Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

@Markobgd

 

Ima toga na internetu, proguglaj malo. :) Evo, imaš npr. ovaj video kako ide 500L:

 

 

Vidiš kako automobili svuda idu ''kao sardine'', pa je još kako moguće da se negde blago prisloni ovde ili onde. To je onda posao dilera da sredi. Kao i kada se vraća kilometraža na nulu (sećaš se verovatno da neki dileri u SRB ni to nisu radili na samom početku sa 500L), itd, itd.

Ono...nećemo valjda sada biti tupavi da krene da se priča kako neko u fabrici ne zna da upasuje ''krilo/banik/haubu''. Pa, to je preterano čak i za ljude koji ne podnose Alfu... :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, novi vrhunac diskusije je poređenje TV i automobila. :D:D

Ono...TV od kojih se neki masovno i sklapaju po brodovima dok ne dođu do Evrope, i automobili...stvaaaaaaaarno. :D

 

Ako misliš da neko izmišlja da postoji proces prevođenja novih autombila iz stanja transporta u stanje za salon ili isporuku kupcu, reci tako...reci lepo da neko to izmišlja. :whistle: Onda možemo da pričamo dalje ozbiljno. Ako i sam znaš da taj postupak postoji, kao i čitav spisak procedura koje diler mora da uradi (bukvalno imaju papir i idu stavku po stavku), čemu onda sada ovo bezveze poređenje...

 

Evo primer kada se isporučuje novi BMW:
 

Quote

 

New Vehicle Preparation (QCI)

BMW centers must carry out new vehicle preparation and delivery procedures in accordance with the Quality Certification I guidelines for all new BMW vehicles. This certification process involves both the sales and service departments. All items on the Quality Certification I checklist must be performed by a certified BMW technician and BMW salesperson as indicated for the Display Vehicle Check–Technician, Delivery Check–Technician, and Delivery Check–Salesperson.

The Display Vehicle Check must be performed and completed when a new vehicle is removed from storage and used as a client demonstrator or for presentations.
A certified BMW technician must perform a Delivery Check after the new vehicle has been sold and just prior to delivery to the client.
A BMW salesperson must also perform a Delivery Check. The "Prior to Delivery" column must be completed before delivery to the new client. The "At Delivery" column must be completed with the new client at the delivery presentation.

Reason for Policy:

1. Improve the readiness and quality of each vehicle to be viewed by prospective BMW clients thus reinforcing their expectations of BMW.
2. A complete and accurate Display Vehicle Check by the technician will help ensure each vehicle's readiness for demonstrations and presentations.
3. Assist the sales manager in keeping informed of the delivery condition of every new BMW vehicle in stock.
4. A complete and correct Delivery Check by the technician will ensure that the vehicles are delivered in the proper operating condition.
5. Properly preparing a new BMW for delivery is necessary to fulfill client expectations.
6. A complete "Prior to Delivery" Check by the Salesperson will verify each vehicle is in perfect condition for the delivery presentation to the new client.
7. Each new vehicle delivery is a "golden opportunity" to begin to build the excellent client relationship necessary to promote customer satisfaction.
8. Sales people will have confidence in the vehicle's appearance and system operations when delivering the vehicle to the new client.
9. It is imperative that each client be introduced to the many vehicle systems and features including the contents of the owner portfolio. It is also important that clients understand their responsibilities towards vehicle maintenance requirements and the limited warranties provided by BMW

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste vi vidili kako izgledaju BMW automobili kada ih spuste sa kamiona u npr. Italiji? Ovo je sve do dilera što se sada događa. To me najviše i plašilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tebe zovu BMW-ovi dileri iz Italije kad istovaruju vozila, pa si ti video?

 

Nešo, to će diler malo da zategne nogom i bude cakum pakum. Kao ovi: :lol:

 

 

 

Ja moram da priznam da nisam nikad čuo da se dileri bave time o čemu si pričao. Što naravno ne znači da nije istina... Meni to nema nikakve logike i mišljenja sam da se takve stvari ispravljaju u fabrici. Ali možda i grešim.

Ono što si postavio kao preporuka BMW-a za pripreme vozila pred isporuku je samo uopšten tekst, gde se nigde ne navodi šta konkretno rade. Da li gledaju da auto nije negde zagreban ili gledaju da l' je branik zinuo u odnosu na krilo ili haubu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Ja moram da priznam da nisam nikad čuo da se dileri bave time o čemu si pričao. Što naravno ne znači da nije istina... Meni to nema nikakve logike i mišljenja sam da se takve stvari ispravljaju u fabrici. Ali možda i grešim.

 

Možda je tačno to što pričaš, a možda i nije...a možda sam i ja u pravu, a možda i nisam. :D Tako sam ovo shvatio. :) 

 

Bili ste neki od vas u fabrici u Kragujevcu. Gledali ste tamo kako ide oko kontrole kvaliteta, imali smo i ljude iz same kontrole kvaliteta zajedno sa nama. Kada auto izađe iz fabrike, nema apsolutne garancije da će i do dilera stići u takvom stanju. Zato postoje uobičajene procedure koje pokrivaju kako transport, tako i samu isporuku dileru i njegove obaveze nakon isporuke. Zašto? Pa, kako kažu švabe gore ''Improve the readiness and quality of each vehicle to be viewed by prospective BMW clients thus reinforcing their expectations of BMW''.

 

Kada auto dođe kod dilera, kreće papirologija prijema. Tačno se zna ko proverava, ko potpisuje, ko preuzima odgovornost za isporučeno stanje. Jedino tako postoje jasni odnosi između fabrike i dilera. Diler nije jednako fabrika. Danas radi FCA, sutra neki drugi brend, a često rade paralelno više brendova. Oni su izdvojena, posebna pravna lica i imaju ugovorni odnos sa fabrikom. Jedna od stavki tog odnosa jeste i provera šta je to dileru stiglo od fabrike (u kakvom stanju). Plus, tako se diler štiti da mu sutra krajnji kupac ne dođe npr. 5 dana posle isporuke novog auta sa pričom kako ne valja ovo ili ono i kako je on takav auto i uzeo, ali je eto video tek posle 5 dana. Papirologija je različita ako auto odmah ide u salon, ili ide na lager dilera da čeka kupca. Proverava se stavka po stavka. Isto to će se raditi i ako je prvo išao za lager, a nakon što se proda kupcu i to maksimalno 24 sata pre isporuke kupcu.

 

Kao što se vidi gore iz procedure koju ima BMW (a to ima i svaki drugi proizvođač automobila), nisu to ljudi koji samo gledaju stanje isporučenih automobila kod dilera, nego su ovlašćena lica da učine izvesne prepravke/dorade (certified BMW technician):
 

Quote

 

Procedures:

1. Inspect and correct all applicable items of the Quality Certification I checklist as outlined in the following procedures. After each item has been completed, place a check mark in the corresponding box on the checklist.

2. The Display Vehicle Check–Technician must be performed when a new vehicle is removed from storage and used as a client demonstrator or for presentations.

3. A certified BMW technician must complete the Display Vehicle Check portion of the checklist and must sign and date the "Display Vehicle Check" line on the white copy. The Display Vehicle Check page (blue copy) should be given to the Sales Manager, and the remaining pages should be stored in the vehicle glove box. This allows the Sales Manager to know which vehicles are ready.

 

isto kao kad se npr. dogodi da neka serija autombila ide u opoziv zbog nekog razloga, dileri moraju na svim konkretnim automobilima koji su obuhvaćeni opozivom da sprovedu predviđene radnje, tj. ne smeju da prodaju auto krajnjem kupcu bez da izvrše sve zbog čega je konkretan auto obuhvaćen opozivom. Neće ga vraćati u fabriku, nego će oni sami to uraditi jer imaju ovlašćene tehničare za to. Kao što ih imaju i kada je limarija/boja/lak u pitanju. Ispade da njihovi ljudi mogu da nam farbaju auto, sređuju ih iz udesa i važiće garancija na boju/lak i dalje, ali eto ne smeju da pipnu nov auto koji je isporučen dileru. :)

 

Ako postoji oštećenje koje diler ne može da reši (vrati u fabričko stanje), onda se dogovara sa fabrikom šta dalje zavisno od vrste nedostatka. Ili se auto vraća, ili se spušta cena ka krajnjem kupcu zbog tog oštećenja. Diler želi da mu fabrika spusti cenu, a ne on od svoje zarade. Npr. jedan član Foruma je tako kupio novu Ypsilonku pre par godina koja je imala kvadrat par centimetara sa par centimetara oštećene boje između vrata i stranice. Kao da je bila neka nalepnica, skinuta je, ali se vidi trag da je nekada bila. Naravno, sve se to vidi tek kada se kaže ''pogledaj tu i tu''. Ali, inspekcijom dilera je to uočeno, fabrika odobrila dileru da spusti senu i svi zadovoljni.

 

Nisu ovde komentari kao na Blicu ili B92, pa da može olako da se etiketira. Ovde ipak malo više svi znamo o automobilima i procedurama, pa nije dobro iz silne želje da se pljune na Alfu (ili sutra neki drugi brend, svejedno), krene sa nekim tako postovima... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D:D:D 

 

Imaš silnu želju da pljuneš po njoj, i kad se pokaže da je bezveze nešto od rečenog (te sporija je od ovog ili onog, te zvoni, te ovo ili ono), onda je problem u onome koji pokaže da je to rečeno bilo bezveze...a, ne u onome koji silno želi da pljune, pa samo iz nedelje u nedelju menja deo koji će da joj pljune. :D:D

Kao što je morao da se postavi klip sa ubrzanjima, ili šta već...tako je sada izgleda bilo potrebno nadugačko i naširoko da se pojašnjavaju procedure prilikom isporuke novih auta dileru.

Ako se to ne bi uradilo, onda ovo nije forum nego mesto gde se lupeta kao na Blic komentarima, ili B92 ili gde već...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja silna želja je samo zbog tvojih i splićinih reakcija
Inače me generalno zabole za bilo kog proizvođača Meni ne zavisi život ni od Giulie, ni od Mondea... A vama kao da zavisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bmw.rs/content/dam/bmw/marketB4R1/bmw_rs/Topics/offers-and-services/pricelist/BMW_Cenovnik-e.pdf.asset.1490103633951.pdf

 

http://fiatsrbija.rs/alfaromeo/giulia-cenovnik.pdf

 

Bimer F30 320d i Giulia 2.2d su otprilike u istom cenovnom rangu, gore dole zavisno od opreme.... s tim sto BMW ima kojekakve akcije, model je na zalasku karijere. Bice zanimljivo koliki ce biti odnos priodaje na domacem trzistu  u ovoj godini. 

Dva osnovna takmaca u klasi. BMW ipak duze ima status premium brenda, i cini mi se da  na domacem trzistu barem kod dizela motor 2.0d ce se uvek bolje prodavati, s obzirom na idiotsku poresku  politiku u Srbiji...

 

Iz kog salona je Giulia sa neupasovanom limarijom? Ja iskreno kod Radulovica nisam video nista slicno...:no

 

Kako god BMW je uvek vazio za kvalitet  kod sportskih limuzina, Mada nije uvek tako, sto se ne mozee reci za E90- citiram svog majstora koji je inace BMW fan i dugogodisnji korisnik " Na ovom modelu su uspeli da zajebu sve sto su u prethodnim modelima usavrsavali, bar sto se tice motora" Zupcenje Lancem otpozad, turbine, menjac itd....E90 vazi za najgori i najskuplji BMW sto se tice eksploatacije.

Ako se Giulia dokaze kvalitetom , pouzdanoscu i dugotrajnoscu, mozda Alfa za 7-8 godina dospe u Drustvo velike trojke, ali onda mora da se potrudi i da odrzi taj status.....;)

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, totti said:

Moja silna želja je samo zbog tvojih i splićinih reakcija emoji3.png
Inače me generalno zabole za bilo kog proizvođača emoji4.png Meni ne zavisi život ni od Giulie, ni od Mondea...

 

Ispade da ja prodajem automobile, a ne ti... :D:D

Nijedan moj odgovor nije napisan zbog tebe prvenstveno, pa je malo bezveze da ih ti pišeš zbog mene samo...al' ako hoćeš tako super. :D :P

Suština je da ovo nije privatna prepiska 20 ljudi koji se kao međusobno podjebavaju i zato samo i pišu, nego Forum koji mesečno ima 150k do 200k poseta. Ooooodavno je ovo preraslo 20 ljudi...tj. mnogo više ljudi čita sve što se napiše, pa ako bi ostalo bez odgovora na nešto od napisanog što nije istina, ispalo bi bezveze...zbog toga se piše, zbog potpunijeg/objektivnijeg informisanja svih ljudi koji nalete na Forum. :thumbup:

 

Evo sa tim ciljem i ovog klipa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zupčenje lancem otpozadi je karakteristika samo motora od 177 ks i nije vezano striktno za E90. Ima ga i u drugim modelima. Tu je i usisna grana problem.


Dobro Nešo... U salonu izložena perjanica fabrike koja je zinula na sve strane i sad je diler tu krivac. Ok, sve jasno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totti, Upravo i mislim na najjaci model do 2000ccm, Moj dobar prijatelj je zamenu lanca sa vadjenjem motora na X3 platio dobrih 700eur.

Inace mnogi korisnici su E90 ocenili kao najgori BMW do sada, nidje onog BMW kvaliteta, rupa bez dna itd.....:X

 

Ja stvarno zelim da vidim kako ce ove Giulie izgledati za 6-7 godina i sa 200-300kkm na satu, i ako izdrzi taj test vremena verovatno me eto u jednoj.....:)

 imidz kvalitetnog auta se ne postize preko noci, ali se vrlo lako izgubi....

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Zhorz said:

Covek vozi po blatu pa je blatobran

 

Ja bih samo hteo da proverim kako je na kraju lektorska komisija foruma definisala ovo sto strci - krilo ili blatobran ili i jedno i drugo?

Ja se izvinjavam sto sam pravilno dijagnostikovao problematican deo (konsenzusom smo se slozili da nije branik), a u slucaju da sam ga pogresno nazvao.

Pa ne bih zeleo da mi se ubuduce takva greska ponovi, unapred hvala.

 

blatobran.thumb.jpg.bfc4a7a80d5375badce9f4f0bbb4d8bc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

mozda sad deluje da sam deo komisije koja je ispravljala tebe, ali moj post se odnosio na par obrisanih komentara gde su postojale prepirke kako se pise i ko ce koga da uci kako se kaze. Trebalo je brisati onda i moj, koji je samo pomirljivo spojio 2u1 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam na obrisan post, a mrzelo me da kuckam preko telefona.

Takodje, da li je najcesce plasticna obloga oko tocka onda podkrilo ili podblatobran?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...