Martin 795 Posted February 6, 2017 Ne secam se marke. Kostali su oko 700-800 dinara komad, zemlja porekla - Turska (belo pakovanje). Dovoljno je nek traju kao prethodni, oko 2 godine ili 25000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted May 9, 2017 Ode patos. Punjenje klime. I ponovo ladi bioskop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted May 13, 2017 Prelistah malo i tvoju temu. Lep auto a lepo i sluzi kako vidim... Samo jako Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted May 16, 2017 Sad procitah od pocetka do kraja. Mnogo se lepo druzis sa autom, i lepo ga odrzavas... Korozija te lepo zeznula... Al i to se sredilo. Ja moram obratiti paznju kod mene, kakva je situacija, da detaljno pregledam auto... Sve pohvale jos jednom... Pozz Послато са Lenovo A5000 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 16, 2017 On 30.8.2016. at 9:44 PM, Martin said: Sinoć stigli sa mora...nismo se mnogo vozili, prešli malo više od 1600 km. 6-7 put didemo Mareom na put, naravno, bez imalo problema. Sve je radilo kao da je prešla 100 a ne 300 000 km. Klima nije bila na manje od 28-29 stepeni (iako je napolju bilo i po 35-40 stepeni), motor se sjajno ponašao u svim režimima (ono kada turke u svojim BMW, OOOO, MB i VW opeglaš uz Begaljnicu sa 150 km/h)....potrošnja se kretala od 4 pa do 6.5 litara. Ja prezadovoljan. Godine i km se na autu vide samo na tabli i u saobraćajnoj. Ušli smo u osmu godinu druženja, auto i dalje leti. Ne planiram zamenu. Nadam se u buduće samo redovnim servisima i novim gumama. Ništa više. Dao sam ženi malo da provoza po grčkom auto-putu....1,2,3,4,5....opustila nogu (navikla jače da stisne zbog ženomobila) i eto je na 150-160. Ali smo vrlo brzo spustili na prijatnih 120-130 po GPS-u, što je ipak najoptimalnije za Mareu - što se tiče potrošnje, ali i ponašanja na putu. Pazi tek sada sam ovo video. I moja je pre neku godinu vozila brava na onoj novoj deonici autoputa kod Preševa. Ja odmaram pozadi sa klinjom, pogledam na cajger, a gospođa vozi 160, sa koferom gore naravno Reko smanji gas jbt, a ona kao pa što, ide lepo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted May 19, 2017 Sinoć na bespućima inteneta nađoh zanimljiv oglas. U vezi gume, letnjih - VREDESTEIN SPORTRAC 5. Cena - sitnica, 60e. DOT - 0616. Kao nove. Išao sam na varijantu novih jeftinijih, ali izgleda da je ovo bila jedna dobra kupovina. Prešao sam nekih 50 km sa njima i auto se jako dobro ponaša. Nema treskanja prilikom kretanja po neravnom kolovozu i hučanja koje su pravile stare gume (Dunlop SFresponse iz 2012 godine). Napred su Dunlop BR, kupljene nove prošle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted July 20, 2017 Kotrljamo se lagano. Nedavno urađen mali servis - ulje, filteri i španer (koji je povremeno tandrkao poslednjih 10000 km). Uredno i registrovan, po osmi put - ujedno ušli i u devetu godinu "druženja". Ostaje još jedino dilema - šta raditi sa kvačilom??? Povremeno klizi, pa ne mrda par stotina km, pa onda opet klizne i tako...videću naredne 2 nedelje jer krajem avgusta idemo na more. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted July 20, 2017 Ne diraj nista Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted August 8, 2017 Trenutno na satu 317000 km. Kada je bilo ovo + čekanje u koloni sat-sat ipo vremena, došlo je do pregrevanja ležaja na klimi. Epilog Šuspleh - bio se deformisao, ali sam isti skinuo i ostaio na suncu da se ispravi. Planiram da odradim neko ojačavanje, da se ne krivi...videću ovih dana šta i kako. kad se sve ohladilo, klima je radila, ali sledećeg dana ležaj počeo da se čuje (čangrlja, itd...). Kako bih izbegao zakucavanje celog kompresora (pa kidanje PK kaiša i još ponešto...), svratili smo do Torina Skinuli staru remenicu, ležaj i elektromagnet (da je elektromagnet neispravan, primetiće te kada se spoji iz 2-3 puta, a ne iz prvog), razlika u stanju očigledna. Pogodi koja je nova!!!!! Trebalo je samo još ubaciti štelung na desnom dobošu. Skidamo doboš, a ono otpadaju obloge sa paknova, jbt!!!! Dobro su i izdržali - čitavih 50k km i ozbiljno se zagrevam za konverziju na diskove. I na kraju spremna za more krajem meseca!!!! Toeto - pun gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted October 14, 2017 Na satu 320930 km. Napokon na red došlo i kvačilo. Auto je bio u voznom stanju, ali bukvalno nijedno preticanje ili ubrzavanje nije moglo proći bez proklizavanja lamele. Kvačilo skinuto i odneto na remont kod Fiće u Ostružnicu. Urađena je pojačana varijanta - remont lamele (stavljene obloge Luk) i pojačavanje korpe, zajedno sa novim druk lagerom. Pored toga, odnet i zamajac na obradu - čišćenje i ravnanje površine gde lamela dodiruje zamajac. Zajedno sa novim druk lagerom, sve je koštalo 70e. Pored ovoga, kad je ceo prednji deo bio rastavljen zamenjen je semering (na motoru, do menjača jer procureo - 15e), ležaj na prenosnom ili pogonskom vratilu (najverovatnije da je dotrajali ležaj bio uzrok vibracijama koje su se javljale na brzinama preko 120 km/h - 20e) i gumice balans štangle - 5e. Ulje u menjaču se podrazumeva i tu sam jedva našao Tutelu Zn Synt 75w80 - 15 e. Ruke u Torinu - 60 e. Sve u svemu, zajedno sa troškovima puta do BG-a i nazad - 210e. Pre Posle I kod kuće Utisci su sjajni - mekano kvačilo, nema vibracija i prilikom jačih ubrzavanja, "kao novo jbt". Nadam se da će da potraje. 1 Vule reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted October 14, 2017 Stani, samo da pitam da li sam dobro razumeo. Reparacija lamele, korpe, nov druk, i ravnanje zamajca ---- sve ovo 70 eur ? To je ok cena ? Koliko je set iz radnje, sta je bolje ?A zamajac kad rikne, cuo sam da ima negde da se remontuje, to je isto ok ? Kakve su cene ? Pitam jer do sad nisam vozio dizela sa plivajucim, pa ne znam... Da bih znao sta da me ocekuje... Pozz Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted October 15, 2017 Da, dobro si razumeo. :-) Setovi, novi, su od 12000 do 18000 (Valeo, Sachs i Luk, a kažu da Sachs i Luk mogu da isprate remap. Klasičan remont je cak i manje, oko 40€ a ja sam isao na pojačanu varijantu pa otud i cene od 70€. Cak su mi i majstori, nakon sto su probali auto, rekli da je sve super (a oni su najviše bili skeptična oko remonta). Remont zamajca, da je morao da se radi, koštao bi oko 100-120€. Videću u narednih par hiljada km kako će se ponasati! ;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lj_ubica 78 Posted October 15, 2017 Aha ok, sve jasno. Ne zelim da ti zatreba zamajac da radis, nego pitam zbog sebe da znam, sta, gde kako, kad (ako) dodje vreme Hvala na info Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted October 18, 2017 cena je sasvim korektna za taj posao. Potrajace to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted November 5, 2017 Na 321600 km zamenjene prednje gume. Uzete dve Fulde Kristall Montero 3, u dimenziji 185/60/15. Za sada samo dve, dogodine ako ne i ranije, i druge dve pa da se upare i po brendu i dimenziji (jer nazad Tigar iz 2010-te u dimenziji 195/60/15). Za sada - prezadovoljan, jer je razlika sa ove dve gume nebo i zemlja. Do zime, ostalo mi da proverim relej grejača - jer uglavnom ne ulljučuje, nego što uključuje grejače prilikom starta. Videćemo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 7, 2018 U Novoj godini ništa novo - samo sipaj gorivo i vozi. Pre mesec dana popravljeni "grejači" i problem je bio u hladnom lemu u samoj tabli, usled čega se grejači uopšte nisu uključivali prilikom prvog startovanja a prilikom svakog narednog startovanja grejači su se uključivali. Malo je slabiji akumulator, ali probaću da ga dopunim (iako je to već urađeno dok je bio kod električara). Set kvačila fercera, milina voziti auto. Za 2k km sledi mali servis i zamena prednjih diskova i pločica. Toeto za sada. Vozdra sa Fruške Gore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted January 7, 2018 2 hours ago, Martin said: problem je bio u hladnom lemu Ovo je i meni jako poznato. Grejači se uvek palili ali dioda na tabli nije svetlela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 13, 2018 Kao što već kaže tema.... ...i u duhu "zakona", mirne savesti a u cilju očuvanja kućnog budžeta od glupih troškova, skinute folije sa zadnjih stakala. Foliju sa zadnjeg stakla sam uspeo da skinem u jednom komadu. Ali trajalo je oko 10-15 minuta, uz lagano povlačenje i grejanje industrijskim fenom. Idemo dalje!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted January 13, 2018 Da ti ne udaram u postu nepotrebno po reputaciji , ali evo da se apropo stakala revansiram sa jednim velikim Dislike . 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 13, 2018 Vaistinu dislike! 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 13, 2018 Rekao bih da nisi ostetio grejace?Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 13, 2018 Mislim da nisam, ali videću ujutru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted January 14, 2018 Ipak ne rade dve linije grejača na zadnjem staklu - u sredini i u gornjem redu!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted January 15, 2018 Tecno srebro, molerska traka i eksn . 1 Lj_ubica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites