Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Već sam spominjao negde na forumu da sam pre desetak godina kupio godinu i po stari Punto, beli van, iz Italije, svuda iščukan sa 150.000 km.

I danas normalno radi i ima oko 200.000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.6.2019. at 5:18 PM, horvat said:

Sitne zamerke na lane assist, prednji parking senzor i slicno, al to su nebitne stvari skroz...

I meni se na BMW-u uključe senzori ničim izazvani... Ali to je BMW, pa nema veze što je gomila stvari dosta niskog kvaliteta. 

Kada se Alfi desi neka takva sitnica, odmah je đubre italijansko itd... 

I delim sa tobom iste ambicije, nadam se da ću u nekom doglednom vremenu biti u mogućnosti da sebi priuštim Giuliju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom na broj prodatih jedinica i noviju tehnologiju, videcemo kako ce se cenovno kretati u narednom periodu.

 

159 vs Giulia:

Untitled.thumb.png.5200bdedec356b530ea64d8b7c58539d.png 

 

Premium Midsize vodeca trojka (MB C, A4, BMW 3) vs Giulia:

Untitled1.thumb.png.8411516d599be8ace287cf30af59aaf3.png

 

Prodaja u prvih 5 meseci ove godine (4900 komada) skoro prepolovljena u odnosu na proslu. Mesecne brojke u Evropi su, posle samo 3 godine na trzistu, nazalost vec trocifrene :( . 

 

Untitled.thumb.png.fa6380734fefc38bf1dfd957a546ef6f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, ocajni rezultati prodaje u odnosu na ocekivanja.

Ocigledno ce im trebati malo vise vremena da povrate poverenje kupaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ih zanimaju. Čak i oni koji nisu hteli da idu na ''Ring'', ipak su se predomislili kao nedavno npr. Aston Martin.  Uostalom, kad na tu stazu ide kompletna autoindustrija, svi modeli koji vrede, potpuno je onda izlišno dalje pričati da su svi oni budale i da rade nešto što nikome tamo u svetu ne znači. Vremena koja postignu najjače verzije marketinški znače i onom običnom kupcu koji ne kupuje M3/M4, ili Giuliu QV, tj. onom koji gleda nešto od početnih nivoa motorizacije i opreme tih modela. Da nije tako, ne bi ni išla kompletna autoindustrija na ta merenja. Oni bolje od nas znaju šta treba, a šta ne treba raditi. ;) 

 

Poređenje prodaje Giulie sa Mercedesovom C klasom, BMW Serijom 3 ili Audijem A4 je izlišno jer svi oni imaju nekoliko karoserijskih varijanti, a Giulia ih nema, plus sve to imaju u kontinuitetu.

55% prodaje u tom segmentu rezervisano je za karavan verzije. Kupe i kabrio verzije su još 12% prodaje ovog segmenta, tako da Giulia ustvari ima hendikep u odnosu na ove iznad nje od 67%. Giulia ''gađa'' samo onu preostalu jednu trećinu kupaca u tom segmentu koji žele limuzinu. Pričali smo već o tome u temi na kojoj smo. ;) 

Koja je onda svrha poređenja prodajnih rezultata nekog modela koji se pravi i kao limuzina, i kupe, i karavan, i kabriolet...i onda zaključiti ''uh, koliko se taj model više prodao od jednog drugog modela koji se pravi samo i jedino kao limuzina''. :D To ne znači da se Giulie prodalo više nego BMW Serije 3 samo u limuzinskoj varijanti, međutim dobija se dosta realnija slika. Isto kao što ne znači da je 159-ka bolji auto od Giulie jer se eto 159-ka više prodavala.

 

Najveći autoriteti u automobilskom svetu su rekli šta misle o tom autu. Ima na desetine tih testova postavljenih u temi na kojoj smo. Ko želi da sazna kakav je Giulia auto, može da pogleda šta kažu ti ljudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:
Toliko o tome koliko kupce zanimaju vremena na stazama i slično...

Tačno tako, vreme na stazi ima neku težinu za m3, Megan RS i takva auta, kod običnih auta praktično ništa.

Da li je neko nekad čuo da neko nije kupio željenog Mercedesa c ili e klase dizela jer je npr BMW bolji na stazi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, vagenovac said:

...vreme na stazi ima neku težinu za m3, Megan RS i takva auta, kod običnih auta praktično ništa.

A, ko je merio neki običan auto? Koje vreme ima npr. Megan sa nekim dizelom od 90 ili 110 konja? Nema vreme jer ga niko nije ni merio, jer kao što kažeš ništa i ne znači za obične aute.

 

Mere se ''napucane'' verzije zbog marketinških razloga...kao što se i prave te verzije zbog imidža, a ne zato što npr. BMW živi od zarade na M3 modelu. Ili, možda Renault zaradi najviše para na prodaji Megana RS u odnosu na sve ostale verzije Megana? Dobar rezultat M3 pogura prodaju ostalih verzija serije 3, kao što Megane RS utiče na prodaju ostalih verzija, plus imidž koji se tako stvara.

Mada, možda je ipak verovatnije da nemaju pojma u marketingu BMW-a, Mercedesa, Alfe, Porschea...sve su to neke budale koji šalju na merenja aute od čije prodaje ionako ne zarađuju pare u ukupnim bilansima i čiji rezultati ne utiču na bilo šta. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu samo vremena na stazi kvalitet koji Giulija ima. Udobnost, sigurnost, pouzdanost, dizajn... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je stvarno neverovatno da toliko ljudi ne zele da kupe auto sa takvim kvalitetima... ok, nisam nikad ni mislio da ce sustici nemce prodajom, ali bas ovoliko lose... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno udobnost, sigurnost, pouzdanost, dizajn djulije nisu nesto sto je izdvaja od konkurencije, vec su neki parametri koji su manje vise u rangu sa konkurencijom, sto je jelte minimum zahteva da bi konkurisala.

 

Mogu sutra i kinezi napravi konkurentan auto bez problema, retko ko ce ga kupiti po istoj ceni kao dokazane modele. 

 

Djulija nema LED farove, nema hud, takve gadgete vole mladji programeri koji imaju para za takve automobile, 

 

Ne gleda samo srbija kubikazu za registraciju, tako da je jos negde mana 2.2 dizel itd.

 

Nije djulija uopste losa, skroz je dobar auto i male razlike su izmedju konkurencije, samo fanboyevi mogu da tvrde da je tu nesto drasticno u korist nekog modela.

 

Kao glavna razlika servisna/prodajna mreza, reputacija/imidz brenda, a mogli su i cenu bolju staviti dok ne osvoje svoj deo trzista.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako! Podji i od sebe, da li bi pre kupio lupam sad Fiat neki nepostojeceg C segmenta ili za malu razliku lupam Golf,A3..

Po meni je trebala da bude osetno jeftinija, jaci marketing i sve ostalo sto prati probijanje na trziste. Bili bi u minusu sigurno ali na duze staze bi mnogo znacilo, verovatno..

 

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vagenovac said:

Realno udobnost, sigurnost, pouzdanost, dizajn djulije nisu nesto sto je izdvaja od konkurencije, vec su neki parametri koji su manje vise u rangu sa konkurencijom, sto je jelte minimum zahteva da bi konkurisala.

 

Mogu sutra i kinezi napravi konkurentan auto bez problema, retko ko ce ga kupiti po istoj ceni kao dokazane modele. 

 

Djulija nema LED farove, nema hud, takve gadgete vole mladji programeri koji imaju para za takve automobile, 

 

Ne gleda samo srbija kubikazu za registraciju, tako da je jos negde mana 2.2 dizel itd.

 

Nije djulija uopste losa, skroz je dobar auto i male razlike su izmedju konkurencije, samo fanboyevi mogu da tvrde da je tu nesto drasticno u korist nekog modela.

 

Kao glavna razlika servisna/prodajna mreza, reputacija/imidz brenda, a mogli su i cenu bolju staviti dok ne osvoje svoj deo trzista.

 

1 hour ago, MS PK said:

Upravo tako! Podji i od sebe, da li bi pre kupio lupam sad Fiat neki nepostojeceg C segmenta ili za malu razliku lupam Golf,A3..

Po meni je trebala da bude osetno jeftinija, jaci marketing i sve ostalo sto prati probijanje na trziste. Bili bi u minusu sigurno ali na duze staze bi mnogo znacilo, verovatno.. emoji3.png

 

Na sajmu ove godine 2.2 160 ks AT8 menjac, 'super' paket opreme (doduse delovao je malo skromno) - 33.500e... 

 

Pug 508 2.0 hdi 160 ks uz AT8 : 29.000 - 38.000e  (opseg)

 

Pa ne mogu bas Giulia i Pug 508 u isti kos, majku mu :) S druge strane, svaki i najjeftiniji nemac je skuplji od Giulie (ruku na srce, cena nemaca drasticno zavisi od opreme, pa je malo tesko porediti)... 

 

Stvarno mislim da cena nije problem.

 

Sto se tice gadgeta - ne znam, moguce da je to neki objektivniji problem. Licno ne patim bas od tih igrackica, pa nisam relevantan da kazem, ali verujem da su tu mogli vise da urade.. 

 

Marketing - takodje mislim da nije problem, bas su ga izreklamirali na sva usta - sajmovi, Nirburgring rekord, F1 tim bas promovise (na bolidu pise "giulia" i "stelvio"), pa ona scena kad su bili pokrovitelji BMW susreta, gde su im davali da voze, zatim bilo je dosta i reklamica (ima ih po YT, pretrazite), prisutni su na svim tim dogadjajima gde se okupljaju ti neki ljubitelji, tipa pokrovitelji su Mille Miglia trke, gde daju nekim novinarima Giulie da voze - stvarno ne znam sta vise moze da se uradi... 

 

2.2 dizel isto mislim da nije 'deal breaker', pa cak i kod nas, mislim ko uzima automobil vrednosti ~30h, da mu tih ~300e godisnje viska predstavlja toliki problem - tesko da je realno. Pogotovo sto je potrosnja stvarno dobra, tako da zbir godisnjih troskova oko auta sigurno nije jako velik. 

 

Jednostavno, ljudi oce germanizaciju, i ja mislim da bukvalno, bilo koji 'alternativni' proizvodjac, moze ponuditi i raketu za put kroz vreme, dzabe sve, ljudi nece ni pogledati. Ako mislite da je prodaja Giulie slaba, pogledajte Kiu Stigner :D A za Kiu se ne moze reci da ima losu reputaciju, losu servisnu mrezu itd. Jednostavno, taj segment je u stagnaciji, ljudi koji su vec 'u njemu', kupuju nemce, novih kupaca nema, i to je to, nema prodaje... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako god, ali ako BMW košta toliko koliko košta, Giulija ne vredi ni centa manje.

Ne bih da ulazim u detalje o kvalitetu tzv. nemačkog premijuma, jer sam vlasnik jednog, i ako kažem da sam u neke stvari razočaran, onda je jasno da nisam pristrasan, već pričam realno.

Nema više proizvođača koji prodaju kvalitet, već samo ime, i kraj priče.  

 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, Bmw,Merc i jos neki premium odavno nisu vise neki sinonim za kvalitet

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti automobil je udobniji, bolje se vozi, više mjesta na stražnjoj klupi...


BMW 3 SERIES VS. ALFA ROMEO GIULIA COMPARISON: WHICH IS THE ULTIMATE DRIVING MACHINE
330i M Sport vs. Giulia Ti Sport: The battle for the best sport sedan title

With new players in the game, BMW must examine how and why the competition has surpassed its 3 Series in ways implausible a few years ago. To us, the Alfa Romeo Giulia is simply a better driver's car. The Alfa is "the best, most satisfying, most visceral sport sedan—even in this lower-rung version," Reynolds said. "It's the modern 3 Series."

 

SECOND PLACE
BMW 3 Series

 

FIRST PLACE
Alfa Romeo Giulia

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, horvat said:

2.2 dizel isto mislim da nije 'deal breaker', pa cak i kod nas, mislim ko uzima automobil vrednosti ~30h, da mu tih ~300e godisnje viska predstavlja toliki problem - tesko da je realno. Pogotovo sto je potrosnja stvarno dobra, tako da zbir godisnjih troskova oko auta sigurno nije jako velik. 

Razlika je malo veća, skoro 400 €. Nije kupcima takvog novog auta problem da plate taj iznos, međutim, svesni su da kad taj auto budu prodavali jednog dana kao polovni, mnogo će im biti teže da ga prodaju jer ima preko 2 litra motor. Kupcu istog takvog polovnog auta taj iznos predstavlja mnogo veće opterećenje. S druge strane, kupci novog auta veoma često (iako finansijski mogu da priušte taj extra trošak) ne žele da ga plaćaju iz principa, zbog svog beslmisla takvog obračuna registracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Giulie u Europi problem značka.

 

Svugdje je problem nivo servisne prodajne mreže, njena kvaliteta i podrška.

 

I svakako u Americi, a možda i u Europi, izostanak vlastite banke koja sve to skupa prati.

U Americi je Dumbler svojedobno radi toga i preuzeo stari Chrysler i to su uzeli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se općenito prodaje u ovoj klasi tiče ona je u krizi. Pa Audi je sa A4 u 2018. dotakao dno što se rice prodaje u Europi. Nikada od kada postoji A4 nije prodan u manje primjeraka na godišnjoj razini.

 

Još taj Audi ima dosta sigurne flotne ugovore. Najjači su što se tiče flotne prodaje. Privatni kupci im uvijek štekaju u usporedbi sa BMW-om, a pogotovo Mercedesom.

 

Pričamo o nešto preko 112 000 komada u 2018., a još 2016. je bilo preko 164 000.

 

Za sada ove godine u prvih 5 mjeseci pad od preko 15 000 komada u odnosu na lani. No sada je došao facelift i nema onog prelaska sa Euro 6b na Euro 6d temp pa se možda i "škapulaju".

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/6/2019 at 12:35 PM, vagenovac said:

...Kao glavna razlika servisna/prodajna mreza, reputacija/imidz brenda, a mogli su i cenu bolju staviti dok ne osvoje svoj deo trzista.

Kontinuitet kvaliteta/performansi. Mišljenja sam da je to suština, tj. iz toga ide ovo što kažeš reputacija/imidž brenda.

 

Nije dovoljno (jednom) napraviti dobar auto, što Giulia jeste. Nije dovoljno (jednom) napraviti brži auto od M3/M4, tj. direktne konkurencije, što Giulia opet jeste.

Mora sve to tako da se pravi u kontinuitetu 15-20 godina, pa tek posle toga trebaju uopšte da pogledaju kako stoje sa prodajom u odnosu na ostale. Do tada nema šta ni da gledaju gde su, već glava dole i radi. Šanse nema da se bude blizu onoga koji isto tako u kontinuitetu pravi dobre modele u tom segmentu jer kao što je njima trebalo generacija i generacija modela da dođu na vrh i da ga drže, tako i bilo kome drugome treba isto tako kontinuitet kvaliteta i performansi da bi mogao da konkuriše za taj vrh.

 

Znamo da u autoindustriji tako ide jer se opšti stavovi/mišljenja ne menjaju brzo. Npr. kad bi SUS motori imali svetlu budućnost tj. kad bi se dizeli pravili još narednih npr. 50 godina, i da Fiat sutra izbaci na tržište najveće đubre od dizel motora, trebalo bi da prođe barem 5-10 godina da se kod naroda ''primi priča'' kako Fiatovi dizeli nisu dobri, jer je sada aktuelno (zahvaljujući JTD/JTDm/MJet motorima) da su Fiatovi dizeli dobri. Uvek postoji to vremensko ''kašnjenje'' između onoga što fabrika radi i formiranja kolektivnog mišljenja kupaca o tome.

Moraju da prave verzije koje tržište traži. Kad znaju da je oko pola prodaje u tom segmentu karavan verzija, onda moraju imati karavan. Ok, verovatno su mislili da će Stelvio ''pokupiti'' deo kupaca koji bi hteli Giuliu karavan (verovatno i jeste tako), ali je to ipak samo deo kupaca, ne svi. Kad vide da ostali nude kupe verziju, onda i Giulia treba da je ima. Razumem da se ne može sve odjednom, ali bilo bi dovoljno da sledeća generacija Giulie ne kasni, i da pored limuzine ima barem i karavan verziju (ako ne odmah i kupe verziju). Ako bi ta sledeća generacija održala kvalitet i performanse u odnosu na konkurenciju koju sada ima Giulia, plus postojala u više verzija (ne samo kao limuzina), eto još jednog koraka napred. Pa, onda sledeća generacija opet...pa opet...al' sve to sad treba raditi u vreme kada velike pare idu na struju i autonomnu vožnju. Mnogo je lakše bilo pre 20 godina to krenuti (156-ca je ionako bila dobra osnova za to), nego sve to raditi u narednih 15-20 godina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

McChip-DKR Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio sa 680KS

 

mcchip giulia.jpg

 

Nemački McChip-DKR vlasnicima Alfine Giulije Quadrifoglio nudi tri paketa za pojačanje njenog 2.9 litarskog twin-turbo V6 motora, a koji u fabričkom izdanju raspolaže sa 510KS i 600 Nm obrtnog momenta.

Pažnju pre svega privlači najskuplji ''Stage 3'' paket (tjuning turbo punjača, remapiranje softvera i unapređenje ostalih komponeti) sa kojim se dobija dodatnih 125 kW/170KS i 250 Nm pa ovakav automobil sada ima 680KS i 850 Nm. Ovo će klijenta koštati 15.589 evra pri čemu treba napomenuti i da je najveća brzina sada 313 km/h. Za one koji nisu spremni da plate pomenutu sumu tu je srednji ''Stage 2'' kit za 7.229 evra (podrazumeva snagu od 610KS i 800 Nm), kao i osnovni ''Stage 1'' kit po ceni od 1.999 evra (580KS i 750 Nm).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Tesla Model 3 i Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

Tiff Needell i Paul Woodman probaju modele jednog od najstarijih imena u svetu proizvođača automobila, i jednog od najnovijih:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Veloce by Pogea Racing

 

pogea alfa giulia.jpg

 

Tjuner Pogea Racing se pozabavio i Alfinim modelom Giulia Veloce, pri čemu program izmena ne podrazumeva samo pojačanje motora, već i druge elemente. Pre svega, 2.0 litarski četvorocilindrični benzinski motor je pojačan sa 280KS i 400 Nm na 315KS i 500 Nm obrtnog momenta. Takođe, u paketu su i novi 19-inčni alu točkovi, Michelin-Pilot-Super-Sport gume, modifikovano oslanjanje, kao i MonsterExhaust izduvni sistem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo drugaciji ishod od kolega iz "Car and driver" :

 

https://www.motortrend.com/cars/alfa-romeo/giulia/2018/2018-alfa-romeo-giulia-ti-sport-review-verdict/

 

Ukratko, par poseta vulkanizeru, dva servisa, od kojih je na jednom zamenjena selna, i softverski recall ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...