Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

@totti

Pusti ti ove neka provociraju... Nego, moze li DS4 da se spusti :lol: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znao sam da ce djulija doziveti fijasko, spominjao sam pre par godina u vise navrata i obrazlagao kako i zasto, da se ne ponavljam.

 

Ako su pametni i ako imaju resursa popravice sa djulijom mk2, ako ne jbg, bice kao mitsubishi koji su odustali od evolution lancera, pa i samog lancera i sad prave suv, krosover suv, hibride itd.

 

QV je druga prica i u toj klasi vaze neka druga pravila, ali obicna djulija treba da otme kupce od mercedesa c klase, mora im dati nesto, kao npr. volvo, volvo ima udobno oslanjanje i odlicna sedista.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/5/2020 at 4:57 PM, Ivan said:

Giulia, konacni rezultati prodaje za 2019., Evropa: 10.932 komada.

 

g.thumb.png.72be0e7a4747e2dd0461fd5ba0d504c9.png

pa vise je ferari prodao automobila:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost, proizvodnja na nivou porodicne manufakture, pravi premium.

Kacio sam nesto slicno i za Compact klasu koju detaljno pratim... Evo poredjenja prodaje Alfinih modela u Midsize segmentu u ovom veku: 156 vs 159 vs Giulia:

 

Untitled.thumb.png.8004ab981ccf4c0a21c699284684a934.png

 

42 minutes ago, shomispc said:

Nisu trebali da idu "s neba pa u premium" :D 

Pokusavaju oni da se tu uguraju odavno. Samo da podsetim, 159 je imala slicne najave - revolucionarni Midsize model, na premium nivou, koji ce zestoko pomrsiti konce nemackom trojcu... Iako je imala solidan pik od oko 66.000 komada 2007. godine, ocenjena je kao zestok promasaj sto se prodajnih rezultata tice.

I sta sad reci za Giuliu, koja je gadjala 80.000 godisnje, a koja je samo u jednoj, najboljoj godini imala pik od 24.000 komada? A van toga 10k, 17k i 10k komada. Odavno sa trocifrenim mesecnim rezultatima i tendencijom daljeg pada?

Ovde smo caskali i pre pojave modela, sto rece @vagenovac pricali o takvom pristupu, kakve ce rezultate moguce dati (kao i za neke druge modele, tvrdoglavo forsiranje svog vidjenja)... Ali se sve svodilo na to sta boranija zna, da smo mi kao narod najpametniji :), da menadzment zna svoj posao... A njihov premium rezultat i potvrda ispravnog pristupa stoji u grafikonu iznad.

Najvise mi je zao sto je konkretno za Giuliu ulozen veliki trud i napravljen stvarno tehnicki odlican proizvod. Jos tuznije je sto su najavljivani i drugi modeli, godisnja prodaja od blizu 300.000 vozila... A najnoviji Giulia i Stelvio, koji su trebali da budu nosioci prodaje i tog novog talasa, zajedno u 2019. u Evropi imaju nesto preko 39.000 komada. Projekcija i za pojedinacan model i za globalnu prodaju promasena koliko puta?

I na kraju najgore - pitanje je kako ce to sve dalje uticati na cetvorogodisnji razvojni plan, koji je vec ionako bio previse optimistican. Da podsetim, 2022. je planirano da imaju kompletno obnovljen portfolio i da svojim modelima imaju 71% pokrivenosti trzista. Sve to stoji na netu:

 

1-10.thumb.jpg.0b77637712138fced85e17a4fe5611a2.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekamo 11.4 pa cemo da vidimo da li ce da probaju da trgnu trziste sa GTA modelom, ali mrka kapa..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, Giulia trpi posledice 159-ke. ~5 godina bez naslednika? Pa to je citava jedna generacija. A i onako nisu popularan brend. Po meni, bez kontinuiteta, ne moze ista da se ocekuje. Tako da, polako, Tonale, jos manji suv, od toga da se prezivljava, a Giulia nadajmo se, da ce neka nasledica da dozivi trzisni uspeh koji je Giulia trebala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trziste koje Djulija pokusava da osvoji polako izumire i tu nema sta. Jedino ako se vrati trend sedana.

Drugo, 159 se nije proslavila realno tako da je to u startu bila jedna noga u kofi sa cementom sa Djuliju..
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista nece promeniti GTA, jer QV vec odlicno stoji u supersport d segmentu gde su amg, rs, m...

Standardna djulija treba da bude kompletniji auto za svaki dan za vecinu ljudi bez sportskih ambicija. Fali neka oprema, gadgeti, mesto za telefon i sitnice, pa karavan, pa ristajling da se osvezi.
Bacio sam oko na konfiguratore u italiji, a vise ne nude manuelni menjac izgleda.

Djulija 2.2jtd 136ks at8 startuje od 40.000e
Audi a4 tdi 122ks 6mt startuje od 35.900e
Mercedes c128d 122ks at9 startuje od 37.200e
Bmw 316d 122ks at8 startuje od 38.250e.

Znaci treba u startu vise para da se udje u stariji model koji se i dalje probija.

Ako gledamo jace dizele.

Djulija 2.2jtd q4 210ks od 57.700e
Audi a4 tdi quattro 286ks od 52.150e
Mercedes c300d (2.0) 245ks od 50.200e
Bmw 330d 265ks od 51.150e

Dakle treba dosta vise para za dosta slabiji motor.

Onaj 2.0t 280ks je nekih 7-8000e skuplji od audi, bmw, merc 2.0 250ks motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U MY18 su izbaceni svi manuelni menjaci, ukljucujuci i za QV. 

 

Mislim da ti cene nisu realne. Kod nas je moguce kupiti 2.2 jtdm 160 ks at8 za 33.000-33.500e ... Pogledaj recimo koliko kosta Pug 508 2.0 hdi at8 :D Jaguar XE :D  Pa cak i Mondeo Vignale i Mazda 6 umeju da preskoce Giuliu, doduse, ne bude bas spec za spec, ali po meni to su mnogo 'slabiji' auti - FWD, nista posebno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kazem ja da ti lazes, nego da te cene nisu merodavne. Konfiguratori su i onako cesto 'outdated', a i da nisu, te cene nemaju veze sa onim sto se placa u salonu... 

 

Pogledaj recimo nesto drugo:

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15858373/alfa-romeo-giulia-22-jtdm-at8

 

image.thumb.png.35cad48081308645c3ab7bcfbf798633.png

 

Ok, jeste "nov-star" auto, ali opet, koliko ljudi kod nas potrosi ove pare na (slabije, starije, losije) audije, bmw, mercedese (nove ili polovne), a ne kupi ovo? 

 

Poenta koju hocu da kazem je da Alfa ima taj 'imidz problem', i ne bi joj pomogle ni gole tete da dolaze uz nju dzabe :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te cene su najmerodavnije sto moze biti, samo znacenje reci, meru daje, ne mora biti 100% tacno, ali se vidi odnos cena neki, takodje sa cenovnom politikom alfe ne verujem da ce oni u salonu da spuste vise nego nemci, problem je takodje ako ti konfigurator nije aktuelan, pogotovo u evropi, za bilo koji brend.

 

Evo vidi drugu djuliju sa oglasa kod nas 35.000e auto star 3 godine koji nije koriscen, sta mislis koliko su za njega trazili pre 3 godine, pa jedno 43-45k.

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14882701/alfa-romeo-giulia-22-at-super

 

Za manje para imas a4 2018 u lepoj opremi koji je "skoro nov" spustili sa 35.000e na 28.000e,a nov je bio sigurno oko 40.000e

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13838795/audi-a4-20-tdi-s-tronic

 

Pa najnoviji bmw 320d u sport opremi koji je 2019 sa 0km su spustili cenu sa 47.000e na 39.000e.

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15600630/bmw-320-d-sport-line

 

Iako par izdvojenih primera koji stoje na lageru vise od godinu dana nisu bas relevantni za prodaju novih novcatih vozila u slaonu, jer na to racunaju, koliko ce prodati novih auta, a ne novih-starih nakon sto stoje zarobljeni na lageru godinama.

 

Ali opet se ovde vidi da se trude aktivno da ciste lager.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijedna velika cifra neće od Dacie napraviti dobar auto, kao što nijedna manja cifra neće od Giulie napraviti loš auto. :thumbup: 

 

Davno je rečeno i pokazano konkretnim podacima da samo 1/3 prodaje u D segmentu otpada na limuzine. 2/3 prodaje u tom segmentu su zbirno karavani (njih najviše), onda kupei i nešto malo kabriolet verzije. Giulia tako u startu ima hendikep od 2/3 tržišta jer kao što znamo postoji samo kao limuzina. Ali, što je nisu napravili i kao karavan, njihova greška jer sami još bolje to znaju. Naročito sada kada SUV/Crossoveri preuzimaju sve...tu se karavani još nekako mogu boriti jer nude isto/slično prostora kao SUV, lepši su uglavnom, upravljiviji...tako da su taman za one ljude koji hoće više praktičnosti ali neće SUV.

 

Evo zato jedan video od prilaska autu u garaži pa dalje, u početku vožnje dosadan klip ali ustvari na najbolji način pokazuje kako bi to izgledalo voziti svaki dan Giuliu QV po gradu, brzinama 50-80, kad je dovoljno samo malo šaltanja niže da se podseti šta se vozi...tek posle 7. minuta se prvi put prelazi 100 km/h, a zbog gustog saobraćaja čini mi se da je samo jednom uhvatio 300 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 06. 02. 2020. at 10:09 AM, horvat said:

image.thumb.png.08c5cf0ff51a3e9f6cffcd513e794158.png

 

Novi Pug 508 nije toliko los, pogotovo s obzirom na njihove prvobitne predikcije, njegovu ogromnu cenu i stanje u toj klasi...

Francuzi za razliku od Talijana ne s*** po svojim automobila i ne d***** na Nijemce nego kupuju vlastite marke. Pogledaj samo prodaju njemačkih premium automobila klase Giulie u Francuskoj. Simbolična je čak i prema prodaji u Italiji.

@Ivan

 

Je li tebi jasno da je za Giuliu i Stelvio instaliran kombinirani kapacitet od cca 135 000 jedinica GLOBALNO.

Računica je na temelju uskog grla, jednog alata. Sve to imajući u vidu da se vikend ne radi kao i kolektivne praznike.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda su za uzivanje u voznji, ali Giulia je mogla da krene kao Superb i Insignia, koji su u Srbiji bili od nepunih 19k eur. Pa ajd da kazemo i od 23k da krenu, ali ne, ide od 35.5k. Puno brate, pricamo o Giulia opremi, za Super jos 1.5k vise.

Za Giuliettu traze 17+k, model star citavu deceniju. Nisu normalni.

Stelvio 2k vise u proseku od Giulie.

Dopada mi se, ali oni ga u salonu porede sa Q5. U osnovnoj opremi onako, mrsavo.

Jeep Compass koji takodje izlazu od 34+k da ne pominjem. Pre bih kupio dva Tucsona ili Sportage-a u osnovnoj opremi.
Auto je iznutra redizajn 500x, ustvari los redizajn. Izgleda ocajno naspram modernih vozila.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok to zvuci kad se kaze tako potrosacki gledano, ali Giulia je ipak neuporedivo ozbiljniji auto od Insignije, Mondea, Passata, Superba i te "FWD-sluzbeni auto" ekipe... 

 

Ne moze tako napredan i moderan auto da kosta ispod 30, nema leba. Ssvaki motor dolazi sa ZF8 menjacem, koji je po misljenju mnogih mozda i najbolji menjac na svetu trenutno (ide recimo i u aute koji kostaju dobrano preko 100k), zatim svaki cak i najslabiji motor dolazi sa karbonskim kardanom, ajd raspitajte se kolko bi bilo da vam naprave sipku 2 metra od karbona, zatim ima jedno od najnaprednijih vesanja ikad vidjeno u tom segmentu, karoserija kombinacija celika i aluminijuma, zatim mislim da je jedan od prvih auta sa full brake-by-wire sistemom (Continentalov sistem inace, Nemacki), i svasta jos nesto. Znam ja da prosecnog kupca ove stvari ne zanimaju, ali prosecnog kupca te stvari ne zanimaju ni kod BMW-a, pa opet, kad sedne, provoza, izadje i kaze "auuu stvarno je poseban osecaj voziti ovako nesto", a to se, mili moji, ne postize pravljenjem auta poput Insignije, Mondea, Passata i slicnih... 

 

Mozemo da razglabamo o tome da je sve ovo sto sam naveo jedan trzisni promasaj, i da je sve to potpuno uzaludno, ali da pricamo o tome da se Giulia, ovakva kakva je, prodaje po ceni Mondea, Insignije, pa mislim da je malo nerealno... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa svim napisanim. Giulia uopste ne ide u istoj recenici sa narodnim Midsize segmentom i pomenutim modelima. S obzirom na svu tehniku i razvoj, nije za ocekivati da bude ni u pribliznom cenovnom rangu. Ali je pitanje koliko ce vecina kupaca tu tehniku realno ceniti (a trebalo je da otrgne deo kolaca upravo velikim igracima). Da li je trebalo cenom da gadja direkt nemacku trojku ili cak i iznad, a sa reputacijom prethodnog modela i prilicne pauze u segmentu i da se provede tako kako se provela - to je vec komplikovanija prica.

3 hours ago, N.N. said:

@Ivan

Je li tebi jasno da je za Giuliu i Stelvio instaliran kombinirani kapacitet od cca 135 000 jedinica GLOBALNO.

Računica je na temelju uskog grla, jednog alata.

Sve je meni jasno cim bacim pogled na cifre iznad. Ako te ne mrzi, ti samo saberi onih "mojih" 39 hiljada i kusur za Giuliu+Stelvio u Evropi za 2019., sa ovim sto su se proslavili na ostalim trzistima - pa da vidimo cifru GLOBALNO. I samo dopisi koliki je to procenat od tog uskog grla od 135.000 komada, da vidimo da nije mozda tu negde zapelo? Mozda ljudi fizicki ne mogu da stignu da nastancaju zbog neocekivano velike traznje?

Kao ljubitelju Zabara i postovaocu njihove bogate istorije, zao mi je sto Cuore Sportivo sa ovakvim pre svega tehnicki sjajnim proizvodima ima ovakvu prodaju. Pa valjda je svakom iskrenom ljubitelju automobilizma i voznje bilo u interesu da Giulia ostvari trzisni uspeh i sa Stelviom povuce ceo brend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

 

Pa recimo da bi oni bili zadovoljni kad bi došli na kombiniranih 80-100k globalno. Naravno da uistinu blizu toga.

 

Više je razloga zašto je to tako, a nijedan nije nedostatak Giulie SW. Uostalom za ponuditi Giuliu SW je dodatnih 400 milijuna eura ulaganja u proizvodnju i to pričamo o slučaju da je Giulia u startu projektirana za SW varijantu što nije. Da je onda bi sama Giulia imala veću masu ili manju torzijsku krutost ili miks tog dvoje, a posljedično lošiji handling.

 

Moje mišljenje je da je nedostatak dodatnih modela nakon Giulie i Stelvia, ali i jako loša prodajno-servisna mreže, zakucala prodaju Giulie i Stelvia. Njima je servisno-prodajna mreža van Italije par klasa lošija u usporedbi sa vremenom kada je 159 bila u ponudi. Neki ljudi ne žele kupiti jer ne vide budućnost branda, nema modela. Onda ima i treća skupina koja u automobilu gleda gadgete i kaže Giulia je nazadna. Ajde to je dosta ispravljeno sa MY20 i bit će u potpunosti sređeno sa MCA verzijama.

 

Ali tema je jako kompleksna. Mislim da će brak Digića, Jenkija i Žabara neke stvari donijete preko noći. Prodaju kod Žabara tj. u Francuskoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, vagenovac said:

Te cene su najmerodavnije sto moze biti, samo znacenje reci, meru daje, ne mora biti 100% tacno, ali se vidi odnos cena neki, takodje sa cenovnom politikom alfe ne verujem da ce oni u salonu da spuste vise nego nemci, problem je takodje ako ti konfigurator nije aktuelan, pogotovo u evropi, za bilo koji brend.

 

Evo vidi drugu djuliju sa oglasa kod nas 35.000e auto star 3 godine koji nije koriscen, sta mislis koliko su za njega trazili pre 3 godine, pa jedno 43-45k.

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14882701/alfa-romeo-giulia-22-at-super

 

Za manje para imas a4 2018 u lepoj opremi koji je "skoro nov" spustili sa 35.000e na 28.000e,a nov je bio sigurno oko 40.000e

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13838795/audi-a4-20-tdi-s-tronic

 

Pa najnoviji bmw 320d u sport opremi koji je 2019 sa 0km su spustili cenu sa 47.000e na 39.000e.

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15600630/bmw-320-d-sport-line

 

Iako par izdvojenih primera koji stoje na lageru vise od godinu dana nisu bas relevantni za prodaju novih novcatih vozila u slaonu, jer na to racunaju, koliko ce prodati novih auta, a ne novih-starih nakon sto stoje zarobljeni na lageru godinama.

 

Ali opet se ovde vidi da se trude aktivno da ciste lager.

 

Ti si ovde sad uporedio cene polovnih automobila (BMW doduse stvarno veoma veoma malo polovan - ali i skuplji od Alfe), sa potpuno novim novcijatim, nikad registrovanim autom... 

 

Takvih primera imas pregrst, mogao bih ti naci i Mondea skupljeg od trojke :D 

 

Eto, ja tvrdim da to nije merodavno, i tvrdim da je u praksi, na putu, spec-za-spec, Giulia barem 10% jeftinija od BMW-a (glavnog konkurenta, u smislu da na njih pucaju), od Merca i vise, od Audija malo manje... S tim da naravno, nemacka trojka ima neuporedivo vise opcija, sto od opreme, sto od motorizacije, pogona, karoserijskih verzija, itd...  

 

To tvrdim, jer poznajem dve osobe koje su bas kupile nov BMW, i znam kako je prolazio taj proces, koliko je bilo cenkanja, sta su izvukli od opreme, sta nisu, itd, a za Alfu koristim licna iskustva, tj ono sto je meni nudjeno u Stojanovu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minutes ago, N.N. said:

Onda ima i treća skupina koja u automobilu gleda gadgete i kaže Giulia je nazadna.

Ovo je (bar meni) i najtuznije. Ali ocigledno uz elektrifikaciju i autonomnu voznju tuzna buducnost auto industrije - mobilni telefoni na tockovima, gde je srz automobilizma potisnuta u totalno drugi plan.

Ako na ovakvom tehnickom i vozackom autu nekome bas toliko znaci odziv i dijagonala ekrana, konektivnost i ostale IT stvari za zaglupljivanje masa (inace sam profesionalno u toj bransi :D) - jbg onda... Pa na Alfi bi mi to bila zadnja rupa na svirali, ali ocigledno je takvih sve manji procenat. Drago mi je da se Alfa vratila korenima i srzi automobilizma, ali se to nazalost evidentno sve manje ceni. I bilo koju tabelu ovde da postavim nije da bi bilo ko ke*ao po bilo kom brendu, nego da mi kao ljubitelji uporedimo cinjenice i procaskamo na sve ove teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...