Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Giulia, Evropa, oktobar i novembar 2022. po 300 i kusur prodatih primeraka.

Dok ce za celu 2022. prebaciti nesto preko 5.000 primeraka:

 

g1.thumb.png.d72ee6812e7f9da1600388d84b331776.png g2.thumb.png.38a784a7e94dd4994ce56117b212dfcc.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia Quadrifoglio proglašena za najuzbudljiviji sportski automobil u okviru ''What Car?'' nagrada za automobil godine 2023.

 

rsz_alfaromeogiuliaquadrifoglio.jpg

  • Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio proglašen je za ''Najuzbudljiviji sportski automobil'' na dodeli What Car? nagrada za automobil godine 2023. drugu godinu za redom. 
  • Priznanje uticajnog britanskog auto-moto magazina What Car? dodeljeno je na 100. godišnjicu legendarnog znaka Quadrifoglio, simbola koji je povezan sa trkačkim automobilima brenda Alfa Romeo duže od jednog veka.
  • Quadrifoglio je postao deo istorije brenda sa velikom pobedom Alfa Romea na trci Targa Florio u 1923.      

Model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio proglašen je za ''Najuzbudljiviji automobil'' u okviru nagrada za automobil godine 2023. časopisa What Car? drugu godinu za redom. Otkad je predstavljen, model Giulia Quadrifoglio postao je standard za tehnologije i performanse u segmentu sportskih limuzina. On predstavlja jasan manifest vrednosti na koje podseća legendarni znak, simbol sportske duše brenda Alfa Romeo. Godina 2023. označava stotu godišnjicu simbola Quadrifoglio, istorijskog znaka koji se prvi put pojavio 1923. na 14. izdanju trke Targa Florio. Posebna ''Corsa'' verzija novog RL modela pripremljena je za tu priliku. Međutim, uprkos ogromnoj pažnji posvećenoj i najmanjim detaljima dizajna automobila, trkački svet je bio sujeveran i verovao je da treba uraditi nešto za sreću. S tim na umu, znak sa srećnom detelinom sa četiri lista nacrtan je na haubi automobila. Nakon ove velike pobede, brend je stekao kultni status među proizvođačima automobila, a Quadrifoglio je od tada povezan sa Alfa Romeo trkačkim automobilima.


Stiv Hantingford, urednik časopisa What Car? pohvalio je model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio: ''Dok neki automobili visokih performansi pokušavaju da naprave kompromis između performansi, troškova održavanja i praktičnosti, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ponosno stremi jednoj stvari više nego bilo čemu drugom: osmesima po kilometru. Veliki deo privlačnosti ovog modela je besni 2.9 V6 benzinski motor, koji pruža opijajuću pozadinsku buku, posebno u režimu Race. A upravljanje u modelu Quadrifoglio je još posebnije, sa zapanjujućom agilnošću i divnom prirodnom ravnotežom koja vam omogućava da samopouzdano testirate njegove mogućnosti.''
Džuli Dejvid, generalna direktorka Alfa Romeo UK, izjavila je: ''Godina 2023. označava 100. godinu prisustva znaka Quadrifoglio na Alfa Romeo modelima, zato je činjenica da nam je ukazana ovakva čast potvrda uzbuđenja i zabave koje ovaj legendarni znak i dalje pruža vozačima i stručnjacima. Osvajanje titule drugu godinu za redom pokazuje da je Giulia Quadrifoglio uspešno odbranila svoju poziciju kao pravi automobil visokih performansi.''


stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sa 1.000 konja

 

alfa giulia ev.jpg

 

Alfa Romeo planira potpuno novu i potpuno električnu Giuliju, sa do 1.000 KS i dometom od oko 700 km. To je za britanske medije potvrdio izvršni direktor italijanske firme Jean-Philippe Imparato. Planirana da evoluira iz svog konvencionalnog oblika limuzine kako bi pokrila više segmenata, očekuje se da će nova Giulia stići sredinom decenije i više neće nuditi SUS motore jer Alfa Romeo teži da ponudi isključivo EV asortiman do 2027. Snaga će počinjati sa 345 KS, a snažniji Veloce će nuditi oko 790 KS. Potvrđena je i top varijanta Alfa Romeo Giulia Quadrifolio sa oko 1.000 KS. Ova najsnažnija varijanta će verovatno biti sa pogonom na sva četiri točka, a ne sa zadnjim pogonom kao sadašnji automobil. Mogao bi da dobije postavku slično kao Maserati Granturismo Folgore, koji koristi tri elektromotora.

 

Pored toga što je potvrdio svoje ambicije u pogledu snage za naslednika Giulije, Imparato je nagovestio da će domet biti do 700 u WLTP ciklusu, tako da vlasnici to treba vide kao ''zamenu'' za svoje aktuelne automobile, a ne kao nižu verziju ili prisilno prebacivanje. Imparato je želeo da naglasi važnost programa brze elektrifikacije za Alfu. ''Prebacujemo se jer moramo'', rekao je. ''Bez toga, Alfa Romeo bi bio mrtav.'' On je dodao: ''Prebacićemo se u pravi konkretni režim zamene. Ne želimo da vi [kupci/vlasnici] patite od bilo čega [zbog] prebacivanja; Želimo da to volite.''

 

U pogledu dizajna, Giulia će izgledati kao ''Alfa Romeo koji svi želimo'', obećao je izvršni direktor, koji je opisao trenutne predloge dizajna kao ''veoma kul''. On je ranije rekao za Autocar da će naslednik današnje Giulie dobiti manje konvencionalni oblik, možda će se nalaziti na granici limuzine-karavana u cilju privlačenja što više kupaca. Imparato je takođe potvrdio da će Giulia biti opremljena električnom arhitekturom od 800V, kao i kod drugih budućih električnih vozila na STLA platformi, što znači da bi ''značajno'' punjenje baterije (verovatno 10-80%) moglo biti završeno ''u roku od 18 minuta''. ''Ne želimo da provodite sate puneći svoj automobil'', rekao je on. Još uvek nema naznaka koje veličine baterija bi nova Alfa mogla da koristi, ali Peugeotov nedavni Inception coupe koncept je imao paket od 100 kWh za teoretski domet od 800 km, što znači da bi i Giulia to mogla da dobije.

 

Imparato je takođe obavestio o budućim planovima Alfe, otkrivajući da će SUV B-segmenta (koji će se možda zvati Brennero) biti lansiran sledeće godine kao njegov prvi EV - iako će i dalje nuditi SUS verzije u obliku blagog hibridnog benzinskog motora. Još nije potvrđeno da li će ova benzinska opcija biti ograničena na prekomorska tržišta. Prvi Alfin automobil samo na električni pogon će stići godinu dana kasnije, kao limuzina ili SUV (Imparato ne otkriva koji), a zatim sledi drugi EV koji će zauzimati isti segment, ali sa drugačijom karoserijom. Verovatno će električni naslednik Stelvio SUV-a stići 2026. godine kao sestrinski automobil električne Giulie. Konačno, veća električna limuzina u stilu Porsche Taycana stiže 2027. godine kao ključni korak ka jačanju popularnosti brenda u SAD i Kini. Finansiranje za sve ove automobile je već odobrilo rukovodstvo Stellantisa, rekao je Imparato.

 

Render: CAR Magazine

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl: 2023. Alfa Romeo Giulia restajling

 

Uporedio ju je sa Audijem A4, C-Klasom i Serijom 3, i po njemu:

- potrošnja goriva je veća nego kod konkurencije,

- infotainment i rikverc kamera su slabiji nego kod pomenutih modela,

- ima malo manje mesta pozadi i u gepeku,

- fenomenalna vožnja, najbolji auto po tom pitanju u segmentu, najzabavniji za vožnju,

- odlične performanse, sjajan osećaj na veoma preciznom volanu,

- po komforu sedišta je jedino Audi bolji, dok je Giulia uporediva sa C Klasom, dok mu je BMW poslednji po tom pitanju.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia GTA može da ima nešto na čemu bi joj pozavideo i BMW M3 CS...

 

233244-alfa gta 03.jpg

 

Nema mnogo vlasnika spremnih da žrtvuju dobar izgled svojih Alfi Romeo Giulia GTA. To je sasvim razumljivo, jer nakon svega, zašto ''prčkati'' po dobitnoj formuli, odnosno automobilu koji je sam po sebi ekstremno atraktivan.

Međutim, svi oni koji ipak žele da nešto više istaknu izgled svoje Giulie GTA, mogu da posegnu za modifikacijom kojoj se nema šta zameriti. Ona dolazi u vidu AL13 Wheels felni, a radi se o specijalnim jedinicama koje će naterati ''suze na oči'' i BMW-u M3 CS sa konfiguracijom centralnog šrafa.

 

233245-alfa gta 02.jpg

 

Ove felne su dostupne sa prečnicima od 18 do 24 inča, uz odgovarajuću širinu koja je u rasponu od 8 do 13. Zapravo, izgledaju veoma slično onim standardnim, a cena startuje od 2.420 evra po točku i ide do 3.240 evra za najveće felne. Mogu da se naruče sa standardnim, transparentnim ili brušenim finišem u različitim kolor nijansama. Montiranje ovakvih felni bi atraktivnom učinila svaku mašinu, a kamoli neku performantno orijentisanu kao što je Giulia GTA. Ovo je sjajan način da se doda na ekskluzivnosti bez kvarenja izgleda i performansi jednog izuzetnog vozačkog automobila.

 

233246-alfa gta 01.jpg

 

Kada smo već kod mišića, ova Alfa do 100 km/h ubrzava brže nego Ferrari Enzo (3.6 sekundi) i 100 kilograma je manje mase od Giulie Quadrifoglio. Pored toga ima prirast u snazi od čak 30 ''grla'', tako da ukupna ''konjica'' iznosi 540, iz poznatog 2.9 twin-turbo V6 motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni lično, front je fantastičan, ona niska svetla, hauba kao obrve iznad svetala... nekako mi ima "njušku" ajkule.... prelepo... 

 

sa druge strane, zadnji deo ... ne prati oštrinu prednjeg dela.... na žalost,...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2023. Alfa Romeo Giulia

 

Alfa Romeo Giulia je oduvek bila interesantna i dopadljiva alternativa rivalima kao što su Audi A4, BMW Serije 3 i Mercedes C-Klasa, ali zato što je pomalo zaostajala za pomenutim rivalima u različitim oblastima, nije uvek bila najubedljivija alternativa.

2023. godina donosi, kroz novi restajling, poboljšanja baš u tim oblastima. Nova su prednja i zadnja svetla, prednja maska ima novi dizajn. Unutra se nalazi blago promenjeni infotainment sistem sa poboljšanom funkcionalnošću i bežičnim (over-the-air) ažuriranjima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia Quadrifoglio ''100° Anniversario'' na 41. trci 1000 Miglia

 

rsz_2.jpg

  • Početak 41. trke 1000 Miglia, istorijskog takmičenja rezervisanog za klasične automobile proizvedene pre 1957. godine, koji će se trkati na tradicionalnoj ruti od Breše do Rima, i nazad.
  • Od 405 automobila, Alfa Romeo se takmiči sa 47 modela, uključujući tri istaknuta modela brenda: 1900 Sport Spider i 2000 Sportiva, oba iz 1954. godine, i 1900C Super Sprint iz 1956.
  • Zvezda u galaksiji klasičnih automobila, premijerna verzija ''100° Anniversario'' ograničene serije modela Giulia Quadrifoglio, proizvedenog u samo 100 ekskluzivnih primeraka po modelu, kojim brend slavi stotu godišnjicu kultnog modela Quadrifoglio.
  • Ova godina označava tri jubileja u istoriji brenda: 10 godina modela Alfa Romeo 4C, 60. godišnjica tima Autodelta, i stogodišnjica neprikosnovenog sportskog paketa, Quadrifoglio Verde. 

Sve je spremno za početak 41. tradicionalne trke 1000 Miglia, istorijske trke za klasična vozila koja počinje 13. juna u Breši, gde se i završava 17. juna nakon prolaska kroz neke od najlepših lokacija u Italiji. Kao i uvek, delom trka a delom avantura, na ovogodišnjoj trci 1000 Miglia će učestvovati preko 400 neprocenjivih klasičnih vozila, od kojih čak 47 pripada brendu Alfa Romeo, neprikosnovenoj ikoni italijanskog automobilizma. Tri prestižna modela iz kolekcije brenda Alfa Romeo će učestvovati, od kojih su svi obično izloženi u njegovom muzeju u Arezeu: 1900 Super Sport i 2000 Sportiva, oba iz 1954. godine, i 1900C Super Sprint iz 1956. Tri bisera iz istorijske kolekcije će voziti izuzetne ekipe: 1900 Sport Spider će biti poveren Kostantinu Andoneu (Costantin Andone) i Marijusu Popu (Marius Pope), osnivaču ''Alfattitute'' veb zajednice koja spaja hiljade alfista iz celog sveta; 2000 Sportiva će voziti nemački dvojac, Tom Vlašiha (Tom Wlaschiha), poznati glumac iz serija ''Game of Thrones'' i ''Stranger Things'', i veliki ljubitelj brenda Alfa Romeo, i NinaCarMaria, poznata influenserka iz sveta automobilizma; dok će vozači 1900C Super Sprint biti lice italijanskog modnog brenda Velasca, Lorenco Kvalja (Lorenzo Quaglia), i Đovani Đuzepe Savini (Giovanni Giuseppe Savini), popularni tiktoker.

 

3.jpg

 

Tri posade za tri izuzetna modela, svi prava umetnička dela u pokretu, iz kolekcije Heritage, koja je deo Stellantis odeljenja posvećenog očuvanju i promociji istorijskog nasleđa. Pogledajmo bliže ove tri dragulja:

 

1900 Sport Spider (1954.)
Veoma retki trkački Spider automobil - od koga su proizvedena samo 2 modela - opremljen četvorocilindričnim bokser motorom sa dvostrukim bregastim osovinama sa 138 KS maksimalne snage, što mu omogućava da dostigne brzinu od 220 km/h, delimično zahvaljujući težini od 880 kg i veoma efikasnoj aerodinamici. Sa inovativnim dizajnom Franka Skaljonea za radionicu Bertone, model 1900 Sport Spider je opremljen 5-brzinskim menjačem i zadnjom osovinom De Dion: njegove performanse i upravljivost su onakve kakve bismo očekivali od savremenijeg, odzivnijeg i ozbiljnijeg automobila, sa odličnim prijanjanjem na putu. Ovaj izuzetan automobil će se takmičiti pod brojem ''289''.

 

2000 Sportiva (1954.) 
Pod brojem ''296'' u trci je još jedan veoma retki primerak - postoje samo dva takva u svetu. Ima sjajnu metalik sivu boju. Model 2000 Sportiva je dizajniran 1954. godine kako bi se proizvela ograničena serija automobila visokih performansi pogodnih za vožnju kako na putu, tako i u sportskim takmičenjima. Dvolitarski četvorocilindrični bokser motor sa dvostrukim bregastim osovinama i snagom od 138 KS pri 6.500 obrtaja omogućava mu da postigne brzinu od 220 km/h, što je veoma visoka brzina za to vreme. Automobil takođe ima 5-brzinski menjač, De Dion zadnje vešanje i karoseriju od aluminijuma. Linije su aerodinamične i veoma elegantne, proizvedene od strane Bertonea i ponovno oživljene zahvaljujući Franku Skaljoneu, kao što je to slučaj sa modelom 1900 Sport Spider. 

 

1900C Super Sprint (1956.)
Pod brojem ''392'' u trci takmičiće se čarobni model 1900 Super Sprint (1956), elegantni kupe koji predstavlja klasu ''gran turismo'' XX veka, ''porodični automobil koji pobeđuje na trkama'', kako je opisan u slavnom sloganu koji je stekao popularnost 1950-ih godina. Baziran na kratkoj verziji šasije modela 1900 sedan, opremljen je dvolitarskim četvorocilindričnim motorom sa dvostrukim bregastim osovinama karakterističnim za brend, sa snagom od 115 KS pri 5.500 obrtaja. Tokom 1950-ih godina, bila je uobičajena praksa za velike italijanske dizajnere da kupe mehaniziranu šasiju od Alfa Romea i dopune je karoserijom koju su sami dizajnirali i proizveli. Milanska kompanija Touring je to učinila, proizvodeći gotovo 300 modela baziranih na Alfa Romeo 1900C Super Sprint između 1954. i 1955. godine.  


Ovaj događaj, između ostalog, predstavlja pravi most između vrednosti prošlosti i vrednosti budućnosti, veza koju ove godine dodatno obnavljaju tri istorijske godišnjice za ''Biscione'' brend: 10 godina modela Alfa Romeo 4C, 60. godišnjica tima Autodelta koji je postao trkačko odeljenje brenda, i stogodišnjica sportskog nivoa opremljenosti par ekselans, Quadrifoglio Verde. Nije slučajno što će Alfa Romeo podržati svoje prelepe oldtajmere sa nekim od najnovijih primeraka modela ''Giulia Quadrifoglio 100° Anniversario''. 

 

1- Home page.jpg


Petnaestog aprila 1923. godine, legendarni Quadrifoglio je debitovao sa verzijom ''Corsa'' modela RL koji je vozio Ugo Sivoči i odveo ga do pobede na 14. Targa Florio trci. Od tada, Quadrifoglio je postao simbol DNK brenda Alfa Romeo - plemenitog italijanskog sportskog duha - i identifikuje najviše postignuća brenda u pogledu performansi, ne samo u trkačkim trkama već i u najmoćnijim i ekskluzivnim putničkim automobilima. Primer takvih su modeli Giulia i Stelvio ''Quadrifoglio 100° Anniversario'', limitirana serija proizvedena u samo 100 jedinica po modelu, sa svojim karakterističnim obeležjima kako sa mehaničkog tako i sa estetskog aspekta. Motor od 2.9 V6 sa turbo punjenjem i snagom od 520 KS, sa mehanički ograničenim diferencijalom koji optimizuje prenos obrtnog momenta, povećavajući stabilnost, okretnost i brzinu u krivinama. Novi proslavni znakovi dizajnirani od strane Centro Stile Alfa Romeo i nove kočione čeljusti, rešetka i poklopci retrovizora u zlatnoj boji od karbonskih vlakana. U unutrašnjosti, novi zlatni kontrastni šavovi i proslavni znak na instrument tabli ukrašavaju sportsku atmosferu koja dominira karbonskim vlaknima, sa novim 3D detaljima, dok je upravljač obložen kožom i Alcantarom sa crnim šavovima i detaljima od karbonskih vlakana.
 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor1youtubelogoall.jpg Motor1: 2023. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 100 Year Anniversary

 

Mille Miglia je drumska trka koja se održavala od 1927. do 1957. godine, kada su takmičari u najboljim sportskim automobilima tog vremena jurili iz Breše (na severu Italije) do Rima i nazad. Trka je uključivala i veoma brzu vožnju po gradskim ulicama, a pobednika je u potpunosti određivalo isključivo vreme koje mu je trebalo od početka do kraja.

Danas se takmičenje odvija u okviru formata relija - vozači moraju da postignu unapred određeni prosečan tempo između etapa - a mogu da učestvuju samo brendovi koji su i u prvobitnom trkanju (tokom onih 30 godina i 24 trke održane) imali svoje automobile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ErreErre Fuoriserie Alfa Romeo Giulia

 

ef g 05.jpg

 

ErreErre Fuoriserie iz Torina je svoj aero body kit za Alfinu Giuliju Quadrifoglio prvo prikazao u julu prošle godine, i to u obliku koncept vozila, a sada je promovisano i definitivno serijsko izdanje. Cilj je bio promena izgleda, pri čemu je dizajn ovog paketa inspirisan originalnom Giulijom iz 60-ih godina prošlog veka.

 

ef g 04.jpg

 

Prednji kraj je tako dobio kockastiji izgled, sa parom okruglih farova sa svake strane koji su integrisani u masku u retro stilu. Branik ima okrugle otvore za vazduh i spliter od ugljeničnih vlakana, hauba ima ventilaciju, a prednja krila vire ispred vrata stvarajući otvor.

 

ef g 03.jpg

 

U paketu su i modifikovano Bilstein oslanjanje, 19-inčni alu točkovi u retro stilu, kao i potpuno drugačiji zadnji deo sa LED svetlima, integrisanim spojlerom, krovnim spojlerom, difuzorom i dve centralno smeštene izduvne cevi.

 

ef g 02.jpg

 

U unutrašnjosti najvažnije izmene uključuju novu braon kožu na gornjem delu komandne table, panelima vrata i delovima sedišta, dok su ostali delovi presvučeni svetlosivom alkantarom.

 

ef g 01.jpg

 

2.9 twin-turbo V6 motor ovde ima 562KS, a uparen je sa 6-stepenim manuelnim menjačem. ErreErre Fuoriserie navodi da ovaj projekat ''nije restomod'', navodeći da je njihov cilj da ''kombinuju italijansku izradu sa najsavremenijim tehnikama dizajna i konstrukcije.'' Italijani planiraju da naprave samo 33 primeraka, ali kompanija još nije objavila cene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...