Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

da ti nije nešto do kilera u kabini čim magle stakla? jel ti gubi rashladnu tečnost tj jel mokro negde oko vozačevih-suvozačevih nogu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije nigde mokro, al znao sam po nekad i da je dolivam zato sam uzeo 1l antifriza za takve stvari... neki čudan zvuk se čuo do je grejanje radilo i posle sat vremena mlako duva... a kod suvozača kod frižidera na nižim obrtajima oko 1100 kad traži manju brzinu baš je nešto lupalo i posle je prestalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam video Stila karavana sa iskrojenim kartonom za masku i dole na rešetkama branika.

Sve deluje profi odrađeno pa mi je još smešnije.

Realno JTD sporo greje zimi. Pogotovo kada su kraće relacije.

To je moja situacija. 8 km u špicu po BG-u jedva nagura na radnu. Ako je veća gužva dođe kazaljka na pola.

Termostat mi je ispravan.

Imam gajbi štampane alu ploče. Jako su tanke a izdržljive i planiram da ih iskrojim i ubacim ispred hladnjaka.

Testiraću tako pa ako bude okej kačim ovde "how to".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nešto nisam za to. Uštediš 2-3min na grejanju, a dosta rizikuješ.

A i nadma se da smo zavriši sa hladnoćama za ovu zimu tako da neće biti ni muka oko zagrevanja kola :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja razmišljam. Mada ako ćemo po prethodnim godinama zima nas čeka tek u februaru.

Nije meni to zbog potrošnje. Ja ne vozim štedljivo. Neću da se babim za litar goriva nego hoću da uživam.

Nego se bojim da ne habam motor tim hladnim relacijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako su (zimi) relacije kratke, za automobil je najbolja setnja. Plus, na hladnoci sagoreva masti i trosi kalorije na odrzavanje radne temperature.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam malo eksperimantisao sa kartonom pošto još nisam zamenio termostat..

Samo sam turio parče kratona ispred hladnjaka nemam pojma kolko ga zaklanja zahvata srednji deo hladnjaka..Možda samo nekih 20% nije pokriven.

Krenem malo po gradu posle nekih 4 km izađem na otvoren put..Temperatura je bila malo jača od 1/4 skale i držala je tako do ulaska u grad..

Posle je počela da se penje do blizu radne.Upalim malo grejanje ono super greje..

Da sam ovo vozio bez kartona bile bi mi max 2 crtice i to je sve..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivan.ik

Definitivno ću se uveriti da mi je termostat ispravan :-)

Pipanem creva sam ustanovio da zatvara ali je moguće da ne zatvara do kraja.

Ja imam i jedan drugi problem. Klapna za grejanje kabine mi je uvek otvorena jer je polomljeno dugme. Iako ne palim duvanje on svakako deo toplote baca u kabinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu mu i uzmeš dosta toplote i produžiš vreme zagrevanja.

Pa jel pada temperatura u vožnji nakon što dođe na radnu?

Inače, može da se desi i da malo padne sa ispravnim termostatom, ali jedino na ler obrtajima i sa odvrnutim grejanjem+ako je jako hladno. Ja video 2-3 puta :)

 

Što se zagrevanja zimi tiče meni je ono skroz ok kod dizela. Samo je malo smor što  lagano vozim dok je hladan, a uvek naiđe neko koga bih onako sa uživanjem preskočio :laughing:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al te biju hormoni rano izjutra.

Joshi pipaj creva i upoređuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pada kada dostigne. Baš sam juče overavao Pupinov most, malo da razvozam auto. Pri velikoj brzini stoji na pola i ne mrda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al te biju hormoni rano izjutra.

 

:rofl: Pišem pre prve kafe pa svašta ispadne.

 

Inače, meni ni sa lošim termostatom nije obarao temperaturu pri oštrijoj vožnji. Ali zato na 17-20 stepeni uveče ako vozim u 5. 90-100 bude ispod pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Africka sljiva

Ne pada kada dostigne. Baš sam juče overavao Pupinov most, malo da razvozam auto. Pri velikoj brzini stoji na pola i ne mrda.

 

Apsolvirali smo da se ovi nasi JTD-ovci jako sporo zagrevaju, narocito kad je zima. ali isto tako, kad naguraju radnu temperaturu imaju bas dobro i kvalitetno grejanje. na mojoj lanciji npr, kad dosigne radnu, ako je napolju -5, drzim duvaljku na 1. brzinu, a temperaturu na 24° (po potrebi povecam, ako je vise ljudi u kolima, ili se brze magle stakla...) ne podnosim bas buku duvalice, vise volim kad je tisina, a i nema potrebe da se povecava grejanje jer moze da se umre od vrucine :) (kad je hladnije napolju, tipa -15, logicno mora da se poveca koji stepen...)

Edited by sashicus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam video Stila karavana sa iskrojenim kartonom za masku i dole na rešetkama branika.

Sve deluje profi odrađeno pa mi je još smešnije.

 

Sta ces onda za ovo da kazes? :)

10904545_10203304824292349_1326480206240 10891725_10203304825452378_5238047364482

 

Inace, slikano u Nisu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek seljak, navikao na jugica, pa kad se vratio iz Njemacku i namak'o ozbiljne pare otkrio da stare navike tesko odumiru, jelte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je pretpostavljam onaj slucaj da komsija vidi da je BMW...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...