Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Ma kakva konstrukcijska rešenja mogu da dovedu do toga da auto od 4,66m nema mesta za noge na zadnjoj klupi? 

To je konstrukcijski promašaj a ne rešenje!:rofl:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si bre konstrukcijski promasaj! Gledaj koliki si, Yeti, ko tebi da napravi mesto ma zadnjoj klupi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni za toliki auto ne treba veće ubeđenje da je auto u svojoj nameni totalni promašaj. 

Znači ne pričam o voznim karakteristikama jer me to ne interesuje kao i većinu kupaca limuzine od 4,6m+

Za vozne karakteristoke kupiš neki autić poput 147ice ili nečeg sličnog gabarita i jurcaš. 

Manite me sa tom budalaštinom....pa za njih je onda predstava limuzine nešto dužine Solarisa gkedano iz vašeg ugla. 

Napravite anketu sa ovom dijagnozom pa ćete videti da li sam u pravu što se tiče njenih gabarita, namene i upotrebljivosti ili toga što vi spominjete kao argument.

I nemoj da mešate pojmove lepote, sportske note i tako toga već čisto momenta ooooogromnog auta sa količonom prostora u njemu i njemu dodeljenoj klasi!;););)

5 minutes ago, MS PK said:

Ti si bre konstrukcijski promasaj! Gledaj koliki si, Yeti, ko tebi da napravi mesto ma zadnjoj klupi emoji23.png

:rofl:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, N.N. said:


Znači koje je to parametar po kojem je 159 bila vodeća u klasi, a koji je tek Giulia nadmašila? Taj parametar omogućava lakše spajanje udobnosti sa dobrim voznim osobinama. Dajem vremena do ponoć.

Opelova šasija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naprotiv, ja mislim da je ovo forum gde se najviše ceni Alfa a da nisu u pitanju forumi Alfista.

To što neki ne mogu da trpe dobronamernu kritiku, to je već druga stvar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahh tako je, verovatno misli na najvecu torzionu cvrstocu sasije sto opet nije bilo dovoljno da pobedi u skoro nijednom uporednom testu protiv konkurencije sa najslabijim motorima posto jednostavno nije imala sa cim da konkurise jace motorizovanim konkurentima sa v6 motorima, a da ne pominjem v8 motore...

Posle kraja 2007 kada je izasla nova c klasa, novi a4, pa posle i ristajl bmw3 skoro vise niko nije ni pokusavao da uporedjuje alfu sa 2.0 konkurencijom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno.

Inače, smatram da je 159-ka najlepši auto svog vremena i u svojoj klasi, ali mi se na tome završavaju nerealni hvalospevi za sve živo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dante Bg said:

Ajde .ik daj neki ozbiljniji argument osim onih srafica iz gepeka i prljave patosnice ispod sedista :lol:

 

Bar imam farove originalne širine i ne zjape rupe po autu kao puškarnice. 

Da je dobro konstrukciono rešenje ne bi od nje GM pobegao glavom bez obzira. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerealno je na osnovu prostora na zadnjoj klupi ocenjivati da li je neki auto uspesan ili nije.

Nerealno je kad se nema navesti neka konstruktivna kritika na model iz naslova teme potezati za nekim ranijim,starijim modelima i potencirati na nekim pricama koje su vec ispricane :thumbup:

 

2 minutes ago, ivan.ik said:

Bar imam farove originalne širine i ne zjape rupe po autu kao puškarnice.  

 

Samo to i imas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vagenovac said:

Hahahh tako je, verovatno misli na najvecu torzionu cvrstocu sasije

Ali ona omogućava uzorno upravljanje uz jako dobro udobnost. I to je ta priča. Sada na stranu velika masa, pa i na stranu što ta famozna GM priča kaže da tu platformu GM jest koristio ali točno nikada osim za onaj koncept Insignie.

Isto tako tadašnji BMW E90 nije ništa komodniji na stražnjoj klupi, dapače.

 

Taj podatak za 149 bi trebao biti 34 000 Nm/deg. Za usporedbu BMW F30 je tek na oko 29 000 Nm/deg, a ako se ne varam Audi A4 B8 je prema Alfi na smiješnih 23 000 Nm/deg ili tu negdje.
Giulia osim što je najlakša u sada u klasi, što je jako komodna na stražnjoj klupi iako je RWD i iako je kraća od svih ili većine u toj klasi, ima preko 35 000 Nm/deg. E to je već uspjeh jer je spojeno sve sa malom masom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, marko.jovanovic said:

Možemo da se zanosimo koliko hoćemo, ali dovoljno je pogledati, i provozati se u nekom A4/A6 pa onda to isto uraditi u AR156/AR159.

Ne A6, samo A4 dolazi u obzir. A6 možemo sa 166 da poredimo. To što su kod nas lomine po ulici, to je druga stvar. Alfa nikad nije ni bila auto za paore, već auto koji se neguje sa pažnjom i voli! Nažalost, masa ih je došla u ruke plitkim, sirovim humanoidima koji ne znaju šta je Alfa, nego im se stvorila prilika da povoljno pazare lominu koja im izgleda dobro. Zbog toga imamo situaciju da se Alfa pljuje jer na ulici vidimo razapete, neispravne modele zahvaljući ''adekvatnom'' održavanju određenog tipa vozača. Audi jeste paorski auto kod nas, pa neka me sada pljuju koliko hoće! 

 

14 hours ago, marko.jovanovic said:

Nešo, šta si se oduzeo za plastiku, kao sme da krcka. U tzv premium modelim NE SME da krca, NE SME da se guli, da auto izgleda kao da su unutra držali tigrove.

 

Pročitaj neku stranicu unazad gde rekoh kako i kod Audi-a zna da krcka plastika. Hoćeš li da ti slikam enterijer C klase koja je u konkurent i 156 i 159? Raspada se, najblaže rečeno! O pouzdanosti i problemima neću da započinjem priču. Hoćeš da slikam enterijer iste BMW trojke iz te generacije, pa da vidiš da li se kod njih grebe ili ne grebe? A da ne pričam o drnadnju plastika kod BMW-a, krckanju, neispravnim komandama za prozore koje su popucale same od sebe i još niz drugih stvari. Takođe neću spominjati kvarove i probleme... 

 

13 hours ago, N.N. said:

Poritv nekih predrasuda tu kod vas ne mogu. Mislim da neki čak nisu ni prožvakali činjenicu da polovne Giuliette jako dobro drže cijenu.

Dokaz koliko je Alfa otišla korak unapred. Kada sam kupovao svoju 147 3,5 godine staru, platio sam je oko 6500e. Sada ne mogu da nađem Đulijetu koja je danas u tom rangu i godišta i opreme i kilometraže, a da je cene ispod 11000e. 

 

Spominje se i raspoloživi prostor u kabini. Pa šta da kažemo za BMW-a? Da li ste sedeli u poslednjoj generaciji serije 1? Položaj za upravljačem jeste vrhunski, balans automobila takođe... Ali pozadi kao da se voziš u prosečnom autu B segmenta, pa možda i gore. Iako tehnološki deceniju mlađi, pa su mi sedišta u mojoj Alfi nemerljivo udobnija i naprednija! U auto ne može da se uđe da ne odvališ ramenom ili glavom u B stub....pa šta da kažemo, da to nije premium zbog tih mana? Da napomenem, meni se taj BMW jako dopada, mnogo cenim činjenicu da je zadnja vuča u pitanju, i rado bih ga imao da mogu. Takođe, ne mogu baš da prihvatim činjenicu da je toliko opet skuplji od Đulijete, a zapravo od opreme ne daje ništa više, naprotiv manje! Nije bezbedniji, manje komfora, slabiji motori, i opet neki tamo od model od 200k km star skoro 5 godina košta preko 13000e...po meni precenjeno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle poceti uffff, a opet ne ulaziti u dubinu ove teme, ili bolje je zaobici.

Vec sam pisao po forumu, vozio sam se u 159 Nidzinoj, na zadnjoj klupi iza naseg drugara Podvarka, do KG i nazad, i stvarno je bilo mesta, skroz udobno i komotno, stvarno mi nije jasno to sto svi pricaju da pozadi nema mesta.....

.ik mozda nisi razumeo nije covek uporedio 159 sa serijom 7, nego seriju 7 vozi a uporedio je sa serijom 3 (e90), a 159 je svakako udobnija a i bolje lezi od e90, skoro bas vozih e90 sa 177ks i ide kao metak ali nema udobnosti cak ni one sportske, i naravno da krcka unutra i cuju se sumovi spolja.....

Ili se mozda nisi vozio ili bio vozen ni u jednom od ta dva modela?

I trece, premium hmmmm

Koji premium gde crkavaju motori i pre 100000km ili dizne ili mozda par a6 i a8 kojima je posle par hiljada kilometara zabadao automatski menjac....

Jednom vlasniku brojih pumpi po srbiji je na novoj mecki e klase (ne najnoviji model, nego prethodni) zakucao menjac u garanciji a njegovoj sestri na mecki posle garancije crkao ekran, pa posto su verni kupci dobila drugi za 86000din.

Ili je mozda mecka e klase buljava premium i kod nje se ne ljisti volan, ne puca tabla i ne razvaljuju tapaciri, a da to nemac a i verovatno sam sedeo u primercima od po milion a pise 100-200-300 000km, a nisam imao prilike da vidim vecinu auta sa beogradskih placeva svih klasa cim udju u Srbiju pa pre sminkanja.

To su znaci ti premiumi kod kojih je sve tip top i nista ne crkava i ne krcka?

Nesto slicno kao sto ni jednom vlasniku golfa cetvorke potrosnja ne prelazi 4l, i ne potrosi kap ulja, nikada nije crkla turbina i nije menjao zamajac, a pri tom ubija kako je vozi......

Share this post


Link to post
Share on other sites

E90 je 14 cm kraći od 159, a pritom mislim da ima i veći gepek. Tako da poređenje prostorom opet ne ide u prilog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blokovi i glave za V6 u QV se proizvode od strane Mazzucconia. Oni su vrlo poznati po proizvodnji za BMW (npr. aluminijski blok za B48 motor kao u aktualnom 330i), Volvo i Porsche. I naravno, Talijani su.

 

http://www.mazzucconi.com/

 

Alfin V6 blok:

basamento.jpg

 

 

Usporedba sa motorom u Californiji T:

226_023.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, totti said:
E90 je 14 cm kraći od 159, a pritom mislim da ima i veći gepek. Tako da poređenje prostorom opet ne ide u prilog

 

Poredio ih je lik koji vozi bmw....a kontam da npr bmw ima lepse samo felne, ti bi se uhvatio njih i rekao da ne vredi poredjenje kad ovaj ima bolje felne. Ok ima vise mesta, alfa svakako ima bolje lezanje, vecu udobnost, i svakako je bolji auto sa mnogo manje mana :)

Ali ok ti jesi relevantan da poredis aute, i tvoje misljenje stvarno cenim, jesi verovatno malo subjektivan ali ko nije.

Ali neki em nisu objektivni em nisu nikada ni smestili svoje dupe u neki od tih auta.....ali zato prosipaju pamet i razno razne gluposti po forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kažem za tog lika, već za one koji ovde porede trojku i 159 prostorom. Samo napominjem da je trojka poprilično kraća

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Kuvalja said:

Odakle poceti uffff, a opet ne ulaziti u dubinu ove teme, ili bolje je zaobici.

Vec sam pisao po forumu, vozio sam se u 159 Nidzinoj, na zadnjoj klupi iza naseg drugara Podvarka, do KG i nazad, i stvarno je bilo mesta, skroz udobno i komotno, stvarno mi nije jasno to sto svi pricaju da pozadi nema mesta.....

.ik mozda nisi razumeo nije covek uporedio 159 sa serijom 7, nego seriju 7 vozi a uporedio je sa serijom 3 (e90),

 

Bolje zaobiđi.

Ja sam lepo razumeo, ne znam šta si ti razumeo. Tu nisam ni pomenuo 159. Najbliže bilo 200.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što su ovde posebno osetljivi.

Kao da su svi u PMS -u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...