Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Mene je fascinirala količina truda i vremena utrošena u ovaj projekat, o parama da ne pricamo...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno nisam ljubitelj ovakvih modifikacija (mnogo bolje mi izgledaju npr. fabricke GTA ili GTAm verzije), ali svaka cast ljudima za trud, vreme i novac...

Sitnica, ali jedna od par izmena koja je bar meni vizuelno vrhunski cucnula je dorada prednje maske. Ovako spojen Scudetto sa farovima popunjava postojecu "prazninu" i daje dodatno namunjeniji i agresivniji izgled napred. Po meni je ovako trebalo da izadje iz fabrike, svaka cast za ideju (159 je imala donekle slicnu foru, pretpostavljam da su odatle pokupili):

 

render.jpg.b0c44d3399e07311f84ed301d1d3b043.thumb.jpg.70467606d1deac31209a9e263ab50aec.jpg 2016_alfa_romeo_giulia_3.thumb.jpg.a4e8464e01657c272f599f72eff05bfa.jpg

 

Da je npr. manja Giulietta svojevremeno imala ovakav nekakav ostriji fazon prednjeg dela (bar u nekom restyle), eksterijerom bi bila bukvalno savrsen Compact.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i to je jedino na sta bih pristao da mi se cacka po autu, nekako posmatram da je to plastika i mo's misliti, ali ono secenje lima kad vidim, nije mi dobro :dizzy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, siroki rubovi uvek daju dodatnu dozu misicavosti i agresivnosti... Meni se u ovom slucaju ne svidja kombinacija sa felnama i visinom, ali to je samo moja malenkost...

A apsolutno se slazem da bih na svom autu to podrazumevao jedino ako tako izlazi iz fabrike :) .

GTA i GTAm su mi savrsene (jos uz ovu izmenu na nosu :D) - bukvalno da ne pipas nista, samo da vozis i uzivas. Ovako nesto iznad mi ne bi bilo na kraj pameti :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Auto Motor und sport'': Alfa Romeo Giulia je automobil godine 2022.

 

AMUS.jpg

  • Alfa Romeo Giulia je po peti put osvojio nagradu čitalaca časopisa ''Auto Motor und sport''
  • Pobeda u kategoriji uvozna vozila srednje klase

Čitaoci automobilskog časopisa ''Auto Motor und Sport'' su još jednom odabrali model Alfa Romeo Giulia kao ''Najbolji model''. Sportska limuzina je osvojila prvo mesto u kategoriji uvozna vozila srednje klase. Takođe, ovo je peta pobeda modela u zadnjih šest godina.

Od preko 100.000 učesnika u izboru čitalaca, 18.8% je izglasalo model Alfa Romeo Giulia za pobednika u njegovoj kategoriji. Kolekcija trofeja modela Alfa Romeo Giulia nastavlja da raste sa njegovom pobedom u takmičenjima za najbolje automobile 2022. Poslednjih godina, sportska limuzina je osvojila svetski poznatu Red Dot nagradu za dizajn i pobedila u drugim izborima čitalaca u Nemačkoj, SAD-u, Velikoj Britaniji i Italiji. ''Auto Motor und Sport'' je organizovao svoje takmičenje 46. put. Urednici su pitali svoje čitaoce da glasaju između 386 aktuelnih modela u 12 kategorija, uključujući uvozne modele u njihovim kategorijama.

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Alfa Romeo Giulia samo sa električnim pogonom

 

Giulia_GTA_Montreal_Green_04.jpg

 

Alfa Romeo ima gust raspored u nameri da unapredi svoju SUV ponudu dolaskom modela Tonale koji se pridružuje modelu Stelvio. Upravo će Stelvio dobiti osveženu verziju u narednom periodu, dok osnovni crossover za koji se veruje da će se zvati Brennero stiže 2024. godine. SUV ponuda će se još proširiti 2026. ili 2027. godine velikim električnim SUV-om pozicioniranim iznad modela Stelvio.

 

Međutim, postavlja se pitanje šta će biti sa Giuliom?

Fanovi limuzina mogu očekivati da ovaj model neće biti napušten. Direktor Alfe Romeo Jean-Philippe Imperato je za Automotive News Europe u fabrici u Pomiglianu rekao da je siguran dolazak sledeće generacije Giulie. ''Ne napuštamo Giuliu. Naredna generacija će doći, ali će to biti samo električni model'', jasan je bio Imperato.

 

To je definitivno zvanična potvrda da Giulia nastavlja da živi, ali samo je pitanje kada će konvencionalni motori otići u penziju. Alfa je prethodno najavila da namerava da postane potpuno električni brend do 2027. godine, tako da nema vremena da prelepi sedan dobije sledeću generaciju sa SUS motorima. Špijunske fotografije su otkrile da obnovljena Giulia stiže na tržište 2023. godine. Zadržaće se nekoliko godina pre nego usledi oproštaj od benzinskih i dizel motora, a da zatim dolazi nova generacija sa potpuno električnim pogonom.

 

Na pitanje da li će se Giulietta vratiti u nekoj formi, šef Alfe je rekao da je kompaktni crossover Tonale efektivno zauzeo njeno mesto. Stari hatchback je bio fokusiran na Evropu, dok je njegova indirektna zamena zamišljena za globalno tržište kako bi se što bolje uklopila u planove širenja kompanije. Ranije je Imparato priznao da postoje planovi za unikatne i brojčano ograničene sportske automobile koji će biti inspirisani modelima Duetto i Tipo 33. Međutim, u Alfi sada znaju da više novca donose SUV-ovi i zbog toga će ih biti četiri do 2027. godine. U međuvremenu se u Stellantisu nadaju da će novi Tonale biti prodajni hit i važan faktor u prodaji više od 100.000 vozila godišnje. To bi se najranije moglo dogoditi 2023. godine, a time bi prodaja bila udvostručena u odnosu na 52.000 vozila prodatih 2021. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslednik Giulie će biti električni crossover?

 

GiuliaGTAm.jpg

 

Alfa Romeo prolazi kroz dramatičnu transformaciju koja će značajno povećati njegovu paletu modela i pretvoriti je u marku samo na električni pogon, fokusiranu na SUV do 2028. godine. To je dosta pre njenih premium rivala poput BMW-a, Mercedesa i Lexusa. Iz kompanije se tvrdi da u svemu tome ima još mesta za limuzinu, ali čini se da bi ona mogla da se veoma razlikuje od sadašnje.

Alfini trenutni ciljevi su tri nova crossovera koja će stići u sledećih pet godina, uključujući nedavno predstavljeni Tonale, koji je smešten ispod Stelvia, i kompaktni off-roader nazvan Brennero koji će biti namenjen Evropi i biti prvi EV marke. Takođe se očekuje da će Alfa 2026. godine predstaviti potpuno novi Stelvio, a sledeće godine stiže automobil veličine BMW-a X5, pri čemu će oba automobila biti dostupna samo sa električnim pogonom.

 

Ipak, Alfa tvrdi da ovaj fokus na SUV-ove neće nužno značiti i kraj Giulie. Ona će biti zamenjena 2025. sa prvim Alfinim električnim modelom za tržište Severne Amerike, koje će koristiti Stellantisovu platformu STLA Large EV. Međutim, čini se da pogonski sklop nije sve što će biti drugačije kod nove Giulie, sudeći po onome što je rekao severnoamerički šef kompanije Larry Dominique. ''Prodaja limuzina u mainstream sektoru je naglo pala'', priznao je Dominque. ''Ali, volumen premium limuzina se zadržao i još uvek je prilično jak. I dalje verujemo da je tržište limuzina važno, tako da je važna uloga koju Giulia ima u segmentu D limuzina i mi ćemo u tome učestvovati. Ali ono što je rekao Jean-Philippe Imparato jeste da se definicija limuzine razvija'', nastavio je Dominique. ''I mi ćemo ići zajedno s tom evolucijom limuzine''.

 

Dominique je odbio da objasni kako će se tačno razvijati sledeća Giulia, ali postoji nekoliko trendova kojima bi Alfa mogla da se prikloni kako bi svoju limuzinu održala relevantnom na tržištu koje je poludelo za crossoverima i SUV-ovima. Prvi je pretvoriti Giuliu u nisko postavljeni sportski crossover. Moguće je čak i da bi Alfa od Giulie mogla da napravi svojevrsnu coupe verziju sa četvoro vrata sledećeg Stelvia na način na koji Škoda sada nudi fastback Enyaq Coupe uz obični Enyaq SUV.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potvrđeno je danas na Sajmu, kroz razgovor sa ljudima iz Alfe, da Giulia restajling startuje od Septembra 2022. godine (poručivanje).

Između ostalog, imaće svetla kao Tonale, potpuno digitalnu instrument tablu, skoro sigurno i novi veći displej infotainmenta koji više neće biti uklopljen u tablu, već će stajati malo iznad (slično kao na Tonale modelu).

Za uvođenje hibrida još ne mogu 100% precizno da kažu. Sa aspekta tržišta lakše bi bilo da 2.0 200KS dobije blagi hibrid, a ne 2.0 280KS (kao u Maserati Ghibli-ju) jer bi onda takva Giulia/Stelvio bilo još skuplji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Speciale - samo za Kanadu

 

225978-alfa giulia speciale 03.jpg

 

Alfa Romeo je na kanadskom tržištu ponudio specijalno izdanje Giulie, modelske godine 2022. U pitanju je Giulia Speciale, u seriji ograničenoj na samo 15 primeraka. Automobil odmajh privlači pažnju svojom ekskluzivnom bojom ''Verde Montreal'' koju je Alfa Romeo ranije nudio samo na svojim Quadrifoglio modelima.

 

alfa giulia speciale 02.jpg

 

Ova Giulia je bazirana na standardnoj Veloce verziji sa pogonom na sve točkove, ali je opremljena istim Alfinim adaptivnim oslanjanjem kao Quadrifoglio. Ovaj sistem oslanjanja očitava put i trenutno se prilagođava kako bi poboljšao upravljanja. Sistem radi drugačije u zavisnosti od izabranog režima vožnje. Tu je takođe i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem.

 

alfa giulia speciale 01.jpg

 

Alfa Romeo Giulia Speciale dolazi i sa crnim spoljnim oznakama, V scudetto maskom od ugljeničnih vlakana i poklopcima retrovizora od ugljeničnih vlakana. Tu su i tamni točkovi od 19 inča, žute kočione čeljusti i pragovi od ugljeničnih vlakana. U unutrašnjosti su detalji od ugljeničnih vlakana, crna kožna sportska sedišta, Harman Kardon audio sistem, kao i kontrolna tabla, volan, centralni naslon za ruke, ručica menjača i gornji paneli vrata sa crvenim kontrastnim šavovima. Pod haubom je 2.0 četvorocilindrični turbo motor sa 280KS i 415 Nm obrtnog momenta, uparen sa osmostepenim automatskim menjačem, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 5.1 sekundu. Cene za ovakvu Giuliju u Kanadi startuju od 71.995 tamošnjih dolara, što je 52.800 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers: Giulia Quadrifoglio vs Giulia Veloce

 

Saznajte o performansama oba automobila i svakodnevnoj upotrebljivosti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, totti said:

Je l' ovo baš ovako?

https://vm.tiktok.com/ZMNfMbDDJ/?k=1

Ne baš tako.

Ali, za potrebe snimka lik je jedno 5x preuveličao stvari, jer da je rekao onako kako jeste onda nije zanimljivo za video. O tome je još davno Jeremy Clarkson pričao, samo što čak ni on nije ovoliko preuveličao stvari.

 

1 hour ago, debelizmaj said:

Ovo je bas lose. Od samog pocetka.

Da, zato što od samog početka imaju rupe u raznovrsnosti ponude, koje opet ne umanjuju kvalitet nijedne proizvedene Giulie. Te rupe u ponudi smanjuju ukupnu prodaju modela.

 

Ko god kvalitet jednog automobila ocenjuje samo i jedino kroz broj prodatih veoma, veoma površno gleda na stvari.

Ako bi gledali samo i jedino kroz broj prodatih, onda je trenutno Dacia bolja od jedno 95% evropske autoindustrije, a da li je baš tako? Mis'im jesu oni napredovali, ali ne baš toliko. :D Kad pogledamo npr. prodaju Sandera, vidimo da je to treći najprodavaniji model automobila u Evropi prošle godine. Vidimo da se prodao bolje od bilo čega drugog u B segmentu, tj. bolje i od Clia, i od Peugeota 208, Fieste, Corse, VW Pola... i ae sad da pričamo da je Dacia bolji auto od svih njih? Naravno da ne ide to tako.

 

- U segmentu gde je Giulia oko 60%-70% prodaje nose karavani. Zato ona fabrika koja odluči da njen model neće postojati u karavanskoj verziji se automatski odrekla 60%-70% svoje potencijalne prodaje. Kao što znamo, Giulia ne postoji kao karavan.

To ustvari znači da npr. na svakih 10 automobila njih 6 ili 7 će biti karavani, a 2-3 limuzine (neće 3-4 jer deo prodaje tu pokupe Coupe i kabriolet verzije). Čak i da limuzinu prodaješ u istim brojevima kao konkurencija svoje limuzine, imaćeš na kraju jedno 3-5 puta manju prodaju. Na to dodaš da konkurencija ima Coupe, ima kabriolete, ima razne Sportback i ostale karoserijske varijante.

Dakle, prva stvar je nedostatak karoserijskih varijanti.

 

- Druga stvar je raznolikost motora u ponudi.

Giulia nema benzinac manji od 2.0 i slabiji od 200 konja. Konkurencija po pravilu ima jednu od te de stvari, a obično obe. Nema ni dizela jačeg od 210 konja.

Giulia nema nijednu varijantu elektrifikacije (za sada), dakle nema ni blagog ni klasičnog ni plug-in hibrida, dok kod konkurencije po pravilu ima.

Giulia ima ne samo rupu za ispod 200 konja kod benzinaca, već nema ništa (benzin/dizel) između 280 i 510 konja... dok kod konkurencije taj prostor popunjavaju Audi S4, BMW M340i, Mercedes AMG C43.

 

- Flotna prodaja je veoma jaka u ovom segmentu. Preko 60% prodaje automobila u ovom segmentu su ustvari kupovine od strane firmi.

Firma najviše gleda koliko će taj auto vredeti nakon 3-4-5 godina, tj. kad taj auto treba da vrati nazad dileru/lizing kući. Što više auto vredi u momentu vraćanja, to manje ima da se otplati tokom njegovog korišćenja. Jasno je ko tu bolje stoji.

 

Naravno, sve ovo je bio svesni izbor Alfe (karoserijske verzije/raznolikost motora/elektrifikacija), i onda snose posledice tih svojih izbora.

Svakako su oni smatrali da će jedan deo kupaca koji bi želeo Giuliu karavan otići i kupiti Stelvio. Tako dobija više praktičnosti i veći gepek koje želi, a uz sve to još i povišeni klirens u vidu dopadljivog SUV modela. I, jedan deo kupaca je to sigurno i uradio. Ali, manji deo kupaca. Ono, baš manji.

Karavani su tu negde sa cenom kao i limuzinske varijante (obično su karavani skuplji par procenata). Problem sa pomenutim očekivanjem kod Alfe je što je Stelvio jedno 20%-25% skuplji od pandan Giulie (isti motor/oprema). Hoće potencijalni kupac karavana umesto njega da kupi SUV istog segmenta, nije to sporno... ali ako je cena tu negde kao limuzine (kao što obično i jeste slučaj sa karavanima). Ali, kad vidi da treba da plati 20%-25% više (ili da uzme za stepenik slabiji motor/opremu), vrlo mali broj njih ostane pri razmatranju D-SUV modela umesto D karavana.

 

Naravno, sve ovo gore napisano je za one koji žele da znaju više o autoindustriji, za ljude koji se malo više razumeju od prosečnog kupca.

Za trolove, za one koji nisu odmakli dalje od B92 ili YouTube komentarisanja, sve ovo gore napisano su gluposti lika koji je kupio Giuliu. 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, neshaoct said:

Ne baš tako.

Ali, za potrebe snimka lik je jedno 5x preuveličao stvari, jer da je rekao onako kako jeste onda nije zanimljivo za video.

Meni sa 192 cm visine, za XX ulazaka/izlazaka apsolutno nista nije zasmetalo. Od forumskih, sedeo sam/provozao Nesinu i Danilovu Giuliu - jeste da je sve podredjeno idelanom rasporedu mase, ali po meni je ovo iznad bas iskarikirano. Pa u sta god da sednem i zavalim se kako volim, ako je sa 5 vrata uglavnom se izvirujem preko B stuba.

PS: Pogledajte malo bolje na snimku - sa ovakvim polozajem sedista gde ga je odgurao unazad, covek maltene ne moze da dohvati volan kada se zavali :D (a ni pedale stopalima). Nego se izvija iz sedista da bi dohvatio volan, pa se onda vuce za njega da bi izasao. Umesto da samo normalno iskoracis, sto je bio bar moj utisak, a trudim se da uvek budem realan :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezgodno je samo (uz duzno postovanje) krupnim ljudima, ali njima je svaki (manje ili vise) sedan problem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzeremi Clarkson je tipican primer krupnije osobe i na njegovom videu gde testira QV se vidi ali i malo karikira taj ulaz izlaz na prednja vrata. 

Meni, sa druge strane, sa 180/80 uze gradje, uopste nije bilo ni naporno ni problematicno za ulaz/izlaz. 

 

Taj deo oko prodaje ne bih komentarisao, ali bi pogurao prodaju za jedan komad da mogu :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to mi nedoranjeni moš' se za'ebavamo ... :D

 

ja sam sličnih dimenzija k'o kolega @ISV_01 ,pa i u bravo-a kad ulegam, varkam levi bubreg (od sedište, da mi duže traje) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ErreErre Fuoriserie Alfa Romeo Giulia

 

erre 05.jpg

 

ErreErre Fuoriserie iz Torina prikazuje svoj novi aero body kit za Alfinu Giuliju Quadrifoglio, pri čemu je izgled ovog paketa inspirisan originalnom Giulijom iz 60-ih godina prošlog veka. Prednji kraj je tako dobio kockastiji izgled, sa parom okruglih farova sa svake strane koji su integrisani u masku u retro stilu. Branik ima okrugle otvore za vazduh i spliter od ugljeničnih vlakana, hauba ima ventilaciju, a prednji blatobrani ''vire'' ispred prednjih vrata stvarajući otvor.

 

erre 04.jpg

 

U paketu su i 19-inčni alu točkovi u retro stilu, kao i potpuno drugačiji zadnji deo sa LED svetlima, integrisanim spojlerom, krovnim spojlerom, difuzorom i dve centralno smeštene izduvne cevi.

 

erre 03.jpg

 

Standardni 2.9 twin-turbo V6 motor ima 510 KS i 600 Nm obrtnog momenta, ali u vesti nije navedeno da li ovde možda ima više snage. Menjač je osmostepeni automatik, a pogon na zadnje točkove.

 

erre 02.jpg

 

ErreErre Fuoriserie navodi da ovaj projekat ''nije restomod'', navodeći da je njihov cilj da ''kombinuju italijansku izradu sa najsavremenijim tehnikama dizajna i konstrukcije''.

 

erre 01.jpg

 

Za prvih 10 primeraka ErreErre Fuoriserie će konverziju naplaćivati 196.207 evra (plus porez), a klijenti će takođe morati da obezbede i donorsko vozilo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...