electronizer 31 Posted April 2, 2017 Da raspolazem tim parama, svakako bih uzeo Djuliju, u moru nemackih automobila bi se lepo isticala, pogotovo kod nas gde se nemacki automobili smatraju nekom svetinjom. Detaljno je pregledao nisam pa da utvrdim da li je plastika ista kao u puntu sto je neko navodio, mozda, tj verovatno i jeste plastika kod nogu losijeg kvaliteta, ali je tako i u audiju i bmw. Ove nove generacije mercedesa su prica za sebe sa kvalitetom enterijera, barem kad je novo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 2, 2017 N.n kad budes prestao da pises ovde bice kraj glupostima na forumu! Odakle ti pravo da tako pricas? Ko si ti uopste pa da sudis da li je neko napisao glupost ili ne!? Evo ja cu da napisem da pises sve gluplje od glupljeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted April 2, 2017 (edited) @ms pk +1 Edited April 2, 2017 by bglion Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 2, 2017 1 hour ago, Bingodalton said: Necu zaboraviti. Stelvio 2.0 benzin 4x4 1659kg Kodiaq 2.0 dizel 4x4 dsg 1686kg Urnebesna razlika. Nešto te gadno udara ili? Tiguan koji je daleko manji od Kodiaqa baš u toj kombinaciji koji su naveo MJERENO ima podjednaku masu kao Stelvio. Laži nekog drugog. Ovo kako ti i neki stalno udarate ispod pojasa je gadljivo. Za zamislit je kako bi tek bilo na nekom ne-"talijanskom" forumu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 2, 2017 @MS PK +2 N. N. uvek možeš da prestaneš da pišeš gluposti Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 2, 2017 (edited) Nije mi jasno zašto za vw pričaju da ih vadi flotna prodaja. Pa ko tim silnim kompanijama brani da kupe alfa romeo u istoj klasi? Telenor je ranije imao mnogo Fiat Bravo u svojoj floti, a sada VW i Škoda caruju, a poneki Ford klade valja. Ko im je branio da kupe neke Fiat / Alfa/Lancia pandane Golfu, Oktaviji i Passatu? Na kraju, ko brani Fiatu da napravi dil sa njima? Edited April 2, 2017 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 2, 2017 (edited) @N.N. niko ne "udara" već se vodi zdrava diskusija koju ti konstatno prekidaš pokušavajući da preneš to na lični nivo. Šta ima veze ako mu se ne svidja Alfa? Jel mora po defaultu da se svidja članu italijanskog foruma sve što Fiat radi? Evo ja nisam kupio FLA vozilo jer nije bilo odgovarajućeg automobila za mene pa sam uzeo wannabe Golf i nikom nista, i dalje sam član foruma. I dalje jako cenim Stila i dosta automobila sa kraja 20. i početka 21. veka koje su italijani napravili. A isto tako mi se uopšte ne sviđa pravac kojim danas Fiat ide pošto po meni gube dušu jureći za profitom. Isto tako mi Giulia uopšte nije legla na test vožnji niti mi se nešto preterano dopala. Možda jer ne vozim sportska kola, jer je vozač pre mene "zakopao" sedište u pod, jer nisam navikao da menjač bude viši od naslnoa za ruku i ko zna zbog čega još, ali i to je ok. Nema potrebe na silu terati nekog da mu se dopadne auto. Štaviše potpuno je ok da svi imamo različite ukuse i potrebe. Da nije tako verovatno bismo i dalje imali u ponudi samo Ford T u bilo kojoj boji sve dok je crna Edited April 2, 2017 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 2, 2017 Da je sreće i pameti, samo Ford bi i pravio kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 2, 2017 @igor0511 Alergičan sam na osobna mišljenja koja to nisu nego se kreće u izvrtanje činjenica, a koji neki uporno ponavljaju. Da ne govorim kako jedni te isti uporno pišu negativno u ovom automobilu. Meni je Stilo uvijek bio i ostao primjer anti-Talijana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17445 Posted April 2, 2017 On 4/2/2017 at 6:53 PM, N.N. said: Vidim da nema kraju glupostima na ovom forumu. On 4/2/2017 at 5:28 PM, N.N. said: Ali da da je tako na forumu posvećenim ljubiteljima talijanskih automobila mi nije jasno. Ili ovo nije taj forum? Ovo je prevashodno forum gde je vecinu ljudi koje licno poznajem spojilo to sto su u nekom trenutku posedovali ili poseduju FLA auto - a tu smo da se pomognemo, zajednicki resavamo tehnicke probleme, pravimo tutoriale, pripomognemo sa izborom/kupovinom/prodajom, da se nasalimo, druzimo i ovde i na skupovima... Nije "sektaski" forum kao neki, gde ne sme ni rec da se kaze protiv odredjene marke. Dovoljno je pogledati predstavljanje automobila clanova, gde je prilicno vozila van grupacije - drastican primer u zadnje vreme je prilican "priliv" vozila drugih grupacija u C segmentu (jer zadnjih godina i nema FL predstavnika u tom segmentu), pa ljudi ostaju na forumu i pisu o svojim novim vozilima zbog atmosfere i druzenja. Dosta njih vole tehniku, da procitaju ponesto o vrhunskoj tehnologiji u svim ovim vozilima - ali garantujem da ih (kao i mene) za*ole da se raspravljaju o 0.X sekundi sprinta ili materijalima table za QV, M3 i AMG C63 . Ogromnu vecinu zanima kako da rese neki problemcic, procitaju neki praktican savet, pronadju polovnjak za par soma EUR ili nov za 12-15 soma, a ne da raspravljaju o necemu u sta nikada nece ni da sednu. Izvinjavam se svima za off. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 2, 2017 Evo ja daaaaavno nisam pisao. Prevashodno zbog desavanja u privatnom zivotu, manjku vremena...... I kod mene situacija kao kod Igora, hteo sam italijana, nisam nista nasao po mom ukusu/budzetu.... NN mislim da nema mesta ovakvom razgovaranju na forumu. Giulia izgleda mnogo bolje na slikama. Kada sam je video na sajmu nije to nista mene dotaklo. Eventualno bokovi i mrstava faca ali smatram sledece Jeste ovo veliki povratak alfe na to trziste Nije ovo veliki iskorak u odnosu na konkurenciju Moj stav je da za taj novac ne bih uzeo tu Alfu, na zalost, nije mi to to.... I da, slazem se sa Ivanom, jesmo mnogi ovde zbog novih tehnologija i inzenjerskih resenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 2, 2017 10 minutes ago, N.N. said: @igor0511 Alergičan sam na osobna mišljenja koja to nisu nego se kreće u izvrtanje činjenica, a koji neki uporno ponavljaju. Da ne govorim kako jedni te isti uporno pišu negativno u ovom automobilu. Meni je Stilo uvijek bio i ostao primjer anti-Talijana. Aj majke ti, prosveti me, koji je po tebi pravi talijanski Fiat iz klase Stila, Golfa? Nemoj samo da navodiš tristaća ili Tipa, nego nešto što se još može kupiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 2, 2017 Nešto te gadno udara ili? Tiguan koji je daleko manji od Kodiaqa baš u toj kombinaciji koji su naveo MJERENO ima podjednaku masu kao Stelvio. Laži nekog drugog. Ovo kako ti i neki stalno udarate ispod pojasa je gadljivo. Za zamislit je kako bi tek bilo na nekom ne-"talijanskom" forumu.https://www.topgear.com/car-reviews/skoda/kodiaq/20-tdi-se-technology-4x4-5dr-dsg/spechttp://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=25895Tezina sa vozacem od 75kg, od 1677 do 1761kghttps://www.google.rs/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf&ved=0ahUKEwjbzbvZzYbTAhXJZCwKHcWiCSAQFghFMAg&usg=AFQjCNFsXgkhfkw58qheIjhCeZs9COlCbQ&sig2=6guAEFI9y1ZIEkmtcYekqgPosto ti sigurno imas brosuru Stelvia, okaci je.Uopstalom, cemu rasprava, vrata zvece za 50.000, mogli su to napraviti bolje i ne bi bio tezi, bar ne puno. Nije to 4C pa da ne ocekujes od nje taj nivo ususkanosti i zavrsne obrade.Ako hoces sa najboljima, potrudi se. Ti sad hoces raspravu kao da je Kodiaq 300kg tezi. Kodiaq krece od 22.000 eur, skoro duplo jeftinije od Stelvia, izvini ali to nije dopustivo. Reci cu da se cuje kao Insignia. Eto, moglo je to bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 2, 2017 Čitao sam test, a možeš ga i sam skinuti u PDF-u. 200 kg Stelvio lakši od Q5. Oba su AWD sa tim da je 2.0 280 KS benzin Stelvio, a Audi 2.0 TDI sa 190 KS. Oba automatik, oba nakrcana opremom. Sa tim da su kod Stelvia benzinske i dizel verzije sa istom opremom u cca 10 kg, što je ista tiskovina dala u slučaju Giulia Veloce. Tiguan je bio negdje kao Stelvio. A Tiguan je ista platforma, a daleko manji od Kodiaqa. Daj reci koji je to ćiribu-ćiriba pa da Kodiaq može biti na toj razini? Mislim da bi i sami proizvođači to voljeli znati. Odmah bi primijenili u praksi. I još bi ti postao milijunaš preko noći. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 2, 2017 Rezultati izmjerene mase i to od manje prema većoj: VW Tiguan 2.0 TDI (150 KS) DSG 4motion Executive - 1851 kg Alfa Romeo Stelvio 2.0 (280 KS) Q4 First Edition - 1875 kg Jaguar F-Pace 20d (180 KS) AWD Portfolio - 2033 kg Audi Q5 2.0 TDI (190 KS) quattro S-tronic design - 2077 kg Jaguar F-Pace 30d (300 KS) AWD First Edition - 2201 kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted April 2, 2017 skoda kodiaq po katalogu sa vozacem od 75kg je teska od 1527 do 1761kg , konkretno sa 2.0 tsi motorom 1707kg http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-petrol-16-09-01.pdf http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted April 2, 2017 Mislim da je Giulia već odavno dokazan automobil, i mislim da je odavno prerasla ovakvu vrstu diskusije. Bez ljutnje, ali ovde je zaista izneto jako mnogo gluposti. Sreća je u tome što potencijalni kupci Giulie gotovo sigurno neće tražiti odgovore po forumima, kao i kupci ostalih premium brendova, a vi možete da pričate šta god vam je volja. Toliko je neargumentovanih komentara, i nekih na silu izvučenih mana, da imam osećaj kao da se vodi antikampanja prema ovom automobilu. Evo ja sam koristio Audija A3 2016. sa pređenih 10k km, vozačevo sedište na bokovima se već pogužvalo, i ostavlja osećaj kao da će uskoro da se pocepa. E koliko bih ja bio lud da idem po forumima i pričam takve gluposti, a auto mi se generalno svideo kroz vožnju i sve ostale stvari? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 2, 2017 16 minutes ago, Rile_bg said: skoda kodiaq po katalogu sa vozacem od 75kg je teska od 1527 do 1761kg , konkretno sa 2.0 tsi motorom 1707kg http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-petrol-16-09-01.pdf http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf Kataloška težina kod svih je usporediva sa predizbornim obećanjima političara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 3, 2017 4 hours ago, banjo1990 said: Evo ja sam koristio Audija A3 2016. sa pređenih 10k km, vozačevo sedište na bokovima se već pogužvalo, i ostavlja osećaj kao da će uskoro da se pocepa. E koliko bih ja bio lud da idem po forumima i pričam takve gluposti, a auto mi se generalno svideo kroz vožnju i sve ostale stvari? Ovo još nije bilo na internetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 3, 2017 Ovaj vikend u Alfine talijanske salone dolazi Giulia 2.2 dizel 180 KS Q4. Povodom toga će biti dani otvorenih vrata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 3, 2017 A kod nas? Pa necemo za 'taliju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 3, 2017 Znam da se slabo vidi ali evo vam malo prodajnih/proizvodnih statistika: Smrt manualcima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 3, 2017 Evo i za 2.0 benzince: Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 4, 2017 20 hours ago, N.N. said: Smrt manualcima! Što pobogu? Ništa lepše nema od dodatne povezanosti sa automobilom, pogotovo ako je menjač dobro urađen. Kod kupovine automobila koji trenutno vozim je dobro odrađen manuelac bio jedan od parametara kupovine... Kod Đulije to, nažalost, nije slučaj. Izuzetak je QV, ali nju nisam imao prilike da vozim, samo dizelku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 4, 2017 @nidza Pitaj Fabia Franciu. Znaš tko je to? Pogledaj prodajne statistike Ferrari modela. Nije ni čudo da će ukinuti manualca na QV modelu u skoroj budućnosti. Inače manualac na dizelima je isti kao na BMW modelima. I onda ostaješ na 380 Nm naspram 450 Nm za automatik. Quote Share this post Link to post Share on other sites