Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio by Romeo Ferraris

 

romeo giulia 111.jpg

 

Italijanski Romeo Ferraris nam prikazuje njihov modifikovani Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, pojačan na skoro 600KS.

 

romeo giulia 11.jpg

 

Tačnije, 2.9 litarski V6 biturbo umesto fabričkih 510KS sada ima 598KS, a i najveći obrtni moment je povećan za 140 Nm. Rezultat je ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3.5 sekunde, kao i najveća brzina od 317 km/h.

 

romeo gilulia 1.jpg

 

U paketu su i modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, OZ Hyper GT HLT točkovi od 20 inča, Ragazzon izduvni sistem, kao i elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, retrovizori, detalji u unutrašnjosti...)

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Coupe već krajem ove godine?

 

alfa giulia c.jpg

 

Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a nove informacije iz britanskih medija (koji se pozivaju na izvore iz Italije) kažu da će promocija tog Alfinog automobila navodno biti do kraja ove godine (s tim što će prodaja startovati sledeće godine). To će biti Giulia u Coupe izdanju, mada se očekuje da će taj model vratiti na scenu naziv Sprint ili GTV. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS. Ta verzija bi u stvari imala hibridni pogon, sa tehnologijom iz Formule 1, u formi ERS sistema (energy recovery system), koji bi mogao da bude adaptacija HY-KERS-a iz LaFerrarija. Ni tu nije kraj, jer se u Alfi navodno razmatra i mogućnost još jedne hibridne verzije, i to sa 2.0 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od oko 350KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I još jednom je dokazano da BMW M3 u bilo kojoj varijanti nema šta da traži pored Giulie :lol:

 

AJLlDp3HwSMG12bt3gCUFLsxiIWPIHnaPOT0XQGL-g=s88-mo-c-c0xffffffff-rj-k-no DragTimes video: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio vs BMW M3

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemački Pogea Racing se dodatno ''pozabavio'' Giuliom. Krajem 2016. godine su joj podigli snagu na 577 konja, a sada dodali još snage, i još drugih izmena.

U odnosu na fabričku u verziji Quadrifoglio, ova je dodatno spuštena, stavljeni su joj drugi (još lakši) točkovi, ono malo što nije od karbona kod fabričke verzije su oni napravili (zadnji difuzor), stavili novi izduv i uradili Stage 2 čipovanje na 610 KS (sa fabričkih 510 konja):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Sport Edition

 

180927-alfa giulia 7.jpg

 

Alfa Romeo spremio je posebnu limitiranu seriju Giulije Sport Edition. Eksterijer krasi novi prednji i zadnji branici pozajmljeni od ''sestrinske'' verzije Veloce. Unutra se ističe sportski volan obložen kožom, aluminijumski menjač (osmostepeni automatik je jedini izbor), te detalji na kontrolnoj tabli, centralnom tunelu i panelima vrata. Što se tiče tehnologije, tu je 6.5-inčni displej multimedijalnog sistema koji je kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay uz satelitsku navigaciju Alfa Connect Nav. Listu zaključuje podesiva zadnja klupa po principu 40/20/40.

 

180928-alfa giulia 77.jpg

 

Naravno, posebna priča su pogonske jedinice. Posebna Alfa Romeo Giulia Sport Edition donosi dve varijante. Jedan turbobenzinac 2.0-litarski sa 200 KS i jedan turbo dizel 2.2 sa 180 KS, oba uz pogon na samo zadnjoj osovini.

Cena je 47.000 evra bez obzira na izbor motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia dobitnik 25. izdanja nagrade Zlatni kompas koju dodeljuje Asocijacija za industrijski dizajn Italije (ADI)

  • Dodela prestižne nagrade ustanovljene 1954. godine održana je juče u zamku Sforca - dvorište Ročeta u Milanu. 
  • Tokom dodele, javnost je imala priliku da se divi modelima Giulia Quadrifoglio i 4C Spider Italia, dva automobila koja su izraz trkačkog duha koji teče kroz genetski kod brenda Alfa Romeo.
     

180620_Alfa_Romeo_hp.jpg

 

Alfa Romeo Giulia dobitnik je 25. izdanja nagrade ADI Zlatni kompas, najprestižnije nagrade za dizajn na svetu. Ustanovljena 1954. godine, nagrada ADI Zlatni kompas dodeljuje se na osnovu prethodne selekcije koju obavlja stalni žiri za dizajn ADI ( Asocijacija za industrijski dizajn Italije), koji čini komitet stručnjaka, dizajnera, kritičara, istoričara i specijalizovanih novinara koji svake godine neprestano rade na prikupljanju informacija i ocenjivanju najboljih proizvoda. Model Giulia, kao svaki Alfa Romeo, proističe iz savršene ravnoteže nasleđa, brzine i lepote koji ga čine najvišim izrazom italijanskog stila i jedinstvenih elemenata brenda Alfa Romea: besprekoran osećaj za proporcionalnost, jednostavnost i superiorni kvalitet završne obrade površine, sve u službi inovativnog dizajna koji ostaje veran tradiciji cenjenoj širom sveta.

 

Proporcije ovog modela zasnovane su na tehničkoj strukturi čitavog automobila i njen su direktan rezultat, dok su stilski detalji oblikovani prema njegovoj mehanici. Novi model Giulia ističe se svojim kratkim prednjim prepustom, dugačkom haubom i dugačkim prednjim krilima, uvučenim prostorom za putnike koji leži na pogonskim točkovima i mišićavim zadnjim krilima koji vizuelno označavaju tačku u kojoj se snaga oslobađa na put. Izduženi rep tipičan za automobile sa pogonom na zadnjim točkovima donosi ravnotežu proporcijama i obezbeđuje odgovovarajuću zapreminu prtljažnika. Ovaj opšti profil proizilazi iz odluke da se usvoji dizajn koji uključuje motor napred sa radilicom postavljenom po dužini i pogon na zadnjim točkovima. Motor i mehanički delovi razmešteni su tako da obezbeđuju savršenu ravnotežu u težini. Rezultat ovoga je neverovatno zahvalno međuosovinsko rastojanje spakovano u kompaktnu karoseriju. Ove proporcije na prvi pogled iscrtavaju dinamični oblik elipse. Pri tom, obli uglovi i okružujući nosači krova prenose zamah automobilu, stvarajući profil u obliku kapljice koji podseća na onaj od modela Giulietta Sprint, jednog od najlepših automobila svih vremena.

 

Drugi aspekt italijanskog stila jeste ''jednostavnost'', sposobna da prikrije ono što je zapravo jedan od najsloženijih kreativnih procesa u industriji - dizajniranje automobila. Stil je taj koji treba da sakrije dugi, složeni rad iza jednostavne, prirodne linije koja naglašava elegantne oblike i sofisticirani italijanski ukus. Dizajn brenda Alfa Romeo uvek je izražavan kroz  pravilne, rukom iscrtane linije, besprekorno spojene sa čistim, rukom oblikovanim površinama. Još jednom, nova Giulia razmeće se svojim jakim identitetom ispoljenim kroz nekoliko jednostavnih, sofisticiranih poteza. Tu je bočna linija koja obuhvata i ručke i naravno, legendarno trouglasto lice - verovatno najpoznatiji i najprepoznatljiviji stilski element u istoriji automobilske industrije. Još jedna prepoznatljiva osobina jeste kvalitet, koji zadovoljava i izgled i dodir modela i stvara bogate, harmonične odraze čitavim obimom automobila. Spolja, oblik novog modela Giulia jeste veličanstven, podsećajući na veliku mačku spremnu na skok.

 

Suština dizajna novog modela Giulia, koji ga je i inspirisao, jeste vozač. Unutrašnjost automobila se na jednostavan način usredsređuje na zadovoljstvo u vožnji: pristustvo neinvazivne tehnologije može se videti među instrumentima koji okružuju vozača. Tunel  je postavljen dijagonalno, komandna tabla je blago valovita, dok je volan, na kojem se nalaze sve glavne komande, mali i prav, pogodan za bilo koji način vožnje. Sve je upakovano u fine materijale, odabrane zbog utiska koji odaju na pogled i na dodir i postavljene sa posvećenošću i pažnjom. 

 

Prestižna nagrada dodeljena je juče u zamku Sforca - dvorištu Ročeta u Milanu, gde je javnost imala prilike da se divi modelu Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, najsnažnijoj limuzini za uličnu vožnju koju je proizveo Alfa Romeo, kao i ekskluzivnom specijalnom izdanju modela 4C Spider Italia. Prvi model u sebi nosi V5 BiTurbo benzinski motor koji isporučuje 510 konjskih snaga i 600 Nm koji je potpunosti napravljen od aluminijuma i koji ubrzava od 0 km/h do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Specifična snaga u vrhu kategorije - 2.99 kg/ks - predstavlja rezultat naveliko upotrebljivanih materijala poput ugljeničnih vlakana na krovu, haubi, prednjem spliteru, zadnjem spojleru i ukrasnim umecima na pragovima. Model 4C Spider Italia biće postavljen pored modela Giulia. Ovo specijalno izdanje ponelo je Misano Blue boju karoserije sa sjajno crnim umecima na braniku, detalj isključivo namenjen za 108 automobila ove kolekcionarske verzije. Spolja, detalji koji će odmah privući pažnju uključuju legendarne petokrake Alfa Romeo felne od 18 inča na prednjim i 19 inča na zadnjim točkovima, kao i žuta kočiona klešta koja se slažu sa šavovima sedišta, komandne table, volana i unutrašnje strane vrata. Bok ponosno nosi eksluzivnu oznaku ''Spider Italia'' u tri boje italijanske zastave. Standardni modela 4C Spider ''Italija'' uključuje i duple centralne titanijumske auspuhe marke Akrapovič za funkcijom dvostrukog režima i ugljeničnim vrhovima. Opremu upotpunjuje i Alpine premium Hi-Fi sistem sa bas zvučnicima, oznakom sa brojem na centralnom tunelu i aluminijumskom pločicom ''Italia'' na komandnoj tabli.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia ''osvežena'' za 2019. godinu

 

181971-alfa romeo giulia.jpg

 

Alfa Romeo Giulia ulazi u treću godinu, pa je italijanska kompanija odlučila da malo unapredi svoju perjanicu za 2019. godinu. S obzirom da je model i dalje relativno nov, Alfa Romeo se odlučio za minorne promene poput novih 19-inčnih alu felni za verziju Giulia Ti Sport. S druge strane, moćnija Giulia Quadrifoglio je malo ''ozbiljnije'' osvežena sa deljivom zadnjom klupom i anodiziranim kočionim čeljustima u crvenoj boji. Giulia dobija i nekoliko novih paketa poput Nero Edizione sa tamnom prednjom maskom, poklopcima retrovizora, nosačima farova... Kupci mogu da izaberu i Ti Sport Carbon paket u Giuliji Ti Sport sa karbonskim detaljima na eksterijeru. Osim toga, Giulia za 2019. nudi i grejače zadnjih sedišta, te premijum alarm sistem, novu paletu boja i tako dalje. Što se tiče pogonskih jedinica i dalje je ista "postava, Giulia i Giulia Ti imaju 2,0-litarski turbo četvorocilindraš sa 280 KS i 415 Nm. Giulia Quadrifoglio ima 2.9-litarski V6 sa 512 KS i 600 Nm obrtnog momenta, pa ubzrava 0-100 km/h za 3.8 sekundi uz maksimalnu brznu 307 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako izgleda posedovati Alfa Romeo Giuliu QV?

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-burnout_0.jpg

 

24.165 pređenih kilometara tokom 8 meseci je dovoljno da se još objektivnije sagleda kakav auto je Alfa Romeo Giulia QV. Na svim testovima koje smo do sada imali prilike da vidimo, ona je u raznim merenjima, probanjima i direktnom trkanju protiv rivala, a pre svega protiv BMW M3 i Mercedesa C63 AMG, izlazila kao pobednik. Ali, to su sve testovi na dan, par dana, ili plafon nedelju dana. Jim Holder iz britanskog ''AutoCar''-a je živeo sa ovom Alfom 8 meseci. Suvoparni bilans tih 8 meseci bi izgledao ovako:

 

- Mesečna rata: 953.3 evra (uzeo je auto na ovaj način)

- Troškovi servisiranja: 0 evra

- Ostali troškovi: 4 nove gume sa montažom - 1.431 evro

- Trošak potrošenog goriva: 2.065 evra

- Ukupni troškovi upotrebe auta: 3.496 evra (gume + potrošeno gorivo)

- Greške: jedan senzor pritiska u gumama, preosetljiv alarm tokom jednog meseca (prijavljivao 6 puta da je navodno pokušana krađa), check engine zbog kojeg je motor otišao u safe mod (auto nije stao, ali je išao sa smanjenom snagom). Rešeno zamenom overboost ventila na obe turbine.

- Potrošnja goriva: delarisana na 8.2 litre na 100 km. Prosečna potrošnja za svih 24.165 pređenih kilometara je bila 12 litara na 100 kilometara. Najbolji parcijalni prosek je bio 9.8, a najgori 17 litara na 100 pređenih kilometara.

Sa njenim rezervoarom od 58 litara može da se pređe prosečno oko 485 kilometara.

 

Giulia koju je vozio je imala dosta stvari koje su doplata, poput:

karbon-keramičke kočnice (6.170 evra doplate), Sparco karbonska sedišta (3.300 evra), troslojna farba (1.960 evra), Harman Kardon audio sistem (1.065)...tamne felne (395 evra), zatamnjeni zadnji prozori (310 evra), volan sa kombinacijom kože i alkantare (250 evra), pušački paket (89 evra).

 

Njegov zaključak posle 8 meseci:

''Alfa ima, ispunjava sve važne stvari kako treba, tako da, ukoliko treba da kupim super-brzu limuzinu, ne bi uzimao ništa drugo. Toliko obožavam ovaj auto.''

 

Detaljnije:

- dopada mu se izgled, kao i performanse koje auto daje. 

- neshvatljivo mu je (pominje veštice i magiju) kako su uspeli da naprave da jedan auto istovremeno bude komforan, ali i izuzetno agilan na upravljanju i stabilan pri velikim brzinama.

- zvuk motora je odličan, a sam motor veoma voli da se vrti. Za standarde V6 motora glasan je koliko treba, mada bi on lično voleo da u ''Dynamic'' modu bude još maaaaalo glasniji.

- velike brzine je skoro pa prelako dostići koliko snage auto ima.

- karbon-keramičke kočnice su mu bile teške za navići se, naročito kada treba kočiti sa malih brzina. Po njemu, ukoliko ne planirate sa autom da idete često na stazu tokom vikenda, izbegnite skupu doplatu za njih i uzmite standardne kočnice. Nisu ga nešto posebno ni impresionirale sa zaustavnom moći, ali zato jesu konzistentne u sili kočenja koju daju, tj. mogu da se maltretiraju i uvek će kočiti.

- u unutrašnjosti smatra da su ''infotainment'' sistem mogli da naprave bolje, da su trebali malo više da se potrude oko njega. Njegov displej ne daje isti kvalitet slike iz svih uglova, a ako nosite sunčane naočare tokom vožnje posebno ćete imati problema da vidite šta piše na ekranu.

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-bruised-infotainment-system.jpg

 

- unutrašnjost mu se dopada, kako u smislu dizajna, tako i kvaliteta. Nema nikakvog škripuckanja, ''cvrčaka'' ili bilo šta slično.

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-instrument-cluster-binnacle.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-swtiched-leather-upholstery.jpg

 

- vozačeva pozicija sedenja je odlična, karbonska sedišta su istovremeno i udobna i pružaju dovoljno potpore u oštrijoj vožnji.

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-allan-driving.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-inspecting-the-sparco-seats.jpg

 

- posebno razvijene gume za ovu Alfu, Pirelli P Zero Corsa AR, su mu potrajale samo 8.000 kilometara. Mada, nisu bile nove ni u momentu kada je preuzeo auto, ali svejedno...kaže da ako vozač malo pripazi ove gume mogu da potraju maksimalno 12.000-16.000 kilometara. Guma je odlična dok je iole toplo vreme, i što je toplije ona je bolja, ali kada temperatura padne ispod 10 stepeni, treba stavljati zimske jer onda ova guma nije ništa posebno imajući u vidu performanse auta koje treba da istrpi. U razgovoru sa vlasnicima ovog auta na ostrvu, video je da su neki od njih, nakon što potroše fabričke Pirelli gume, kupovali Michelin Pilot Sport 4 kao bolju gumu i kada malo zahladni.

 

alfa-romeo-guilia-qv-up-on-the-ramp.jpgalfa-romeo-guilia-qv-new-rubber.jpgalfa-romeo-guilia-qv-fitting-the-new-rubber-to-the-rim.jpg

 

- jako mu se dopada što je moguće odvojeno podešavati udobnost auta od ostalih stvari, pa tako amortizere možete podesiti na maksimalni komfort (Soft), a i dalje imati brži odziv na gas, maksimum performansi...prosto niste ograničeni da odmah i amorti odu u najtvrđu varijantu čim podesite da želite najviše od motora i menjača.

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-longterm-dials1.jpg

 

- kačio je i kačio prednjim difuzorom (od karbona) stotinu puta. Svaki malo veći ležeći ili sl., odmah se čuje zvuk kako kači. Kao što se vidi na slikama, ogrebotine nisu bile samo odozdo po karbonskom delu, nego i po braniku...ali, kaže da mu je za utehu što se sve to ionako ne vidi kada je auto na točkovima.

 

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-front-diffuser.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-scraped_splitter.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-scraped-bodywork.jpg

 

- za lokalnog FCA dilera ima samo reči pohvale, očigledno su i priče o lošoj servisnoj mreži Alfe prošlost.

 

alfa-romeo-giulia-qv-at-the_dealership.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-rear-cornering.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-side-profile.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-cornering.jpg

alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-19in-alloy-wheels.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-side-skirts.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-rear-tyre-smoke.jpgalfa-romeo-giulia-quadrifoglio-allan-burning-out.jpg

 

Ko hoće da pročita dosta detaljnije, mesec po mesec, klik OVDE

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Alfa Romeo Giulia dobila dizel sa 10 konja više

 

183142-alfa giulia 1.jpg

 

Nakon što je unapredio Giuliu za tržište SAD prošlog meseca, a potom uneo izmene i u Stelvio, Alfa Romeo se pozabavio i sa evropskim varijantama svoja dva noseća modela. Ključna promena u izdanjima za 2019. godinu tiču se novih dizelskih agregata po Euro 6D standardima. Alfa tvrdi da ovi dizeli emituju manje CO2 nego ranije, ali i pored toga 2.2-litarski agregat sada razvija deset KS više od prethodnih verzija koje su dolazile u varijantama sa 150 i 180 KS. Takođe, sada kao standardni deo opreme dolazi 8.8-inčni Alfa Connect multimedijalni sistem sa Apple CarPlay i Android Auto.

 

183143-alfa giulia 11.jpg

 

Giulia je dobila ''Veloce Ti'' paket koji je debitovao na ''Gudvud Festivalu brzine'' pre nekoliko nedelja, a koji u unutrašnjosti predstavlja Veloce bazu uz kožna i alkantara sportska sedišta iz Quadrifoglio, detalje od ugljeničnih vlakana, ambijentalno osvetljenje, osvetljenje pragove vrata…Što se tiče eksterijera, Giulia Veloce Ti je dobila V prednju masku i poklopce retrovizora od karbona, crvene kočione čeljusti, 19-inčne alu felne sa Quadrifoglio verzije i svetlosni paket. Opciono, može da se dobije i paket zadnjeg spoilera, pragova i menjača od ugljeničnih vlakana. Giulia Speciale ima 18-inčne alu felne sa drugačijim šablonom, alumunijumske papučice i zadnje zatamnjeno staklo. Kod Giulie Veloce modela tu su 18-inčne felne, zadnje zatamnjeno staklo, osvetljenje ručki vrata, otključavanje bez ključa i novi skladišni prostor na vozačevoj strani. Najviši novo opreme stiže u QV, poput adoniziranih crnih kočionih čeljusti, zatamljenog zadnjeg stakla, 40-20-40 deljiva zadnja klupa i treći sigurnosni pojas na istoj. Cena Giulije za 2019. kreće od 36.310 evra, Veloce Ti od 50.850 evra. U sve to uključena je petogodišnja garancija, trogodišnji besplatan redovni servis i petogodišnja pomoć na putu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazi Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo sa 180KS

 

180927-alfa giulia 7.jpg

 

Koliko mudro stratezi italijansko-američke alijanse ''Fiat-Chrysler Automobiles'' vode tehnološko-poslovnu strategiju, pokazuje uvođenje ''malog globalnog motora'' GSE (Global Small Engine). Reč je o novom, modularnom dugohodnom motoru (70x86.5 mm), koji je starovao 2016. u 2-ventilskoj (!) 3-cilindarskoj atmosferskoj verziji N3 sa 999 ccm i 72KS (76KS na etanol) za brazilske modele Fiat Mobi, Uno i Argo kao i 4-cilindarskoj sa 1332 ccm i 101KS (109KS na etanol), za Fiat Uno, Argo i Cronos. Sada stižu turbo verzije sa direktnim ubrizgavanjem T3 (3 cilindra, 12v, 999 ccm, 120KS, 190 Nm), koja je već najavljema za Fiat 500X, a uskoro i za Jeep Renegade. To jeste već vest samo za sebe, posebno što se za iste modele najavljuje i T4 (4 cilindra, 16v, 1332 ccm, 150KS, 270 Nm). Ipak, ''bomba'' je ono što je i povod ovog teksta.

 

Najavljena je Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo, italijanska ''bella machina'', uvedena 2016. Upregnuta je snažnijom verzijom motora T4 (4 cilindra, 16v, 1332 ccm, 180KS, 320 Nm). Ta, dugoočekivana ulazna benzinska verzija (do sada su u ponudi bili turbo benzinci 2.0 sa 200KS, 2.0 sa 280KS i 2.9 V6 sa 510KS), vraća se u slavnu kategoriju kultnog modela iz 1960-ih, kada su važile jednačine: Alfa 1300 = BMW 1600, Alfa 1600 = BMW 2000. Turbo benzinac, koji će dinamičnost da crpi iz najvećeg obrtnog momenta od 320 Nm pri 2500/min (pazite, reč je o turbo benzincu, ne turbo dizelašu) će omogućiti ubrzanje do stotke za 7.1 s i najveću brzinu od 230 km/h. Deklarisana kombinovana potrošnja će iznositi samo 5.4 l/100 km, dakle u normalnoj vožnji se može očekivati realni prosek od oko sedam, što je za takav auto super.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Autor teksta samoprozvani sveznajući prometni stručnjak Željko Marušić.

 

Istina je da je stručnjak za aeronautiku. Šef katedre za aeronautiku na Prometnom fakultetu u Zagrebu.

 

Ali kad je negdje gužva na cesti on se javlja kvar auta on se javi. Željeznička nesreća opet se on javi.

 

LOL

 

 

 

Što se tiče 1.3 u Giuliji. Samo ću reći da Alfa ne ide u Pariz. Život kaže da će tamo biti predstavljanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N.

 

Nema toliko KS i Nm, ili...?

Mislim da konjaža ne mora biti sporna (180 iz takvog motora), ali Nm moguće...ono, da bude za dlaku manje od 320, ili da to može samo sa određenim verzijama menjača, ili neki sistem da pritiskom na dugme imaš ekstra Nm na par sekundi, ili sl., što se već viđalo kod drugih. Renault i Mercedes iz svog novog 1.3 turbo benzinca ''vade'' od 115 do 160 KS, i od 220 do 270 Nm. Ako je već FCA uspeo da ''dohvati'' 180 konja, mora da bude onda i preko 270 Nm...a, da li baš do svih 320 Nm...ne znam. :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoguće - nije, ni 320Nm ni dosta više, ali mislim da ih tu ekologija najviše priteže, zatim cena delova transmisije. Pretpostavka je da će takva Đulija morati biti pristupačnija od trenutne.

 

Vest na koju sam ja naleteo iz maja ove godine govori od 270Nm i 180KS, što je takođe sasvim realno. Fićko 595 ima 180KS i 250Nm, što je tu negde i za neku normalnu upotrebu jedne putničke, civilne Đulije, apsolutno više nego dovoljno.

 

https://www.motorzoom.it/alfa-romeo-giulia-con-motore-1-3-t4-da-180-cavalli/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...