vvarnica 2 Posted April 12, 2015 Moze li bez skidanja da se izvadi ulozak termostata iz kucista? Hteo bih da ubacim od R4 ali da izvadim stari da ne ostaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted April 12, 2015 Ne moze. I kad se skine postoji rizik da se polomi kuciste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 12, 2015 Ja sam vadio i veoma je zebana situacija treba zivci...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted April 12, 2015 Nema razloga da ga vadiš i rizikuješ da nešto za.ebeš ako je već zaglavio na otvoreno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 12, 2015 Ne glavi on na zatvoreno...vec gas koji ga pokrece izadje i oslabi...preporuka je da se izvadi zbog medju pritiska... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvarnica 2 Posted April 13, 2015 Problem je sto mi se auto greje samo na opterecenju, a ne bih da bacam pare na termostat, dok ne utvrdim krivca. U gradu i ovako na putu kad se normalno vozi temperatura je zakucana na pola, kad krenem uzbrdo i potopim gas, kazaljka prelazi pola. Ukljucim grejanje i on vraca na pola, takodje ventilator hladnjaka radi i pod rukom osecam da duva hladan vazduh, ka motoru. Termostat je fabricki vidim po selnama. Isto kada se spustam niz brdo obara temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 13, 2015 Ništa tu nije nelogično ! Termostatu treba bar 20 sec. da se potpuno otvori,ti opteretiš motor, rashladna tečnost se brže zagreva nego što se termos otvori 100%. Nemoj da pališ grejanje i videćeš da će temp. da poraste 2 crte preko pola,a onda će da se vrati iako je motor i dalje pod opterećenjem.Ako se ne vraća, moguće je da ti je vodena pumpa u problemu (malo šlajfuje na opterećenju). Kad si radio vel. servis, da li je menjana vodena pumpa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvarnica 2 Posted April 13, 2015 Veliki servis odradjen bas zbog tog problema stavljeno sve iz orginala, letos iste deonice bez problema, a sad se greje. Ostaje mi hladnjak ili termostat kao problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted April 13, 2015 Hladnjak ti je zapusen verovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 13, 2015 Kod mene nikad nije preslo pola i to kad ga bas mucim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vvarnica 2 Posted April 13, 2015 Nije ni kod mene do pre mesec dana... Samo uzbrdo i to kad se stisne gas. Koliko je komplikovano skinuti hladnjak, pretpostavljam da ide branik dole... sta jos? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 13, 2015 Što se toliko uzbuđuješ zbog toga? Pogledaj snimak na mom predstavljanju,videćeš da se i kod mene slično dešava na 3000o/min uzbrdo,a po ravnom na skoro 4000 stoji gde treba. Doduše ja ću VServis raditi ovih dana,po prazniku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorrax 0 Posted May 3, 2015 Informacija za Stilase u slucaju kvara termostata, znaci kazaljka nije na sredini. Vec je za jednu crtu levo, sto znaci da je ostao blokiran, nista ga ne dirate vec skinete crevo, selnu odsrafite i u crevo tik do originalnog termostata postavite termostat od .Reanulta 4 ponavljam od Renoa 4 , cena 500 din i ruke besplatno i problem resen. Ljudi ovo je provereno i radi bez problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted May 3, 2015 Da si ti živ i zdrav.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted May 3, 2015 I veliki porasto :rofl: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted May 4, 2015 Mirko, pazi metak! Hvala ti Slavko spasio si mi zivot.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20194 Posted May 4, 2015 Mislim da je dovoljno komentara . Kolega je u najboljoj nameri zeleo da prenese svoje saznanje, ali ocigledno nije pratio forum... 1. ova "caka" je odavno provaljena2. licno je nikad ne bih primenio, dotrajali termostat koji je potrosna roba sam zamenio originalnim (posto se vodim time da ono sto vozim odrzavam najbolje moguce)3. svako sa svojim autom radi sta zeli Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 4, 2015 Ček, ček ne reče kako se postavlja u crevu. Može da se desi da se nopačke stavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted August 12, 2015 Ja skoro zamenio termostat, odjednom u vožnji krenula kazaljka da luduje i od radne obori na 50C, kao da je auto skorz hladan, pa ga vrati na 90C i tako još par sličnih oscilacija i onda pala na 70C i to je, ne mrda ni levo ni desno. Pošto nisam bio kući, nakon povratka sam kupio drugi termostat i majator ga zamenio, stavio sam njegov jer nešto mi se varijanta sa r4 termostatom i tim budženjem nije svidela. Sad je već druga pesma, neverovatno brže dostiže radnu i kazaljka kao zakucana na 90C. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted August 12, 2015 Koji ti je bio taj stari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 13, 2015 Pa kad nisi stavi odgovarajuci mora tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 13, 2015 Ja skoro zamenio termostat, odjednom u vožnji krenula kazaljka da luduje i od radne obori na 50C, kao da je auto skorz hladan, pa ga vrati na 90C i tako još par sličnih oscilacija i onda pala na 70C i to je, ne mrda ni levo ni desno. Pošto nisam bio kući, nakon povratka sam kupio drugi termostat i majator ga zamenio, stavio sam njegov jer nešto mi se varijanta sa r4 termostatom i tim budženjem nije svidela. Sad je već druga pesma, neverovatno brže dostiže radnu i kazaljka kao zakucana na 90C. Termodavač. Quote Share this post Link to post Share on other sites