Fiat%20Punto%201.jpg

Treba pomenuti i 1.3 16V MultJet II dizelaš koji razvija 85KS i 200 Nm pri 1500 o/min (emituje 90 grama CO2 po km), koji ima i sistem regeneracije kočione sile.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...