Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

pa naruci u ap sportu ili kit komercu pa neka ti sitijem posalju na adresu rodjaka i onda plati ja zamenio prosle nedelje 5190 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako ce i biti najvjerovatnije u ap naruciti i za loznicu :thumbsup:

a morat cu jedne prilke traziti predracun za tako nesto samo da pokazem ogromnu razliku u cijeni :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada budeš poručio to za Loznicu, dobićeš fiskalni račun uz deo pa možeš odmah pokazivati :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasao sam nesto tacnije neki termostat neki VERNET u kaze cika iz prodavnice u bijeljini da je to FRANCUSKI proizvodjac i bit ce tek za 10tak dana i kosta 50€

zna li ko kakav je ovaj termostat :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasao sam jos jednu vrstu termostata crvena kutija i pise EPS na njoj

sta je najbolje

FACET

VERNET

EPS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mihailovic to si upravu 100%

a ovo EPS je kutija od FACET termostata :thumbsup:

znaci sada ostaje pitanje

FACET ili VERNET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ugradio Facet, nisam imao priliku da se fino provozam, ali za ovo malo voznje u autu je sauna kako sada dobro greje :) i naravno drzi kazaljku na sredini :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uzeo facetov isto na kutiji pise EPS za moga stila mjt140 temperatura bude malo iznad polovice i tako je stalno a kad ukljucim grijanje na 3(manualna klima) onda malo opadne ispod polovice pa se opet kasnije vrati na sredinu tako reci itako stoji bez obira na intenzitet ako stojis u koloni isto opadne temperatura ako je hladno ali ne puno grijanje je odlicno :thumbsup:

Stari orginalni je bio stalno otvoren i nije nikada mogo doci na sredinu u zadnje vrijeme be obzira na voznju zasluzeno otisao u penziju nakon 7 godina :thumbsup:

Edited by raymo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, ista stvar je bila i kod mene, jtd, otisao kod majstora i resio sve kako neki kazu "budzenjem". Pa to budzenje radi celi Beograd, taksi pogotovo. Zameniti ceo termostat koji kosta 5-7000 rsd... i nema garancije da nece da rikne za godinu dana... jer im je to falinka u tom godistu...

A i ne razumem bas rec budzenje: pa nisam umesto pokvarenog termostata stavio nista drugo nego termostat koji je istog kvaliteta ali jeftiniji! Ko ce da mi dokaze da je u termostat u bilo kojoj fiatovoj radnji kvalitetniji od termostata iz bilo koje renoove radnje, npr.

Greje odlicno, zakucana skala na pola...itd. Samo hrabro, cuvajte pamet i parice za druge neprilike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, svako sa svojim autom radi šta misli da treba.

Generalno, taksisti nisu na glasu kao ljudi koji nešto posebno mnogo pažnje obraćaju na održavanje auta. Naravno, nisu svi takvi, ali u većini slučajeva jesu.

Budževina je jer nije deo koji ide na taj auto, nego na auto koji je prestao da se pravi jedno 10 godina pre nego što je neki dizajner u Torinu počeo i da crta Stila. :thumbup: Dakle, slobodno radite sa Vašim automobilima šta mislite da treba, ali nije dobro ubeđivati ostale da i oni krenu tim putem. Pustite neka ljudi sami odluče.

Imamo ovu temu, napisano je na njoj šta može da se uradi, pa ko hoće da se upusti u rizik hoće. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesenas kupio Stila 1.9 JTD, 2002., 200K+ km.

Zamenio početkom meseca termostat, Facet iz AP Sporta, 5200 din.

Promena u grejanju motora očigledna, prilažem slike. Obe napravljene na sličnoj spoljnoj temperaturi, ista relacija. neshaoct je potpuno u pravu, kazaljka ne mrda sa radne temperature bez obzira na uključeno grejanje, brzinu, nizbrdicu itd.

Takođe, carbo cleanerom smo očistili MAF, bio pošteno nauljen :( Ponašanje u vožnji isto, imam utisak da je potrošnja malo pala, mada je ionako pre trošio više po gradu nego neki drugari (9-9.5 l /100km).

Na otvorenom, 120 km/h, 4.5-5 l/100km...

Razmišljam da očistim i MAP, mada ne znam ima li svrhe zbog potrošnje, auto ionako ide dobro...

Poz!

eer1.jpg eer2.jpg

Edited by neshaoct
popravljene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam takodje promenio termostat na multijetu...

u gradskoj voznjji mi stalno stoji kazaljka na 90 C. potrebno je od 5 do 8 km da dodje do radne u zavisnosti od spoljne temperature, stila voznje, grejanja, i svega ostalog...

na leru mi isto drzi radnu temperaturu, sa ukljucenim grejanjem.

Ali na duzim nizbrdicama (10km silazak sa planine) mi obara temperaturu na nekih 80-85 stepeni, sto je do negde logicno, jer kocim motorom i tada je kolicina ubrizganog goriva minimalna ( <2L/100km ), a samim tim se oslobodi i minimalna toplota... a druga stvar je da sam hladan vazduh (-5 C) hladi motor jer ulazi dosta velika kolicina vazduha kroz skrge napred i hladi motor...

to su neka moja iskustva, inace termostat sam promenio pre mesec dana, pre toga mi nikako nije mogla preci temperatura preko 60-70 stepeni, jer je zabo termostat u otvorenom polozaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam na moj Stilo spojio fiatecuscan i testirao temperaturu u vožnji. Radna je na 80 stepeni. Ne ide preko. Na autodati sam gledao da je temperatura ulja 80 stepeni, pa ne znam je li to normalno, čini mi se da bi trebalo biti malo viša temperatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tremostat tako otprilike pocne da odlazi, jer ne zatvara do kraja, nego je 80-90% zatvoren, pa po malo vode stalno cirkulise kroz sistem... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas zamenio termostat. Uzeo sa Vernet i sad na dijagnostici u vožnji stalno drži na 87.5 - 88.5, a termostat otvara na 88, tako da sad savršeno održava temperaturu. Stari je držao na 80. Zanimljivo je da kad sam skinuo stari nije bio otvoren, bio je skroz zatvoren kao i novi, ali izgleda da je na radnoj temperaturi nesto stekalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista prica,i ja sam stavio Vernet,radi odlicno,a onaj sto sam skinuo je zatvoren.Nesto sam ipak primetio.Stari termostat je otprilike otvarao mnogo ranije jer do 60 stepeni auto stize za isto vreme kao i sa starim termotatom ali sada posle nekoliko minuta dogura do pola i stoji tu bez obzira na uslove voznje a pre je isao do druge crte i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima... Imam problem sa temperaturom,nece da dostigne radnu temperaturu. E pa sad me interesuje sta je problem,ako moze neko nesto da mi kaze. Vidim da moze da bude termostat pa me zanima i koliko moze da kosta taj termostat za stilo 1.9 jtd 2004god? pozdrav svima i hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...