Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Corvette ZR1 na Nirburgringu

Recommended Posts

Geiger Corvette ZR1 Stealth sa 730KS

geiger%20zr1%20111.jpg

Nemački Geiger u svojoj ponudi ima i modifikovanu verziju Chevrolet Corvette ZR1 čiji V8 motor je pojačan na 730KS i 950 Nm obrtnog momenta. Geiger Corvette ZR1 Stealth može da postigne maksimalnih 355 km/h, a pored jačeg motora dobio je i novi sportski izduvni sistem, mat sivi eksterijer, aero kit od ugljeničnih vlakana, a tu su između ostalog i Recaro sedišta.

geiger%20zr1%201.jpg

Geiger Corvette ZR1 Stealth u Nemačkoj ima cenu od 234.788 eura.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špijunski video: 2018. Chevrolet Corvette ZR1

 

Premijera u januaru 2017. na sajmu automobila u Detroitu, možda sa novim twin-turbo V8 motorom sa više od 700KS i cenom većom od 100.000 dolara

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet još uvek ne otkriva kada će održati premijeru Corvette ZR1 modela

 

160369-Corvette%20ZR1.jpg

 

Iz nekog - za sada nepoznatog - razloga, Chevrolet je za sada odlučio da ne predstavi dugoočekivani Corvette ZR1 model sa 2018. godinu. Očekivalo se da će se njegova premijera održati u Detroitu, ali je ovaj proizvođač odlučio da u centru pažnje na ovom važnom automobilskom događaju ipak bude novi Traverse. Šta god bio pravi razlog, veruje se da će Chevrolet uskoro kompletirati proizvodni ciklus ZR1 modela, što bi moglo da znači da će on svakako uskoro biti predstavljen, možda na Rolex 24 događaju u Dajtoni krajem januara. Međutim, mogu se čuti za sada još uvek neproverene informacija da se premijera novog ZR1 modela neće održati sve to avgusta, kada se održava Continental Tire Road Race Showcase događaj u SAD. Teško je reći zašto bi se ovaj američki brend odlučio za ovakav događaj umesto za salon automobila poput njujorškog, ali ako to učini, razlog može ležati u nastojanju da istakne trkačke osobine nove generacije Corvette. Novi ZR1 model će se na tržištu naći 2018. godine, sa novim motorom: umesto 6.2-litarskog superpunjeniog V9 iz Z06 modela, imaće twin-turbo LT5 V8 motor sa više od 700 konjskih snaga.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Chevrolet Corvette ZR1

 

corvette%20zr1%2077.jpg

 

 Chevrolet je i zvanično predstavio Corvette ZR1 modelske godine 2019.

 

corvette%20zr1%20777.jpg

 

U saopštenju se navodi da 2019. Corvette ZR1 pokreće 6.2 litarski V8 motor sa kompresorom, pri čemu snaga ovog agregata iznosi 755KS i 969 Nm obrtnog momenta. Za najveću brzinu se kaže da iznosi više od 210 milja na sat (337 km/h).

 

corvette%20zr1%207777.jpg

 

Takođe, ovaj automobil će moći da se dobije sa sedmostepenim manuelnim i osmostepenim automatskim menjačem.

 

corvette%20zr1%207.jpg

 

U paketu su i sportski podešeno oslanjanje, unapređeni aero body kit, hauba od ugljeničnih vlakana, veći otvori za vazduh, opcioni kožni enterijer (Nappa koža), sedišta sa grejanjem i ventilacijom, volan sa ugljeničnim vlaknima, Bose audio sistem...

 

corvette%20zr1%2077777.jpg

 

Na raspolaganju će biti i Sebring Orange Design Package (Sebring Orange eksterijer, narandžasta kočiona klešta, narandžasti sigurnosni pojasevi, kontrastni narandžasti šavovi). 2019. Corvette ZR1 će se u prodaji pojaviti na proleće sledeće godine, a cena će biti saopštena naknadno (ovde treba podsetiti da se ranije nezvanično pominjala suma od 120.000 američkih dolara).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chevrolet Corvette ZR1 - krug u Nirburgringu za manje od 7 minuta?

 

corvette%20zr1%207777.jpg

 

Chevrolet sa svojom novom Corvette ZR1 planira da na stazi Nirburgring ostvari vreme brže od sedam minuta, čime bi postala brža od Dodge Viper ACR. Nema nikakve sumnje da je nova Chevrolet Corvette ZR1 brza. Ispod haube se nalazi LT5 V8 agregat sa superpunjačem, zapremine 6,2 litara, koji proizvodi 755 konjskih snaga i 969 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući tom agregatu maksimalna brzina je 337 km/h. Ali ostaje pitanje kako bi prošla na Nirburgringu?

Kao i mnogi drugi superautomobili i sportski automobili pre njih, Chevrolet planira da svoje novo čedo izvede na stazu u Nirburgringu. Nažalost, kako je ostalo samo još par dana u godini za to, izgleda da će nova Corvetta morati da sačeka sledeću godinu. Ove godine je Chevrolet već imao svoj automobil na toj stazi, a to je bio Camaro ZL1 koji je krug završio za 7 minuta i 16.4 sekundi. Novi ZR1 će svakako biti brži. Mnogo brži. Opremljen Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumaticima koji prijanjaju za asfalt, osmostepenim automatskim menjačem i ''High Wing'' paketom opreme koji povećava silu prijanjanja za čak 60 procenata u odnosu na Z06, Chevrolet se nada da će ovaj automobil moći da završi krug na stazi za manje od sedam minuta. Tim vremenom bi ZR1 bio bolji od modela Dodge Viper ACR (7:01.3), i bio bi veoma blizu Aventadoru (6:59.73). Trenutno najbrža Corvetta na Nirburgringu je C7 Z06 koja je stazu završila za 7 minuta i 13.9 sekundi. Naravno ova Corvetta ima 105 konjskih snaga manje od novog modela, i nema ni približno tako dobru aerodinamiku. Velike su šanse da nova Corvetta izađe na stazu na proleće sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Chevrolet Corvette ZR1 Cabrio

 

corvette zr1

 

Nakon što je nedavno predstavljen novi Chevrolet Corvette ZR1 u Coupe izdanu, General Motors je za sajam automobila u Los Anđelesu pripremio i Cabrio varziju (koja je samo 27 kg teža od Coupea). Naravno, i Corvette ZR1 Cabrio takođe pokreće 6,2 litarski V8 motor sa kompresorom, pri čemu snaga ovog agregata iznosi 755KS i 969 Nm obrtnog momenta (u kombinaciji sa sedmostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem).

 

corvette zr1

 

Automobil od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za manje od tri sekunde i postiže više od 200 milja na sat (322 km/h). I ovde su paketu sportski podešeno oslanjanje, unapređeni aero body kit, hauba od ugljeničnih vlakana, veći otvori za vazduh, opcioni kožni enterijer (Nappa koža), sedišta sa grejanjem i ventilacijom, volan sa ugljeničnim vlaknima, Bose audio sistem... Uz doplatu od 2.995 dolara je doastupan i ZTK Performance Package, i to sa većim zadnjim spojlerom, prednjim spojlerom, Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama i Magnetic Ride oslanjanjem. Što se cena tiče, ZR1 Coupe u SAD-u košta 119.995, a ZR1 Cabrio 123.995 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette ZR1 od 0 do 100 km/h stiže nakon 2.85 sekundi

 

178076-corvette zr1.jpg

 

U Chevroletu su dugo bili prilično škrti u vezi s performansama najnovijeg izdanja najsnažnije Corvette ZR1 koja uskoro stiže u prodajne salone, a tišina je prekinuta nakon što je održana trka izdržljivosti 12 sati Sebringa. Produkt menadžer na projektu nove Corvette ZR1 Harlan Charles je izjavio da najsnažnija ''vette'' do sada od 0 do 100 km/h stiže nakon 2.85 sekundi, od 0 do 160 km/h joj treba samo 6 sekundi, a za prelazak 402 metra 10.6 sekundi s izlaznom brzinom 219 km/h. Chevrolet Corvette ZR1 pokreće 6.2 litarski V8 LT5 motor koji uz asistenciju mehaničkog kompresora razvija 765 konjskih snaga pri 6.300 obr/min i 969 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 4.400 obr/min, a kupci će moći da biraju između 7-stepenog ručnog i 8-stepenog automatskog menjača koji potencijal motora distribuiraju na zadnju osovinu. Tu su i dva aerodinamička paketa, a sa standardnim karoserijskim paketom ''low wing'' Corvette ZR1 razvija više od 338 km/h. Primarni zadatak opcionog aero-paketa ''high wing'' je obezbeđivanje dodatnog prijanjanja na krivudavim putevima/stazama. S obzirom na potencijal najpoznatijeg američkog sportskog automobila najavljena cena (blizu 130.000 evra) ne čini se previsokom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li Chevrolet cilja na rekord Nirburgringa sa novom Corvette ZR1?

 

178797-corvette zr1.jpg

 

Nova Chevrolet Corvette ZR1 je najsnažniji Corvette model koji je napustio proizvodnu traku fabrike ovog proizvođača. Sa V8 agregatom radne zapremine 6.2 litara koji razvija 755 konjskih snaga, ovaj model je prava zver na stazi. Kako bi učvrstila poziciju nove Corvette kao jednog od najboljih super automobila na svetu, izgleda da kompanija Chevrolet cilja na rekord staze Nirburgring. Iako ni Nirburgring više nije ono što je nekad bio kada je reč o postavljanju izazova proizvođačima automobila, jer su novi modeli sve brži i brži, oni koji ostvare dobro vreme na toj stazi i dalje mogu da se pohvale time.

 

Sudeći po video snimku koji možete pogledati ispod teksta, izgleda da će kompanija Chevrolet ostvariti svoje obećanje koje je dato prošle godine kada su njeni predstvnici tvrdili da će njihov novi super automobil, Corvette ZR1, krug na toj stazi završiti za manje od sedam minuta. Takođe, na video snimku ispod teksta se nalazi model Corvette ZR1 sa ZTK paketom opreme, odnosno, najsnažnija verzija ovog modela. Ona poseduje masivni spojler, spliter, Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatike, tjuniranu verziju sistema ''Magnetic Ride Control'' i druge modifikacije na šasiji. Drugim rečima, ako će neka verzija modela Corvette postaviti rekord na Nirburgringu, onda će to biti ova.

A sada, da se osvrnemo i na ''slona na stazi''. Naime, model sa snimka poseduje masivne izduvne cevi koje vire iza njegovog repa, ali nije reč o nekom sistemu koji automobilu dodaje dvadesetak konjskih snaga. Zapravo, reč je o prigušivačima, jer Nirburgring ima ograničenje buke kojeg svi moraju da se pridržavaju. Voleli bismo da vidimo kako Chevrolet zaista pokušava da obori rekord staze Nirburgring, odnosno, da vidimo kako bi se ovaj američki snagator pokazao protiv najboljih automobila Evrope.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corvette ZR1 dostiže brutalnih 341 km/h na trkačkoj stazi

 

181004-corvette zr1.jpg

 

2019. Chevrolet Corvette ZR1 model predstavlja najbrže i najmoćnije izdanje ove linije ikada, a njegov brend je upravo izbacio najnoviji video u kome možemo videti automobil kako dostiže svoju najveću trkačku brzinu od 341 km/h. Pošto ovakve brzine zahtevaju mnogo prostora, kompanija Chevrolet otputovala je u Nemačku, kako bi na ATP ovalnoj stazi za visoke brzine, koja se prostire u dužini od 12.3 kilometra pružila svom modelu potpunu slobodu. Kao što možete videti u snimku ispod teksta, automobil zapravo prelazi brzinu od 341 km/h i dostiže maksimalnih 345.81 km/h tokom prvog testa. Tokom drugog pokušaja, kada je automobil putovao u drugom pravcu, uspešno je razvio brzinu od 338.28 km/h. Maksimalna brzina ove staze kalkulisana je prosekom ove dve cifre, što je konačno dovelo do rezultata od 342.04 km/h. Ove cifre potpuno jasno postavljaju Corvette ZR1 model na teritoriju superautomobila, jer je podjednako brz kao Ferrari 488 GTB ili Lamborghini Huracán Performante. Zapravo, ovaj automobil poseduje identičnu maksimalnu brzinu kao i McLaren 720S, koji košta značajno više.

 

Kako bi dostigao ove impresivne brzine, inžinjeri su opremili ZR1 ekskluzivnim LT5 V8 motorom sa super punjenjem, zapremine 6.2 litra, koji razvija velikih 755 ks i 968 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor može biti povezan sa sedmostepenim manualnim ili osmostepenim automatskim menjačem. Pored moćnog motora, ZR1 poseduje četiri nova radijatora, karbonsku haubu i aerodinamičnu opremu za karoseriju. Standardan paket aero opreme omogućuje da automobil dostigne svoju maksimalnu brzinu, ali njegov proizvođač takođe nudi i opcione ZTK pakete performansi. Poslednjepomenuti uključuju prednji spliter, retjunirano vešanje, Michelin Pilot Sport Cup 2 pneumatike i prilagodljivu High Wing opremu koja omogućuje oko 430 kilograma sile potiska.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko snage proizvodi Corvette ZR1 na točkovima?

 

Hennessey ZR1.jpg

 

Poznato je da vrlo često snaga kojom se proizvođači razmeću i hvale se ne odražava na snagu na točkovima. Brojke proizvođača se najčešće odnose na snagu izmerenu na motoru, tj. kolenastom vratilu (radilici) motora. Iz tog razloga nam je potreban dinamometar kako bi saznali tačne brojke snage koje se prenose na podlogu. Srećom, Hennessey ima ovu ''spravicu'', pa je odlučio da veže novi Corvette ZR1 za dinamometar.

Konačni rezultati su: 654 KS na zadnjim točkovima, i 875 Nm obrtnog momenta, što predstavlja ozbiljnu razliku i gubitke u prenosu od 13 procenata, naspram fabrički deklarisanih 755 KS na radilici. Uprkos izgubljenih 101 KS između motora i točkova, ZR1 i dalje ima i više nego dovoljno snage da ''zalepi'' vozača za sedište. 654 KS na točkovima omogućava Corvette ZR1 da do 96 km/h stigne za 2.85 sekunde, što je teritorija super automobila. Kao i mnogi drugi tjuneri, i Hennessey će nadoknaditi ovaj gubitak snage uz pomoć aftermarket delova. Preciznije, Hennessey već planira HPE800 paket, koji će podići snagu na 850 KS, ali i HPE1200 paket koji podrazumeva 1.200 KS iz 7.0 litarskog V8 motora sa mehaničkim kompresorom. Da, na kolenastom vratilu, ne na točkovima…

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...