Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Da li moze ovakav termostat da se ubudzi i u novu Cromu?

Gde se uopste nalazi termostat kod nove Crome 88kw?

kZ6Zn8D.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače mi termostat radi, uvjek na sredini, ali dok je zima, posle 9km vožje po avtocesti i onda dok stojim na semaforju temparatura počne padati i ako pojačam grijanje još bolje pada. Šta kažete dali je zreo da ubacim nutra od r4 ?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti drzi temperaturu na pola na autoputu, gde je strujanje vazduha jace, onda je jos dobar.

To sto padne kada stojis sa upaljenim grejanjem je normalno. Da duze stojis u mestu vratio bi je on na pola.

Ako ti u voznji ne pada (da me ne shvate pogresno pojedini clanovi foruma :D )- dobar je on jos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23.10.2015. at 2:50 PM, golf sdi said:

Da li je antifriz u hladnjaku  vruć dok je termostat zatvoren? Kod mog auta hladnjak je zagrejan kao i donje crevo i crevo koje ide iz posude za tečnost,dok je gornje crevo koje ide iz termostata  u hladnjak,hladno, dok ne stigne do otprilke sredine na instrument tabli.

 

Ovo se desava i kod mene!
Da li je to normalno ?

Pomislio sam da je negde vazduh u sistemu, taj deo je proveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari potrebna mi je pomoc. Jel moze neko da mi kaze kako ide ovaj termostat od renoa 4 u ovo crevo na stilu? Jel bese da se okrece ovaj pipak ka termostatu ili ka hladnjaku kad se stavi u crevo?

Послато са ALE-L21 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko secam, pipak ide ka termostu, kod mene je bio na kraju creva odmah posle termostata, vidjao sam i da su ga stavljali na kraj creva do samog hladnjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo situacije kod mene na Cromi. Od kada su krenula hladna jutra, treba mi 10 km da dostigne radnu temperaturu. Topao vazduh duva u kabinu vac nakon par minuta i to je OK. Problem je to kazaljka nije na sredini vec seta izmedju srednje crte i one ispred nje. Kada vozim pod visim obrtajima onda je na sredini ili blizu a kada vozim pod malim gasom onda je na onoj ispred ili negde izmedju. Juce na AP, sve vreme je bila na sredini a cim sam sisao na naplatnu rampu i krenuo ka gradu, pala je ispod. Pretpostavljam da termostat nije idealan ali razmisljam da li je zreo za zamenu ili je ovo jos uvek prihvatljivo. Dakle, greje odlicno, normalno dostize radnu temperaturu....ali kazaljka seta u zavisnosti od rezima voznje i na sredini je mozda 50% vremena. S obzirom da se krece samo u polju izmedju srednje i prve crte ispred, nekako mi logika kaze da to nema negativan uticaj na rad motora i da ne zurim sa zamenom. Sta mislite, ima li neko slicnu situaciju? Unapred hvala, Zarko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije idealan zato sto je temperatura jos u plus-u. Kad dodje hladno bice jos manje idealan :D
Nije nista jos urgentno ali bi trebalo da se menja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Siciliano said:

Evo situacije ....

Da se nadovezem slican problem i kod mene Fiat Idea 1.9 stvljen radi testa Reno termostat u crevo.

isto oko 6-10km gradske voznje oko 2000rpm maximalno skazaljka na pola puta do radne temp. ovih dana

(letos kad je stavljen sve bilo ok na 2-3km dodje na isto mesto a radnu postigne oko 6km)

 

Nisam vadio orginalni termostat, niti isprobavao termodavac, samo pospricani suvim kontakt sprejom dzek.

Pitam se kad bude bila maximalna temp. oko nule nece se ni dizati da prostite :)

ima li neko predlog?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas stavio termostat od "renova" u stila.
Da krenemo redom.
Odmah da naglasim prilicno sam sposoban za sve vrste sarafanja i zajeeee sa svime i ne bjezim od prljanja ruku. cak sta-vise uzivam u svemu a la "sam svoj majstor"
Ali ovo nije nimalo lagana egzibicija.
Znaci obavezno je ukloniti poklopac od motora i od akumulatora.
Drugo koristim ovu priliku da jexx mater onome ko je izmislio selne koje se stavljaju na stila a i vjerovatno na ostala fiat/alfa/lancia vozila. odmah se naoruzati zivcima i kakvim dobrim kljestima za sjecenje. selni naravno. sve bi to bilo fino da im covjek moze prici ali neki injzenjeri u fabrikama su odlucili da je najbolje veze selni stavljati odozdo. da ti dobro zakomplikuju zivot.
ne znam kako ostali ali cim sam posao da stavim termostat sam vidio da nema sanse da se to fino i lagano uglavi dok je crijevo montirano na hladnjak drugim krajem.
znaci skidaj kompletno crijevo. a tu onda dolaze te famozne selne na svoje. toliko mi je ona na hladnjaku izvadila huju da sam otisao u kucu po "dremel" i isjekao je. onda sam prokuhao vode i roknuo kompletno crijevo u vodu dobrih 20 minuta i namazao unutrasnost vazelinom i gurao. hahahahha. mislim termostat u crijevo.
nasao sam kljuc za gedoru koji nalijeze na vanjski obod i sa nim gurao u crijevo. malo je lakse bilo.
uglavnom rabota od nekih sat i po do dva obzirom da je sve skuceno i da se ne moze bas lako prici.

ali obzirom da je u sarajevu origigi termostat cca 50 eura a ovaj za "renova" je 5 isplatilo se. kayaljka na sredini zakucana, ugrijah se u autu konacno.

ko god odluci neka nadje pomagaca i neku finu baterijsku lampu i dvije tri "ljute" da presjece u neka doba.

sretno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće da si ti popio te ljute prerano pa ti koncentracija otišla u kuxxc:lol:

Nije baš toliko komplikovano al dobro, namučio si se sad uživaj.

Na Doblu mi je taj termostat evo više se i ne sećam 5~6~7 godina. Radi kao prvog dana:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam i ja par pitanja vezano za ovo, odlucio se i ja za Reno 4 ali pre nego sto se krenem u avanturu da proverim par stvari sa vama:

 

1. Da li je moj termostat ostao otvoren? Presao sam 200km u proseku 80-100km/h sa grejanjem na 3 (spoljna temp. 2-4c) a da mi kazaljka  nije stigla ni do prve crte.

2. Kada skidate crevo da se ubaci renoov termostat jel iscuri antifriz da znam da se pripremim ili ne?

3. Koje selne da kupim? (oznaka merka itd..) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo iscuri . možeš nešto podmetnuti ispod ali nije strasno i ako ode . Dolije se posle malo mozda oko 0,5 lit. Pazi samo kako stavljas taj novi termostat od R4. ona strana koja ima onaj feder i parafinsku kapsuli ide ka motoru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene "problem". Dajem primer od jutros: fiat croma,termostat od renoa u crevu, temperatura -6/-7 spoljna, posle 6-7km počinje grejanje ali ne baš toplo,posle 20-tak kilometara stiže radnu temperaturu na 1600 obrtaja znači nekih 90km/h, grejanje je onda stvarno dobro i ne gubi na kvalitetu. Čim se smanje obrtaji radna temperatura pada do crtice ispod,čim mu dam gas on diže ali ne baš na sredinu nego malte ne milimetar ispod. Skoro sam bio na auto putu,drži radnu temperaturu,ali zna da padne na milimetar ispod. Da li to znači da je vreme za zamenu,i da li original termostat može da radi drugačije tj. da li će brže stići radnu temperaturu i držati je zakucanu na istu non-stop. Hvala  

Edited by Ivan_KV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...