Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Posted (edited)

Giulia, Evropa, oktobar i novembar 2022. po 300 i kusur prodatih primeraka.

Dok ce za celu 2022. prebaciti nesto preko 5.000 primeraka:

 

g1.thumb.png.d72ee6812e7f9da1600388d84b331776.png g2.thumb.png.38a784a7e94dd4994ce56117b212dfcc.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia Quadrifoglio proglašena za najuzbudljiviji sportski automobil u okviru ''What Car?'' nagrada za automobil godine 2023.

 

rsz_alfaromeogiuliaquadrifoglio.jpg

  • Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio proglašen je za ''Najuzbudljiviji sportski automobil'' na dodeli What Car? nagrada za automobil godine 2023. drugu godinu za redom. 
  • Priznanje uticajnog britanskog auto-moto magazina What Car? dodeljeno je na 100. godišnjicu legendarnog znaka Quadrifoglio, simbola koji je povezan sa trkačkim automobilima brenda Alfa Romeo duže od jednog veka.
  • Quadrifoglio je postao deo istorije brenda sa velikom pobedom Alfa Romea na trci Targa Florio u 1923.      

Model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio proglašen je za ''Najuzbudljiviji automobil'' u okviru nagrada za automobil godine 2023. časopisa What Car? drugu godinu za redom. Otkad je predstavljen, model Giulia Quadrifoglio postao je standard za tehnologije i performanse u segmentu sportskih limuzina. On predstavlja jasan manifest vrednosti na koje podseća legendarni znak, simbol sportske duše brenda Alfa Romeo. Godina 2023. označava stotu godišnjicu simbola Quadrifoglio, istorijskog znaka koji se prvi put pojavio 1923. na 14. izdanju trke Targa Florio. Posebna ''Corsa'' verzija novog RL modela pripremljena je za tu priliku. Međutim, uprkos ogromnoj pažnji posvećenoj i najmanjim detaljima dizajna automobila, trkački svet je bio sujeveran i verovao je da treba uraditi nešto za sreću. S tim na umu, znak sa srećnom detelinom sa četiri lista nacrtan je na haubi automobila. Nakon ove velike pobede, brend je stekao kultni status među proizvođačima automobila, a Quadrifoglio je od tada povezan sa Alfa Romeo trkačkim automobilima.


Stiv Hantingford, urednik časopisa What Car? pohvalio je model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: ''Dok neki automobili visokih performansi pokušavaju da naprave kompromis između performansi, troškova održavanja i praktičnosti, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ponosno stremi jednoj stvari više nego bilo čemu drugom: osmesima po kilometru. Veliki deo privlačnosti ovog modela je besni 2.9 V6 benzinski motor, koji pruža opijajuću pozadinsku buku, posebno u režimu Race. A upravljanje u modelu Quadrifoglio je još posebnije, sa zapanjujućom agilnošću i divnom prirodnom ravnotežom koja vam omogućava da samopouzdano testirate njegove mogućnosti.''
Džuli Dejvid, generalna direktorka Alfa Romeo UK, izjavila je: ''Godina 2023. označava 100. godinu prisustva znaka Quadrifoglio na Alfa Romeo modelima, zato je činjenica da nam je ukazana ovakva čast potvrda uzbuđenja i zabave koje ovaj legendarni znak i dalje pruža vozačima i stručnjacima. Osvajanje titule drugu godinu za redom pokazuje da je Giulia Quadrifoglio uspešno odbranila svoju poziciju kao pravi automobil visokih performansi.''


stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alfa Romeo Giulia QV

 

Sa Akrapovič izduvom, ovog puta na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sa 1.000 konja

 

alfa giulia ev.jpg

 

Alfa Romeo planira potpuno novu i potpuno električnu Giuliju, sa do 1.000 KS i dometom od oko 700 km. To je za britanske medije potvrdio izvršni direktor italijanske firme Jean-Philippe Imparato. Planirana da evoluira iz svog konvencionalnog oblika limuzine kako bi pokrila više segmenata, očekuje se da će nova Giulia stići sredinom decenije i više neće nuditi SUS motore jer Alfa Romeo teži da ponudi isključivo EV asortiman do 2027. Snaga će počinjati sa 345 KS, a snažniji Veloce će nuditi oko 790 KS. Potvrđena je i top varijanta Alfa Romeo Giulia Quadrifolio sa oko 1.000 KS. Ova najsnažnija varijanta će verovatno biti sa pogonom na sva četiri točka, a ne sa zadnjim pogonom kao sadašnji automobil. Mogao bi da dobije postavku slično kao Maserati Granturismo Folgore, koji koristi tri elektromotora.

 

Pored toga što je potvrdio svoje ambicije u pogledu snage za naslednika Giulije, Imparato je nagovestio da će domet biti do 700 u WLTP ciklusu, tako da vlasnici to treba vide kao ''zamenu'' za svoje aktuelne automobile, a ne kao nižu verziju ili prisilno prebacivanje. Imparato je želeo da naglasi važnost programa brze elektrifikacije za Alfu. ''Prebacujemo se jer moramo'', rekao je. ''Bez toga, Alfa Romeo bi bio mrtav.'' On je dodao: ''Prebacićemo se u pravi konkretni režim zamene. Ne želimo da vi [kupci/vlasnici] patite od bilo čega [zbog] prebacivanja; Želimo da to volite.''

 

U pogledu dizajna, Giulia će izgledati kao ''Alfa Romeo koji svi želimo'', obećao je izvršni direktor, koji je opisao trenutne predloge dizajna kao ''veoma kul''. On je ranije rekao za Autocar da će naslednik današnje Giulie dobiti manje konvencionalni oblik, možda će se nalaziti na granici limuzine-karavana u cilju privlačenja što više kupaca. Imparato je takođe potvrdio da će Giulia biti opremljena električnom arhitekturom od 800V, kao i kod drugih budućih električnih vozila na STLA platformi, što znači da bi ''značajno'' punjenje baterije (verovatno 10-80%) moglo biti završeno ''u roku od 18 minuta''. ''Ne želimo da provodite sate puneći svoj automobil'', rekao je on. Još uvek nema naznaka koje veličine baterija bi nova Alfa mogla da koristi, ali Peugeotov nedavni Inception coupe koncept je imao paket od 100 kWh za teoretski domet od 800 km, što znači da bi i Giulia to mogla da dobije.

 

Imparato je takođe obavestio o budućim planovima Alfe, otkrivajući da će SUV B-segmenta (koji će se možda zvati Brennero) biti lansiran sledeće godine kao njegov prvi EV - iako će i dalje nuditi SUS verzije u obliku blagog hibridnog benzinskog motora. Još nije potvrđeno da li će ova benzinska opcija biti ograničena na prekomorska tržišta. Prvi Alfin automobil samo na električni pogon će stići godinu dana kasnije, kao limuzina ili SUV (Imparato ne otkriva koji), a zatim sledi drugi EV koji će zauzimati isti segment, ali sa drugačijom karoserijom. Verovatno će električni naslednik Stelvio SUV-a stići 2026. godine kao sestrinski automobil električne Giulie. Konačno, veća električna limuzina u stilu Porsche Taycana stiže 2027. godine kao ključni korak ka jačanju popularnosti brenda u SAD i Kini. Finansiranje za sve ove automobile je već odobrilo rukovodstvo Stellantisa, rekao je Imparato.

 

Render: CAR Magazine

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2023. Alfa Romeo Giulia restajling

 

Uporedio ju je sa Audijem A4, C-Klasom i Serijom 3, i po njemu:

- potrošnja goriva je veća nego kod konkurencije,

- infotainment i rikverc kamera su slabiji nego kod pomenutih modela,

- ima malo manje mesta pozadi i u gepeku,

- fenomenalna vožnja, najbolji auto po tom pitanju u segmentu, najzabavniji za vožnju,

- odlične performanse, sjajan osećaj na veoma preciznom volanu,

- po komforu sedišta je jedino Audi bolji, dok je Giulia uporediva sa C Klasom, dok mu je BMW poslednji po tom pitanju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...