Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Kul upgrade, ali trebali su i da promene materijale unutra, plastike bolje da stave, promene ona ogavna sedista u osnovnim modelima.. 

Druga stvar koja mi nije jasna vezano za touch screen, juce sam gledao klip na kom covek pokazuje funkcije gde ono toliko laguje i sporo radi da bih ga polupao odmah.

Kao da niko od njih nije probao u fabrici, jos gore ako jesu, onda ih bole uvo za to.

Ako vec ides na tu kartu da privuces kupce onda odradi kako valja jbt. Danas za 200e imas tih multimedija koje rade 5 puta bolje od ove u autu od 30+ hiljada eura. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš da njih ovo ne košta bar 150 eura ako ne i više?

 

 

Na plastike u interijeru generalno nitko nije imao zamjerki. Osim za neke finese oko centralnog tunela što su izmijenili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo njih kosta i 100e mozda, zato i kazem ako vec radis to onda neka bude kako valja. 

Pa bolje radi moja multimedija u Djulijeti posle onoga sto sam video u klipu. 

Druga bi stvar bila da su rekli bole nas djoka ovo je auto za uzivanje i peglanje krivina a ne igranje za multimedijom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je dosta zamerki na 'labavost' onih dugmica za kontrolu multimedije, to je sad ispravljeno. I svidja mi se novi trim - "Sprint" - taman za mene :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, dekirs said:

Ovo njih kosta i 100e mozda, zato i kazem ako vec radis to onda neka bude kako valja. 

Pa bolje radi moja multimedija u Djulijeti posle onoga sto sam video u klipu. 

Druga bi stvar bila da su rekli bole nas djoka ovo je auto za uzivanje i peglanje krivina a ne igranje za multimedijom. 

Pa ne bih rekao da je sporo. Mislim da su namjerno animacije tako napravljene.

 

Giulia ima dosta jak hardver. 

23 minutes ago, horvat said:

Bilo je dosta zamerki na 'labavost' onih dugmica za kontrolu multimedije, to je sad ispravljeno. I svidja mi se novi trim - "Sprint" - taman za mene :D  

Sprint? Malo jači Super. Da tim da je sada Super malo lošiji nego ranije, bar što se tiče sjedala.

 

Mislim da će većina htjeti Ti ili Veloce.

 

Sve ove opcije vrijede i za Stelvio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, taman je to i falilo. Bila je velika rupa izmedju 'Super' i 'Veloce'... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

6:40

 

 

Pogledaj samo odziv kada prevuce prstom, bukvalno mu treba sekund da odreaguje. Kada je pritisnuo i drzao da pokaze kako moze da se menja raspored menija trebalo je 2 sekunde ekranu da skonta touch.. Po meni je ovo katastrofa, al ajd :)

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, dekirs said:

Druga bi stvar bila da su rekli bole nas djoka ovo je auto za uzivanje i peglanje krivina a ne igranje za multimedijom. 

Kamo srece da je Alfi dovoljno prvo navedeno, pa da prodaje ovakav tehnikom sjajan auto u desetinama hiljada primeraka godisnje.

Je*es mi sve ako ne bih izolirkom prelepio fuckin' multimediju :lol: i uzivao u onome sto ovaj auto sustinski nudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvostruka pobeda za Alfa Romeo Giulia na dodeli nagrada magazina ''Sport Auto''

 

MY20_AR_Giulia.jpg

 

Čitaoci magazina ''Sport Auto'' glasali su za italijansku sportsku limuzinu u dve kategorije. Najjača verzija modela, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je po treći put zaredom pobednik, prvi od uveženih vozila u kategoriji ''standardna limuzina/karavan do 100.000 evra''. Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo Veloce odnosi pobedu kao najbolja u uvoznoj kategoriji ''serijska limuzina/karavan do 75.000 evra''.

 

Nagrade magazina ''Sport Auto'' predstavljaju merilo raspoloženja u industriji sportskih automobila. Što je razlog više da budem oduševljena činjenicom da je Alfa Romeo Giulia osvojila ukupno pet nagrada na ovom izboru u svojoj kategoriji u prethodne tri godine'', rekla je Kristina Mauri (Cristina Mauri), direktorka marketinga za brendove Alfa Romeo i Jeep na ceremoniji dodele nagrada u Štutgartu. ''Čitaoci magazina ''Sport Auto'' su još jednom pokazali da vole italijanski dizajn i performanse. Sa najnovijim osvežavanjem modela Alfa Romeo Giulia, mi ćemo i u budućnosti nastaviti da ih inspirišemo našim sportskim vozilima.''

Nagrade magazina su dodeljene po 27. put. Preko 12.300 čitalaca biralo je svoje omiljene automobile među 275 modela u 18 kategorija - od kojih svaka ima i dodatnu uvoznu potkategoriju - kao i u 10 klasa modifikovanih automobila.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Romeo Feraris najavio električnu Alfu Giuliju za ETCR

 

alfa giulia romeo feraris.jpg

 

Italijanski tjuner Romeo Feraris najavio je da će se uključiti u buduće ETCR takmičenje. Kako prenosi Serbiaring, kuća iz Opere odlučila se da transformiše putnički model Giulia koji će pokretati elektromotor, a trkački automobil sa ovim imenom vratiće se na stazu posle 50 godina.

 

Trkački model biće zasnovan na perjanici serijske game Giulia QV. Električna Giulia biće ostvarena u saradnji sa kompanijom ''Heksatron rejsing sistem'', na čijem je čelu Marko Kalovolo bivši inženjer sportskog odeljenja Alfe i nekadašnji trkački inženjer Džejmsa Tompsona. Romeo Feraris je u automobilskom sportu aktivan od 1965. godine. Ekipa je pre više od pet godina projektovala i izvela Giuliettu TCR i učestvuje u različitim TCR takmičenjima bez bilo kakve podrške fabrike Alfa Romeo. Iako će i u elektroprojektu biti isti slučaj, ekipa najavljuje maksimalno profesionalan pristup, kakav gaji i u radu sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

 

Operativni menadžer Romeo Ferarisa Mikela Čeruti najavila je novi projekat kao veliki poduhvat.

''Trke automobila su fascinantan svet i nije slučajno što smo na tom području uspešni poslednjih 20 godina. Nakon što smo Giuliettu TCR doveli do najboljih mogućih rezultata koje je jedna nezavisna ekipa poput naše mogla da ostvari, do najvišeg stepenika na podijumu na internacionalnom nivou, odlučili smo da hrabro zaronimo u novi koncept ETCR serije. Verujemo da je elektropogon očigledan izbor za budućnost, ne samo za svakodnevnu mobilnost, već i za auto-trke. Još mnogo stvari je potrebno definisati, što je normalno kad krećete od praznog lista papira, ali verujemo da je električni pogon izbor budućnosti, ne samo u putničkom saobraćaju već i u trkama. Naši inženjeri su već prionuli na posao, iako ulazimo u taj projekat kasnije u odnosu na velike proizvođače koji su u električnom trkanju angažovani već neko vreme, i sa daleko manje resursa jer smo privatni konstruktor. Uprkos toj činjenici, učinićemo sve da zadržimo visoku reputaciju kako smo oduvek i činili.''

 

Novi brend na ETCR sceni pozdravio je i Marčelo Loti, osnivač koncepta: ''Malo brendova u istoriji auto-sporta ima tako sjajnu tradiciju i privlačnost kao Alfa Romeo. Drago nam je i ponosni smo što se Romeo Feraris upustio u tako ambiciozan program koji uključuje mitsko ime Giulia. Kompanija je pokazala stručnost i profesionalizam i ubeđen sam da će se pokazati doraslom zadatka u ovom zahtevnom poduhvatu.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carswithluke.jpg CarsWithLuke video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

Vožnja po Alpima u Švajcarskoj, konkretno na Furka prevoju koji se u zimskoj sezoni zatvara za saobraćaj jer nije moguće održavati ga prohodnim:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuel video: Test Alfa Romeo Giulia Veloce Q4

 

Provozao je facelift, verzija Veloce:

ima 2.0 Turbo benzinac sa 280 konja, novina je što Giulia sa tim motorom sada ne mora biti uvek sa pogonom na svim točkovima (Q4 kao što je ova na testu), već može biti i samo sa pogonom pozadi. Novina je i da konačno više nema halogenih farova, već je xenon standard, bixenon je doplata, a LED svetala i dalje nema osim u vidu dnevnog LED svetla. Auto je ''napunjen'' novim sistemima asistencije vozaču kako bi se održao korak sa konkurencijom po tom pitanju. Unutra je najveća novina veći displej koji je sada osetljiv na dodir (i dalje se može kontrolisati i sa centralne konzole kao pre), plus promenjen je ''interfejs'' koji je sada lakši za upotrebu. Kvalitet materijala je unapređen, npr. na centralnoj konzoli, čak i na zadnjim vratima su mekani paneli gore. Naravno i dalje nema posebno mesta pozadi kao što je i bilo ranije....uostalom ne kupuje se Giulia zbiog najviše mesta u klasi :D. Nov je i volan u smislu da sada ne mora biti kombinacija kože i karbona, ili kože i alkantare, već može biti potpuno kožni.

Ima još zanimljivih zapažanja, pa je najbolje pogledati ceo video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Alfa Romeo Giulia i Stelvio

 

Dizajneri Alfa Romea kažu da bi sada njihova izmena samo narušila izgled vozila... I tu su donekle u pravu, jer ''polovično'' rešenje, odnosno izmena samo radi izmene u principu nije dobar potez. Uz to i dodaju da će novi model Tonale doneti i potpuno nove LED svetlosne grupe, koje će biti ''one prave'' sa novim vizuelnim identitetom marke. No, i pored toga Giulia je i dalje lepotica, skladna i zavodljivih oblina. Još u novim bojama koje su deo ovih najnovijih promena izgleda zaista atraktivno! A da li je savremena? U smislu, recimo ekološki ''osvešćena'' sa hibridnim ili pogonom na električnu energiju... Nije! Ni tu promena nema jer su u ponudi dobro poznati benzinski i dizel motori. Kažu da će Tonale biti prvi EV Alfa Romeo! I onda šta je tu kod Giulie i Stelvia zaista novo? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

annaonroads.jpg AnnaOnRoads video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio - zaboravite Nemce 

 

Napravljena je da bude brža, jača od BMW M3 ili Mercedesa C63 AMG....i jeste:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

71179920_1188888707961721_3912968008431042560_o.thumb.jpg.8de564c4bd27bb7883ba7f16bd5b842c.jpg

Kada vidim ovakav render, prvo sto mi pada na pamet je legendarna 155 2.5 V6 TI, koja je bila strah i trepet DTM-a pocetkom devedesetih. Vozacka postavu su cinili Larini i Nannini, a Nikola Larini je sa njom '93. ubedljivo osvojio sampionsku titulu.

 

 707d7c74a0907fa8c75d63b8e399073e.thumb.jpg.4a031eeeefef361357935445f4465a68.jpg eb2e85ace567fa4ac47a565d9d1e2d64.thumb.jpg.7d63b2fcbb7f71614a2b5b7f7bb9e10f.jpg

 

Ista zver na Goodwoodu pre par godina, a pored neosporne tehnike i motorizacije - i dan danas prelep auto:

 

alfa-fos-01.thumb.jpg.e328238033633302c21a5ed3323056a3.jpg alfa-fos-08.thumb.jpg.706bff1ff2af383b5a66372c2a27b505.jpg alfa-fos-04.thumb.jpg.936f15eb4f1749df8220a2efe73cb7e8.jpg  1024px-Alfa_155_v6_ti_rear.thumb.jpg.933ff7bc76e9ade6929115c0681625be.jpg

 

Prava steta sto je takav brand spao na grane na kojima je danas... Verujem da bi Nemac debelo unovcio takav pedigre i istoriju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...