Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

alfa%20romeo%20giulia.jpg

Kako piše britanski Autocar, Alfa Romeo će krajem 2011. godine sadašnju Alfu 159 zameniti potpuno novim modelom, koji će umesto broja u nazivu dobiti pravo ime – Giulia.
Prema sadašnjim podacima, Giulia će koristiti novu C-Evo platformu, osnovni modeli će imati prednji pogon, a kao opcija će se nuditi i Alfin Q4 pogon na sva četiri točka. U paketu će biti i multilink zadnje vešanje i Alfin DNA sistem (predstavljen prošle godine u Alfi MiTo), dok će posebna pažnja biti posvećena smanjenju težine...

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
alfa%20giulia.jpg
 

Prilikom nedavnog predstavljanja svog petogodišnjeg plana, Fiat je, između ostalih noviteta, za 2012. najavio i naslednika sadašnje Alfe 159.

Buduća Giulia (u sedan i SW karoserijskim verzijama) bi trebalo da bude i jedan od Alfinih modela koji će se prodavati i na američkom tržištu, a britanski Autocar se opet bavi mogućim izgledom ovog modela. Autocar takođe nabraja i motore koji će se naći u paleti nove Giulie, ali najviše pažnje ipak privlače najave o 1750 TBi motoru sa 200KS do 235KS, kao i o 3.3 litarskom V6 sa 275KS.  Takođe se očekuju i novi dizelaši, i to 3.0 litarski V6 sa 220KS i 250KS. Na kraju se pominju i Alfin DNA sistem, Q2 diferencijal, opcioni pogon na sva četiri točka, kao i novi C635 menjač sa duplim kvačilom (standard će biti manuelni šestostepeni).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

50 godina Alfa Romeovog modela Giulia

 

alfa%20giulia%2050.jpg
 

Ovih dana Alfa Romeo obeležava 50. rođendan modela Giulia, koja je predstavljena 1962. godine na automotodromu Monza.

Giulia se smatra začetnikom nove klase, tzv. sportskih limuzina, odnosno automobila koji su uz praktičnost nudili i sportske osobine te užitak u vožnji. U raznim oblicima ova limuzina proizvodila se do 1977. godine, a prodata je u više od milion primeraka. “Designed by the wind” bio je prodajni slogan Giulie, a ukazivao je na impresivan koeficijent otpora vazduha od Cx-0,34, što je tada bilo nedostižno i za mnoge sportske automobile.

Pedeseti rođendan inače slavi i test staza Balocco koja je završena takođe 1962. godine. Alfa Romeo je bio među prvim evropskim proizvođačima koji imaju vlastitu test stazu. Ovu stazu udaljenu oko 60 km od Milana među prvima je koristila i Autodelta, trkačko odeljenje Alfa Romea.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kukuuuuu kakav automobil, kakvi agregati o_O

Share this post


Link to post
Share on other sites

pih ko da su ga kinezi ili koreanci sklapali ima kose farove odvratno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krenula je serija takvih farova,maski,ceo palet alfi je u tom fazonu,po meni su im sada mnogo lepsi zadnji krajevi neko prednji,ali sta je tu je ,navicicemo se :) ne bih se bunio da je imam,vozio bih je jedno 6,7 meseci i onda cao zdravo,pare na racun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je matematika bila za onaj koeficijent otpora. Kutija za patike ima više aerodinamike. Sa onako kockastom formom i onim rogovima na branicima pre će biti 0,43. Jedino ako ona mala čuda na blatobranima (loša slika) imaju veliki uticaj na areodinamiku. To poštujem.

Da ne bude onaj japanski (kub) retro stil.

Mada meni lično lepše zvuče imena nego one cifre.

Gledao sa onaj kalednar iz Quattroroute i za ovu godinu nema naslednika 159.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se vi strpite i uživajte, ja jedva čekam da vidim ovu makinu! :D Uopšte ne sumnjam da ćemo biti prijatno iznenađeni svi! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da će da biti dostojni naslednik 159. Mislim da će udariti više na komercijalu, sudeći po MiTo i Đulijeti. Nijedan od ta dva mi se naročito ne dopada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sa pisao ako za naslednicu 159 planirana platforma sa zadnjom vučom (Chrysler-Merc?) verovatno će se ići i sa većim motorima V6 dizel i benz (kojih ima sada na polici) a što se tiče karoserije tu su retko omašivali. Alfe su uvek bile atraktivne (ne bave se svi dizajneri samo Fiat-ima). Samo su u pitanju finansije i analitičari. Valjda će i Lancia da i izbaci neki njen veliki model (bez onog zastavinog lepljenja amblena).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat CEO Sergio Marchionne izjavio da se Alfa Romeo definitivno vraća na tržište SAD i da kreće na Kinesko auto tržište. Postaje izvesnije za naslednicu 159 i SUV.

Budući Alfa Romeo Giulia je izvor velikog broja spekulacija ali i nekoliko činjenica. Na osnovu dostupnih informacija, glavni dizajner koji je angažovan na ovom projektu, Lorenzo Ramaciotti, u fazi je obezbeđivanja finalnog dizajna za novi Giulia model.

Od ovog modela se očekuje da bude dostupan u sedan i karavan verziji kao i da će ga odlikovati veliki broj motora obezbeđenih od strane Fiat Group – od 1.4L turbo pa sve do 3.2L V6 motora plus fantastični dizel motori koje imaju na raspolaganju.Predstavljanje ovog automobila očekuje se u toku naredne godine dok će se u slobodnoj prodaji pojaviti početkom 2014. godine. moto.rs

Buduća V6 motorizacija

V6_Pentastar.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

2014 Alfa Romeo Giulia

 

85263-alfa%20giulia%20111.jpg
 

Jedan od modela koje ljubitelji italijanskog Alfa Romea nestrpljivo očekuju je bez sumnje novi model D segmenta čije se pojavljivanje već nekoliko puta odlaže.

Po poslednjim vestima, ovaj model, koji bi trebalo da ponese ime Giulia, na tržište stiže 2014. godine, a radi se o automobilu dužine do 480 cm koji bi navodno trebalo da ima pogon na zadnjim točkovima (pominje se i verzija sa 4x4 pogonom)

 

85258-alfa%20giulia%2011.jpg
 

U ponudi će se naći i novi 3.2 V6 benzinski motor, kao i TCT menjač. Ostali detalji tek slede. Sem nove Giulie, Alfa Romeo priprema više novih modela među kojima su i serijski 4C, novi Duetto (u saradnji sa Mazdom), SUV model...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piše da će biti na Fiat-Chrysler CUSW šasiji (C-segment US-compatible W-wide). Pominje se i 4x4 pogon i čak da će na toj šasiji biti SUV Kamal.

 

image.gif image.gif image.gif

2014_Alfa_Romeo_Giulia_Variants.jpg 2014_Alfa_Romeo_Giulia_Variants_1.jpg 2014_Alfa_Romeo_Giulia_Variants_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čisto sumnjam da će to ovako izgledati, ne verujem da bi prednji deo automobila ostavili ovako neskladno...šta znam, mene na prvu loptu ovaj dizajn sa ovim silnim otvorima napred ne oduševljava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia: novi render

 

alfa%20giulia%204.jpg
 

Jedan od modela koje ljubitelji italijanskog Alfa Romea nestrpljivo očekuju je bez ikakve sumnje novi model D segmenta čije je pojavljivanje već nekoliko puta odlagano. Konačno, ovaj model, koji bi trebalo da ponese ime Giulia, na tržište stiže početkom 2014. godine, a radi se o automobilu dužine do 480 cm koji će po pisanju italijanskog lista La Reppublica imati zadnji pogon, a opciono će biti dostupan i u verziji sa pogonom na sva četiri točka. Italijanski list je ovu informaciju navodno dobio od ljudi uključenih u projekat Gilulia, ali ostaje da vidimo da li će to zaista i biti tako.

 

U svakom slučaju, Giulia je jedan od ključnih novih modela koje Fiat priprema kako bi Alfu postavio na noge i dostigao ambiciozni cilj koji podrazumeva proizvodnju čak 400.000 Alfi godišnje. Kako bi postigao taj cilj, Alfa Romeo će se vratiti i na američko tržište (neki izvori kažu da će se Giulia i proizvoditi u Americi), a računa se i na kinesko i rusko tržište.

Giulia će u ponudi motora između ostalog imati 1750 turbo benzinac (u više verzija), novi V6 benzinac (zapremine 3.2 ili 3.6 litra), kao i novi 3.0 litarski V6 dizelaš, koji bi mogao da ima dva ili čak tri turba. Tu će naravno biti i slabiji dizelaši, od 1.6 i 2.0 litara. Takođe, pominje se i hibridna verzija sa KERS sistemom, a od menjača se za sada govori o šestostepenom manulenom, sedmostepenom sa dvostrukim kvačilom i novom ZF automatiku sa devet stepeni. Pojedini izvori pominju i sportsku verziju Giulia GTA, kao i coupe Giulia GT. Naravno, ovo su sve nezvanične informacije, pa ih tako i treba tretirati. Britanski Autocar navodi da bi Giulia na britanskom tržištu trebalo da košta od oko 22.000 funti, što je 27.720 eura.

Osim nove Giulie, Alfa Romeo priprema više novih modela među kojima su i serijski 4C, novi Duetto (u saradnji sa Mazdom), novi veliki sedan, SUV model...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia: renderi Auto Bilda

 

alfa%20giulia%20coupe.jpg
 

Po ranijim informacijama, novi Alfin model D segmenta bi trebalo da ponese ime Giulia, a na tržište stiže početkom 2014. godine. Radi se o automobilu dužine do 480 cm koji će po pisanju nemačkog Auto Bilda imati prednji pogon (opciono i 4x4), mada su pre nekih mesec dana pojedini italijanski mediji pisali da će Giulia ipak ipati zadnji pogon. Italijanski list La Reppublica je informaciju o zadnjem pogonu navodno dobio od ljudi uključenih u projekat Gilulia, ali ostaje da vidimo da li će to zaista i biti tako.

 

86690-alfa%20giulia%20111.jpg
86688-alfa%20giulia%201.jpg
 

U svakom slučaju, Giulia je jedan od ključnih novih modela koje Fiat priprema kako bi Alfu postavio na noge i dostigao ambiciozni cilj koji podrazumeva proizvodnju čak 400.000 Alfi godišnje. Kako bi postigao taj cilj, Alfa Romeo će se vratiti i na američko tržište (neki izvori kažu da će se Giulia i proizvoditi u Americi), a računa se i na kinesko i rusko tržište.

 
86689-alfa%20giulia%2011.jpg
 

Giulia će u ponudi motora između ostalog imati 1750 turbo benzinac (u više verzija), novi V6 benzinac sa oko 300KS, kao i novi 3.0 litarski V6 dizelaš, koji bi mogao da ima dva ili čak tri turba (u ponudi će naravno biti i slabiji dizelaši). Takođe, pominje se i hibridna verzija sa KERS sistemom, a od menjača se za sada govori o šestostepenom manulenom, sedmostepenom sa dvostrukim kvačilom i novom ZF automatiku sa devet stepeni. Pojedini izvori pominju i sportsku verziju Giulia GTA, kao i Giuliu Coupe (na prvom renderu). Naravno, ovo su sve nezvanične informacije, pa ih tako i treba tretirati. Sem nove Giulie, Alfa Romeo priprema više novih modela među kojima su i serijski 4C, novi Duetto (u saradnji sa Mazdom), novi veliki sedan, SUV model...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj pojam ovo je daleko od prepoznatljivog Alfinog dizajna, uopšte nema taj Italijanski šmek, više mi deluje kao da ju je dizajnirao neki dizajner Mazde ili Hjundaija :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

159ku nece nijedan model zameniti, nikada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se... Ljubim u dupe situaciju koja mi je omogućila da je neko vreme vozim. Zavidim svima koji su mogli biti prvi vlasnici (i imali muda za to).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia u pripremi, možda i velika limuzina sa zadnjim pogonom

 

85263-alfa%20giulia%20111.jpg
 

Prvi čovek kompanije FIAT-Chrysler, Serđo Markione, potvrdio je da je naslednik Alfe 159, model Giulia, u fazi razvoja. Prema njegovim rečima, ovaj automobil će se proizvoditi u Italiji, a planirana je prodaja na tržištima širom sveta. U razgovoru za Automotive News, koji se dobrim delom odnosio na planove Alfa Romea, Markione međutim nije otkrio kada će nova Giulia imati premijeru. Prema ranijim informacijama, koncept ovog automobila mogao bi da bude predstavljen tokom 2013. godine, dok bi se serijski model pojavio godinu dana kasnije.

Na pitanje novinara da li će se u Alfinoj gami ponovo naći velika limuzina sa pogonom na zadnjim točkovima, Markione nije odgovorio direktno, ali je rekao da će u slučaju da se to dogodi jedan takav model svakako biti baziran na arhitekturi koju će deliti sa Maseratijem, što znači da će se proizvoditi u pogonima Maseratija u Torinu.

 

alfa%20166.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia - veliki dizajnerski izazov

 

105175-alfa%20giulia.jpg

 

Prema rečima Lorenza Ramaciottia, šefa dizajnerskog ogranka Fiat Chrysler grupacije, novi modela Alfa Romeo Giulia, predstavlja jedan od najtežih izazova sa kojima se ova korporacija susrela u poslednje vreme. Najveći problem zapravo leži u tome kako pomiriti dve krajnosti – biti dizajnerski krajnje ekstravagantan, ali i „izdržati“ test vremena, odnosno ne „ostariti“ prebrzo, što je čest slučaj u poslednje vreme sa brojnim popularnim modelima.

 

Predstavljanje modela Giulia već je nekoliko puta odlagano, a najveći razlog krije se u činjenici da je prvobitno zamišljen kao evropski model koji bi zamenio Alfu 159, međutim, nakon „spajanja“ Fiata i Chryslera, namena Giulije je promenjena, te je bilo neophodno prilagoditi je zahtevima globalnog tržišta. Kada je reč o agregatima, Giulia će se u Evropi najverovatnije osloniti na deo game koja već pogoni Giuliettu, uz mogućnost 1,75-litarskog turbo motora od 240 KS, koji pokreće Alfu 4C, kao i neizbežnu upotrebu turbodizela od 1,9 ili 2,4 litre. Sa druge strane, za severnoameričko tržište najočigledniji kandidat je novi Chryslerov Pentastar V6 motor, ali i opcioni pogon na sva četiri točka.

 

Render: Autocar.co.uk

Preuzeto sa AutoBlog.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites
U najavi i Alfa Romeo Giulia GTA sa najmanje 480KS

 

alfa%20gta.jpg

 

Kako je najavljeno u maju ove godine prilikom predstavljanja petogodišnjeg plana, Alfa Romeo će u poslednjem kvartalu sledeće godine predstaviti novi sedan koji se u medijima već duže vremena naziva Giulia. Podsećanja radi, petogodišnji plan predviđa da će Alfa Romeo do 2018. godine predstaviti osam novih modela, koje će između ostalog odlikovati ''napredni, inovativni motori, impresivan odnos snaga/težina i karakterističan italijanski dizajn.'' U saopštenju se navodi i da će se u kompaniji angažovati najbolji inženjeri, kao i to da će do 2018. u Alfu biti uloženo sedam milijardi dolara. Sve u svemu, Alfa Romeo bi ovim planom trebalo da postane kompanija sa najboljim vozilima sa zadnjim i pogonom na sva četiri točka ''industrijalizovanim u Italiji.''

 

Jedan od jačih aduta u sprovođenju ciljeva ovog plana biće i nova Giulia koja će se prvo pojaviti kao sedan, a kasnije i kao karavan. Cilj Alfa Romea je da ovim modelom sa zadnjim pogonom konkuriše BMW-u Serije 3, a za to će se brinuti i sportska Giulia GTA verzija. Render koji objavljuje britanski magazin Auto Express pokazuje kako bi ovaj sportski sedan trebalo da izgleda. Međutim, ono najzanimljivije se krije ispod haube, a to bi trebalo da bude 3.0 litarski V6 biturbo motor sa 480 do 520KS. Takođe, Alfa Giulia GTA bi navodno mogla da bude i lakša od BMW M3 Sedana, pa bi ubrzanje do 100 km/h trebalo da iznosi manje od 4 sekunde. Za poređenje, novi BMW M3 Sedan pokreće TwinPower Turbo 3.0 litarski šestocilindraš sa 317 kW/431KS, a do stotke stiže za 4.1 sekundu. Giulia GTA će imati i LSD diferencijal i menjač sa dvostrukim kvačilom, dok bi cena na britanskom tržištu mogla da iznosi blizu 50.000 funti. S druge strane, standardna Giulia bi mogla da startuje po ceni od oko 22.000 funti, a imaće gamu benzinskih i dizel motora, uključujući i šestocilindrični dizelaš sa 350KS (baziran na jedinici iz Maseratija Ghibli).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...