Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

1 hour ago, ivan.ik said:

Ide Giulia lagano ali sigurno u zaborav. Prodajne cifre od starta to govore a upornost da nemaju karavan u toj klasi je zadnji ekser na kovčegu. D segment su 2/3 karavani a kod Volvora S/V60 je bukvalno 1:10.

Pitanje je da li će bar do pola platiti razvoj modela jer očigledno Alfa pare ne donosi ili se proizvodnja seli u Ingolštat ?

Pa di si ti? Nije bilo neta zadnjih godina?

 

Što se Giulie tiče i same platforme i dan danas najnapredniji model u klasi. Za Stelvio je ta razlika još i veća.

 

A kao što @horvat reče Giorgio nije mrtva. Dogodine 3 ili 4 modela na njoj, ovisno kako racunaš, neki će doći i do 5. Riječ je o Maserati i Jeep modelima.

Novi Jeep Grand Cherokee i novi model sa 3 reda sjedišta koji se bazira na njemu. Zatim Maserati SUV D segmenta te potpuno nova generacija Maserati GT i GC modela.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos video: 2020. Alfa Romeo Giulia

 

Ne mora se uzimati QV da bi vožnja bila zabavna...iako na ovom testu jeste Quadrifoglio:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako C klasa, BMW 3 , Audi A4  ima bukvalno odnos 3 karavana i jedna limuzina dok Volvo još drastičniji primer 10 karavana na jednu limuzinu a slično je stanje i na matičnom italijanskom tržištu onda su neke stvari sasvim očekivane.

Isto kao i Lagunu III loša reputacija je uništila sasvim dobar auto.

Fale novi modeli, nova Giulietta / a i saroj je debelo falio karavan i možda još jedna karoserijska varijanta, Tonale debelo kasni i pitanje je kad će biti tj da li će biti.  MiTo se ugasio, totalno pomračenje marke. 

I onda kad se vrati film ništa nije čudno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da postoji karavan verzija, verovatno se Stelvio ne bi prodao u kolicini u kojoj se sada proda... 

 

Tonale je gotov, krece uskoro, nije pitanje :) 

 

Direktni naslednik Giuliette ne postoji, jer citav segment gravitira ka krosoverima, a proizvodjaci koji gadjaju nise (poput Alfe, DS i slicnih), ne mogu da priuste male serije, relativnog skromnog auta. Tonale je indirektan naslednik Giuliette :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zao mi je sto nemaju 2.0 dizel, zbog registracije.

Mada verujem da im je to prvo palo na pamet kad su konstruisali ovaj motor, posto smo mi bas jako trziste. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukratko, bolje čuvaju vrijednost od Nijemaca u Americi i veliki zaokret je počeo sa MY20.

 

Tokom ove godine su dosta digli i iskustvo u salonima, obuka dilera itd.

 

Idu kontra Nijemaca, nije dozvoljeno salon protiv salona.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodajna akcija u Srbiji za ograničeni broj automobila

 

giulia akcija srb.jpg

 

- Giulia Business 2.0 200KS RWD AT

Paket opreme Sprint sa sledećom dodatnom opremom:

  • zatamnjena zadnja stakla
  • driver assistance paket + adaptivni tempomat
  • aeljiva zadnja klupa
  • run flat pneumatici
  • akustična stakla
  • parking senzori + kamera
  • komande za menjanje brzina na volanu
  • NAVI 8.8'' sa ekranom osetljivim na dodir
  • Wi-Fi punjač i još mnogo toga…

Regularna prodajna cena: 47.150 evra.

Promo prodajna cena: 35.990 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozači F1 tima ''Alfa Romeo Racing - Orlen'' pridružili su se ispitivanju novih modela Giulia GTA i GTAm na čuvenoj test stazi Baloko

 

HP_Giulia_GTA_prototype_at_Balocco.jpg

 

Danas su predstavljena posebna aerodinamična rešenja koja je razvio brend Alfa Romeo u saradnji sa kompanijom Sauber Engineering.
Kimi Raikonen (Räikkönen) i Antonio Đovanaci (Giovinazzi) - čestvovali su u jednodnevnom testiranju novih super sportskih Alfa Romeo limuzina Giulia GTA i GTAm u realnim uslovima. Na čuvenoj test stazi Baloko (Balocco), gde se sportski modeli brenda Alfa Romeo razvijaju i testiraju od 60-ih godina prošlog veka, testiranje je omogućilo vozačima Formule 1 da oprobaju vozila do granica izdržljivosti i pruže povratne informacije u realnom vremenu. Brifing i pripreme su održane u radionici Autodelta, istorijskom trkačkom odeljenju brenda Alfa Romeo.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(25).jpg Giulia GTA prototype at Balocco (24).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(23).jpg 

 

Znanje iz Formule 1 primenjeno na projekat GTA

Kao što je prikazano na ekskluzivnom video snimku sa istorijske staze Baloko, poznate kao ''Alfa Romeo staza'', svetski šampion Raikonen i mlada iItalijanska zvezda Đovanaci su blisko sarađivali sa inženjerima, fokusirajući se na tehničke predloge kako da se optimizuje aerodinamika i upravljivost automobila. Kako bi dali doprinos finim završnim podešavanjima modela GTA i GTAm, F1 vozači su analizirali promene koje su napravljene na vozilima i dali su svoje utiske iz vožnje po stazi, što je rezultiralo zajedničkom procenom uticaja na dinamiku vozila.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(22).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(21).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(20).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(18).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(2).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(3).jpg

 

Đovanaci je dao savete u vezi sa izgledom automobila, sa posebnom pažnjom usmerenom na nove komponente od ugljeničnih vlakana i nova tehnička rešenja za felne sa jednom maticom, ovog puta uparene sa prototipskim točkovima u razvojne svrhe, čiji će konačni stil biti nalik tipičnom Alfa Romeo dizajnu sa pet rupa, kao što smo već videli na konceptu GTAm.

''Odlično je danas videti unapređenja koja smo napravili na automobilu'', Antonio Đovanaci rekao je na kraju testiranja.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(12).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(11).jpg 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(10).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(9).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(13).jpg

 

Istovremeno, Raikonen je radio sa odeljenjem za aerodinamičnost na novim dodacima kako napred - sa novim, podesivim spliterom integrisanim u nove prednje branike - tako i pozadi, gde je uvedeno novo, ručno podesivo krilo. Takođe se osvrnuo i na opštu ravnotežu koju garantuje interakcija ovih novih komponenti. Dobro urađen posao, prema mišljenju Finca: ''Smatram da su savršena kombinacija za svakodnevnu upotrebu, ali i vožnju na stazi'', rekao je Kimi.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(19).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(17).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(16).jpg 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(7).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(6).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(5).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(1).jpg

 

Nove tehničke mogućnosti i posebni materijali za aerodinamičnost i upravljivost

Alfa Romeo poverio je kompaniji Sauber Engineering proizvodnju većine ugljeničnih komponenti na modelima GTA i GTAm, posebno onih koje utiču na aerodinamičnost. Među njima su novi prednji branik, bočni usisnici, GTA spojler i GTAm spojler. Giulia GTAm - zahvaljujući ručno podesivim prednjim i  zadnjim spojlerima - može da prilagodi svoje aerodinamičke performanse bilo kakvoj vrsti staze ili puta, precizno odgovarajući na zahteve i preferencije vozača. Istraživanje aerodinamičnosti u vetro-tunelu nije bilo ograničeno samo na spojlere, takođe je obavljeno i  za podvozje, koje - kao i na modelu Giulia Quadrifoglio - ima kompletnu oplatu. GTA i GTAm takođe koriste specijalni novi difuzor koji može da poveća ''efekat tla'' automobila, time garantujući odlično prianjanje na put pri velikim brzinama. Sa modelom Giulia GTAm, konfiguracija sa visokim aerodinamičkim potiskom može da isporuči impresivan koeficijent uspona, 2 puta više u odnosu na model GTA i neverovatnih 3 puta više u odnosu na model Giulia Quadrifoglio, koji već predstavlja standard u svojoj klasi.

 

Giulia GTAm at Sauber Engineering wind tunnel (1).jpg Giulia GTAm at Sauber Engineering wind tunnel (3).jpg Giulia GTAm at Sauber Engineering wind tunnel (2).jpg

 

Neprocenjivo tehničko iskustvo kompanije Sauber Engineering

Giulia GTA odiše prednostima dugoročnog partnerstva sa kompanijom Sauber i koristi znanje njenih divizija za inženjering i aerodinamiku. Sauber grupacija se može pohvaliti sa više od 50 godina iskustva u moto-sportu, uključujući i 27 godina u F1. Do sada je prikupio neprocenjivo iskustvo u dizajnu i upotrebi ugljenika, kao i podrobno znanje o aerodinamici koje je na najvišem nivou performansi. Švajcarski tim je jedan od retkih F1 timova sa sopstvenim vazdušnim tunelom. Postrojenje, koje se nalazi u Hinwilu u Švajcarskoj, jedno je od najnaprednijih u Evropi, i opremljeno je vrhunskom tehnologijom. Prednosti ove saradnje obuhvataju sve od inženjeringa, preko brze izrade prototipa i konačno do proizvodnje ovih komponenti.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(15).jpg Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(8).jpg  

 

Inspiracija: Giulia GTA iz 1965.

Obnovljena Giulia GTA je tehnički i konceptualno inspirisana modelom Giulia GTA iz 1965. godine, zvanim ććGran Turismo Alleggeritaćć, koga je proizvela Autodelta na osnovu modela Giulia Sprint GT, koji je trijumfovao na trkama širom sveta. Nova ograničena serija modela Alfa Romeo Giulia GTA bazirana je na modelu Giulia Quadrifoglio. Opremljena je unapređenom verzijom Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motora, sada sa 540 KS, a ''ekstremna'' verzija GTAm ima težinu smanjenu za 100 kg, što pruža zapanjujući odnos snage i težine od 2.82 kg/KS.

 

Giulia_GTA_prototype_at_Balocco_(4).jpg

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Četiri nagrade - Alfa Romeo Giulia pobednik na ''Sport Auto'' nagradama za 2020.

 

nagrade giulia.jpeg

  • Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u četiri kategorije na takmičenju koje organizuje nemački časopis ''Sport Auto''.
  • Giulia GTAm osvojila je nagradu u kategoriji ''Limuzine/karavani serijske proizvodnje sa cenom preko 100.000 evra'' za uvozne automobile.
  • Po četvrti put zaredom čitaoci su izabrali model Giulia Quadrifoglio kao najbolji uvozni automobil u kategoriji ''Limuzine/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''.
  • Prema čitaocima časopisa ''Sport Auto'', Giulia i Giulia Veloce su takođe najbolji modeli u svojim kategorijama.

Po 28. put, čitaoci nemačkog časopisa ''Sport Auto'' glasali su za svoje omiljene sportske automobile. Još jednom su odabrali model Alfa Romeo Giulia za jednog od pobednika. Međutim prvi put, italijanska sportska limuzina osvojila je priznanja u čak četiri kategorije u okviru nagrada. Alfa Romeo Giulia GTAm pobedila je sa 44.7% glasova u kategoriji ''Limuzina/karavana serijske proizvodnje sa cenom preko 100.000 evra'' za uvozne automobile. Novi model Giulia GTA je tehnički i konceptualno inspirisan modelom Giulia Giulia GTA iz 1965. verzijom ''Gran Turismo Allegerita'' koju je proizvela Autodelta. Automobil je opremljen unapređenom varijantom 2.9 V6 Bi-Turbo motora, sada sa 540 KS, i u pitanju je najmoćnije putničko vozilo u 110-godišnjoj istoriji brenda.

 

Po četvrti put zaredom, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio osvojila je nagradu ''Sport Auto'' u kategoriji ''Limuzina/karavana serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000'' za uvozne automobile, postigavši pobedu sa 47.5% glasova. Giulia Veloce proglašena je za najbolji automobil u kategoriji ''Limuzina/karavana serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000'' sa 39.4% glasova. Zatim, Giulia je bila pobednički uvozni automobil u kategoriji ''Limuzina/karavana serijske proizvodnje sa cenom ispod 50.000 evra'' sa 45% glasova.

 

Oko 13.000 čitalaca učestvovalo je u dodeli ''Sport Auto'' nagrade za 2020. Birali su svoje favorite od 230 modela vozila u 18 kategorija vozila serijske proizvodnje - svaka sa posebnom nagradom za uvozne automobile, i u 10 kategorija modifikovanih modela.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romeo Ferraris Alfa Giulia za ETCR

 

romeo ferraris giulia.jpg

 

Svetska premijera Alfa Romeo Giulia ETCR, koju je stvorio tjuner i konstruktor ''Romeo Ferraris'', održana je na Motorland Aragonu. Kako prenosi Serbiaring, prvi električni trkački turing model sa znakom krsta i zmije otkrili su Mikela Čeruti, šefica Ferarisove operative i Žan-Karl Verne, pilot zadužen za njegov razvoj i prva violina WTCR postave kuće iz Opere. Giulia ETCR projektovana je za učešće u Pure ETCR šampionatu, koji treba da startuje iduće godine. Obojena je u ''Romeo Feraris crvenu'' sa grafičkim detaljima koji su refleksija na strujno kolo i ukazuju na elektroautomobile kao budućnost automobilskog sporta.

 

To je treći automobil izrađen po konceptu prve multibrend električne turing serije, posle Cupra eRacer-a i Hyundai Velostera N ETCR. Poput suparnika, i Ferarisova električna Giulia oslobađa maksimalnu snagu od 500 kW/670KS, i koristi bateriju Vilijams naprednog inženjeringa, Magelec invertere i menjač, te BrightLoop DC/DC pretvarač. U prvoj sezoni Pure ETCR treba da održi šest rundi, od čega četiri u Evropi.

 

Romeo Feraris je tim osnovan 1959, uspešan u automobilističkim i trkama čamaca, u kojima je osvojio 69 značajnijih titula. ''Uvek je uzbudljivo kada se otkriva novi trkački automobil, ali prezentacija Ferarisove Giulie ETCR predstavlja nešto posebno, jer povezuje čuveno ime i slavnu prošlost u turing trkanju s novim projektom kakav je ETCR'', rekao je tvorac koncepta Marčelo Loti. ''Dosad smo samo viđali crteže i prikaze, ali podilaze me žmarci sada kada u padoku mogu da vidim i auto od krvi i mesa - izgleda apsolutno veličanstveno! Jedva čekam da ga vidim na pisti, a ubeđen sam da će zahvaljujući znanju ljudi u Romeo Ferarisu biti konkurentan od prvog dana.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupac Giulie QV nezadovoljan kvalitetom vozila i odnosom kompanije

 

209442-alfa qv.jpg

 

Teško je ne gajiti emocije prema Alfi Romeo. Reč je o automobilskoj marki sa bogatom tradicijom, koja je praktično začela Formulu 1, iznedrila Ferrari, i automobilskom svetu podarila brojne kultne modele. U međuvremenu Fiat, u oviru kojeg se nalazi Alfa, pripojio je posrnuli Chrysler. Niti jednu niti drugu kompaniju ni pre akvizicije nisu karakterisali posebno pouzdani modeli, pišu Vrele Gume. ''Junakinja'' ove priče je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, u vlasništvu Brendona Najdera. Kupljena je u julu 2020., i to u paprenijim specifikacijama, sa opcijama kao što su karbonska sedišta (+3.500 dolara) i slično, što je doprinelo finalnoj ceni od 74.500 zelenih novčanica. Međutim, ispostavilo se da je sportska limuzina sa izvorno Ferrarijevim V6 ispod haube ''mačka u džaku''.

 

Kada je došao u prodajni salon po automobil, Brendon je primetio da podešavanje sedišta nije radilo prilikom nekoliko prvih pritisaka dugmića. Par dana kasnije, ispostavilo se da je daljinsko startovanje prevelik zalogaj za elektroniku Giulie Quadrifoglio. ''Izašao sam napolje i uvideo da motor ne radi'', kaže vlasnik, a što je najgore, odlazak u servis nije rešio problem.So na ranu je dodala činjenica da je motor ventilacije  otkazao, dok je isključivanje prednjih parking senzora besmisleno ''jer se rado vraćaju nazad u akciju bez posebnog razloga''. U dužem postu na Redditu, Brendon kaže da je ''završio sa FCA'' zbog apsolutno užasnog korisničkog servisa.

 

''Prodajni salon je tvrdio da problem sa daljinskim startovanjem ne postoji, tako da nema šta da se uradi dalje po tom pitanju, a odbili su tom prilikom moju ponudu da otkupe automobil nazad.'' Svemu treba dodati dva računa za servis koja su ignorisana, video snimke kupca koji ne mogu biti iskorišćeni za verifikaciju žalbi, kao i još nekoliko začkoljica, i uvideti zašto Najder dotičnu Giuliu nakon manje od pola godine vlasništva smatra ''mačkom u džaku''. Nezadovoljni vlasnik Giulie Quadrifoglio je, ogorčen zbog svog negativnog iskustva, postavio veoma dobro pitanje: ''Ako sam ja tretiran na ovaj način, kako onda tretirate moje prijatelje koji kupuju jedno vozilo svakih pet i više godina?'' Da bi se bolje shvatilo kako se kotira italijanska marka u Americi, pa i FCA generalno, evo i jednog od komentara: ''Glavni šef finansija kompanije za koju radim je imao Giuliu neko vreme. Kunem se, bila je u servisu svake nedelje. Sada ima Infiniti i mnogo je srećniji čovek.''

 

Dakle, možda smo prenošenjem ovog negativnog iskustva vlasnika sa Alfom oživeli ''prastaru debatu'' u vezi sa pouzdanošću automobila italijanskog proizvođača i produbili stereotipe, ali verovatno niko ne bi voleo da se stavi u kožu Brendona Najdera, koliko god voleo Alfu Romeo, pa još i u Giulia Quadrifoglio izdanju? Ili možda Amerikanci samo više cene svoj novac od nekih drugih...

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

wheelsaustraliayoutube.jpg Wheels video: Test 2021. Alfa Romeo Giulia Veloce

 

Ljudi su voleli i vole kako Giulia izgleda, i kako se vozi...ali su imali zamerke na pojedine aspekte unutrašnjosti, i na nedostatak modernije tehnologije - zato se tim stvarima Alfa Romeo pozabavio u restajlingu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Veloce Ti

 

Giulia Veloce Ti (''Turismo Internazionale'') za modelsku godinu 2021. odlikuje se efikasnijim motorima (u skladu sa E6d-final propisima) i doteranim stajlingom.

U paketu su i Nivo 2 sistem autonomne vožnje, održavanje vozila u kolovoznoj traci, adaptivni tempomat, sistem nadgledanja mrtvog ugla, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia GTA - rečima svojih kreatora

  • U kratkom dokumentarcu kreatori projekta Giulia GTA govore o renesansi Alfa Romeo simbola.
  • Video je posvećen ljubiteljima brenda Alfa Romeo i predstavlja omaž italijanskoj kulturi, performansama, dizajnu i znanju koje otelotvoruje Giulia GTA.

gta giulia najava.jpeg

 

Na kraju godine u kojoj proslavljamo 110. godišnjicu od osnivanja brenda, Alfa Romeo je napravio dokumentarac koji će ispričiati priču o stvaranju modela Giulia GTA, sportskog modela sa performansama koje su najbolje koje je Alfa Romeo ikada imao. Super-automobil na putu i na trkačkoj stazi, poklon svakom ljubitelju brenda Alfa Romeo i ljubiteljima automobilizma uopšte.

 

Giulia_GTA_01.jpg

 

Arno Lekler - direktor Alfa Romeo za EMEA regiju, Klaus Buse - direktor dizajna za EMEA regiju, i Fabio Miljiavaka - direktor marketinga proizvoda za EMEA regiju podelili su emocije koje su osetili kada su planirali proslavu ovog pravog simbola brenda Alfa Romeo. Od najranijih skica, pa sve do stupanja na put, ovo je priča o tome kako je bilo razviti, dizajnirati i proizvesti automobil koji ima toliki simbolički značaj za italijansku kulturu, performanse, dizajn i italijansku stručnost.

 

Giulia_GTA_02.jpg

 

Zajedno sa verzijom GTAm (slovo ''m'' označava ''modificata''), Giulia GTA - model koji će biti proizveden samo u 500 primeraka - predstavljaće povratak počecima brenda Alfa Romeo i omaž jednom od najupečatljivijih modela. Model Giulia GTA iz 1965. godine ''Gran Turismo Alleggerita'', proizvela je Autodelta i zasnovan je na modelu Giulia Sprint GT, koji je nizao sportske uspehe širom sveta. Giulia GTA odiše prednostima dugoročnog partnerstva sa kompanijom Sauber Group AG, i koristi znanje njenih divizija za inženjering i aerodinamiku. Sauber grupa može se pohvaliti sa 50 godina iskustva u moto-sportu, uključujući 27 u F1, gde je sakupila neprocenjivo iskustvo u dizajnu i upotrebi ugljeničnih vlakana, kao i napredno znanje aerodinamike. Poseduje sopstveni aerotunel u Hinvilu, u Švajcarskoj, i Sauberu je poverena proizvodnja većine komponenata od ugljeničnih vlakana za GTA i GTAm, posebno onih sa aerodinamičkim uticajem, uključujući nove prednje branike, bočne usisnike, difuzor, spojler na GTA i aero-spojler GTAm.

 

Giulia GTA 03.jpg

 

Rezultat je automobil koji će vam oduzeti dah u estetskom smislu i u pogledu performansi, sa velikim prednjim usisnicima za vazduh i podesivim zadnjim spojlerom od ugljeničnih vlakana. Motor u modelu Giulia GTAm zasnovan je na 2.9 V6 Bi-Turbo Alfa Romeo motoru, koji je napravljen u potpunosti od aluminijuma. Prilagođen je tako da može da oslobodi 540 KS, što pokreće automobil od nula do 100 km/h, zahvaljujući sistemu kontrole startovanja za samo 3.6 sekundi:

 

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia Quadrifoglio proglašena za ''Sportski automobil godine''

 

rsz_alfa_romeo_giulia_quadrifoglio_elected_as_sportscar_of_the_year.jpg

  • Magazin Auto Bild Sportscars proglasio je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio za pobednika u kategoriji ''Sedani i karavani/kombiji''
  • Najjača verzija modela Alfa Romeo Giulia odnela je pobedu nad 23 konkurenata.
  • Čitaoci su ocenjivali ukupno 117 automobila u deset klasa.

Ni u jednoj kategoriji nije bilo više kandidata nego u izboru za ''Sportski automobil godine'', koji organizuje specijalizovani časopis Auto Bild Sportscars. Ukupno 24 modela takmičilo se u kategoriji ''Limuzine i karavani/serijski automobili'', a pobednik je: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Najjača verzija ovog modela nasledila je tako model Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, koji je bio pobednik u svojoj kategoriji u takmičenju istog časopisa pre tačno godinu dana. Ne samo da su oba vozila osvojila istu nagradu, već ih i pokreće identični V6 biturbo benzinski motor koji pravi 510 konja.

 rsz_hp_ar_quadrifoglio_2020_def.jpg

 

Giulia Quadrifoglio predstavlja dokaz izvrsnosti brenda Alfa Romeo, i još snažniji izraz performansi, pobedničkog DNK i prepoznatljivog italijanskog stila. Proces obnove game upotpunjen je koncentracijom sofisticiranih tehničkih rešenja kao i onih za performanse, a Giulia otelotvoruje najprefinjeniji izraz funkcionalnosti italijanskog dizajna, i sve to u jedinstvenom stilu brenda Alfa Romeo koji se ne može kopirati. Njene performanse koje su vodeće u klasi garantuje snažni 2.9 V6 BiTurbo motor koji je 100% od aluminijuma, sposoban da razvije čak 510 konjskih snaga i 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta pri 2.500 obrtaja. Isporuka te snage točkovima odgovornost je Alfa Active Torque Vectoring sistema za vektorisanje obrtnog momenta. Osmobrzinski automatski prenos kalibrisan je tako da optimizuje fluidnost u vožnji i komfor. U ''Race'' režimu Giulia izražava svoj puni potencijal menjajući stepene prenosa brzinom munje, za samo 150 milisekundi.    

 

200227_AR_Giulia-and-Stelvio-Quadrifoglio-MY2020_05.jpg 200227_AR_Giulia-and-Stelvio-Quadrifoglio-MY2020_06.jpg      

   

AR Giulia Quadrifoglio je opremljena nizom sistema dizajniranih da poboljšaju zadovoljstvo u vožnji, a vozaču nude najaktivnije i najprivlačnije iskustvo za volanom. Među njima su Alfa Active Suspension, Alfa DNA Pro selector sa RACE režimom vožnje, i Alfa Active Aero splitter. Sve sisteme u stvarnom vremenu koordinira i prilagođava Alfa Chassis Domain Control jedinica, neprekidno obezbeđujući idealne uslove za vozilo i vozača kako bi najviše iskoristili izvanredne performanse automobila.

 

Giulia&Stelvio_Quadrifoglio_MY20_02.jpg Giulia&Stelvio_Quadrifoglio_MY20_01.jpeg 

 

Na takmičenju za ''Sportski automobil godine'', urednici časopisa predstavili su čitaocima izbor od 117 savremenih modela vozila u 10 takmičarskih kategorija, od malih automobila do SUV-ova, u standardnim i unapređenim verzijama.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...