Jim9 79 Posted January 11, 2017 Ovo je najdalje što ide skazaljka ovih dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 11, 2017 Tako i kod mene, ali je 100% gradska vožnja, ako se 15-20kmh može nazvati vožnjom, ne uspem da pređem 2000rpm po ovoj bljuzgariji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 11, 2017 Sa R4/5 termostatima? Na doblu dođe i ostane na pola regularno i to mnoooogo brže nego sa oriđiđi termostatom na Lybri, Delti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 11, 2017 Ali, već posle par minuta stajanja u mestu sa grejanjem, kreće da obara temperaturu. Dokle god se vozi nema problema. Stavljen nov termostat u aprilu 2013. godine, taj je i dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jim9 79 Posted January 11, 2017 Ma jok, još je originalni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 11, 2017 Kod mene R4, koji inace u bilo kakvoj voznji drzi temp zakovanu tacno na pola, jurcao uz Venac ili gnjavio po gradu, ali po ovom snegu jednostavno ne stigne da nagura toliko, jer grejanje full radi, a jedva se pomeram od ovih nasih davitelja saobracaja, plus su mi relacije max desetominutne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 796 Posted January 11, 2017 Meni behr, promenjen 2010 fercera bez greške. Nakon 30-45 min rada u mestu dostigne full radnu temperaturu. Kad se vozam po SM, takođe diže temperaturu. Nakon 5 km dostigne radnu temperaturu na pola. Ali u SM je saobraćaj uglavnom protočan, retko kad se desi da se kreće u koloni. za razliku od BG ili NS. Pre par dana, u koloni na graničnom prelazu, kazaljka pala za 1-2 mm ispod sredine (rad u mestu 15 minuta+grejanje na max). Quote Share this post Link to post Share on other sites
garcha 0 Posted January 30, 2017 Stigao je i mene problem sa termostatom, zaglavio je i nema šanse da motor postigne radnu temperaturu. U Fiat Laki servisu u Žarkovu traže oko 8000 za zamenu pa se razmišljam Ima li neko predlog da li ići na regularan ili R4 i majstora koji bi ugradio isti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 30, 2017 Pa koji predlog trazis? Ako imas para idi na Behr original ako nemas slobodno na r4 varijantu, ionako je vise od pola stilista na r4 samo ko pise ko ne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Golden 1 Posted January 30, 2017 meni je skala maximalno 1/4 i sa R4 termostatom, (osetim da pocinje da greje gornje crevo) ali vredelo je pokusati Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 30, 2017 33 minutes ago, MS PK said: Pa koji predlog trazis? Ako imas para idi na Behr original ako nemas slobodno na r4 varijantu, ionako je vise od pola stilista na r4 samo ko pise ko ne Pošto je jedan, a pošto drugi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 30, 2017 500-600 dindzi R4 oridjidji 5-6000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 30, 2017 Behr je vise od 6000 kolko se secam Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted January 30, 2017 Au majku mu, pa to baš sve za dizela skuplje. Za mene je Behr bio čini mi se oko 4000. Nisam ni pitao da li može od nekog drugog auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 30, 2017 Takvo mu kuciste Quote Share this post Link to post Share on other sites
cvike19 53 Posted January 30, 2017 ja ne razumijem sta je toliki problem sa tim termostatima ? vidim po ostalim forumima ista prica, po fejsu u raznim grupama... sta vam je ljudi ?! jedan obicni termostat ? mjenjas ga na 150 000 km, mozda I vise, da kosta I 100eura, koga briga ? mjenjas ga moozda jednom otkad imas auto I sad treba da se stavljaju I prave neki adapter I kemije a neznas dal ce da radi dobro ili nece pa onda poslje oces neki drugi, pa kratko crevo...ma mislim stvarno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted January 30, 2017 Nema nista od navedenog dve nove selne termostat od r4 i iskusni FLCS forumas ga ugura i zavrsi sve za sat vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 30, 2017 Cvike, ne mogu ni ja to da razumem Na prethodnom Bravu 1.9JTD sam zamenio termostat čim sam primetio da ne može da nabije radnu temperaturu, i nisam pravio nauku od toga. I posle 5 godina je savršeno radio. Isto je tako i sa plivajućim zamajcima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 30, 2017 I ja isto kazem, cemu glavobolja, kupis odmah neki turbo benzinac fabricki , 250-300ks sa normalnim vesanjem, kocnicama, skoljkom, enterijerom i gotovo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 30, 2017 Mićo, koji ti je? Aj popi nešto pre nego što napišeš post P.S. I taj neki turbo benzinac fabricki , 250-300ks sa normalnim vesanjem, kocnicama, skoljkom, enterijerom, ima termostat, plivajući zamajac, dizne. 99% je sa direktnim ubrizgavanjem pa ne može plin lako na njega.... Sve sami problemi. Ali doakaće srbenda njemu, ne sumnjam Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted January 30, 2017 Zezam Civketa bre Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted February 3, 2017 Čovek reko šta je problem odma neka ala od auta pljuneš 10 soma evrića i završiš poso..Turiš odma nov termostat od 50-60 evra..Jbg nema svako pare za original termostat.. A i r 4 vrši posao..Kod mene na braviši već druga zima grejanje ki u banji.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MedMisko 0 Posted February 24, 2017 (edited) Stavio sam juce u Mareu 1.9 jtd termostat od cuvenog R4 i ne skidam osmeh s lica. Nije nikakva muka skinuti fabricke selne i crevo, zagreje se u vreloj vod crevo par minuta, premaze malo sapunice i ugura termostat, jes malo je to teze ali uz pomoc gedore 27 ili 28 ugura se sa celom gedorom , posle izvuce polako gedora srafcigerom i namesti crevo i nove selne. POSLE 7-8 MINUTA VOZNJE TEMPERATURA JE NA SREDIINI. Jedino se kajem kako to ne uradih ranije Edited February 24, 2017 by MedMisko Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 24, 2017 To ti pricam Quote Share this post Link to post Share on other sites