Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Alfa Romeo Giulia Coupe ipak u planu?

 

alfa giulia coupe

 

Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a u novom, decembarskom broju italijanskog magazina Quattroruote objavljeni su i novi renderi takvog modela - Giulije Coupe. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući naravno i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Ako se neke glasine iz septembra ove godine pokažu kao tačne, Giulia Coupe se navodno može očekivati već krajem 2018. godine. Iako je Italijanima nakon premijere Giulije prioritet njihova SUV gama (Stelvio je već predstavljen a slede još dva SUV-a), predstavnici Alfe su još prošle godine u vezi Coupea i Cabria izjavili da ovoj kompaniji trebaju takvi automobili u ponudi, uz najavu da će ih i imati, samo je pitanje kada.

 

S tim u vezi, dodavanje dvovratnih Coupe i Cabrio verzija u Alfinu ponudu bi bio relativno jeftin način za proširenje njihove game, posebno na tržištima kakvo je američko koje bi trebalo da odigra značajnu ulogu u oporavku brenda. Iz ove italijanske marke je takođe već saopšteno da kupcima neće ponuditi karavansku Giuliju Sportwagon. U Alfi naime očekuje da će deo kupaca koji bi želeli Giuliju Sportwagon preuzeti njihov novi crossover Stelvio, koji je inače i napravljen na istoj platformi kao i Giulia.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo padaš u vatru Nebojša... Pogađa te što je Serđo omanuo prognozu

 

5531b4a124eab9fb2360f1f499029e69.jpg

 

A i nije puno omanuo... jedno 4, 5 puta

Ona je očigledno zanimljiva, za razliku od dosadnog Audija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj premešteni post sad na ovom mestu nema nikakvu svrhu, ovako usamljen i bez ostalih koji su i doveli do njega.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Naravno da ima svrhu, neće zauvek ostati sam tako, nego će dobiti odgovor.  :) 

Poredio si prodaju AR Giulia sa Audijem A4, pa evo...kad već ima novijih podataka, malo je bezveze da se držimo podataka od kraja 2016., ili da stanemo u prva 4 meseca 2017. godine kada je Amerika u pitanju.

Ako hoćemo objektivno da poredimo, onda treba imati u vidu da je 55% prodaje u tom segmentu rezervisano za karavan verzije, a kao što znamo Giulia nema svoju karavansku verziju, tako da 55% potencijalne prodaje joj u startu ''otpada''. Kupe i kabrio verzije su još 12% prodaje ovog segmenta, tako da Giulia ustvari ima hendikep, u odnosu na one iznad nje po prodaji, od 67%. Giulia ''gađa'' samo onu preostalu jednu trećinu kupaca u tom segmentu koji žele limuzinu. I, evo kako ih ''gađa'' u Americi u konkurenciji sa Audijem A4 limuzinom, najnoviji podatak za mesec Decembar 2017. godine:

 

Audi A4 - 3.916 komada

Sad, zbog objektivnosti poređenja, skinemo 55% toga jer je to prosek segmenta za karavane = 1.762 komada za A4 limuzine + kabrio verzije. Nek' ostane oko 1.700 komada. Dakle, u Americi je u Decembru 2017. godine prodato oko 1.700 komada Audija A4 limuzina.

Alfa Romeo Giulia - 1.011 komada, i sve su naravno limuzine jer druge verzije i nema.

Odnos je: 1.700 / 1.011

 

U Evropi, poslednje što ima od podataka je za Novembar 2017. godine.

Audi A4/S4/RS4 = 11.516 komada. Opet, objektivnosti radi, skinemo 55% toga jer je to prosek segmenta za karavane = 5.180 komada za A4 limuzine u svim verzijama snage + kabrio verzije. Nek' ostane oko 5.000 komada. 

Alfa Romeo Giulia = 2.352 komada, i sve su limuzine jer druge verzije i nema.

Odnos je: 5.000 / 2.352

 

Naravno, nismo otkrili toplu vodu, Audi A4 se prodaje u više komada od Giulie.

Isto kao što nije otkrivanje tople vode za reči Markionea...eno od juče, rekao je da će Ferrari praviti SUV. Ranijih godina je rekao da će Ferrari praviti SUV al' ''samo preko njega mrtvog''. Pa? :D:D 

Naravno da će on da priča najoptimističnije prognoze za prodaju bilo kog modela koji FCA napravi. Tako pričaju svi drugi šefovi velikih kompanija...da nisu možda glavni iz Audija pričali kako se nadaju da će R8 preživeti na tržištu, il' su možda pričali da će biti lider u svom segmentu...kad ono prc...prodaje se manje od rentabilnog nivoa, toliko malo da mu ne razmatraju naslednika:

http://www.financialexpress.com/auto/car-news/audi-r8-likely-to-stop-in-2020-reasons-for-the-death-of-this-german-supercar/990682/

https://www.motor1.com/news/225252/audi-r8-discontinued-2020/

 

Za Giuliu je bitno da FCA ne izgubi pare na njoj, i da dobije naslednika na vreme. Da postoji kontinuitet.

A, za poređenje cifara, tj. za ''hvatanje'' Audija A4 po prodaji ima vremena...neće se to odmah uraditi sa Giuliom u aktuelnoj generaciji. Sve to znaš i ti, neg' se praviš malo blesav. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sad da imam uvid (nemaš ga verovatno ni ti), ali 'de si bre ti video u bilo kom filmu Audi karavana u USA, pa da im toliko otpada na prodaju od ukupne cifre?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško za Ameriku da neko vozi Audi karavan, ali matematika generalno stoji kad se gleda globalna prodaja. Treba gledati prodaju samo D segmenta limuzina i sa tim porediti. Da se ubijaju od prodaje i da su okrenuli segment naopako i nisu, međutim, polaze od nule posle duge suše i treba uzeti veoma bitnu stvar u obzir - svaki auto koji su prodali, neko od glavnih konkurenata je prodao manje. Nije da to nema uticaja na tržište i projektovane prodaje, tj. taj isti Audi je isprojektovao da će da prodaje (lupam) 5000 mesečno, međutim prodaje ih 1000 manje. To lagano može biti veći problem nego Alfi koja proda 1000, a planirala je 2000. Neka budu srećni što i ovoliko prodaju i što je u medijima generalno izuzetno pozitivna atmosfera oko Đulije. Ljude su smorili postojeći modeli, stiglo je osveženje i prepoznato je.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, totti said:

Nije sad da imam uvid (nemaš ga verovatno ni ti), ali 'de si bre ti video u bilo kom filmu Audi karavana u USA, pa da im toliko otpada na prodaju od ukupne cifre? emoji4.png

Ono o 55% prodaje u segmentu koja otpada na karavan verzije sam čitao na istom tom sajtu odakle su i podaci. Ne znam sada da li je globalno, ili Evropa samo...

Al' nema veze...možemo onda da gledamo samo podatke za Evropu, ionako je i Audiju i Alfi to jače tržište. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, nidza said:

Treba gledati prodaju samo D segmenta limuzina i sa tim porediti. Da se ubijaju od prodaje i da su okrenuli segment naopako i nisu, međutim, polaze od nule posle duge suše i treba uzeti veoma bitnu stvar u obzir - svaki auto koji su prodali, neko od glavnih konkurenata je prodao manje.

:thumbsup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed uporedni test: Jaguar XE 20d vs Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDM

 

jaguar xe alfa romeo giulia

 

Modeli Jaguar XE i Alfa Romeo Giulia se obraćaju publici, prizivajući u pomoć staru slavu, dopadljiv izgled i odlične vozne odobine. Kako bi saznali ko od njih pruža veći užitak, suočili smo modele opremljene dizel motorima sa četiri cilindra, koji snagu na zadnje točkove prenose preko automatskih menjača. Kada je reč o premium modelima iz D segmenta, obično prvo pomislimo na davno ustoličene predstavnike nemačkog trijumvirata – BMW Serije 3, Mercedes-Benz C-klasu i Audi A4. Koliko god dobri bili, kao što jesu, predstavnici velike trojke pomalo su postali „kliše“. Nema sumnje da su kvalitetni i dinamični, ali i nekako uniformisani u stroge korporativne okvire što se neće dopasti baš svakome.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Nekako se stiče utisak da im pomalo bledi karakter zarad višeg cilja gde je „lični interes“ podređen čitavom brendu. Drugim rečima, suviše smo navikli na njihovu pojavu i dizajn gde preovlađuju neznatne razlike između modela iz iste kuće. Naravno, mi ovde ne pričamo o ultimativnim sportskim M, AMG i RS “igračima”, već o svedenijim verzijama, odnosno modelima koji su podobni za svakodnevnu upotrebu i duga putovanja.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Želimo da pobegnemo iz tog tipičnog šablona biznis limuzine i zbog toga smo na ovaj uporedni test „pozvali“ dva automobila koja predstavljaju ozbiljnu alternativu pomenutim „Nemcima“ – Alfa Romeo Giulia i Jaguar XE, oba sa četvorocilindarskim dizel agregatima od 180 KS i osmostepenim automatskim menjačima koji prenose snagu na zadnje točkove.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Predstavljeni ne tako davno, Jaguar XE i Alfa Romeo Giulia imaju i mnogo drugih zajedničkih osobina. To su potpuno novi modeli, koji dolaze iz fabrika sa dugom tradicijom ispunjenom sportskim dostignućima. Zbog toga bi i najnovije interpretacije trebalo u duhu marke da se nametnu kao izrazito dinamični, „vozački“ automobili. Ipak, činjenica je da pomenuti proizvođači dugo nisu imali adekvatan odgovor, pogotovo u luksuznom D segmentu.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Srećom, kada je Jaguar kupljen od strane indijskog Tata Motorsa, britanski proizvođač krenuo je starim, poznatim putem. Tako je nastao model XE koji je globalno prikazan u Londonu 2014. godine, prvenstveno sa ciljem da se nametne kao alternativa BMW-ovoj „trojci“. Što se tiče Giulie, ona je još važnija za italijanski brend jer predstavlja temelj na kojem Alfa Romeo želi da povrati slavu i ponovo pridobije deo publike sa pasijom prema automobilima.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Naime, Italijani su uložili bezmalo pet milijardi evra kako bi uspeli u toj nameri, a prvi u nizu novih prozvoda je upravo Giulia koja je ugledala svetlost dana pre dve godine. Neki je smatraju naslednikom Alfe 75, poslednjeg Alfinog modela iz tog segmenta sa zadnjim pogonom koji je ugašen davne 1992. godine. Dakle, oba proizvođača skovala su plan kako da krenu u poteru za kupcima.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Prilikom organizovanja ovog uporednog testa, nametnula su nam se dva pitanja – da li ovi rivali imaju ono što je potrebno da se izbore sa Nemcima i koji bismo od njih radije zadržali? Za početak, krenimo od dizajna. Već od starta vidimo agresivan nastup, ali i elemente koji tradicionalno prate ove modele.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Britanski proizvođač nastavio je evoluciju pravca viđenog kod modela XF, sa prepoznatljivim prednjim delom i dugačkim „padajućim“ krovom koji se završava gotovo na samom „repu“ vozila. Nešto poput „hečbek“ forme i kupea sa četvora vrata.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Giulia, sa druge strane, u klasičnom italijanskom stilu izgleda besprekorno. Svaka linija i zakrivljenje se idealno uliva, čineći je tako jednostavnom, a opet prefinjenom, jednom rečju savršenom. Prosto, ko god je vidi, zna da je reč o Alfa Romeu, a isto se odnosi i na Jaguar. Čak i noću, zahvaljujući LED svetlosnim “potpisima” napred i pozadi, automobili „sijaju“ u prepoznatljivom stilu.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Što se ostatka eksterijera tiče, zadnja strana modela XE ukrašena je velikim svetlosnim površinama i deluje elegantno, dok Giulia sa kompaktnom „zadnjicom“ i odvojenim izduvnim cevima naglašava više sportski stav. Bočno gledano, Jaguar deluje pomalo prazno, ali stvari donekle popravljaju veliki naplaci od 18 inča i hromirani okviri prozora. Kod Alfe ima nešto više „dešavanja“ zahvaljujući liniji koja se prostire celom dužinom, a ističu se i proširenja na rubovima oko 18-inčnih naplataka.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Enterijer kod premium limuzina predstavlja jako bitnu stavku. Ambijent mora da pleni kvalitetom, ergonomijom i komforom za sve putnike, a neretko i lukzusom. Alfina unutrašnjost u prvi plan stavlja sportsku notu, gde su svi elementi orjentisani ka vozaču kako bi se ostvarila najbolja veza sa „makinom“. Dizajn instrumenata i centralne konzole je savršeno uklopljen, a oštre, izlomljene ivice doprinose autentičnom stilu. Utisak jedino kvari ručica automatskog menjača koja kao da je „otkinuta“ sa BMW-a.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Sa druge strane, kod Jaguara XE je sve nekako tečnije i elegantnije, budući da poseduje prepoznatljive kontrole poput automatskog menjača u obliku kotura koji prilikom startovanja “izranja” iz centralne konzole. Oba modela mogu da se pohvale impresivnim dizajnom, a mi bismo u tom pogledu blagu prednost dali Giuliji zbog modernijeg i avangardnijeg enterijera. No, Jaguar XE u svoju odbranu stavlja viši nivo luksuza – materijali su kvalitetniji, a i završna obrada je nešto bolja.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Ipak, moramo da istaknemo da su Italijani značajno podigli standard, ali i dalje se na pojedinim mestima može naći grublja plastika koja je u daleko većoj meri bila zastupljena u prošlosti. Sa stanovišta komfora, Giulia nudi više mesta, pogotovo za putnike na zadnjoj klupi, dok XE ima udobnija sedišta, kako napred tako i pozadi, ali ne dostiže isti nivo prostora. Slična je situacija i kada se otvori prtljažnik, jer Alfa sa svojih 480 litara nudi 25 litara više od „Engleza“.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Red je da pređemo na ono najinteresantnije, a to su, pogađate, vozne karakteristike. Iako su automobili opremljeni dizel agregatima od 180 KS, zahvaljujući laganim šasijama i modernim menjačima, serviraju respektabilne performanse. Naime, 2.0 dizel u Jaguaru XE sa maksimalnim obrtnim momentom od 430 Nm, dostiže 100 km/h iz mirovanja za 7.7 sekundi, uz maskimalnu brzinu od 225 km/h. Alfin motor je nešto veće zapremine, 2.2 litra pa je i obrtni moment nešto veći – 450 Nm. Zahvaljujući izrazito smanjenoj masi, Giulia dostiže 100 km/h za samo 7,1 sekundu, dok je krajnja brzina 230 km/h.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Svakako da ubrzanje samo po sebi ne predstavlja najveći plus već samo jednu u nizu kockica koje su tu da formiraju jaku celinu – užitak u vožnji. Na tu kartu su igrali i u Jaguaru sa modelom XE pa su ga postavili na aluminijumsku šasiju kako bi bio što lakši, ali i krući. Sličnim putem krenuli su i inženjeri Alfa Romea koji su Giuliu stavili na “rigoroznu dijetu” korišćenjem ultralakih materijala, a dovoljno je istaći podatak da su pogonska vratila, odnosno poluosovine, sačinjene od ugljeničnih vlakana. Postignuti rezultati zaslužuju najveću ocenu. Oba automobila imaju idealan raspored težine između osovina 50:50, kao i masu na kojoj mogu pozavideti i neki modeli iz C segmenta – Giulia meri 1.374 kg, XE 100 kg više. Jaguar jeste teži, ali je u vožnji i udobniji, delom i zbog toga što poseduje za 15 mm veće međuosovinsko rastojanje.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Kako sve to izgleda u praksi? Jednom rečju, fenomenalno! Zahvaljujući odličnom osmostepenom ZF automatskom menjaču koji snagu prenosi na zadnje točkove, Alfa Romeo Giulia i Jaguar XE se, u adekvatnom režimu, ponašaju kao sportski automobili. Kod Alfe su oni rešeni sistemom DNA koji predstavlja tri moda – Dynamic za sportsku, Normal za svakodnevnu i Active za ekonomičnu vožnju.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Jaguar poseduje sličan sistem, ali ima jedan režim više u ponudi koji je namenjen vožnji po snegu. U normalnim uslovima, tokom krstarenja na otvorenom putu pri brzinama od 140 do 150 km/h, voze na niskih 2.000 o/min, gde potrošnja ostaje na manje od 7 litara. Jaguar XE je za nijansu tiši, dok Giulia pruža bolji osećaj stabilnosti. Ergonomija sedenja nam je više „legla“ u britanskom modelu, dok na mestu suvozača i na zadnjoj klupi, Alfa nudi više prostora.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Oba modela imaju mnogo toga što vožnju čini lakšom i sigurnijom. Savremene tehnologije podarile su im razne sisteme i asistencije, od upozorenja na opasnost od vozila u mrtvom uglu, do autonomnog kočenja i adaptivnog tempomata. Komandovanje funkcijama, kao što su navigacija, muzika i sl. nije previše komplikovano ni kod jednog modela, ali je kod Jaguara odziv touchscreen displeja sporiji, dok u Giuliji sistem brže operiše, ali ekran nije osetljiv na dodir već se njime upravlja pomoću kružnog tastera na centralnoj konzoli.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

U dinamičnim uslovima, Alfa nas je u najmanju ruku oduševila direktnim upravljačem i sposobnošću za munjevitu promenu pravca. Odziv na komande upravljača je neverovatno brz i prevazilazi sve dosad viđeno u ovoj klasi. “Ležanje” je takođe van svakog standarda i podiže sportski osećaj na potpuno novi, viši nivo. Ipak, s obzirom da je ovo standardna dizel verzija, kontrolu proklizavanja nije moguće isključiti tako da nismo bili u mogućnosti da ispitamo koliko bi postala “divlja” kada bi se otrgla kontroli bez “elektronskih stega”.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Jaguar, sa druge strane, takođe poseduje izvanredne vozne karakteristike, agilan je, ali nije toliko briljantan kao što je slučaj sa Giuliom. Ipak, neke stvari su nam više legle u modelu XE, kao što je, recimo, mogućnost isključivanja ESP uređaja, kada želite da se zabavite na stazi, a tu su i polugice na volanu za promenu brzina, koje Alfi baš nedostaju.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Finalni zaključak koji smo stekli na kraju dana je da testirani primerci Jaguar XE u Portfolio paketu opreme i Alfa Romeo Giulia u Super paketu predstavljaju interesantne prinove. Rečju, ovo je pravo osveženje u D segmentu premium limuzina. Zahvaljujući odličnoj voznoj dinamici i atraktivnoj pojavi, ovi automobili imaju sve elemente da pariraju nemačkim brendovima.

 

Foto: Aleksandar Savin

 

Ipak, nije sve tako sjajno. Završna obrada ne ide baš svuda u korak sa „Nemcima“. Što se tiče pitanja sa početka teksta, odgovor na njega je u velikoj meri zasnovan na ličnim preferencijama. Nema sumnje da su oba automobila sjajna, ali svaki na svoj način. Ko više polaže na eleganciju i prestiž svojstven eminentnoj britanskoj marki, sigurno će odabrati Jaguar XE. Sa druge strane, sportski nastrojenim vozačima više će prirasti srcu italijanska „makina”.

 

preuzeto sa - TopSpeed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropa 2017:

t1.thumb.jpg.d649ec75c75ccbd6dcaa5b4d8ca7529e.jpg

 

USA 2017 + Jan 2018. :

gusa.thumb.jpg.1dd92503836759d4f77e4223396617a5.jpg

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam cuvenom cuvenom italijanskom potezu snizavanja cene vozila za koju godinu i kod Giulie.

 

Sa 34000e za dobru opremu i motor ne nudi nista posebno u mojim ocima u odnosu na konkurenciju.

 

Isti model i auto za 25000e je vec ozbiljan best buy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, treba u stvari jeftinija od Golfa da bude i to je taj segment. Ajde malo ozbiljnosti ovde.

Itekako se dobija od tog auta koliko košta, čakštaviše, međutim druga je stvar što izlazi iz bestbuy segmenta. Niti jedan direktan konkurent takođe nije bestbuy auto, Bimer 3, C klasa, XE... Ostatak D segmenta poput Superb, Passata, Talismana, nema previše dodirnih tačaka i gađa drugačiju publiku.

Nema ništa od tog popusta narednih 5-6 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Petrolicious video: Trkački geni Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

 

 

 

=============

 

Ima jedan drugi video na YT koji pokazuje koliko u Americi košta redovno održavanje najjače i najskuplje verzije Giulie.

Vlasnik te tamno sive Giulie Quadrifoglio je bivši vozač trka, nastupao je na mnoštvu trka od ''24 sata Dejtone'' pa dalje. Za malo preko 8 meseci prešao je nepunih 50.000 kilometara i tada dolazi na red veći servis. Fabrika je planirala da će ljudima uglavnom trebati 3 godine da pređu toliko km, ali eto... :) 

Tokom tih 50.000 kilometara, prvi servis je besplatan. Drugi servis košta 350 dolara (285 evra), a ovaj treći servis na 50.000 kilometara košta u Americi 2.000 dolara (1.630 evra). Tako vidimo da je fabrika ukalkulisala da redovno održavanje najskuplje verzije Giulie prosečno košta oko 650 evra godišnje (3 servisa tokom 3 godine i 50.000 pređenih kilometara). Za automobil koji nov košta oko 70k evra cena redovnog održavanja u prvih 50.000 kilometara ukupno (svi servisi zajedno tokom tih 50k km), je oko 1.900 evra. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio izgleda impresivno u mat crvenoj

 

alfa-giulia-qv 11.jpg

 

Ukoliko smatrate da je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neka vrsta budžetski orijentisanog Ferrari modela sa četvoro vrata, verovatno ste u pravu. Alfa je sa ovim modelom dobila nešto najbliže proizvodnom i ulično legalnom superautomobilu, ''namenjenom širokim narodnim masama'', nego što je to bilo koja linija bila pre njega. Međutim, za ovaj automobil još uvek nije utvrđeno koja mu boja najlepše stoji, odnosno koju nijansu crvene njeni kupci najviše vole.

 

alfa-giulia-qv 1.jpg

 

U standardnoj ponudi, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobil dolazi finiširan u Rosso Alfa tonu, koji kupce ne košta ništa, naravno, ali ukoliko bilo ko od njih poželi nešto više za svoju jedinicu, onda može izabrati specijalnu nijansu Rosso Competizione Tri-Coat, opciju vrednu 2.250 funti u Velikoj Britaniji, 2.200 dolara u Severnoj Americi ili 2.559 evra ovde kod nas na kopnu.

 

alfa-giulia-qv 111.jpg

 

Ovo je upravo iznos koji je potrebno izdvojiti kako bi Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobili dobili bilo koju nijansu crvene boje po želji kupaca, mada, određeni finiši mogu sve vlasnike ovih modela olakšati za nešto više od dve ipo hiljade. Bilo kako bilo, veoma je pohvalno što italijanska kompanija nudi ovoliko raznovrnih opcija, od kojih je mat crvena jedna od najpopularnijih do sada.

 

alfa-giulia-qv 1111.jpg

 

Kao što možete videti, sočivo fotoaparata zaista obožava ovaj automobil, koji je primećen u jednoj garaži smeštenoj u nemačkom gradu Štutgartu. Odmah do ovog posebnog vozila nalazi se srebrni W204 Mercedes C-Class model, koji se prilično uklapa u svoje okruženje. Ovo nikako nije slučaj sa veoma živopisnom bojom sportskog sedan autombila, koji automatski svu pažnju privlači na sebe.

Kada je reč o performansama, vredi napomenuti da model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio koristi bi-turbo V6 Ferrari motor zapremine 2.9 litara, dobar za 512 ks i 601 Nm obrtnog momenta. Ova snaga dovoljna je kako bi automobil bio ubrzan do stotke za svega 3.8 sekundi i razvije maksimalnu brzinu od 307 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja sam nekad rekao za nju da je ružna?

 

A kad je već detelinara na slici, frapantno na 1:55

 

 

 

 https://youtu.be/QRxGvEi4a8E

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

 

Uh, nemoj te afirmativne o FCA, ja sam to već postavio 08.02.2018. u temi na kojoj smo, listaj malo postove na gore: 

On 2/8/2018 at 3:12 PM, neshaoct said:

Ima jedan drugi video na YT koji pokazuje koliko u Americi košta redovno održavanje najjače i najskuplje verzije Giulie.

Vlasnik te tamno sive Giulie Quadrifoglio je bivši vozač trka, nastupao je na mnoštvu trka od ''24 sata Dejtone'' pa dalje. Za malo preko 8 meseci prešao je nepunih 50.000 kilometara i tada dolazi na red veći servis. Fabrika je planirala da će ljudima uglavnom trebati 3 godine da pređu toliko km, ali eto... :) 

Tokom tih 50.000 kilometara, prvi servis je besplatan. Drugi servis košta 350 dolara (285 evra), a ovaj treći servis na 50.000 kilometara košta u Americi 2.000 dolara (1.630 evra). Tako vidimo da je fabrika ukalkulisala da redovno održavanje najskuplje verzije Giulie prosečno košta oko 650 evra godišnje (3 servisa tokom 3 godine i 50.000 pređenih kilometara). Za automobil koji nov košta oko 70k evra cena redovnog održavanja u prvih 50.000 kilometara ukupno (svi servisi zajedno tokom tih 50k km), je oko 1.900 evra. :thumbup:

:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...