Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Tako i kod mene, ali je 100% gradska vožnja, ako se 15-20kmh može nazvati vožnjom, ne uspem da pređem 2000rpm po ovoj bljuzgariji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG_20170107_213148.jpg

 

Ali, već posle par minuta stajanja u mestu sa grejanjem, kreće da obara temperaturu. Dokle god se vozi nema problema. :) 

Stavljen nov termostat u aprilu 2013. godine, taj je i dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene R4, koji inace u bilo kakvoj voznji drzi temp zakovanu tacno na pola, jurcao uz Venac ili gnjavio po gradu, ali po ovom snegu jednostavno ne stigne da nagura toliko, jer grejanje full radi, a jedva se pomeram od ovih nasih davitelja saobracaja, plus su mi relacije max desetominutne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni behr, promenjen 2010 fercera bez greške. Nakon 30-45 min rada u mestu dostigne full radnu temperaturu.
Kad se vozam po SM, takođe diže temperaturu. Nakon 5 km dostigne radnu temperaturu na pola. 
Ali u SM je saobraćaj uglavnom protočan, retko kad se desi da se kreće u koloni. za razliku od BG ili NS.

Pre par dana, u koloni na graničnom prelazu, kazaljka pala za 1-2 mm ispod sredine (rad u mestu 15 minuta+grejanje na max). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je i mene problem sa termostatom, zaglavio je i nema šanse da motor postigne radnu temperaturu.

U Fiat Laki servisu u Žarkovu traže oko 8000 za zamenu pa se razmišljam :(

Ima li neko predlog da li ići na regularan ili R4 i majstora koji bi ugradio isti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koji predlog trazis? Ako imas para idi na Behr original ako nemas slobodno na r4 varijantu, ionako je vise od pola stilista na r4 samo ko pise ko ne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, MS PK said:

Pa koji predlog trazis? Ako imas para idi na Behr original ako nemas slobodno na r4 varijantu, ionako je vise od pola stilista na r4 samo ko pise ko ne :D

Pošto je jedan, a pošto drugi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au majku mu, pa to baš sve za dizela skuplje. Za mene je Behr bio čini mi se oko 4000. Nisam ni pitao da li može od nekog drugog auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ne razumijem sta je toliki problem sa tim termostatima ?
vidim po ostalim forumima ista prica, po fejsu u raznim grupama...
sta vam je ljudi ?!
jedan obicni termostat ? mjenjas ga na 150 000 km, mozda I vise, da kosta I 100eura, koga briga ?

mjenjas ga moozda jednom otkad imas auto I sad treba da se stavljaju I prave neki adapter I kemije a neznas dal ce da radi dobro ili nece
pa onda poslje oces neki drugi, pa kratko crevo...ma mislim stvarno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema nista od navedenog dve nove selne termostat od r4 i iskusni FLCS forumas ga ugura i zavrsi sve za sat vremena:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cvike, ne mogu ni ja to da razumem :D

Na prethodnom Bravu 1.9JTD sam zamenio termostat čim sam primetio da ne može da nabije radnu temperaturu, i nisam pravio nauku od toga. I posle 5 godina je savršeno radio. Isto je tako i sa plivajućim zamajcima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja isto kazem, cemu glavobolja, kupis odmah neki turbo benzinac fabricki , 250-300ks sa normalnim vesanjem, kocnicama, skoljkom, enterijerom i gotovo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mićo, koji ti je? Aj popi nešto pre nego što napišeš post :D

P.S.

I taj neki turbo benzinac fabricki , 250-300ks sa normalnim vesanjem, kocnicama, skoljkom, enterijerom, ima termostat, plivajući zamajac, dizne. 99% je sa direktnim ubrizgavanjem pa ne može plin lako na njega....

Sve sami problemi. Ali doakaće srbenda njemu, ne sumnjam :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek reko šta je problem odma neka ala od auta pljuneš 10 soma evrića i završiš poso..Turiš odma nov termostat od 50-60 evra..Jbg nema svako pare za original termostat..

A i r 4 vrši posao..Kod mene na braviši već druga zima grejanje ki u banji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio sam juce u Mareu 1.9 jtd termostat od cuvenog R4 i ne skidam osmeh s lica. Nije nikakva muka skinuti fabricke selne i crevo, zagreje se u vreloj vod crevo par minuta, premaze malo sapunice i ugura termostat, jes malo je  to teze ali uz pomoc gedore 27 ili 28 ugura se sa celom gedorom , posle izvuce polako gedora srafcigerom i namesti crevo i nove selne. POSLE 7-8 MINUTA VOZNJE TEMPERATURA JE NA SREDIINI. Jedino se kajem kako to ne uradih  ranije :)

 

Edited by MedMisko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...