Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Ja sam vadio i veoma je zebana situacija treba zivci...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne glavi on na zatvoreno...vec gas koji ga pokrece izadje i oslabi...preporuka je da se izvadi zbog medju pritiska...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto mi se auto greje samo na opterecenju, a ne bih da bacam pare na termostat, dok ne utvrdim krivca. U gradu i ovako na putu kad se normalno vozi temperatura je zakucana na pola, kad krenem uzbrdo i potopim gas, kazaljka prelazi pola. Ukljucim grejanje i on vraca na pola, takodje ventilator hladnjaka radi i pod rukom osecam da duva hladan vazduh, ka motoru. Termostat je fabricki vidim po selnama. Isto kada se spustam niz brdo obara temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa tu nije nelogično ! Termostatu treba bar 20 sec. da se potpuno otvori,ti opteretiš motor, rashladna tečnost se brže zagreva nego što se termos otvori 100%. Nemoj da pališ grejanje i videćeš da će temp. da poraste 2 crte preko pola,a onda će da se vrati iako je motor i dalje pod opterećenjem.

Ako se ne vraća, moguće je da ti je vodena pumpa u problemu (malo šlajfuje na opterećenju). Kad si radio vel. servis, da li je menjana vodena pumpa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki servis odradjen bas zbog tog problema stavljeno sve iz orginala, letos iste deonice bez problema, a sad se greje. Ostaje mi hladnjak ili termostat kao problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene nikad nije preslo pola i to kad ga bas mucim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni kod mene do pre mesec dana... Samo uzbrdo i to kad se stisne gas.

 

 

Koliko je komplikovano skinuti hladnjak, pretpostavljam da ide branik dole...

 

 

sta jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se toliko uzbuđuješ zbog toga? Pogledaj snimak na mom predstavljanju,videćeš da se i kod mene slično dešava na 3000o/min uzbrdo,a po ravnom na skoro 4000 stoji gde treba. Doduše ja ću VServis raditi ovih dana,po prazniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Informacija za Stilase u slucaju kvara termostata, znaci kazaljka nije na sredini. Vec je za jednu crtu levo, sto znaci da je ostao blokiran, nista ga ne dirate vec skinete crevo, selnu odsrafite i u crevo tik do originalnog termostata postavite termostat od .Reanulta 4 ponavljam od Renoa 4 , cena 500 din i ruke besplatno i problem resen. Ljudi ovo je provereno i radi bez problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je dovoljno komentara :) . Kolega je u najboljoj nameri zeleo da prenese svoje saznanje, ali ocigledno nije pratio forum...

 

1. ova "caka" je odavno provaljena

2. licno je nikad ne bih primenio, dotrajali termostat koji je potrosna roba sam zamenio originalnim (posto se vodim time da ono sto vozim odrzavam najbolje moguce)

3. svako sa svojim autom radi sta zeli :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, ček ne reče kako se postavlja u crevu. Može da se desi da se nopačke stavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja skoro zamenio termostat, odjednom u vožnji krenula kazaljka da luduje i od radne obori na 50C, kao da je auto skorz hladan, pa ga vrati na 90C i tako još par sličnih oscilacija i onda pala na 70C i to je, ne mrda ni levo ni desno. Pošto nisam bio kući, nakon povratka sam kupio drugi termostat i majator ga zamenio, stavio sam njegov jer nešto mi se varijanta sa r4 termostatom i tim budženjem nije svidela. Sad je već druga pesma, neverovatno brže dostiže radnu i kazaljka kao zakucana na 90C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja skoro zamenio termostat, odjednom u vožnji krenula kazaljka da luduje i od radne obori na 50C, kao da je auto skorz hladan, pa ga vrati na 90C i tako još par sličnih oscilacija i onda pala na 70C i to je, ne mrda ni levo ni desno. Pošto nisam bio kući, nakon povratka sam kupio drugi termostat i majator ga zamenio, stavio sam njegov jer nešto mi se varijanta sa r4 termostatom i tim budženjem nije svidela. Sad je već druga pesma, neverovatno brže dostiže radnu i kazaljka kao zakucana na 90C.

 

Termodavač.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...