Jel se putnici u djuliji od 50 000e hlade lepezama pozadi :D

zza10103.jpgzza10104.jpg

A ovi sto daju 70 000e imaju i rekondisn :D

zza10105.jpg

Promaseni stilo je imao to u svakom paketu , cak i onom bez klime :D

Nova C klasa, ista politika

Untitled.jpg

Ma da normalno...

Što se tiče problema Giučia u SAD-u na što neki impliciraju isti su mogli pronaći da je većina toga rješeno softverskim updateom. To je danas normalan postupak.

No onaj gore Consumer Reports je posebna vrsta. Ti jednostavno ne podnose bilo što da ima veze sa FCA. No rekao bih da neki forumaši nisu različiti od njih :D

Da dajes desetine hiljade eura za nesto novo i neispitano bio bi gori od svih njih zajedno :D Ovako lako da zapnete za nesto tek onako napamet.

Al' ono...k'o na traci se ređaju kao neki pokušaji, i ne zna se koji je uzaludniji. :D:D Kad se pokaže da je bio uzaludan, samo se iskulira to. Iskulira se i pređe na nešto novo za pljuckanje. :D 

Kada se na svakom testu pokaže kakav je Giulia auto, koliko brži ili sporiji od nekog drugog auta (za one verzije gde brzina jeste bitna), onda kao...''što je uopšte i poredite sa ostalima''. :whistle: 

100 puta je rečeno već, Giulia je pokazala kakav je auto (testirao je svako ko u automobilskom svetu nešto znači). Te testove smo kačili ovde svi.

Ono što ostaje da se vidi, a što je verovatno i najvažniji test, jeste kako će se taj auto ponašati kada bude imao 100.000 ili 200.000 pređenih kilometara, kada bude bio star 3-4 godine.

Ne znam do čega može da dovede besomučno guglanje svakog mogućeg slučaja, valjda je siiiilna želja kod nekih da pljunu. :D 

Evo npr. zamislite da imamo nekih par zaludnih likova na Forumu koji hoće da nas ubede kako BMW ne valja, kako je krš...i krenu da kače npr. ovako nešto:

I purchase a BMW X5 diesel in December 2014. Since then, I have been having problem. I took the vehicle to NJMVC inspection station in Edison, NJ. I failed for emissions. To date, I have spent $3200. I have replaced the oxygen sensors, the active tank, the catalytic converter and now the dealer is saying that I need to replace the passive tank. This vehicle seems to have a fault. I wrote to the Federal Trade Commission and even spoke with Rebecca Franks from BMW, NJ and the issue is still unresolved.

Have owned Chevys, Fords, Hondas, Lexus, Jeeps, but none of them compared to the Junk of a BMW. I thought Ford was the worst vehicle I have owned...until I decided to purchase "The ultimate driving machine" against the advice of my 5 uncles who are mechanics. Thought "Why not see what these "High class cars?"" I am now a believer that these cars are sold to wealthy people mostly who know nothing about cars other than the reputation they have amongst the wealthy. With under 100k I had a leaky valve cover gasket, which caused my ignition coils to go out and have to be replaced. After that repair the fuel pump needed replaced then following that the injectors needed replaced. Luckily for me, I bought the extended warranty and those repairs were covered. After it broke 100k miles I pulled out of my driveway and noticed a bunch of steam coming from under the hood.

I thought BMW made high quality cars and that's why I bought it hoping to have it for at least 10years. I barely reached 100k. To me this is unacceptable. I've already put 8k into the vehicle and I'm utterly exhausted beyond belief from renting cars to get to work and waiting for my mechanics to finish the job and not knowing what will happen next. I called BMW HQ again to let them know my frustration and amount of money I had spent on this awful SUV.

I purchased this vehicle brand new. During the warranty period, there were issues that were resolved. However, at only 67k miles the car is no longer under warranty and starting to fall apart. My problems have been a bad blower motor, steering angle sensor and water pump. It's unfortunate that BMW strives on quality when their vehicles cannot reach 100k. From my experience, BMW is overrated and their customer service is even worse.

I've had Hondas, Infinitis, Chryslers, Nissans, etc. and have never had this much trouble with a vehicle. Some of it is definitely bad luck but this is the worst vehicle experience I've ever had. Don't get me wrong, the car is awesome but I can't keep the check engine light off enough to enjoy driving it. It's really not even the money at this point, I just can't keep it out of the shop and it's not really reliable anymore. I would be afraid to take it on a long trip which is a shame. Actually looking to trade this in on an Infiniti G37x.

I own a 2011 BMW X3 with 98,000 miles. Bought it new. Never an issue with car. Out of blue it refuses to go into any gear other than park. Have it towed to BMW dealership in Tenafly, NJ. Am told it needs some sort of electronic component replaced in transmission. No indicators of issue prior to this. Repair charge $5000. So I now have to pay 10% of original purchase price for car to be drivable. A car with very normal usage and no problems. I have no recourse. BMW deaf to my concern about the costs. Done with BMW. Never again.

To begin with, I have on six BMWs in my life. I purchased a brand-new 428i BMW from Flow BMW in Winston Salem, North Carolina. I have had the car for six months and it had 4000 miles on it. I am a single person and have only had three people in my passenger seat since owning the car. The leather started wearing terribly especially on the side bolster.

I took it to the service department, as I was told to do, and spoke with the warranty guy. He informed me that BMW does not cover their leather under any kind of warranty.

Ovako može da se ređa do sutra o bilo kom brendu. I, šta ćemo sad...da radimo to?? Budalaština... :) 

CR inače preporuča samo Toyote i/ili Honda. Recimo test ide dobar je Audi Q5 pa onda milijun mana koje nemaju veze sa vezom pa na kraju kupio Toyotu RAV4, zašto bi netko kupio Q5. Ukratko, slično kako se kod nas doživljavaju njemački automobili.

Za sve one kojime je Giulia skupa mogu reći da je velika vjerojatnost kako će prvi sljedeći model biti jeftiniji i kako to onda znači povratak na prednjem pogonu. Uostalom kod Alfe je u biti prednji pogon tradicija za kompaktne modele. No nemojte misliti da jeftino znači jeftinije. Kod vas Tiguan starta od skoro 25 000 eura, a BMW X1 od skoro 30 000 eura. 

Alfa Giulia QV vs BMW M3 Competition vs Mercedes C63 S AMG

p.s. Ubi zvuk vetra u kabini kod Mercedesa i BMW-a u odnosu na Alfu :D 

On 5/4/2017 at 1:17 PM, neshaoct said:

Alfa Giulia QV vs BMW M3 Competition vs Mercedes C63 S AMG

p.s. Ubi zvuk vetra u kabini kod Mercedesa i BMW-a u odnosu na Alfu :D 

Al se rita Aflica na turiranju :D 

Lepo ja kazem, ko hoce da vidi Giuliu i Stelvio na ulici - pravac Vracar :) .

On 5/2/2017 at 1:30 PM, neshaoct said:

Ono što ostaje da se vidi, a što je verovatno i najvažniji test, jeste kako će se taj auto ponašati kada bude imao 100.000 ili 200.000 pređenih kilometara, kada bude bio star 3-4 godine.

Sto bih rekao kad budu stizale ovde  kod nas sa 200-300kkm, za nas dzep.....:D

Inace vidim da u Nemackoj Giulie 2.2jtdm/150 krecu od 28000-29000eur sve sa melversteueurom, kao i Bimer 3.

Verovatno ovi modeli bez klime pozadi....:lol:

Edited by hansf

Test 2017. Alfa Romeo Giulia

Ne, nije ovo samo još jedan test popust ostalih...već doooosta drugačiji. Definitivno nije video koji treba da se preskoči.

Pogledajte, vredi, imate Giuliu i na dizalici sa svim mogućim detaljima ispod lepo snimljenim, pokazanim, objašnjenim... :thumbup: 

TRC Performance Giulia Tecnomagnesio TM7

tecnomagnesio%201111.jpg

Na Autopromotec sajmu u Bolonji posetioci mogu da vide i tjuniranu Giuliju Tecnomagnesio TM7, za koju su se pobrinuli TRC Performance i Tecnomagnesio.

tecnomagnesio%201.jpg

Ovakva Giulia se između ostalog ističe mat eksterijerom, alu točkovima od 19 inča (u boji zlata), gumama GoodYear Eagle F1 RunFlat 225/40R19 i 255/35R19, redizajniranim zadnjim branikom, sportskim izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika, modifikovanim kočnicama i oslanjanjem (auto je niži za 30 mm), kao i Sparco sedištima, novim pedalama i detaljima sa alkantarom i ugljeničnim vlaknima u enterijeru.

tecnomagnesio%2011.jpg

tecnomagnesio%20111.jpg tecnomagnesio%20111111.jpg

Na kraju, uz reprogrmairanu ECU jedinicu automobil raspolaže sa dodatnih 30KS u odnosu na fabrički primerak.

tecnomagnesio%2011111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Walter De Silva, l 'unicita' di Alfa Romeo copiata da bmw...

http://ruoteclassiche.quattroruote.it/notizie/copertina-dautore-ecco-walter-de-silva-la-videointervista/

L’Alfa è stata la mia fidanzata, il mio grande amore, poi mi sono sposato con Volkswagen. E alla Volkswagen ho capito una cosa fondamentale: non esisterà mai un designer, un creativo, se non esiste un principe che crede in lui.

Pogledajte, vredi, imate Giuliu i na dizalici 

U prirodnom okruženju, nadamo se da neće na njoj da provede veći deo svog radnog veka

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Prošli mjesec

Giulia
Italija 1.339
SAD 883 
Španjolska 69
Švedska 29 

Stelvio
Italija 935 
Španjolska 127 
Švedska 13