Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

@N.N.

 

Tu ispred ručice menjača, a ispod komandi klime nije bilo ništa, samo USB priključak kod nekih verzija...da nisu dodali još jedan USB...ili ne daj Bože neki displej? :D:D Pozadi su dodali priključke...

Ako ne unaprede glavni displej onda jbg-a, na njega su najviše kukali jer je moderno sada to imati... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Od stvari koje se baš lako vide novi su centralni naslon za ruku, volan i ručica mjenjača. Novi je dizajn ručice, a i ova na slikama je obložena kožom.

 

Ono što se ne vidi. Nema više kliznih vratašaca za držače čaša. Razlog su novi veći držači za čaše.

 

Ne znam di je točno bežični punjač za smartphone. Da, to je novost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa, zakljucno sa avgustom 2019.:

 

Untitledge.thumb.png.5d1fe466fa2702c7170a63f07fad01d4.png

 

U poredjenju i sa proslogodisnjih 17.000, prodaja ce nazalost biti maltene prepolovljena. Mesecne cifre prodaje su vec neko vreme trocifrene, a za prvih 8 meseci ove godine prodato je tacno 7723 komada.

 

USA, zakljucno sa septembrom 2019.:

 

Untitledgusa.thumb.png.f726b949d5e1fa8c00c64e32e17425b1.png

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs Audi RS5 Sportback

 

Ova dva automobila ciljaju na isti profil kupaca, sa malom razlikom što je RS5 Sportback bliži praktičnosti hatchback-a, dok je Giulia QV klasična limuzina, ustvari najbliže Ferrari limuzini što se može danas kupiti. Iako imaju motore iste zapremine (2.9 V6) i sa istim brojem turbina (po dve), Audijev ipak ima 60-tak konja manje jer ga nije napravio Ferrari. :) Audi ima pogon na svim točkovima, 200 kilograma je teži i ima bolju unutrašnjost...što je verovatno i glavna zamerka za Giuliu QV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Septembar 2019. Ukupna prodaja ove godine (zakljucno sa tim mesecom) u Evropi je tacno 8448 komada.

Ovakav model ce, po svemu sudeci, izgurati jedva preko cetvorocifrenog broja na kraju godine u Evropi :( ...

 

g.thumb.png.69cf331384f94a5c610ef4708fc25803.png

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajuci njihov restyle promenice tipa lajsnu na skudetu i mozda sedista koja su stvarno kriminalna za ovakav auto :D 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas vec slike :D Volan, konzola oko menjaca, rucica menjaca i to mu dodje to :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta za tehnikom takav auto... Ocigledno pogresna procena i pozicioniranje, uz nedostatak karavanke, rezultiralo je ciframa iznad.

Najava menadzmenta je gadjala godisnju prodaju Giulie od 80.000 jedinica (brand ukupno na 400.000). Konkretno za Giuliu, promaseno "samo" par puta, cak i u godini sa najboljom prodajom.

Apropo prodaje svih modela Alfe, skoro negde procitah podatak koji me je frapirao. Maltene ubijena Lancia, koja je ziva samo sa prodajom jednog jedinog, zastarelog modela Ypsilon i to samo na maticnom trzistu - prodala je ove godine vise tog jednog modela u Italiji, nego Alfa Romeo sve svoje modele u celoj Evropi :blink: . Sa svim ulaganjima u nove modele...

Kada se samo podsetim da je 159 proglasena za zestok promasaj (a takodje je najavljivana kao ubica premium trojke) - da li je potreban komentar za medjusobno poredjenje sa Giuliom, na grafikonu ispod? Dao sam sebi za pravo i docrtao podatak za ovu godinu, koja u najboljem slucaju moze da bude na 10.500-11.000 komada:

 

Untitled2.thumb.png.e1a300bf8d6301ec9394802b6f4b4d6a.png

 

Ruku na srce, ceo Premium Midsize segment je u laganom padu. Evo kako tu stoji Giulia (plavo u donjem desnom cosku :(), u poredjenju sa vodecom nemackom trojkom:

 

Untitled3.thumb.png.afb1f03591bec8805411a0b7e3259e41.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvežena Alfa Romeo Giulia

 

ar gs fcl 02.jpg

 

Već smo znali da će modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio biti ''osveženi'' za sledeću godinu. Međutim, niko nije očekivao da će oni svoju javnu premijeru imati u Kini. Svi su pretpostavljali da će ova dva modela imati svoj javni debi u Los Anđelesu. Ako ste pomislili da nismo normalni što pišemo ''osveženi'' (redizajnirani), jer ova dva modela izgledaju potpuno isto, ne bismo vas krivili. Istina je da ''osveženi'' modeli izgledaju potpuno isto kao i modeli koje menjaju, međutim to važi samo za spoljašnji dizajn. Naime, enterijeri su unapređeni i doprinose tome da Alfa Romeo Giulia više liči na premium automobile.

 

ar gs fcl.jpg

 

Giulia je dobila novi 8.8-inčni ekran infotejnment sistema koji je unapređen. Oba modela sada imaju Wi-Fi, softver će moći da se ažurira direktno preko infotejnmenta i slično. Tu je i nova, integrisana funkcija za poziv hitnim službama u slučaju nesreće. Pored toga, multimedijalni sistem sada nudi i nove funkcije dostupne preko telefona. Tu se pre svega misli na daljinsko zaključavanje i otključavanje, ''blickanje'' (koje je tu kako bi se otkrila lokacija ukradenog vozila) i slično. Multifunkcionalni volan i ručica menjača su sada presvučeni kožom. Takođe, čini se da su svi materijali u enterijeru boljeg kvaliteta i da su lepši na pogled i dodir. Podsećamo, Alfa Romeo Giulia se u Kini prodaje samo sa dvolitarskim, turbo-četovrocilindarskim benzinskim agregatom. On je dostupan u dve varijante. Jedna razvija 197 KS i 330 Nm obrtnog momenta, druga daje 276 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Obe varijante su povezane sa osmostepenim ZF automatskim menjačem.

Očekuje se da Alfa Romeo uvede slične promene i na modele namenjene evropskom tržištu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, shomispc said:

Daj da dizemo svi kredite u pm :D

Ili da se nadate da ce cenovno krenuti putem svog prethodnika 159 :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pada nenormalno sa cenom, samo sto je vencanica i tesko se prodaje polovna, pogledam tu i tamo oglase, evo sad ima 9 djulija kod nas na oglasima, od toga 1 QV, 8 dizelki od cega su 2 nove, od ovih 6 polovnih dizelki 2 su ~18k, 4 su 25k.

 

Proslog leta kada sam ih ozbiljnije gledao su bile vecinom oko 28-30k.

 

Mislim da ce za godinu najkasnije dve biti primeraka i za 10-11k, a dok napuni 10 godina bice verovatno i za 5k.

 

Ista prica sa jaguarima XE sto sam gledao, maltene nije bilo primeraka bez 30k, sad ima i za 18k, a isto je prvu godinu dve drzao nenormalno dobro cenu kao djulija, pa onda krenuo sunovrat.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Alfa Romeo Giulia MY2020: iskustvo u vožnji koje prelazi na potpuno drugi nivo

 

18.jpg

  • Nova Giulia i model Stelvio dobili su ekskluzivna tehnološka poboljšanja: dinamika prerasta u svojevrsno iskustvo u vožnji.
  • Novi ''infotainment'', sistem za informacije i zabavu sa Internet uslugama, povezanim sistemima, ekranom osetljivim na dodir, potpuno redizajniranim interfejsom i vezom između čoveka i mašine, i novom ADAS funkcijom (Advanced Driver Assistance Systems/naprednih sistema za pomoć pri vožnji) i Nivo 2 sistemimom za autonomnu vožnju, unapređuju uzbudljivo iskustvo vožnje i koncept sa vozačem u fokusu. Opipljiv kvalitet u novim enterijerima, sa novim materijalima i novim rasporedom zarad savršenog komfora.
  • Nova ponuda obuhvata konfiguracije sa klasičnim imenima, sa jasnim, definisanim i različitim identitetima.
  • Novi izbor boja kako bi se u potpuinosti iskazale emocije, blisko su povezane sa tradicijom brenda. Nova Giulia MY2020 biće dostupni u Alfa Romeo salonima na početku 2020. godine.

17.jpg43.jpg19.jpg

 

Evolucija u tri pravca: tehnologija, autonomna vožnja, povezanost

U svakom Alfa Romeo automobilu, vozači su uvek uživali u najboljoj tehnologiji spojenom sa neprocenjivim tehničkim nasleđem, i nepobedivim, uzbudljivim iskustvom u vožnji, koje nudi svaka kreacija ovog brenda. Odabir između modela Giulia ili modela Stelvio znači odbiti pravljenje kompromisa između rešenja nastalih iz pristupa sa fokusom na vozača, i najvećeg komfora u najopštijem smislu reči. Po filozofiji brenda Alfa Romeo, postići komfor znači učiniti svako iskustvo u limuzini ili terencu prijatnim, dobro organizovanim i bezbednim: ulazak u automobile kao što su Giulia ili Stelvio, sedanje na prednja ili zadnja sedišta pruža osećaj koji stvara sveobuhvatnu, ali i dinamičnu zonu komfora, u harmoniji sa bezbednošću, kvalitetom i brzinom. Ova filozofija predvodila je svaki korak razvoja novih Giulia i Stelvio modela, koji u verziji MY2020 napreduju u tri aspekta koji dopunjuju njihove naširoko cenjene motore: njihova vrhunska tehnička rešenja, upravljanje koje se pretvara u uživanje u vožnji i postavlja standard u njihovim kategorijama, kao i upečatljivo italijanski dizajn. Kvalitet enterijera i tehnologije u vozilu sada postiže iste nivoe izvrsnosti zahvaljujući novim sistemima za pomoć pri vožnji ADAS, autonomnoj vožnji (sada Nivoa 2), novim potpuno unapređenim sistemom za informacije i zabavu sa uslugama preko Interneta, i redizajniranom vezom između čoveka i mašine.

 

Nov sistem za informacije i zabavu

Odnos između vozača i automobila koji je postignut u modelima Giulia i Stelvio jeste blizak, zahvaljujući direktnom upravljačkom sistemu, upravljanju koje ima neosporiv status najboljeg u klasi, savršenom rasporedu težine i iskrenim, uzbudljivim reakcijama vozila u svakoj situaciji. Ovo su upečatljive tehničke karakteristike prilagođene da se obezbedi dijalog pun čistih emocija sa vozačem, na putevima svih vrsta. Za potpuno, neumanjeno uživanje u vožnji koje Vas kompletno uvlači u sebe, sa jedinstvenim spojem posvećenosti i bezbednosti, interakcija između vozača i vozila mora biti potpuna. Sa novim modelima Giulia i Stelvio MY2020, interfejs između čoveka i mašine na nivou više je, izvanredno jednostavan, lak za upotrebu i intuitivan.

 

Za početak, automobili su opremljeni novim 7-inčnim TFT ekranom u središtu table sa instrumentima, u vidokrugu, kao deo standardnog paketa. Raspored na ekranu je iznova dizajniran kako bi omogućio više informacija na racionalniji način, i kako bi obezbedio prostor za tehnološke parametre za autonomnu vožnju. Centralni displej od 8.8 inča dobio je značajnu nadogradnju, sada je osetljiv na dodir i ima potpuno nov raspored sa optimizovanom grafikom na osnovu vidžeta (grafičkih komponenti dizajniranih za intuitivnu interakciju sa svim funkcijama koje se mogu prilagoditi potrebama pojedinca prevlačenjem tj. drag and drop/privuci i pusti sistemom). Ovo znači da svaki korisnik može da pravi sopstvenu početnu stranu, na kojoj svaka funkcija vozila postaje aplikacija. Horizontalnim skrolovanjem pristupa se pristupnim prikazima za Alfa DNA, radio, medije, pametne telefone, navigaciju, kontrolu klimatizacije, usluge povezanosti i naprednim sistemima za pomoć pri vožnji. Interakcija je zbog toga potpuna i prilagodljiva, a vozač može da bira da li će sistem koristiti pomoću rotirajućeg točkića ili ekrana osetljivog na dodir.

 

32.jpg

 

Alfa Connected Services (usluge povezanosti)

Novi modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio MY2020 opremljeni su sistemom Alfa Connected Services, alatom koji omogućava naprednu povezanost u vozilu i skup usluga koji pospešuju bezbednost i komfor. Dostupno je više paketa: My Assistant pruža mogućnost SOS poziva koji omogućava osobi u vozilu da pošalje zahtev za pomoć call centru, sa lokacijom i identifikacionim kodom vozila, putem SOS dugmeta na jedinici za osvetljenje na plafonu, putem radio komande ili mobilne aplikacije, u slučaju sudara ili vanredne situacije. U slučaju nezgode, poziv se obavlja automatski. U slučaju kvara vozila, mogu se pozvati hitne službe, uz pružanje koordinata vozila, kako bi pomoć stigla bez odlaganja. Poziv se može obaviti pritiskom na dugme Assist na svetlosnoj jedinici na plafonu, radio komandom ili korišćenjem aplikacije na pametnih telefona. Vozači takođe mogu direktno da kontaktiraju korisnički servis kako bi zahtevali podršku pomoću istih procedura. Pored toga, paket obuhvata i uslugu izveštavanja, koja obaveštava korisnike o stanju njihovog Alfa Romeo modela putem mesečnih izveštaja koji stižu imejlom. My Remote obuhvata više usluga koje omogućavaju daljinsko upravljanje funkcijama vozila (zaključavanje/otključavanje vrata, paljenje svetla) putem pametnog telefona ili pametnog sata, komunikacija sa sistemima Alexa ili Google Home glasovnim asistentima, lokacijom vozila, i monitoringom specifičnih parametara (brzine i oblasti), sa alarmima ako se postavljena ograničenja ne poštuju. My Car omogućava vlasnicima da drže stanje i parametre automobila pod konstantnom kontrolom. My Navigation sadrži aplikacije sa daljinsko pretraživanje destinacija i značajnih lokacija (Point of Interest, POI) i saobraćaja u realnom vremenu, vremenskih uslova i upozorenja o kamerama koje mere brzinu. Paket takođe sadrži uslugu Send & Go, koji omogućava vozaču da pošalje destinaciju svom navigatoru direktno sa svog pametnog telefona ili veb-portala. Tu je i usluga My Wi-Fi, koja omogućava da se Internet konekcija deli na 8 uređaja u automobilu, zatim My Theft Assistance, sistem koji obaveštava vlasnika o pokušajima krađe automobila, i My Fleet Manager, koji služi za upravljanje flotama. Većina ovih alata će biti dostupna kada modeli budu predstavljeni, dok će ukupna ponuda biti proširena i kompletirana tokom 2020.

 

Kvalitet u novim enterijerima

Italijanski stil brenda Alfa Romeo poseduje jednostavnost koja na prvi pogled može da prikrije složen proizvodni proces koji je deo njegovog dizajna: kada se počne od praznog lista papira, postizanje ergonomske, privlačne kombinacije linija i instrumenata, oblika i prostora koji okružuju vozača jeste složen zadatak koji zahteva veliku preciznost, ali unapređivanje enterijera koji je savršeno skrojen za putnike je još veći izazov. Pažnja, istraživanje i moderna vizija omogućili su da se kvalitet unapredi kroz ciljane, značajne promene: nova centralna konzola, sa novim stilom, koja obezbeđuje veće, pristupačnije delove za čuvanje stvari, kao i nova funkcija bežičnog punjača.

 

Menjač je takođe nov, sa kožnom presvlakom i svetlećim delovima koji ga čine prijatnim kako za oči tako i na dodir. Kod osnove menjača je potpis u boji italijanske zastave. Konačno, rotirajući točkić koji kontroliše sistem za zabavu i informisanje daje osećaj preciznosti i čvrstoće pri svakom dodiru. Volan zaslužuje poglavlje sam po sebi: svaki ukrasni element je izrađen od jedinstvenih materijala i sa jedinstvenim detaljima, kao i brojnim izražajima zadovoljstva za vozača, stalno ohrabrujući vozača da nastavi da vozi, da oseti volan od perforirane kože ili klasične kože, i da uživa u sjajnim i hromiranim detaljima koji se nižu naizmenično. Naravno, volan je takođe i redizajniran tako da omogući funkcije koje se odnose na autonomnu vožnju. Za kraj, 7-inčni TFT ekran na klasteru za instrumente i 8.8-inčni ekran osetljiv na dodir za novim grafičkim prikazom deo su standardnog paketa.

 

45.jpg

 

Autonomna vožnja drugog nivoa

Novi modeli MY2020 Giulia i Stelvio označavaju debi celog kompleta naprednih sistema za pomoć pri vožnji ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) koji omogućavaju vozilima najviši nivo autonomne vožnje sa savršenim balansom između zadovoljstva u vožnji i sistema podrške. Rezultat je Nivo 2, koji se aktivira po pravilu u situacijama kada vozač može da prepusti vozilu da kontroliše ubrzanje, kočenje i skretanje u posebnim uslovima, putem elektronskih sistema koji zahtevaju stalni monitoring od strane vozača, ali mu pružaju veći komfor na dužim putovanjima. U svakom slučaju, vozač mora stalno da obraća pažnju i uvek mora da drži ruke na volanu.

 

Glavne tehnologije u okviru MY2020 modela koje to omogućavaju su sledeće:
- Lane keeping assist (sistem za održavanje vozila u traci) : detektuje da li vozilo izlazi iz svoje trake bez aktiviranja indikatora pravca i obaveštava vozača vizuelno i dodirom. Vrši aktivne intervencije kako bi se vozilo vratilo u traku.
- Active blind spot Assist (pregled mrtve tačke): prati mrtve tačke iza automobila kako biupozorio na bilo koja vozila koja prilaze i korigovao skretanje kako bi se izbegao sudar ako je neophodno.
- Aktivni tempomat: automatski koriguje brzinu u odnosu na brzinu drugog vozila kako bi se održala bezbedna razdaljina od vozila koja se nalaze ispred.

- Traffic Sign Recognition (sistem za prepoznavanje znakova) i Intelligent: U kombinaciji sa sistemom za prepoznavanje znakova, omogućava da se brzina uskladi sa ograničenjima, radi opuštenije vožnje.
- Speed Control (pametna kontrola brzine): Sistem koristi kameru, prepoznaje znakove na putu i prikazuje ih na displeju, i obaveštava vozača o trenutnom ograničenju brzine. Onda savetuje vozača da koriguje brzinu tako da odgovara onoj koju očitava sistem: ako vozač pristane, tempomat će automatski biti podešen u skladu sa novim ograničenjima brzine.
- Traffic Jam Assist (pomoć u saobraćajnoj gužvi) i Highway Assist (pomoć na autoputu):
Pored adaptivnog tempomata, ovi sistemi takođe nadziru lateralno skretanje, održavajući automobil u sredini trake u gužvama u saobraćaju (pomoć u saobraćajnoj gužvi) ili na autoputu (pomoć na autoputu), i takođe regulišu brzinu na osnovu trenutnih ograničenja brzine.
- Driver attention assist (sistem za održavanje pažnje vozača): posmatra vozača kako bi se otkrili znakovi pospanosti i upozorava ga ako je neophodno.

 

Nova struktura game

Tako bogata, najsavremenija ponuda obavezno zahteva novu strukturu game kako bi se izrazili svi emotivni tonovi karakteristični za Alfa Romeo modele na racionalan način tako da se jasno predstave njihovi identiteti, pozivajući se i na njihove istorijske nazive. Zato je korisnicima vrlo lako da se snađu u Giulia i Stelvio svetu, i odaberu model koji najbolje odražava njihove potrebe i ličnost. Odmah iznad osnovnih modela je paket opreme Super, koji je takođe osnova za verziju Business, koja je namenjena flotama. Gama se zatim razvija u pravcu još veće tipično italijanske elegancije i ekskluzivnosti verzije Ti, koja nosi istorijske inicijale ''Turismo Internazionale'', ime koje je uvek označavalo najluksuznije modele, ili u pravcu sportskog duha verzija Sprint, Veloce, a za model Giulia, Veloce Ti. Nova verzija Quadrifoglio MY2020 biće dostupna tokom sledeće godine.

 

38.JPG

 

Svaki paket opreme ima svoje posebne karakteristike: kada je u pitanju model Giulia, osnovna verzija ima 16-inčne felne i enterijer presvučen tkaninom, dok se u Super verziji nude alu-felne od 17 inča, koje su takođe dostupne i u Business verziji. Paket opreme Ti donosi felne od 18 inča, drvene umetke i sedišta od kože vrhunskog kvaliteta, kako bi ispunio očekivanja korisnika koji žele luksuz i sofisticiranost kao i sportske performanse. Privlačan i sportski Sprint paket nudi presvlake od kože i tkanine, 18-inčne točkove i aluminijumske umetke, dok Veloce ima sopstvena, posebna sportska kožna sedišta. Nema kompromisa u modelu Veloce Ti: felne od 19 inča, umeci od ugljeničnih vlakana i sedišta od kože i Alcantare. Što se tiče ostalih detalja, u Giulia svetu postoji izbor između dva pogonska sistema: 2,0-litarski benzin motor koji proizvodi 200 KS i 2,2 turbodizel motor sa 136 KS, oba sa pogonom na zadnjim točkovima i automatskim menjačem. Pored toga tu je i novi 8,8- inčni Multitouch displej i 7-inčna TFT instrument tabla, a standardni paket takođe sadrži funkcije za podršku u vožnji sistem za automatsko kočenje (Autonomous Emergency Brake), sistem za upozorenje pri napuštanju trake (Lane Departure Warning), kao i tempomat. Paket Super je takođe dostupan sa dizel motorima od 160 i 190 KS, i ima Xenon farove i senzore za parkiranje u rikverc. Postoje četiri opcije za pogon u okviru paketa Business, sa aktivnim tempomatom i podrškom za Apple CarPlay i Android Auto. Paket opreme Ti pruža ekskluzivnu eleganciju, sa drvenim umecima i finom kožom na kontrolnoj tabli i sedištima sa grejanjem sa električnim podešavanjem, podeljenim zadnjim sedištem, hromiranim okvirima prozora i aluminijumskim pedalama. Dark Miron detalji predstavljaju poseban prepoznatljiv element paketa Sprint, zajednog sa sportskim volanom koji odražava njegov karakter. Nazivi Veloce i Veloce Ti, neki od najpoznatijih u okviru brenda Alfa Romeo, označavaju najsportskije pakete za model Giulia, koje karakterišu moćni benzin motori od 280 i 210 KS sa pogonom na sva četiri točka, a opremljeni su i sportskim sedištima sa Dark Miron detaljima i ukrasima od ugljeničnih vlakana.

 

44.jpg

 

Boja definiše emocije, ostaje verna tradiciji

Kada zatvori oči, svaki vozač, pa i budući vozač u ranoj mladosti, zamišlja predmet svojih želja u boji koja najbolje odražava njegovu ličnost. Kvalitet u upravljanju je strast koja zahteva veću zrelost i tehničko znanje, i tehnološke sadržaje iz sfere racionalnijeg, ali sjajna boja se obraća mašti i stvara trajan utisak u sećanju, posebno ako definiše savršene proporcije i dinamične oblike sa gipkim linijama koje dovode do legendarne deteline u prednjem delu automobila. Zato, Alfa Romeo dizajneri su dodatno razvili svoj pristup boji, sa još emocionalnijom strategijom koja deli boje po klasi a ne samo po tehnologiji. Postoje četiri kategorije: Competizione, sa očiglednim omažima sportskoj tradiciji brenda; Metal, koji naglašava dinamičnu dušu brenda; Solid, za one koji traže pristupačnu vrednost; i Old Timer, koji pobuđuje i tumači Alfa Romeo nasleđe. Competizione paleta obuhvata atraktivne Trofeo White i Competizione Red troslojne boje. Metal nijanse, s druge strane, obuhvataju Visconti Green (novo za model Giulia), Vesuvio Grey, Stromboli Grey, Silverstone Grey, Vulcano Grey, Misano Blue i Montecarlo Blue, kao i nove Anodizzato Blue i Lunare White. Solid paleta obuhvata White, Alfa Red i Black (ekskluzivno za model Giulia). I za kraj, nove Old Timer boje su uzbudljiva Junior GT Ochre i prefinjena Villa d'Este 6C Red, dostupne od sredine 2020.godine.

 

Mopar za nove modele Alfa Romeo Giulia i Stelvio MY2020

Mopar, brend koji može da se pohvali sa više od 80 godina tradicije, iskustva i temeljnog znanja o potrebama kupaca kompanije Fiat Chrysler Automobiles, prateći ih kroz njihovo auto-moto iskustvo kroz tehničke usluge i podršku za njihove potrebe u smislu performansi, bezbednosti i prilagođavanja prema sopstvenom stilu. U okviru ove misije, stvorio je mnoštvo detalja i opcija za personalizaciju: za model Giulia, ovaj brend je igrao primarnu ulogu u izradi maske hladnjaka, poklopaca retrovizora i zadnjeg spojlera od ugljeničnih vlakana, osvetljenih štitnika pragova vrata od ugljeničnih vlakana, poklopaca ventila personalizovanim sa Alfa Romeo logoom, posebno dizajniranim alu-felnama od 18 inča, držačem za tablet u naslonu glave, i crvenim i belim navlakama za ključeve: za Stelvio, tu su sive alu-felne od 20 inča sa četiri kraka i posebne Matt Miron boje, prednja maska hladnjaka, poklopci za retrovizore i zaštitna ploča pozadi. Ponudu upotpunjuju zakačaljke za kapute koje se mogu fiksirati na naslon glave, i specifične sive i plave navlake za ključ.

 

rsz_23.jpg

 

Ukratko, nove verzije modela Giulia i Stelvio MY2020 biće još izuzetnije i posebne zahvaljujući autentičnim dodacima koje proizvodi Mopar. Ovi proizvodi vrhunskog kvaliteta predstavljaju savršen spoj tehnike i stila raznih modela, pri tom pružajući slobodu potpunog prilagođavanja sopstvenom ukusu. To je zato što se svaki deo razvija zajedno sa originalnim inženjerskim platformama svakog automobila. Za Misano Blue Alfa Romeo Stelvio Veloce, Mopar je odabrao Carbon Pack sa dodacima od ugljeničnih vlakana, koji obuhvataju masku hladnjaka i poklopce retrovizora, patosnice od pliša sa crvenim šavovima, držač za tablet postavljen u naslon za glavu i alu-felne od 20 inča. Na međunarodnom predstavljanju medijima prikazuje se, Giulia MY2020 prikazana u Spirit konfiguraciji sa Moonlight Pearl bojom, dodatno poboljšana ekskluzivnim Matt Miron stilskim paketom, koji obuhvata slovo ''V'' na prednjem delu vozila, poklopcima retrovizora, difuzoru i zadnjem spojleru. Unutra, specifična zakačaljka za kaput i patosnice sa crvenim šavovima, kao u potpisu ''Giulia''.

 

Marelli i novi sistem za informacije i zabave

Pomoću svoje interaktivne stanice, Marelli nudi impresivnu demonstraciju novog 8.8-inčnog Alfa Romeo 3D connect ekrana. Ovaj sistem za informacije i zabavu nove generacije donosi niz naprednih funkcija, uključujući interfejs između čoveka i mašine (HMI) sledeće generacije, sa TOUCH ekranom visoke rezolucije, dijagonale 8.8 inča koji je integrisan u dizajn komandne table sa rotirajućim točkićem koji omogućava jednostavno, intuitivno upravljanje sistemom. Unutar displeja ponuđena su dva nivoa vidžeta, jedan za podešavanje interfejsa a drugi za direktan pristup funkcijama dodirom. Pored toga, zahvaljujući tehnologiji ''optičkog povezivanja'', korisnik uživa prednosti izvanrednog nivoa vizualizacije i čitljivosti displeja. Sa novim naprednim sistemom za prepoznavanje glasa, koji takođe omogućava i korišćenje pretrage slobodnog teksta (Free Text Search) radi navigacije, novi sistem za informacije i zabavu pruža potpuno povezivanje sa svim mobilnim uređajima (mobilnim telefonima, smartfonima i tablet uređajima sa Apple iOS i Android operativnim sistemima) takođe preko Apple CarPlay, Android Auto i (u nekim azijskim zemljama poput Kine) BAIDU Carlife interfejsa. Funkcijama sistema grejanja, ventilacije i klimatizacije sada takođe može da se upravlja direktno preko ekrana osetljivog na dodir, a u novoj verziji sistema za informacije i zabavu takođe pruža informacije u vezi sa tehničkim performansama, Alfa DNA pro upravljanjem sredstvima i statistikama o performansi u vožnji.

 

Neprikosnovena bezbednost i udobnost zahvaljujući brendu Bosch
Za nove modele Alfa Romeo Giulia i Stelvio MY2020 Bosch je razvio sistem za pomoć u saobraćajnoj gužvi, za pomoć na auto-putu, za pametnu kontrolu brzine, za držanje saobraćajne trake, za aktivno praćenje mrtvog ugla i za prepoznavanje saobraćajnih znakova kao i sistem za automatsko kočenje, prilagodljivi tempomat i sistem za upozorenje od napuštanja trake koji su već bili deo opreme. Bosch sistemi za pomoć u saobraćajnoj gužvi i pomoć na auto-putu, upravljaju uzdužnom i bočnom pozicijom vozila, kontrolišući njegovo ubrzanje, kočenje i skretanje. Rezultat ovoga je delimično autonomna vožnja (SAE nivo 2) i na pravcu i u krivinama, za bezbednije, udobnije putovanje. Bosch je primenio logiku ovih novih funkcija, koje su omogućene uglavnom zahvaljujući kombinovanom radu prednjeg radara srednjeg dometa, video kamere i električnog servo sistema koje je Bosch pripremio za oba modela.

 

rsz_29.jpg

 

Alcantara: savršeni spoj elegancije i sportskog duha

Alfa Romeo je izabrao da koristi materijal Alcantara kako bi iskombinovao elegantnu unutrašnjost sa sportskom genetikom modela Giulia i Stelvio: veza između dva prestižna brenda koja je započeta devedesetih godina prošlog veka, i konsolidovana je kao otelotvorenje najboljeg italijanskog dizajna, tehnologije i najnovijih izbora vezanih za stil života. U novim modelima Giulia i Stelvio MY2020, Alcantara se koristi kao centralni deo sedišta u paketima od Veloce Ti, pružajući vozaču veću stabilnost u slučaju lateralnog ubrzanja, i zato i veću preciznost pri oštrim skretanjima. Pružajući prozračnost, vodootpornost, i pre svega savršeno prijanjanje. Alcantara je najbolji materijal za presvlačenje svih delova u automobilu kao što je Alfa Romeo koji zahteva materijale izuzetnog kvaliteta koji u isto vreme garantuju vrhunsku udobnost. Prisustvo materijala Alcantara garantuje premijum enterijer sa elegancijom, šarmom i modernim stilom. Prijatani osećaj pri dodiru materijala transformiše putovanje u jedinstveno čulno iskustvo.

 

Natuzzi Italia

Apulija je uvek bila izvor inspiracije za brend Natuzzi. Ovo je jasno kada se pogledaju boje koje su pratile razvoj brenda u 80-im i 90-im godinama prošlog veka. Danas se to može videti u genetici brenda Natuzzi Italia, čija rešenja dizajna predstavljaju omaž prirodi i savršenoj harmoniji pejzaža Pulije. Radi opremanja glavne bine događaja Media Drive na izvanrednoj lokaciji Borgo Egnazia, Natuzzi Italia odabran he Hermanov modularni sistem sedišta. On koristi metalne elemente koji obuhvataju zadnji deo i sedišta, dodajući izuzetno modernu i dinamičnu atmosferu sceni. Scacco stolice kompletiraju ovu opuštajuću oazu sa kožnim omotačem. Jedinstveno, opuštajuće i toplo iskustvo nakon nezaboravne vožnje nekog od modela Alfa Romeo.

 

rsz_48.jpgrsz_49.jpg

 

Mi Electric Scooter Pro

Alfa Romeo je brend koji je posvećen mobilnosti u budućnosti: jedan primer kako se ovaj brend fokusira na ovu tematiku jeste nedavno lansiranje U-Go platforme kompanije Leasys*, prve integrisane platforme koja daje privatnim vlasnicima automobila priliku da dele svoja vozila. Ne radi se samo o deljenju, već i o alternativnim vozilima koja će se koristiti u sinergiji sa automobilom: to je plan iza uključivanja Mi Electric Scooter Pro modela u svetsku prezentaciju novih modela Giulia i Stelvio MY2020, brendiranih kao Alfa Romeo za ovu priliku, koji predstavljaju spretan način za snalaženje po starim gradskim jezgrima raznih gradića i gradova. Mi Electric Scooter Pro ima bateriju velikog kapaciteta koja mu omogućava autonomiju od 45 km sa samo jednim punjenjem, može da se penje uz nagibe do 12° i ima maksimalnu brzinu od 25 km/h kao i multifunkcionalni integrisani ekran za praćenje podataka. Zahvaljujući svom minimalističkom sklopivom i dizajniranom za lako prenošenje Mi Electric Scooter Pro predstavlja savršeno rešenje za laka kraća putovanja, i jednostavno odlaganje posle upotrebe. On ima komande koje su lake za korišćenje, poput sistema duplih kočnica i funkcija za bezbednost baterije koje još više olakšavaju i poboljšavaju njegov inovativni koncept.

 

rsz_50.jpg

 

24Bottles

24Bottles je italijanski dizajnerski brend koji je osnovan 2013. godine. On nudi širok spektar pažljivo dizajniranih flaša od visokokvalitetnog čelika koje su lako prenosive i održive, zgodne za vodu dok ste u pokretu. Ovaj brend sa Alfa Romeo brendom deli viziju da dizajn i tehnologija mogu da doprinesu kvalitetu svakodnevnog života, a boce u automobilima na međunarodnom predstavljanju za medije spajaju formu i funkcionalost kako bi omogućili praktičnost i sa elegancijom i ovim prepoznatljivim karakterom.

 

potpis.png

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...