Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Privatni kupci se danas sve više odlučuju za SUV modele. Takav je trend.

 

U Njemačkoj pak je ova klasa u pravilu auto na firmu. I to karavan. Valjda za njih imaju porezne olakšice.

 

I gdje se javlja problem općenito. Na aute za firmu idu u Njemačkoj ogromni popusti koji iznose i do 35% u odnosu na cjenik koji vidi privatni kupac.

 

I još veći paradoks. Zadnja generacija Passata je cijenom došla jako blizu premium ponude. A nje 90% se proda na firme u Njemačkoj.

Došlo je do toga da će u najboljem slučaju VW premjestiti proizvodnju Passata sa sljedećim generacijom ili će u potpunosti izbaciti Passat iz ponude do najkasnije 2022.

 

Premium ponudu više spašava to što se prodaje diljem svijeta.

Alfu donekle vadi što se sve proizvodi u istoj tvornici. I kada dodaju još modela to će valjda biti OK.

 

Lova je danas u SUV modelima. Privatni kupac koji odriši kesu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passat prelazi u Češku, da li sve ili deo, treba proveriti. Vrlo verovatno prave prostor za SUV u Nemačkoj.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Njemačkoj bi se trebali proizvoditi električni automobili. 

 

Vidjet ćemo što će biti. U sljedećih 5 do 10 godina ćemo zasigurno vidjeti kako puno promjena u ponudama svih proizvođača automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, nidza said:

Passat prelazi u Češku, da li sve ili deo, treba proveriti.

Da, vidim danas i tu vest...a, opet pre nekih 2 meseca bilo natezanje sa Škodom jer je VW hteo da seli proizvodnju Superba u Nemačku, pa su se Česi pobunili:

 

Quote

Sindikati Volkswagenovih radnika sada tvrde da VW grupa planira da deo proizvodnje Škode Superb preusmeri iz Češke u fabriku Emden u Nemačkoj, gde se trenutno izrađuje VW Passat. Čim su čuli za takvu mogućnost, tome su se usprotivili Škodini radnički sindikati kojima se ne sviđa ideja da se njihov top model sklapa u nemačkim pogonima.

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67256-škoda-superb/&do=findComment&comment=1460666

 

Kao da hoće da rotiraju proizvodnju Passata i Superba, tako bi stvorili prostor da Passat postane kvalitetom još bliži premiumu i tako se poveća trošak proizvodnje, ali da istovremeno ne poskupi jer bi to povećanje troška kompenzovali jeftinijom proizvodnjom (ipak je jeftinije praviti aute u Češkoj nego u Nemačkoj). Ali će tako Superb da poskupi, ili ako ostane ista njegova cena onda će se smanjiti zarada Škode zarad povećanja zarade VW-a na Passatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

To je opcija B. Preseliti Passat u Češku.

 

Ima u opcija A. Izgasiti proizvodnju. Samo imaju li muda za to. Vjerojatno bi to onda značilo i gašenje Superba, Arteon... Ili možda neka druga gašenje.

 

Svakako VW je u trendu velikog rezanja troškova. Pa oni trenutno stavljaju najgoru plastiku od svih proizvođača. I može im se jer kad je VW u pitanju onda auto novinari zatvaraju oči.

Pričam o samom sastavu plastike. A nije ni finiš najbolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgubljeni u prijevodu... ''Mekana'' plastika je finiš. To je tanak sloj koji ide na plastiku koje je struktura. Ta mekana plastika je najčešće PU na tankom sloju spužve. PU je otporan na UV. Ranije su se za ''mekanu'' plastiku koristili materijali koji nisu otporni na UV pa bi bilo problema.

 

Kada se priča o strukturi, o vrsti materijala. E onda danas za vrata jedan VW Arteon ima jeftiniju plastiku nego čak Renault Captur. I pazi ovo. Lošiji je i od VW Golfa.

Ali ionako plastiku ne sklapaju ni VAG ni FCA ako si na to mislio.

 

Za iduću godinu se spremaju neke novine za interijer Giulie i Stelvia. Ne znam što. Ali tako je rekao novi CEO Mike Manley.

 

Koliko znam godini kasnije bi trebao biti facelift kojeg oni zovu MCA kao i LWB izvedbe za Kinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15.11.2018. at 9:56 AM, shomispc said:

Mislis da docekamo jos jedan auto koji necemo moci da priustimo zbog premium cene? :D 

Pa premium proizvod mora da ima i takvu cenu, na žalost nas običnih smrtnika, ali tako je. :X

 

Je l' imate neke sveže podatke o pradajnim rezultatima? Zanima me SAD kako stoji, jer vidim da poprilično skuplja simpatije kod Amerikanaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam zamalo kupio djuliju, ali je jednostavno finansijski previše vruća za mene iako sam bio vrlo zainteresovan.

 

Za moju godišnju km samo dizel ima smisla, a ako budem morao da je prodajem dok je jako mlada i jako skupa verujem da BiH imao problema da prodam ne Nemca za 20k ili više sa preko 2000cc sa 180ks ili BiH morao prihvatiti ogroman gubitak.

 

 

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što više dizela tiče. Mislim da je kod Giulie najveća prednost u trenutku izlaska bila što sa 4 cilindra i jednim turbom ide do 210 KS.

 

Za tu snagu je konkurencija tada trebala ili 6 cilindara ili bi-turbo rješenje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako, Mercedes dugo nudi 204ks iz 2.1 4cil dizela, a BMW je nudio 218ks odnosno 224ks iz 2.0 dizela.

 

Razlika što je ta alfa koliko znam isključivo q4, dok kod BMW 3 rwd, a kod c klase mislim da je moglo i rwd i 4matic nisam siguran.

 

Na kraju sam uzeo BMW sa 190ks što je meni dovoljno, nego nije akcenat bio na 10ks vamo tamo.

 

Mnogi gledaju djuliju kao ozbiljnog konkurenta, ali je masa inertna.

 

Qv je druga priča i on se snažno učvrstio u vrh klase i odlično drži cenu.

 

P.s. mislim da je alfa 210 ozbiljno skuplja od 180, recimo 5k ovako napamet.

 

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj BMW i i taj Mercedes su bi-turbo. To sam naglasio. Konkurencija je trebala biti ili bi-turbo kao ova dva ili V6 kao Audi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, da, ali opet ne vidim poentu.

Sta ja kao kupac imam od toga što alfa uz adekvatnu doplatu može da ima 210ks 4cil sa jednom turbinom preko 2000cc?

Neću da ulazim sada u klinc kako alfa nije imala stvarno jake i brze dizele kao 3.0 konkurencija.

Pričam o 180ks dizelu jer je pristupačniji i baš njega sam gledao, možemo pričati i o 210ks sa kojim nemam nikakvih ličnih iskustva, verovatno ni ti, ali opet teoretski koja je za mene ili nekog drugog kupca prednost što nije biturbo.

P.s. a stvarno je smešno spominjati 3.0 dizele kao konkurenciju 210ks mjet jer nisu ni blizu realno.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ništa ne znači obujam od preko 2 litre. Većina je isto tako, barem u EU. 

 

Recimo meni prilikom kupnje CO2 jako utječe na cijenu.

 

Audi je imao ili ima u A4 V6 slične snage, manje od 220 KS. Mislim da Alfa ima bolja ubrzanja i međuubrzanja.

 

Što se tiče prodaje novih dizela sa 6 cilindara u premium D segmentu. Ona je u rapidnom padu. 2.0 benzinci to preuzimaju. Takav je trend.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, banjo1990 said:

Je l' imate neke sveže podatke o pradajnim rezultatima? Zanima me SAD kako stoji, jer vidim da poprilično skuplja simpatije kod Amerikanaca.

 

g.thumb.jpg.f8c48c47bb3588dea497fcd6ffdca3ac.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvih 10 meseci 2018., Evropa, 15.000 komada:

ge.thumb.jpg.925608b3ad8b77053dbca29e6f2014c7.jpg

 

Za 11 meseci 2018., USA, 10.500 komada:

gu.thumb.jpg.cf6c2e8afd372a6e71da725db0b2a256.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko koliko je komada potrebno da se proda godisnje da bi model bio profitabilan? Svakako da zavisi od modela do modela, koliko je para ulupano u R&D i slicno, ali barem okvirno. Deluje mi da sa ovim brojkama Giulia gubi novac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia nije ni planirana da bude profitabilna, ali ipak mislim da su se nadali da će prodaja ići bolje. Njen zadatak je bio da promoviše novu platformu, tako da je treba posmatrati kao investiciju za budućnost. Mini Stelvio i Đulijeta će tu da iskompenzuju sve minuse. Moguće je da Stelvio odrađuje posao kako treba, pošto je spoj i stila i prestiža i mejnstrima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pa kontam i ja da sto se profitabilnosti tice, prodaju treba gledati zbirno Stelvio i Giulia. Gotovo sve dele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo zbirno, nego treba imati podatak i koja je prosečna cena prodatih primeraka. Nije isto ako se najviše uzima u nekim početnim paketima, ili u onim većim. Na doplatama i višim paketima opreme se mnoooogo više zarađuje, a ne znam baš koliko je lako pronaći taj podatak jer on ustvari najviše govori o isplativosti modela, pa zato i ne trče svi da ga tek tako objave javno. Možda je @N.N. naleteo negde po internetu na tu priču...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preko potrebna izvedba! Nadam se da će se realizovati, a da je vreme ne pojede.

Nova serija 3 se naoštrila žestoko, mada po meni je dosta izgubila na onom pravom vozačkom dojmu...Dolazi polako vreme kada automatika preuzima sve.

Alfa mora da odgovori tim standardima, ali da ne izgubi ono najvažnije, a to je sam osećaj povezanosti čoveka i mašine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...