igor1970 0 Posted February 4, 2016 Vozim Multiplu i treba da ima četiri crtice kao normalna radna temperatura, dešava se da uključi i petu crtu ali samo u letnjem periodu kada je ekstremno toplo i tada se uključuje druga brzina ventilatora. Kako bi se ugrejao stavi parče kartona na hladnjak i dići će ti crtice pa ćeš samim tim se i ugrejati u kolima. Kada dođe toplije vreme neće ni trebati grejanje. Dvaput sam menjao termostat i više mi ne pada na pamet, kada ovaj rikne ide od R4 u crevo. Jednom je bio Vernet, a drugi put Behr koji i sada stoji. Da bi se zagrejao motor po minusu krećem na posao sa Vidikovca i radnu temperaturu mi postigne kog geneks kule!!!, a termostat ispravan, jednom sam ostavio da radi u mestu pri jutarnjem paljenju i trebalo je da dostigne radnu temperatru neverovatnik 55 minuta rada u leru. Ovi jtd motori su poznati da se sporo greju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted February 4, 2016 Vredna saznanja, Igore, hvala. Meni to grejanje i nije bitno toliko, jer čak i zimi otvaram prozor ali putnici se već bune, dojadilo im. Dobro, važno je zbog odmagljivanja stakla. Ali mi već ide na živce da stalno vozim pothlađen motor, što za auto a i potrošnju nije dobro.Danas treba da odradim zamenu termostata i još sam u dilemi da li da uradim "R4 upgrade" ili se isprsim za originalnih 80 evra. Majstor u koga imam poverenja, mi naravno kaže da je na meni, ali da je ugradio već na desetine bez ikakvih problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanpav 0 Posted February 4, 2016 Pozdrav.Vozim Fiat stilo 1.9 multijet 88kW,2006 godPrije 15 dana sam ugradio termostat od R4,i mogu reći samo da sam se konačno ugrijao u autu i da je temp.na skali konačno na sredini.Još me samo zanima koji antifriz da ulijem,pošto ovaj nisam ispuštao skroz,a ne znam koji je u njemu.Dakle ,koji je najbolji za ovaj motor 1.9 MJT 88kW?Unaprijed hvala svima na odg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 (edited) Ako vec ne znas koji je u njemu, najbolje je da ispustis sav i promenis ga. Nije ni velika investicija a nije ni komplikovan posao. Mozes sipati G12 bilo kog proizvodjaca, tipa, Parafly, Valeo, itd, neces pogresiti ni sa jednim... Edited February 4, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 4, 2016 Fabricki ide Paraflu g12, a ti sipaj bilo koji G12 antifriz, pod uslovom da ti je bio vec taj u sistemu ( crene, narandzaste boje) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanpav 0 Posted February 4, 2016 Ok, a da li mogu sipati Paraflu plavi,imam 2 litre ,pa bih kupio još 2 ili baš mora crveni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 (edited) Bitno je da ih ne pomesas, ne bi trebao mesati G11 i G12. Plavi ti je G11, mozes i njega sipati ali preporuka je G12. Samo lepo ispusti to sto ti je trenutno u autu, napravi mesavinu vode i antifriza u nekoj flasi i sipaj. Znaci u auto sipas mesavinu, ne jedno po jedno. Edited February 4, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanpav 0 Posted February 4, 2016 ok.hvala na brzim odg.i savjetima.može još info koji je bolji G11 ili G12 za ovaj motor,jer mi jedan majstor kaže da mora baš crveni,a drugi da mora upravo plavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 Bolji ti je G12, ima bolja antikorozivna svojstva, ne ostecuje aluminijumske hladnjake, ima vecu tacku kljucanja rashladne tecnosti itd, sve u svemu moderniji je od G11. Naravno, mozes sipati i G11 ali ispusti lepo sav taj koji ti je u rashladnom sistemu trenutno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 4, 2016 Ja sam Paraflu sipao i nije plav nego zelenMeni je takav bio u sistemu (auto uvezen iz austrije) i u servisu mi rekli da nastavim sa njim jer nikad nece sve da izadje a ne valja da se mesa Kasnije citajuci po forumu video sam da je moguce sve lepo isprati i sipati crveni, ali verovatno im je to bilo puno cimanja (ionako imaju stalno guzvu) pa mi rekli da ne diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 ma bre, mrzelo ih da se zajebavaju sa ispiranje sistema jer ne mogu da ti uzmu neke jace pare za to pa ti rekli narodno receno, narani prasice i ne diraj nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 4, 2016 Pa gledaj, i sa finansijske strane nije nikakva razlika da bi razbijao glavu, plus, sto taj vec koji je u sistemu mozes da dodas, a ovako mora ceo da menjas A i Sky, predstavi auto covece! Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted February 4, 2016 Finansije nisu bile problem, kako mi je Maksa rekao tako smo i uradili. A i po uputstvu u 2002. ide Paraflu, tek u novijem su stavili Paraflu Up (crveni). Tako da nije pogrešno Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 4, 2016 (edited) Pa gledaj, i sa finansijske strane nije nikakva razlika da bi razbijao glavu, plus, sto taj vec koji je u sistemu mozes da dodas, a ovako mora ceo da menjas A i Sky, predstavi auto covece! bice tema, polako, tek je od skoro auto kod mene, upoznajemo se bitno je da antifriz u sistemu postoji da ne dodje do neke nezeljene havarije, a sada, ko sta sipa to je vec odluka vlasnika vozila i majstora, fabrika je dala preporuku samo Edited February 4, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 4, 2016 Sta se upoznajes vise, slikaj to Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted February 4, 2016 Ja sam se upoznavao sa autom vise od 7 godina do predstavljanja, samo polako ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted February 5, 2016 Samo da izvestim... i ja odradih R4 modifikaciju termostata! I za sada sam izuzetno zadovoljan. Naftarica greje kao luda, a pokazivač temperature je zakucan na 4 crtice. Samo da se razumemo, zahvat nije baš za nevešte, bar kao što sam ja. Ima tu dosta da se skida, antifriz curi, treba nova šelna. Platih sve 1200 DIN i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted February 5, 2016 Dobrodosao u klub obozavaoca reno 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted February 5, 2016 Klub Cokula . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted February 5, 2016 Baš čitam na Renault forum Srbija (jer u kući imamo i jednog renoa, doduše nije četvroka, već modus) neki član Wcyber je uskliknuo antologijsku rečenicu: "Menjajte ljudi te temostate, nije to skupo, mučite i sebe i auto... " Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted February 5, 2016 Je l' ga, s oprostenjem, i oni umecu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted February 5, 2016 Kako god bitno da radi Grijanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted February 5, 2016 (edited) Evo da pokazem slike od čuvenog r4 termostata..Ima 2 meseca kako sam ugradio sve radi ko sat..Vozio sam i na veće minuse a najbitnija stvar su stakla kad zamrzne tokom noći auto stoji van..Sad nema tih problema ugreje za čas ..I milina je kad pustiš grejanje ko čovek..Prošle zime sam se patio stavljao karton..Sad je sve po propisu.. Edited February 5, 2016 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted February 6, 2016 Da li moze ovakav termostat da se ubudzi i u novu Cromu?Gde se uopste nalazi termostat kod nove Crome 88kw? Quote Share this post Link to post Share on other sites