Jump to content
FAS Goran
dusman13

Bravo & Golf

Recommended Posts

meni je potpuno zatamljen ali do sada me nijedan nije smarao.. ne znam mozda imam srece :)

a cice ne vatam na nalepnice :)

Pa nisam rekao da ces uvek imati problema nego zavisi na koju budalu naletis, ako si srece kao nas drug Oktopod onda si ugasio a on ima samo zatamnjena zadnja stakla, pa je morao da promeni i put kojim ide kuci zbog kretena u narodnoj miliciji, xaxaaxa, tebi to ne zelim ali ti kazem da nije po zakonu iako cu i sam to vec uraditi uskoro i to resio sam 80%, malo pre sam vozio ortakovu novu ali novu GOLF 6 2.0TDI 140HP zatamnio lik odmah stakla sa 80% i sve se vidi jasno iznutra a spolja ni malo, ajojjjj kao ono ide e bukvalno 200 iz mesta na auto-putu 200 dok si rekao golf sest ali bas tako ono je bolesno, a kad sam posle usao u moju masinu smorio sam se do 00, hebi ga on je svoj platio samo 28.000 E ako sam dobro zapamtio posle voznje koju mi je cifru rekao i to full oprema ali sa nekim popustom a ja moj platio 5000 E, s razlogom je tolika razlika izmedju mog i njegovog auta :(

Nesto kao ovaj samo je diesel

golf6qax.jpg

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ovaj udaren sa desne strane?Malko su preterali po meni.Iskreno,dobro sredjen Stilo je jos uvek lepsi.

Edited by bokija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro ukusi su razliciti, mada ipak stariji dizajn bar nekih 5-6 godina ali moze se reci da je kao golf najnoviji, ali zato golf 6 nemoze ni da prismrdi novom Bravu koji je dizajniran jedno tri godine ranije ako ne i vise, a jos je i jeftiniji bolji po izgledu a i ima jaci motor sa manjom kubikazem, ipak je novi bravo sa 1.4T-Jet motorom 10000 bolji od golfa 6 koji je skuplji nekih desetak hiljada evra, ali to cu sa sigurnoscu moci reci da li je tako kad licno budem provozao i taj NB 1.4T za sad samo mogu da verujem da je Bravo bolji u svemu, za izgled sam 10000% siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa valjda će biti prilike ovih dana da provozaš taj Bravo 1.4 T ili neki drugi motor, na prezentaciji kod Ušća ...

naravno ako se čika miško otvori ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukusi su razliciti, ja sam rekao za G6 sto sam vozio da je STRAVA onako zatamnjen sav crn, ali i dalje je za moj ukus lepsi Novi Bravo tebi ne mora da se isto svidi kao i meni, BTW Nuvi Bravo je dizajnerski stariji od G6 moras i to uzeti u obzir, a ja nisam rakao da je G6 ruzan naprotiv lep je ali je meni Novi Bravo prelep, a tebi moze da bude obrnuto.

Neko voli popa a neko popadiju :D

A da ono je G5 a G6 je 10000 puta lepsi od 5ice ali ne i lepsi od Bravo-a

Edited by dusman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf go golf, samo što su ovog prepravili u kosilicu za travu. Verovatno i od Brava može da se napravi kosilica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok jedno je da ste potpuno nerealni ali da je bravo bolji od g6?

34394075.jpg

A, jel' ovaj G5 ovakav izašao iz fabrike... :whistle:

Ozbiljno...ima stvari u kojima je G6 bolji od novog Brava i mora da bude jer je noviji model.

Ono gde nije bolji su sigurno motori, oprema, dizajn...

Evo primera radi, par detalja šta čini dodatnu opremu kod G6 sa sajta uvoznika VW za Srbiju :

- Paket pregrada za odlaganje sitnica

iznenađuje prostornošću i osmišljenom organizacijom u vidu fioka ispod sedišta...

- Uz paket spoljnih retrovizora

dodatno uz opremu iz paketa "osvetli i vidi", dobijate i elektro-podesive i preklopive spoljne retrovizore sa spuštanjem retrovizora na strani suvozača i osvetljenje okolnog prostora.

- Multifunkcionalni pokazivač "Plus"

prikazuje npr. prosečnu brzinu i potrošnju, vreme trajanja vožnje i podešenost grejanja u mirovanju. Nadalje, moguće je videti da li su vrata otvorena ili zatvorena...

- Magla, sneg, prašina ili jaka kiša

svetla za maglu poboljšavaju osvetljenost kolovoza u lošim uslovima vidljivosti.

Sve ovo je imao klot Stilo, godište 2001.

----------------------------------------

- Trendline je početni nivo opreme za G6 2009. godište

Obuhvata čelične felne 15-ce sa 195/65, ratkapne za njih, spoljni retrovizori u boji karoserije električno su podesivi sa grejanjem i sa integrisanim migavcima u kućištu retrovizora elegantno su naglašeni. Sportskom elegancijom takođe odišu odbojnici i ručice vrata u boji vozila i time sa puno stila zaokružuju njegov nastup. Radio sistem RCD 210 sa RDS (Radio Data System) funkcijom , prilagođavanjem jačine zvuka u zavisnosti od brzine vožnje, board komp, držači za čaše, manuelna klima nudi savršenu klimu prostora i ujedno hladi i pregradu za rukavice, dok asimetrično preklopiv naslon zadnjih sedišta garantuje transport prtljaga bez problema. Kod varijate sa dvoja vrata sistem "Easy Entry" putnicima olakšava pristup zadnjim sedištima.

Sve ovo ( osim migavaca u retrovizoru ) ima klot Stilo sa kraja 2001. godine.

----------------------------------------

- Comfort line je srednji nivo opreme za G6 2009. godište

Ima opet čeličane, ali 16-ce i ratkapne za njih, hromirane rešetke maske hladnjaka visokog sjaja, kao i kućišta retrovizora i ručice vrata u boji vozila, novi Golf Comfortline u potpunosti odiše elegancijom.

Uživajte u prednostima novog modela Golf Comfortline : komforna prednja sedišta sa privlačnim dizajnom presvlaka i podešavajućom podrškom za lumbalni deo kičme prilagođavaju se Vašim potrebama i obezbeđuju najviši komfor na dugim putovanjima.

Ima istu klimu i radio kao i Trendline nivo opreme.

Važni detalji - U novom modelu Golf Comfortline ima puno malih detalja koji imaju veliki učinak: središnji nasloni za ruku napred i nazad povećavaju komfor tokom vožnje, dok praktična utičnica od 12 V u prtljažnom prostoru nudi idealnu mogućnost za priključak frižidera. Zakačke za torbe u prtljažniku obezbeđuju da tokom vožnje sve ostane na svom mestu. Svetla za čitanje koja krasi hromirani okvir pritiskom na dugme stvaraju savršen svetlosni ambijent - kako napred, tako i pozadi.

Sve ovo, osim naslona za ruku, ima klot Stilo 2001. godište.

----------------------------------------

- Hihgline je najviši nivo opreme za G6 2009. godište

Alu felne 16-ce, maska hladnjaka visokog sjaja sa hromiranim rešetkama obezbeđuju mu ekskluzivan nastup. Svetla za maglu sa integrisanim svetlom za skretanje uspešno postavljaju novi Golf u centar pažnje, pri čemu kućišta spoljnih retrovizora i ručice vrata u boji vozila naglašavaju njegov markantan dizajn. Upravljač, glava ručice menjača i ručica ručne kočnice koji su obloženi kožom. U prednjem i zadnjem delu putničke kabine mogui se naći ugrađena elegantna svetla za čitanje. Tu je i automatska klima. Radio sa 8 zvučnika, dok prethodna dva nivoa imaju 4 zvučnika. Utičnica od 12 V tokom vožnje omogućava priključivanje mini frižidera.

Pola od ovoga ima klot Stilo 2001. godište.

Naravno, novi Bravo ima bolju opremu od tog klot Stila sa kraja 2001. godine...a, ovo je bilo samo poređenje opreme kod G6 i Stila koji je 8 godina mlađi model...

----------------------------------------

Bolju opremu u Golfu nećeš dobiti.

Bolje motore takođe nećeš.

Bolji izgled isto tako ( ali, to je već isključivo subjektivni stav )

Neće rđati ni jedan ni drugi

I Novi Bravo i G6 imaju po 5 zvezdica

Izvanredna završna obrada.

Radujte se apsolutnom uživanju u vožnji i pouzdanoj perfekciji do najsitnijih detalja. Svojom kvalitetnom završnom obradom novi Golf nudi beskompromisan dugovečni kvalitet. Razvijen uz ogromno iskustvo i kontrolisan na osnovu visokih standarda kvaliteta novi Golf se ističe svojim dinamičnim dizajnom i tri linije opreme.

E, u ovome Stilo ne može da se poredi sa G5, a sa novim G6 novi Bravo može da se poredi, ali ne bi Bravo u tome bio bolji. :thumbup:

Da li je vredno platiti par hiljada eura više za auto koji neće imati bolju opremu, neće imati bolje agregate, neće lepše izgledati...odlučiće kupci... :thumbup:

I, par malo sređenih novih Bravo ( i 1 Stilo iz komšiluka ;) )...

Ovaj prvi je onako kako ti voliš kada su felne u pitanju - 9.5x18

89804559.th.jpg

87869001.th.jpg

61086687.th.jpg

24174701.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma moze svaki auto da se nadrka, ali pobogu kako mozete da tvrdite da je stilo bolji od golfa 5 ili 6?!?

na papiru je jedna prica u voznji totalno druga, verujte mi, obrnite krug sa g6 pa sa stilom odmah ce vam sve biti jasno

a kad ste zapeli za fabricku opremu, ajde uporedite R32 sa stilom abarth :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma moze svaki auto da se nadrka, ali pobogu kako mozete da tvrdite da je stilo bolji od golfa 5 ili 6?!?

Polako...gde sam rekao da je Stilo bolji od G6 ? Takođe, gde sam rekao da je Stilo bolji od G5 ?

Rekao sam :

Ozbiljno...ima stvari u kojima je G6 bolji od novog Brava i mora da bude jer je noviji model.

Ono gde nije bolji su sigurno motori, oprema, dizajn...

Izvanredna završna obrada.

E, u ovome Stilo ne može da se poredi sa G5, a sa novim G6 novi Bravo može da se poredi, ali ne bi Bravo u tome bio bolji. :thumbup:

Poredio sam opremu, i sramotno je za VW da klot Stilo sa kraja 2001. godine ima opremu na nivou srednjeg nivoa opreme G6 iz 2009. godine...

A, da bi dobio pristojnu opremu u G6, moraš da doplatiš...a, onda ona uporediva cena i razlika od par hiljada eura više za G6 u odnosu na novog Brava, još poraste...I, onda skupo platiš auto...koji je skuplji od ostalih u toj klasi ( ne samo Fiatovih modela ), a teško da je još uvek toliko bolji ne samo od novog Brava, nego i od Focusa ili Megana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a drugi deo mog posta sa utiskom u voznji i opremi R32 vs abarth? :D

ne kazem da je stilo los, nije bas najgori, za novac koji kosta moze da prodje, ali ako se zanemare cene porediti vw i fiat je, pa, u najmanju ruku nezgodno, fiat pravi lepa, brza, glupa, jeftina i nepouzdana kola, vw pravi ne tako lepa, brza, pametna, skupa i pouzdana kola

jebena je ovo diskusija, nastavak na skupu mrzi me da kucam :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se 5ica i Jetta manje sviđaju od Stila. Mnogo su sirovi i nisu mi lepši. Pričam o TDI agregatu, R32 i slično je već za sladokusce i precenjeno, realno se taj novac može pametnije potrošiti. Sad nam je u kući nakon Jette jedna crna nova Octavia (znači u potpisu VW) u Elegance opremi - znači do daske napucana, čak farovima prati konfiguraciju puta u sve 3 dimenzije, veruj mi na reč da se pržiš previše. To je sve okej, mlad si, kriterijumi malo trebaju da se srede. Npr, meni se na Škodi sviđaju sedišta i volume na volanu. Stilo je tu nešto sasvim drugo, ali auto je širi, većeg međuosovinskog rastojanja, prefinjeniji i udobniji. Škoda je puno bolja od Jette (iako su isti auto u stvari, čak sa istim motorom i sličnom opremom), ali Stilo se lakše vozi, udobniji je, a na sve to bolje leži i drastično bolje oslobađa snagu od TDI. Škoda je tvrda, Jetta i Golf su još tvrđi, a nisam impresioniran kako se ponašaju u vožnji, pogotovo po snegu.

Nemoj pogrešno da me shvatiš, ja volim tvrda kola (stasavao sam kao vozač u jugiću sa 4 gasna amortizera, koji je prve dve godine bio nizak ko tvoja kosilica), ali volim kad ta tvrdoća ima poentu. Golf apsolutno nije bolji auto od Stila, ogradiću se samo od 6-ice, nju nisam vozio, niti se vozio u njoj. Zato sam Jettu vozio skoro pola godine, a na skup ću da dovezem možda jednom prilikom Škodu da je čekiraš (crna, ljuta, mnogo zajebana). :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde i ja "starac fočo od stotinu ljeta" da doprinesem nešto ovim beskrajnim diskusijama. I nemački i Italijanski automobili su dobri - ali su drukčiji. Proizvod je direktno nastao iz tradicije, mentaliteta i duha iz zemlje porekla odakle dolazi. Leonardov crtež je jedno čudo - Direrov drugo. Ovaj sa duhom,lagan - ovaj drugi sa neverovatnom preciznošću i smislom za detalj. Isto i u muzici: Vivaldijeva furiozna godišnja doba i Bahovi brandenburški koncerti! U Filmu: Felini i Fasbinder. U arhitekturi: Gropius i Nervi... Vrhinska ostvarenja - a potpuno drukčija. . Pokojni otac je vozio fiću, pa tristaka, pa audia 100, pa golfa1. Odmah sam bio šokiran tvrdoćom audija i nisam tristaka mogao da prežalim. Ja sam krenuo 11 godina sa bubom i 23 sa Golfom 2. Sad vozim italijana. nebo i zemlja. Golfa ne morate da održavate uopšte (ja mu par godina nisam ni ulje menjao, samo dosipavao), a on uvek išao isto i dosadno. Bučan, neudoban, lenj. Italijan traži ortaka, drugara, nekog koji će da ga voli da mu se divi i da ga pazi. Za uzvrat nosiće ga kao da ima krila, nečujan, hitar i udoban. Verovatno neću biti te sreće da kao "veliki" Srdjo, direktor FIAT-a sednem u Maserati Quatroporte.... al ne vidim bolji i lepši auto od njega ni na vidiku....A što se Stila tiče... znatno lepši, elegantniji, agresivniji od bilo kog Golfa. Domet u dizajnu!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites
ma moze svaki auto da se nadrka, ali pobogu kako mozete da tvrdite da je stilo bolji od golfa 5 ili 6?!?

na papiru je jedna prica u voznji totalno druga, verujte mi, obrnite krug sa g6 pa sa stilom odmah ce vam sve biti jasno

a kad ste zapeli za fabricku opremu, ajde uporedite R32 sa stilom abarth :D

Vuce ja nikada nisam tvrdio da je Stilo bolji od G6, ja sam rekao da se nadam da je novi Bravo lepsi(meni) a po motoru i jaci sa manjom kubikazom iako su oba modela sa duvaljkom, inace juce sam provozao G6 2.0TDI 140HP full operma oko 30.000Evra placen pre par dana mogu reci da je ono loodilo od auta ali sam takodje izrazio sumnju da je udobniji i bolji po performansama od navedenog Bravo-a i 10.000E vecu cenu, kazem ako G6 ide sa 140HP onako ludo mogu misliti kako ide ovaj bravo 1.4T sa 150HP + je laksi od gore pomenutog auta, a udobnost im je ista, G6 sam vozio a u novom Bravu sam sedeo na sajmu ali ga nazalost nisam vozio, ima vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Besmislena rasprava. Svako je sa neke strane u pravu, a svi zajedno smo subjektivni.

Meni golf nikada nece biti dobar auto, a bogami ni lep.

Bas pre neko vece pricam sa jednim prijateljem koji je stvarno u zivotu vozio sve i svasta i promenio bas mnogo kola, od yuga do bmw-a 7-ice, prelazeci ogromne kilometraze. Na moje pitanje u koji od tih automobila nikada vise nebi seo, njegov odgovor je bio Golf :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno nije vozio 6icu, totalno drugi dozivljaj bar meni ali to je moje subjektivno misljenje, ne znaci da sam upravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da li je Bravo bolji ili gori tj Stilo ili slična klasa Golfu upošte me ne interesuje, Golf je ružan i tu je tačka bio 5 ili 6. Nekada pomislim da Nemci imaju zupčanike umesto srca, celofan umesto duše a kamenje umesto tura. Očajno neudobno tvrdo i dizajnerski ružno vozilo taj Golf. Što se tiče namunjenosti i performansi Posle Golfa 2 GT sve ostalo je sprdačina u auto svetu. Međutim kako je neko rekao ako ti je cilj samo prevoz od tačke A do tačke B, tu je Golf nenadmašan i kada god pričate sa vlasnikom Golfa prvo šta će reći je pa to se ne kvari. Ako ga pitate da vam kaže još nešto o tome autu, on neće znati ništa da kaže zato što je toliko običan. Kada sanjam neku Orvelovsku noćnu moru vidim da ceo svet vozi bele Golfove nepregledne kolone, i tu se budim obliven hladnim znojem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-Zoran sm, ja nešto nepimećujem emocije kod Fiata u smislu dizajna, enterijera itd - to je auto za prevoz od A do B

samim tim i nemože se porediti vw golf sa lanciom, već je jedino moguće VW= Fiat, Audi = Lancia ili Alfa ...

konačno svi smo subjektivni ja lično nevolim ni jedne ni druge, već kad dođem do keša vraćam se u japanski klub ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zoran SM: moram da te ispravim u par sitnica :)

Što se tiče namunjenosti i performansi Posle Golfa 2 GT sve ostalo je sprdačina u auto svetu.

Ipak je Golf mk1 GTI zakon :) Sto je ekipa Top Geara jednom prilikom i pokazala

...ako ti je cilj samo prevoz od tačke A do tačke B, tu je Golf nenadmašan...

Da, ali samo ako udaljenost izmedju te dve tacke nije velika. U suprotnom ces morati u neku banju na par dana, da se vratis u normalu ;)

@KGB: Ako ne primecujes "emocije kod Fiata u smislu dizajna, enterijera itd", onda definitivno treba da predjes na neki drugi brend automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...