Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nisam hteo brže, vozio sam i tazbinu jbg.
A i ovo je bio super tempo - u oba pravca nam je trebalo oko 8.5 sati! ;-)

Poslato sa FIG-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obavljeno još jedno letovanje - dva put do Crne Gore i nazad, preko Republike Srpske - bez ikakvog problema i sa osmehom na licu.;)

 

5b97e5dcb7c25_IMG_20180902_1914061.thumb.jpg.9283a777e4d7cbf04392b31e291e96a9.jpg

 

Od prvog do poslednjeg dana besprekorno me je služila - obzirom kako je održavana, kako i neće. :wub:

 

Tako da, nadam se da će vrlo brzo nastaviti da uspešno služi novog vlasnika. Oglas na PA je već aktivan, pa izvolite. 

5b97e603ef2ab_WP_20180909_18_36_48_Pro1.thumb.jpg.996891009073155cfff8594bd6c19aab.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

3 hours ago, Martin said:

Tako da, nadam se da će vrlo brzo nastaviti da uspešno služi novog vlasnika.

Sta se kuva? Opet Zabar, opet dizel ili nesto novo, nesto divlje :) ?

Od srca ti zelim da me ne prestignes po stazu sa jednim autom ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin

 

Restajling Croma?

Vid' je:

 

Screenshot_2.jpg

7f7a0c7bcda6-1920x1080.jpg7cf968cc6820-1920x1080.jpg949911226d89-1920x1080.jpg

765a113817ca-1920x1080.jpg50d1a1c3c364-1920x1080.jpgada3a1fb1b4b-1920x1080.jpg2fc4155201ed-1920x1080.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13002024/fiat-croma-restajlingful

 

Pravi motor B), dobra oprema sa sve šinama na krovu, lično mi se više dopada ovako kao aluminijum u kabini nego ona imitacija drveta (lamperija :D), dobar točak... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video :-)
Cena je ok, ako je u odličnom stanju i da nema nekih većih ulaganja. Spreman sam dati više, ako je stanje auta bar 9/10 (jer ipak je to polovnjak od 10 godina).
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Martin

 

Ma, šta da daješ više od 4.000 kada ovaj traži toliko za Cromu koja sa slika izgleda ok, plus ni njemu ne bi sigurno dao toliko, već manje od 4k evra. :thumbup: 

Prekontrolišeš pre kupovine, barem u Beogradu imaš gde. Dobiješ na papiru šta sve treba da se radi odmah, šta može da pričeka, i eto ti ''alat'' da još obaraš cenu kada okreneš telefonom prodavca.

 

Ulaganja računaj, kao što svi dobro znamo, na još 1.000 (sa sve prvom registracijom), i to ako bude 1.000 možeš da kažeš da je skrooooz ok posle kupovine polovnjaka, dizela starog 10 godina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, neshaoct said:
Ma, šta da daješ više od 4.000 kada ovaj traži toliko za Cromu koja sa slika izgleda ok, plus ni njemu ne bi sigurno dao toliko, već manje od 4k evra.  
Prekontrolišeš pre kupovine, barem u Beogradu imaš gde. Dobiješ na papiru šta sve treba da se radi odmah, šta može da pričeka, i eto ti ''alat'' da još obaraš cenu kada okreneš telefonom prodavca.
 
Ulaganja računaj, kao što svi dobro znamo, na još 1.000 (sa sve prvom registracijom), i to ako bude 1.000 možeš da kažeš da je skrooooz ok posle kupovine polovnjaka, dizela starog 10 godina. 

Posto se računa na +1000 eur a ja planiram da stavim svoju Cromu na oglase , interesuje me sta ide u tih 1000 eur kako bih u skladu sa tim formirao cenu?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje laicko razmisljanje i pitanje: kad su branici taze farbani ,ok  pripremljen za prodaju .Ali kad su i branici i auto ista farba, onda po meni znaci : ili je farban komplet pa se pitam ko farba  iz cista mira auto 2008.god. ili nije , al mi onda nije jasno da tako dobro izgleda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minimalno grebanje ako je auto kasko osiguran vlasnik trazi komplet farbanje. Ako je u liniji i nema znakova za tezu havariju meni bi bio izbor. Kanal/dizalica pa onda dalja prica
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam kupovao Mareu, u prvih godinu dana je otišlo 1000 evra na održavanje (gume, set kvačila sa zamajcem, creva itd). Auto je bio iz uvoza i nije bilo pouzdanih pokazatelja šta je rađeno a šta ne (osim evidentiranih velikih servisa, ali opet bez podataka da li je pored zamene kaiševa još nešto rađeno). 
Svake naredne godine je odlazilo u proseku 500 evra na održavanje (rega, gume, servisi, malo nešto dodatne opreme i sli...).

Opet, imao sam i sreće pa je auto mehanički u odličnom stanju (kao i limarijski, ako zanemarimo koroziju oko točkova koju treba ukloniti).

 

Sada, pre bih kupio auto od nekoga ko je vlasnik u Srbiji nekoliko godina i ko je sa autom prešao bar 50k km ili bar jedan interval velikog servisa (pa možda i manje) - kako bih bio siguran šta kupujem. ;)

Bolje uzeti auto gde znaš da je rađena turbina, set kvačila ili remontovana boš pumpa, pa da ima ima i set guma (a i ne mora, al opet je neka ušteda prilikom kupovine).

A i kroma je ipak bar dva puta kvalitetniji auto od Maree (osim prekidača za podizače i klime, majku mu ne mogu da verujem koja sprdnja :lol:) pa i da uzmem primerak sa pravih 200-300k km, ako je redovno održavan - ne bi trebalo biti problema sa turbom, setom kvačila i zamajcem i ostalim skolopovima.

Edited by Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek sam imao srece pri kupovini, kupovao dobre primerke. Gore naveden trazi ozbiljno vreme. Vektru sam trazio bez malo pola godine. Parametri su mi bili, jedan vlasnik, kupljena u Srbiji, mozda jesam preplatio jedno 500 do 600 eur vise ali dtvarno vredi tih para. Veliki servis sam ja uradio, ne zato sto me je cekao nego da ja budem miran iako sam imao fore jos jedno 20000 km. Auto ke na oglasu, jurim 9-3 i uglqvnom su lesevi. Kada bolje razmislim auto ovakvog stanja koje trenutno imam tesko da cu za te pare naci. Naoruzaj se strpljenjem i cekaj.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. 

Već sam gledao nekoliko primeraka (4-5), samo sam jednu Kromu video koju bih mogao iskeširati bez problema i ta Kroma je otišla posle dva dana, a sve ukupno bila četiri dana na oglasima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti juris bas Cromu ili si ono sto kazu toliko imam para i hocu najbolje za iste? Izvini ako sam uputio nepristojno pitanje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije bas, hoces mladje i manje ili vece i starije a u oba slucaja da bude pristojnog stanja. On za 4000 ima GP a o PC da ne pricam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam se subjektivno nasalio....podrazumeva se da uporedjuje istu klasu. Uvek ima novije a manje sa manje opreme ili bolje sa vise opreme ali starije itd.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Martin said:

Kad sam kupovao Mareu, u prvih godinu dana je otišlo 1000 evra na održavanje (gume, set kvačila sa zamajcem, creva itd). Auto je bio iz uvoza i nije bilo pouzdanih pokazatelja šta je rađeno a šta ne (osim evidentiranih velikih servisa, ali opet bez podataka da li je pored zamene kaiševa još nešto rađeno). 
Svake naredne godine je odlazilo u proseku 500 evra na održavanje (rega, gume, servisi, malo nešto dodatne opreme i sli...).

Opet, imao sam i sreće pa je auto mehanički u odličnom stanju (kao i limarijski, ako zanemarimo koroziju oko točkova koju treba ukloniti).

 

Sada, pre bih kupio auto od nekoga ko je vlasnik u Srbiji nekoliko godina i ko je sa autom prešao bar 50k km ili bar jedan interval velikog servisa (pa možda i manje) - kako bih bio siguran šta kupujem. ;)

Bolje uzeti auto gde znaš da je rađena turbina, set kvačila ili remontovana boš pumpa, pa da ima ima i set guma (a i ne mora, al opet je neka ušteda prilikom kupovine).

A i kroma je ipak bar dva puta kvalitetniji auto od Maree (osim prekidača za podizače i klime, majku mu ne mogu da verujem koja sprdnja :lol:) pa i da uzmem primerak sa pravih 200-300k km, ako je redovno održavan - ne bi trebalo biti problema sa turbom, setom kvačila i zamajcem i ostalim skolopovima.

Ja kad sam kupio brava evo vec treca godina i sa predjenih 68000km osim redovnog servisa(ulje filteri) menjao sam Kablove,svecice(68000 presle i jos uvek radi auto kao sat)2x ili 3xplocice,1xpaknove,bendiks anasera,pumpu goriva,senzor radilice,manzetnu letve,desni stabilizator,desni lezaj u tocku,hladnjak kabine,varenje grane,termostat i popravku klime(neke gumice istrulile). i da napomenem svojom nemarnoscu sam imao pucanje zupcastog kaisa gde sam menjao ventile,ravnao glavu... Ali to ne bih racunao kao dodatni trosak jer mi je vlasik rekao da treba da se radi veliki servis a ja sam ga vozio jos godinu dana i onda se desilo to sto se desilo.. Kad sve saberem sit sam se navozao do sada sa ovim bravom bez i jednog veceg kvara. A veci deo puta  od tih 68000km sam presao po centru beograda. Inace auto sam kupio od vlasnika koji ga je uvezao 2013 iz Nemacke. I da napomenem da sam presao oko polovine kilometara sa gumama 195/45/16 i trap je kao fabrika ;) kol'ko para tol'ko muzike.Za dobar primerak bilo kog auta treba izvdvojiti i pristojan kes i iskljucivo bih gledao da uzimam od vlasnika.

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zunto, fokusiram se na Kromu (jer mi je u planu od 2013-14) a sad su se stekli finansijski uslovi (gradnja kuće privedena kraju). Razmišljao sam o meganu, 308, Stilu, grand Scenicu....modelima tog cenovnog ranga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...