Jump to content
FAS Goran
Petza

Pomozite najvećoj srpskoj fabrici autobusa

Recommended Posts

Ljudi Zemunski Ikarbus je u jako teskom stanju ,nadam se da vam nece biti problem da potpisete peticji na sajtu www.ikarbus.org par klikova misem nije nista tesko a nekome ce mnogo znaciti ,pozovite prijatelje nek i oni potpisu sto vise ljudi potpise vise sanse da kod vlade prodje ova peticija!!! Da vas ne bi davio imate na sajtu vise vesti o desavanjima u fabrici. Hvala svima na podrsci!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam potpisao, mada su mi njihovi autobusi protresli svo kamenje iz bubrega i skratili život svojim "čistim" izduvom...

ali domaće je samo naše !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Pa sad taj izduv MAN tvrdi da je euro 3 ovi noviji i 4 znaci nije kriv ikarbus ,ali dobro sto kazes nase je nase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpisao! Nadam se da ćemo bar malo doprineti da ovo uspe! Tužna je ova naša država u kojoj sve više preduzeća propada... samo tonemo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radnici beogradskog proizvođača „Ikarbus“, koji od 1. jula štrajkuju zbog neisplaćivanja zarada za četiri meseca (po 20.000 dinara mesečno), postavili su novi web sajt http://www.IKARBUS.org, kako bi obavestili sugrađane o dešavanjima u fabrici.

Tražimo pravdu za 720 radnika srpske fabrike autobusa „Ikarbus”. Dosta nam je korumpiranih direktora koji okrivljuju ceo svet za naše probleme! Dosta nam je neisplaćivanja zarada!

Pozivamo sugrađane, kao i prijatelje naše fabrike da nam se pridruže, da nas podrže i da nam pomognu potpisivanjem peticije koju smo postavili na sajt i da tako zajedno sačuvamo tradiciju dugu skoro 9 decenija.

Fabrika „Ikarbus” A.D. je proteklih 86 godina predstavljala drugu porodicu hiljadama radnika i inspiraciju stotinama inženjera i stručnjaka.

Danas je naša fabrika jedna od poslednjih fabrika u Srbiji koja se i dalje bavi metalnom obradom, koja može da proizvodi jedan dugotrajni proizvod od čelika, stakla i plastike, a koji ispunjava sve evropske uslove i čijim izvozom bi naša zemlja znatno smanjila spoljnotrgovinski dug koji decenijama koči srpski tehnološki razvoj.

 

kompletna vest - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim stvarno, iz ove zemlje treba otići ako upropaste u bescenje još jednu fabriku. Ljudi nekad pravili avione, i to kakve(!), ono - rispekt.

 

IK-3

ik3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Link za potpisivanje peticije http://www.ikarbus.org/Default.aspx?mode=peticija Upisite prijatelje rodbinu ,potrebno je jos dosta ljudi!! Hvala!!!

nidza said:
Slaba vajda bez broja LK ili nekog drugog identifikacionog broja.

Nije slaba vajda ,pricao sam sa ljudima u Ikarbusu bitan je samo broj ljudi ,jer kad bi trebao br. LK niko se ne bi upisivao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem u takvoj situaciji onda uzmite i prepišite iz imenika koliko vam je imena potrebno ;) To sa imenom i prezimenom je malo nepotpuna peticija.

U svakom slučaju podržavam, upisao sam se i pozvao neke drugare koji su se takođe upisali ;) Srećno u svakom slučaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potpisao i ja i Chak Noris,sto se i vidi u prethodnom Manfredovom postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Server Application Unavailable

The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

 

Da li je ovo smišljeno ili ne, ja htedoh da potpišem, ali ne vredi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agencija za privatizaciju saopštila je da je raskinut Ugovor o prodaji akcija AD "Ikarbus" Beograd, jer kupac "Avtodental -Service" iz Ruske Federacije nije ispunio ugovorne obaveze i posle isteka drugog naknadnog roka koji mu je odobren.

U postupku vanredne kontrole, koja je sprovedena 20. avgusta, Agencija za privatizaciju je ustanovila da je poslednja zarada isplaćena za februar 2009, odnosno da neto-zarada nije isplaćena za period mart - jun.

Istovremeno, ukupan projektovan dug na ime neisplaćenih neto zarada, kao i poreza i doprinosa za period decembar 2008. godine - jun 2009. iznosi 142.564.409 dinara.

Štrajk zaposlenih u "Ikarbusu" započet je 1. jula, a račun preduzeća je od 15. jula neprekidno u blokadi, u iznosu od 765.782.168 dinara.

 

kompletna vest - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineska kompanija LGNEA želi da sarađuje sa Ikarbusom

 

ikarbus 2.jpg

 

Kineska kompanija ''Lanzhou Guangdong New Energy Automobile'' (LGNEA), koja se bavi priozvodnjom električnih i inovativnih vozila, želi da sarađuje sa Ikarbusom na projektovanju i izradi autobusa, rekao je danas predstavnik kompanije Gao Čao. ''Ikarbus je izuzetna kompanija u Evropi, koja će moći 2019. da napravi tri protiotipa inovativnih vozila'' - rekao je Gao na Trećoj međunarodnoj konferenciji Beogradski strateški dijalog, pod nazivom ''Inicijativa pojas i put na Balkanu''. On je kazao da će Kina 2019. uložiti puno sredstava iz budžeta za razvoj autonominih vozila, kao i da u toj zemlji već uveliko radi na projektima za električna vozilia. ''Što se tiče Srbije, imamo veoma dobar utisak. Vaša zemlja ima bogate resurse. Takođe, to je bezbedna i stabilna zemlja na Balkanu, koja ima dobru geografsku poziciju. To su ključni razlozi zašto investiramo u Srbiji.''

 

Gao kaže da je ta kompanija došla u Srbiju zato što smatra da su srpskom tržištu potrebna električna vozila. ''Postoji veliki potencijal za razvoj industrije u vašoj zemlji i mislim da je to ključ za razvoj Srbije. Hvala Vladi Srbije na podršci koju smo dobili'', dodao je Gao. Sa tom velikom kineskom kompanijom je u Vladi Srbije ove godine potpisan Memorandum o razumevanju sa Ministarstvom privrede. Cilj memoranduma je rekonstrukcija firme Ikarbus i strateško partnerstvo sa LGNEA u cilju poromovisanja, razvijanja i modernizacije automobilske industrije i proizvodnje autobusa i električnih autobusa u Srbiji. Takođe, cilj memoranduma je rekonstrukcija firme Ikarbus i strateško partnerstvo sa LGNEA.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Ikarbus dolaze Kinezi, u planu prozvodnja i elektrovozila

 

Ikarbus ik.jpg

 

Sredinom ove godine očekuje se privatizacija Ikarbusa iz Zemuna, a generalni direktor te fabrike koja se bavi proizvodnjom autobusa Aleksandar Vićentić, kaže da će novi većinski vlasnik biti kineski ''Jinlong'' koji planira proširenje proizvodnje i na elektrovozila. Aleksandar Vićentić je naveo da je proces privatizacije već počeo kroz unapred pripremljeni plan reorganizacije, te da očekuje da će sredinom juna kineskom partneru biti prodato 51 odsto Ikarbusa. Vićentić je Tanjugu rekao da će država ostati vlasnik oko 26 odsto, a preostali deo biće u vlasništvu malih akcionara. On kaže da će kineski partner otkupiti i oko 9.5 miliona evra duga Ikarbusa.

 

''Ikarbus ne posluje baš sjajno od sredine 2018. Imamo posla, ali ne dovoljno. Trenutno radimo sedam autobusa za kupca u Mađarskoj, još dva autobusa za lokalne kupce, a radimo i velike remonte za GSP'', rekao je Vićentić. Naveo je da se za socijalni program, koji je sproveden pred kraj prošle godine, opredelilo oko 140 zaposlenih koji su dobili 200 evra po godini radnog staža, a da je u preduzeću ostalo 120 radnika. ''Otišli su uglavnom stariji zaposleni. Uspeli smo da sačuvamo kompletan inženjerski kadar što je i nama i firmi koja nas kupuju najbitnije'', rekao je Vićentić.

 

Za kineski ''Jinlong'' je rekao da je jedan od najvećih svetskih prozivođača baterija za elektrovozila, te da je veliki proizvođač elektroautobusa, elektrokamiona i elektrodostavnih vozila. Vićentić kaže da ''Jinlong'' ima ozbiljne planove za Ikarbus.

"Zadržaće postojeći proizvodni program i proširiće ga elektrovozilima koje planira najpre da ponudi zemljama Jugoistočne Evrope, a potom i ostalom delu Evrope", rekao je Vićentić. Naglasio je da se u Evropi i celom svetu praktično dešava revolucija u auto-industriji, jer se prelazi sa dizelmotora na elektromotore i da su u toj oblasti Kinezi daleko ispred svih drugih u svetu. Ikarbus je osnovan 1923. godine kao prva fabrika aviona na Balkanu, da bi kasnije promenio delatnost. Prvi autobus u Ikarbusu proizveden je 1954. godine, po licenci austrijske firme ''Saurer''. Do sada je u toj fabrici proizvedeno više od 20.000 autobusa, od čega je znatan deo izvezen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kineska LGNEA ispunila uslove da postane većinski vlasnik Ikarbusa

 

Ikarbus ik.jpg

 

Državni sekretar u Ministarstvu privrede Srbije Dragan Stevanović izjavio je da je kineska kompanija ''Landžu Guangdong nju enerdži automobile'' (LGNEA) ispunila sve uslove da postane većinski vlasnik srpskog preduzeća Ikarbus. ''Kinezi su dali garanciju da će Ikarbus biti ponos Srbije'', rekao je on za TV Prva. Po njegovim rečima, Srbija je ostvarila partnerske odnose sa kineskom kompanijom, a ona je pre dva dana izmirila sve svoje obaveze prema banci. ''Ministarstvu privrede otvaraju se ponude za još jednu investiciju, za kupovinu imovine Luke Beograd'', kazao je Stevanović.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kinezi preuzeli Ikarbus

 

ikarbus 2.jpg

 

Novi većinski vlasnik zemunskog Ikarbusa je kineski ''Landžou Guangtung nju enerdži automobajl'' (LGNEA), koji planira proširenje proizvodnje i na elektrovozila. Proces privatizacije je već počeo kroz unapred pripremljeni plan reorganizacije. Kinezi će biti vlasnici 51 odsto kapitala Ikarbusa, država 26 odsto, a ostali deo pripada malim akcionarima.

Aleksandar Vićentić, direktor Ikarbusa, navodi da je kineska kompanija isplatila dug Ikarbusa, čime su se, kako kaže, stekli uslovi da otpočne proces privatizacije. ''Privatizacija će teći kroz unapred pripremljeni plan restrukturiranja koji ćemo mi u narednih desetak dana predati Privrednom sudu. Kada se završi taj proces, Kinezi će postati većinski vlasnici Ikarbusa'', navodi Vićentić. Dodaje da će po završetku administrativnih poslova kineska kompanija početi da sprovodi svoje poslovne planove i programe, a jedan od njih je i prijem novih radnika.

 

''U prvih šest meseci nakon preuzimanja očekujem da ćemo primiti oko sto radnika'', navodi generalni direktor Ikarbusa. Dodaje da je kineski ''Đinlung'' jedan od najvećih svetskih proizvođača baterija za elektrovozila, te da je veliki proizvođač elektroautobusa, elektrokamiona i elektrodostavnih vozila. ''Đinlung'' ima ozbiljne planove za Ikarbus. Zadržaće postojeći proizvodni program i proširiće ga elektrovozilima koje planira najpre da ponudi zemljama u regionu, a potom i ostalom delu Evrope i sveta - rekao je Vićentić. Dodaje da će se svi autobusi praviti pod brendom Ikarbusa. ''Svi autobusi i dizel i elektro praviće se u Ikarbusu, pod brendom ''Ikarbusa'' i kao takvi biće plasirani na naše tržište, tržište zemalja u regionu a onda i na evropsko i svetsko tržište'', navodi Vićentić.

 

Dodaje da će se potpuno promeniti proces proizvodnje. ''Menja se proces proizvodnje jer se menjaju i uslovi na tržištu. Mi verujemo da ćemo sa izuzetnim kvalitetom elektrokomponenti koje nudi ''Đinlung'' i našom radnom snagom postati i više nego konkurentni'', navodi generalni direktor Ikarbusa. Naglašava da je ova privatizacija jako bitna, jer se, kako kaže, u Evropi i celom svetu praktično dešava revolucija u auto-industriji, jer se prelazi sa dizel-motora na elektromotore i da su u toj oblasti Kinezi daleko ispred svih drugih u svetu. ''Đinlung'' je jedan od najvećih svetskih proizvođača baterija za elektrovozila, i veliki proizvođač elektroautobusa, elektrokamiona i elektrodostavnih vozila. Kineska korporacija planira da u Srbiji otvori i fabriku baterija u okolini Loznice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajem godine prvi Ikarbusov električni autobus

 

Ikarbus ik.jpg

 

Generalni menadžer kineske kompanije ''Jinlong'' (Landžou Guangtung nju enerdži automobajl) Jang Jian najavio je u izjavi Tanjugu da će Ikarbus, čiji su novi većinski vlasnik, krajem godine krenuti sa proizvodnjom električnih autobusa. Jang Jian navodi da u kompaniji planiraju da zaposle 200 radnika.

 

''Naši planovi su da prvo dovedemo investicije koje bi Ikarbus vratile u život, a nakon toga planiramo da zaposlimo 200 radnika i krenemo sa proizvodnjom'', objasnio je Jang. Dodaje da je njegova kompanija primila novu porudžbinu i da će na osnovu nje krenuti sa proizvodnjom vozila koja su potrebna u Landžou. ''Upravo radimo na organizaciji u Ikarbusu i krajem ove godine krenućemo sa proizvodnjom prvog električnog autobusa. Mi sada radimo na tehničkoj pripremi za proizvodnju tog autobusa'', rekao je je Jang. Ističe da je plan kineske kompanije da Ikarbus učini jakom firmom i da postane regionalni centar, a da će se tek potom razmišljati i eventualnom širenju na druge zemlje u regionu i ulasku na evropsko tržište. Kinezi su preuzeli 51 odsto Ikarbusa, u vlasništvu države ostalo je 26 odsto preduzeća, dok ostatak (23%) pripada malim akcionarima. U pogonima Ikarbusa nameravaju da zadrže postojeće modele, ali i da počnu proizvodnju električnih autobusa i kombija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto grad Beograd nije kupio i ne kupuje ikarbus autobuse? Zašto ni jedan grad u Srbiji ne kupuje njihove autobuse? Samo prodaj, prodaj, država manjinski vlasnik I cepaj.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...