darkman14 5900 Posted July 28, 2022 @Danilo1 ovo jedan far 1200 eur?! Jesi video sta Turci rade sa farovima i stop svetlima po yt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 28, 2022 Šta te čudi? Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted July 28, 2022 @totti ovo sto si okacio je fabricki, a onaj sto je Danilo okacio je da kazem, mala privreda, nije fabricki. Za fabricki je i ok cena, i za deltu su preko 600 eur komad novi originalni, ali za aftermarket je mnogo Mada lep far, da napravis tonale od djulije Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted July 28, 2022 Zanimljivo sto se pojavio aftermarket pre originala, odnosno oficijalnog facelifta Bilo bi lepo i za devetku/breru kad bi neko napravio moderniju izvedbu zadnje svetlosne grupe. Prednju bas nije moguce menjati kod njih... 1 darkman14 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted July 28, 2022 a onaj sto je Danilo okacio je da kazem, mala privreda, nije fabricki. Aha... nisam ulazio u detalje, samo ovlaš pogledao cenu. Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted July 28, 2022 (edited) @andreja.micovic od kad je AL mala privreda? Edited July 28, 2022 by Danilo1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted July 29, 2022 @Danilo1 vise sam karikirao jer mi, na prvu loptu, deluje da se prodaje kao oni farovi sto su se pojavljivali za bravo ili GP sa dnevnim svetlima/led trakom. Pogotovo pre zvanicnog redizajna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 24, 2022 Parkers: Alfa Romeo Giulia 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2022 Alfa Romeo Giulia GTAm Replica Body Kit Kit su napravili Paris'5 Garage: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 14, 2022 AutoTrader: Alfa Romeo Giulia GTAm Rory je posetio dom Alfa Romea da testira novu Giuliu GTAm - najbržu, najčvršću, najekstremniju serijsku Alfu ikada. Vozio ju je na putu i na stazi, a u Alfinom muzeju u Arese-u pokušava da odredi gde je mesto Giulie GTAm u Alfinoj istoriji: 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decak Iz Vode 162 Posted September 28, 2022 Auto nekog clana foruma? 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted September 28, 2022 Boki nije clan ovog foruma. 1 1 Boxa and Decak Iz Vode reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 29, 2022 Jeste, samo nije bas aktivan... @Boxa Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boxa 24 Posted September 29, 2022 Moja Giulia da Hvala @horvatna tagu, bas dugo nisam ulazio na ovaj forum, sad mi stize email da si me pomenuo 3 TheWickerMan, horvat and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted September 30, 2022 @Boxa koliko si aktivan, nisam ni znao, sori Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boxa 24 Posted September 30, 2022 On 9/30/2022 at 9:34 PM, TheWickerMan said: @Boxa koliko si aktivan, nisam ni znao, sori Gde si bre Bole 1 TheWickerMan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted October 5, 2022 https://vm.tiktok.com/ZMFFpXrxb/ 2 TheWickerMan and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 26, 2022 AutoTopNL: Alfa Romeo Giulia QV ...na Autobanu: 3 knezevic76, Mijailović P. and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 27, 2022 Alfa Romeo Giulia: ''bezvremenski dizajn'' Modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio evoluiraju u pogledu stila i tehnologije ali ostaju verni genetskom kodu brenda, kao izrazu plemenitog italijanskog sportskog duha još od 1910. Danas dva modela imaju novi izgled zahvaljujući sofisticiranim Adaptive Matrix 100% LED farovima i potpuno novoj maski hladnjaka ''Trilobo'', koja pruža snažan osećaj srodnosti sa modelom Tonale. Tehnologija i povezanost dostigli su novi vrhunac: tu je potpuno digitalna instrument tabla sa istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom U okviru novih modela debitovaće i tehnologija NFT (nezamenljivi tokeni), koja je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'': šifrovanog digitalnog i nepromenljivog zapisa gde se beleže osnovne informacije o svakom vozilu. Dinamika vožnje brenda ostala je zlatni standard u kategorijama terenaca i limuzina zahvaljujući savršenoj raspodeli težine, najboljoj agilnosti i lakoći u klasi i ekstremno preciznom upravljanju. Nova strategija za gamu, koja se spaja sa onom već uvedenom za Tonale: Super, Sprint, Ti i Veloce. Četiri različita paketa opreme, četiri imena sa korenima u tradiciji brenda Alfa Romeo. U okviru novih modela debitovaće posebna serija ''Competizione'' - vrhunska verzija koja uvodi novu, ekskluzivnu mat sivu boju Moon Light. Nova Giulia upravo debituje. Ovaj nagrađivan model osvojio je međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti brenda - savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja - i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim ''umetničkim delom na točkovima.'' Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Nova Giulia je dostupna od februara 2023. godine. Novi izgled Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu. Danas na modelu Giulia debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: ''Adaptivni sistem prednjih svetala'', koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i ''Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja'', koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj ''Dobrodošli i doviđenja'', funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila. Sve to znači više efikasnosti - u pogledu trajanja i uštede energije - i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh modela. Konkretno, nova Giulia ima nova zadnja svetla pokrivena staklom sa transparentnim finišom. Nova, potpuno digitalna instrument tabla Nova Giulia je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage. - Evolved predstavlja budućnost dizajna brenda Alfa Romeo i koristi centralnu oblast ekrana, ali ipak zadržavajući dva poprečna dela. - Relax je fokusiran na komfor, ne sadrži detaljne informacije o vozilu i ne prikazuje ta dva dela. - Heritage je inspirisan legendarnim modelima brenda iz šezdesetih i sedamdesetih, sa upečatljivim detaljima kao što su obrnuti brojevi na kraju skale brzinometra. NFT tehnologija i ''Alfa Connect Services'' Nova Giulia je opremljena fluidnim i intuitivnim Human Machine Interface (HMI) sistemom pomoću koga su sve funkcije pri ruci. Nadalje, sistem za informacije i zabavu garantuje sadržaj, funkcionalnost i ''Alfa Connect Services'', u okviru koga se nudi više korisnih usluga za bezbednost i komfor, dizajniranih tako da se ažuriraju bežično. Na primer, funkcija ''My Remote'' obuhvata različite usluge kao što je mogućnost kontrolisanja neke od funkcija vozila (otvaranje/zatvaranje vrata, treperava svetla) iz daljine pomoću pametnog telefona/pametnog sata. Počevši od danas, NFT (nezamenljivi tokeni) tehnologija je dostupna za nove modele Giulia i Stelvio - što predstavlja svetsku ekskluzivu u automobilskoj industriji, koju je italijanski brend započeo modelom Tonale i koja je danas dostupna za celokupnu gamu. Tehnologija je zasnovana na konceptu ''blokčejn kartice'', šifrovanog i nepromenljivog digitalnog zapisa u kome se čuvaju glavne informacije o svakom vozilu. Ovaj upečatljivi element van automobila, koji se lako koristi i koji je održiv, dodatno naglašava inovativni karakter brenda Alfa Romeo. Po izboru klijenta, NFT generiše sertifikat gde se čuvaju podaci o životnom ciklusu vozila. Ovaj sertifikat može da se koristi kako bi se garantovala odgovarajuća očuvanost vozila i time se štiti njegova rezidualna vrednost. NFT sertifikat dodatno predstavlja potvrdu kredibilnosti što pomaže vlasniku/preprodavcu, ali takođe i dodatno ohrabruje kupca polovnog vozila. Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu Dinamika vožnje je ponovo najbolja u klasi. Giulia pruža intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage. Suština današnjih i starijih modela brenda Alfa Romeo sadržana je u ''magičnoj'' formuli koja je, od modela Tonale (simbola metamorfoze brenda), nastavila da redefiniše sportski duh za XXI vek tako da on obuhvata i održivost. Kako bi se postigao novi nivo efikasnog sportskog karaktera s visokim performansama, globalni italijanski brend može da se osloni na svoju poznatu izvrsnost. Sve što je potrebno je da sednete u nove modele Giulia i Stelvio kako biste razumeli da ste na putu u budućnost vožnje. - Lakoća i agilnost: savršeno i sportsko dinamično ponašanje modela Giulia podržano je upotrebom ultra-lakih materijala kao što je aluminijum (npr. korišćen za motor) i karbon (npr. za kardansko vratilo), što je preuzeto direktno iz sveta trkanja. - Pogon na sva četiri točka sa Q4 tehnologijom: dizajnirana je tako da upravlja prianjanjem vozila na reaktivan i predvidiv način, kako bi se obezbedili najviši mogući nivoi performansi, efikasnosti i bezbednosti. Q4 tehnologija garantuje sve prednosti pogona na sva četiri točka i istovremeno garantuje smanjenu potrošnju goriva, reaktivnost i zadovoljstvo vožnje vozila sa pogonom na zadnjim točkovima. U srcu Q4 sistema je sistem Active Transfer Case (ATC) koji prati uslove prianjanja i radnje vozača u stvarnom vremenu kako bi obezbedio najbolje performanse. Q4 sistem brenda Alfa Romeo omogućava vozilu da putuje u klasičnom režimu sa pogonom na zadnjim točkovima, ako se prianjanje guma približava krajnjoj vrednosti prianjanja, ili na zahtev vozača, može odmah da isporuči do 50% obrtnog momenta motora u prednje točkove za manje od 150ms, time sprečavajući proklizavanje točkova i obezbeđujući maksimalne performanse vozila i efikasnost vožnje. - Q2 mehanički samozaključavajući diferencijal: U okviru paketa Veloce, moguće je integrisati Q4 pogon na sva četiri točka sa Q2 mehaničkim samozaključavanjem, koje je takođe dostupno i na verzijama koje imaju samo pogon na zadnjim točkovima. Nezavisni blokirajući diferencijal unapređuje agilnost i sportski karakter, garantujući savršeno prianjanje radi bolje stabilnosti vozila u krivinama pri velikim brzinama, i većim bočnim ubrzanjem i vrhunskom bezbednošću pri mokrim ili klizavim uslovima puteva, time što su točkovi uvek pod kontrolom, i smanjujući proklizavanje. - Alfa Link vešanje: Vožnja Alfa Romeo vozila je nezaboravno iskustvo. To je usled ekskluzivne Alfa Link arhitekture vešanja. U prednjem delu, izabrano je vešanje sa duplom viljuškom sa poluvirtuelnom osovinom za skretanje (ekskluzivno za Alfa Romeo), čime se optimizuje efekat filtriranja i omogućava vozaču da skreće brzo i precizno sa nesputanom kontrolom. Pozadi, izabrano je rešenje sa više veza, sa četiri i po ruke - patent brenda Alfa Romeo - čime je obezbeđeno unapređeno upravljanje, u kombinaciji sa izvanrednim komforom. Kao ekskluziva u okviru specijalne serije Competizione, ugrađen je Alfa Active Suspension sistem, sa elektronski kontrolisanim sistemom za damping, koji se prilagođava uslovima vožnje od momenta do momenta, omogućavajući vozaču da izabere upravljanje sa većim performansama ili upravljanje prilagođeno komforu. - Integrisani sistem kočenja (IBS): elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa sistemom kočenja, garantujući momentalni odziv kočnica, smanjujući razdaljinu kočenja i omogućavajući značajnu optimizaciju težine. Korišćenje sistema za žično kočenje omogućava značajno smanjenje komponenti unutar komore motora, zamenjujući jedinstven uređaj sa jedinicom koja se sastoji od pumpe, kočnica na struju i ESP, što garantuje manje poduprte mase i veću agilnost vozila. - Pored toga, sjajnoj dinamici vožnje modela Giulia i Stelvio takođe doprinosi ekstremno direktan upravljač, koji je uparen sa 8-stepenim ZF automatskim prenosom sa automatskim papučicama za kvačilo, što garantuje vrhunsku kontrolu u krivinama. - Za kraj, ali ne i najmanje važno, za savršenu ravnotežu između zadovoljstva u vožnji i sistema za podršku, novi modeli Giulia i Stelvio nude kompletan skup naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS) sa funkcijama za autonomnu vožnju 2. nivoa. To znači da vozač može da prepusti vozilu kontrolu na ubrzavanjem, kočnicama i volanom u određenim uslovima pomoću elektronskih sistema koji zahtevaju stalan nadzor vozača. Ovi sistemi podržavaju vozača i pružaju veći komfor tokom dugih putovanja. Međutim, vozač mora u svakom slučaju da ima konstantnu kontrolu, uvek držeći ruke na volanu. Jednostavna i intuitivna strategija za gamu Novi modeli Giulia i Stelvio spajaju se na novoj logičkoj ravni koju je uveo Tonale, koji čini konfigurisanje vozila od strane kupaca još lakšim. Zapravo, dostupna su dva paketa opreme - Super i Ti - od kojih svaki ima upečatljive karakteristike kako bi se zadovoljili i najzahtevniji kupci. Paket opreme Super, početni model za jedinstveno Alfa Romeo iskustvo, može se prilagoditi primenom paketa Sprint, koji obuhvata razne sportske dodatke. Paket Ti, koji naglašava eleganciju i istaknuti karakter dva vozila, može se unaprediti paketom Veloce kako bi se postigle maksimalne performanse i sportski duh. Ne treba zaboraviti ni da imena Super, Sprint, Ti i Veloce imaju dug istorijat u okviru brenda Alfa Romeo. Dakle, postoji četiri različita paketa, od kojih svaki može da odgovori na potrebu kupca da se oseća kao da je jedno sa svojim vozilom. Konačno, novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i 160 dizel motor sa pogonom na zadnjim točkovima. Konačno, tu su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS. NFT sertifikat za posebnu Competizione seriju, vrhunski izražaj performansi i stila Da bi proslavio debitovanje novih modela Giulia i Stelvio, Alfa Romeo uvodi specijalnu seriju Competizione - autentičnu ''koncentraciju'' stila koja će sigurno oduševiti Alfa Romeo zajednicu. Sa Veloce paketom koji je dostupan za svaki paket, prvo izdanje biće glavno u gami, a ističe se zbog ekskluzivne Moon Light mat sive boje i crnih čeljusti kočnica. Enterijeri se ističu zbog svojih Harman/Kardio audio sistema i table presvučene kožom, kao i sedišta sa crvenim šavovima. Konačno, ima zatamnjena stakla i znak Competizione na bočnim i prednjim naslonima za glavu. U okviru modela Competizione, ekskluzivni sistem vešanja Alfa Active Suspension NFT (nezamenljivi token) tehnologija su okviru standardnog paketa, što garantuje jedinstvenost svakog Competizione automobila i obezbeđuje njegovu originalnu konfiguraciju. U pitanju je najbolji izražaj suštine brenda Alfa Romeo u pogledu stila, performansi i tehnologije. 4 silenci, moron, MickeyS and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 3, 2022 CarWOW: Alfa Giulia GTA vs Quadrifoglio Velika razlika u ceni ove dve verzije Giulie je opravdana kada su krivine i staza u pitanju, al' na pravcu... 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2022 AutoTopNL: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Ima Stage 1 (drugu mapu) tako da sada raspolaže sa 570KS/720Nm (umesto fabričkih 510KS/600Nm ) - kompletan test sa sve vožnjom na Autobanu: 1 Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted December 3, 2022 3 neshaoct, horvat and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 7, 2022 Najavljena Alfa Romeo Giulia SWB Zagato Zagato je sa jednom slikom i kratkim saopštenjem najavio još jedno poglavlje u svojoj saradnji sa Alfa Romeom. Novi specijalni model ograničene serije će nositi naziv Alfa Romeo Giulia SWB Zagato i na tržište treba sa stigne tokom sledeće godine. Na slici se nalaze LED zadnja svetla koji nagoveštavaju potpuni redizajn u poređenju sa limuzinom Giulia koja bi mogla da posluži kao osnova za novi model. Svetlosni potpis otkriva novi tretman zadnjeg kraja, po uzoru na Alfa Romeo Giulia TZ iz 1963. i ostatak serije ''Tubolare Zagato'', uključujući noviju Alfa TZ3 Stradale iz 2011. SWB deo imena sugeriše da će model imati skraćeno međuosovinsko rastojanje u poređenju sa Giulijom, verovatno u kombinaciji sa karoserijom sa dvoja vrata. Alfa Romeo Giulia SWB Zagato će biti bazirana na Giorgio arhitekturi, a govori se da će biti dostupna i sa motorom SUS i u potpuno električnom obliku. Očekuje se da će prvi imati novu verziju twin-turbo 2.9 V6 motora iz Giulije Quadrifoglio, podešen na više od 540KS. Što se tiče električne varijante, ona bi mogla da pozajmi elektropogon od Maseratija GranTurismo Folgore koji ima 761KS, iako još ništa nije zvanično potvrđeno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 16, 2022 Alfa Romeo Giulia SWB Zagato na novim slikama Zagato najavljuje još jedno poglavlje u svojoj saradnji sa Alfa Romeom. Novi specijalni model ograničene proizvodnje će nositi naziv Alfa Romeo Giulia SWB Zagato i na tržište treba sa stigne tokom sledeće godine. SWB deo imena sugeriše da će model imati skraćeno međuosovinsko rastojanje u poređenju sa Giulijom, verovatno u kombinaciji sa karoserijom sa dvoja vrata. Alfa Romeo Giulia SWB Zagato će biti bazirana na Giorgio arhitekturi, a govori se da će biti dostupna i sa SUS motorom i u potpuno električnom obliku. Očekuje se da će prvi imati novu verziju twin-turbo 2.9 V6 motora iz Giulije Quadrifoglio, podešen na više od 540KS. Što se tiče električne varijante, ona bi mogla da pozajmi elektropogon od Maseratija GranTurismo Folgore koji ima 761KS, iako još ništa nije zvanično potvrđeno. Na ranije objavljenoj slici se nalaze LED zadnja svetla koji nagoveštavaju potpuni redizajn u poređenju sa limuzinom Giulia. Svetlosni potpis otkriva novi tretman zadnjeg kraja, po uzoru na Alfa Romeo Giulia TZ iz 1963. i ostatak serije ''Tubolare Zagato'', uključujući noviju Alfa TZ3 Stradale iz 2011. godine. 2 dach@ and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites