Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Da raspolazem tim parama, svakako bih uzeo Djuliju, u moru nemackih automobila bi se lepo isticala, pogotovo kod nas gde se nemacki automobili smatraju nekom svetinjom. Detaljno je pregledao nisam pa da utvrdim da li je plastika ista kao u puntu sto je neko navodio, mozda, tj verovatno i jeste plastika kod nogu losijeg kvaliteta, ali je tako i u audiju i bmw. Ove nove generacije mercedesa su prica za sebe sa kvalitetom enterijera, barem kad je novo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

N.n kad budes prestao da pises ovde bice kraj glupostima na forumu! Odakle ti pravo da tako pricas? Ko si ti uopste pa da sudis da li je neko napisao glupost ili ne!? Evo ja cu da napisem da pises sve gluplje od glupljeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Bingodalton said:

 


Necu zaboraviti.
Stelvio 2.0 benzin 4x4 1659kg
Kodiaq 2.0 dizel 4x4 dsg 1686kg

Urnebesna razlika.

 

 

Nešto te gadno udara ili?

 

Tiguan koji je daleko manji od Kodiaqa baš u toj kombinaciji koji su naveo MJERENO ima podjednaku masu kao Stelvio.

Laži nekog drugog. Ovo kako ti i neki stalno udarate ispod pojasa je gadljivo. Za zamislit je kako bi tek bilo na nekom ne-"talijanskom" forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno zašto za vw pričaju da ih vadi flotna prodaja. Pa ko tim silnim kompanijama brani da kupe alfa romeo u istoj klasi? 

Telenor je ranije imao mnogo Fiat Bravo u svojoj floti, a sada VW i Škoda caruju, a poneki Ford klade valja. 

Ko im je branio da kupe neke Fiat / Alfa/Lancia pandane Golfu, Oktaviji i Passatu? Na kraju, ko brani Fiatu da napravi dil sa njima? 

 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@N.N. niko ne "udara" već se vodi zdrava diskusija koju ti konstatno prekidaš pokušavajući da preneš to na lični nivo.

Šta ima veze ako mu se ne svidja Alfa? Jel mora po defaultu da se svidja članu italijanskog foruma sve što Fiat radi?

 

Evo ja nisam kupio FLA vozilo jer nije bilo odgovarajućeg automobila za mene pa sam uzeo wannabe Golf i nikom nista, i dalje sam član foruma.


I dalje jako cenim Stila i dosta automobila sa kraja 20. i početka 21. veka koje su italijani napravili. A isto tako mi se uopšte ne sviđa pravac kojim danas Fiat ide pošto po meni gube dušu jureći za profitom.

 

Isto tako mi Giulia uopšte nije legla na test vožnji niti mi se nešto preterano dopala.

Možda jer ne vozim sportska kola, jer je vozač pre mene "zakopao" sedište u pod, jer nisam navikao da menjač bude viši od naslnoa za ruku i ko zna zbog čega još, ali i to je ok.

 

 

Nema potrebe na silu terati nekog da mu se dopadne auto. Štaviše potpuno je ok da svi imamo različite ukuse i potrebe.

Da nije tako verovatno bismo i dalje imali u ponudi samo Ford T u bilo kojoj boji sve dok je crna :) 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511

 

Alergičan sam na osobna mišljenja koja to nisu nego se kreće u izvrtanje činjenica, a koji neki uporno ponavljaju. Da ne govorim kako jedni te isti uporno pišu negativno u ovom automobilu. 

Meni je Stilo uvijek bio i ostao primjer anti-Talijana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/2/2017 at 6:53 PM, N.N. said:

Vidim da nema kraju glupostima na ovom forumu.

 

On 4/2/2017 at 5:28 PM, N.N. said:

Ali da da je tako na forumu posvećenim ljubiteljima talijanskih automobila mi nije jasno. Ili ovo nije taj forum?

 

Ovo je prevashodno forum gde je vecinu ljudi koje licno poznajem spojilo to sto su u nekom trenutku posedovali ili poseduju FLA auto - a tu smo da se pomognemo, zajednicki resavamo tehnicke probleme, pravimo tutoriale, pripomognemo sa izborom/kupovinom/prodajom, da se nasalimo, druzimo i ovde i na skupovima... Nije "sektaski" forum kao neki, gde ne sme ni rec da se kaze protiv odredjene marke. Dovoljno je pogledati predstavljanje automobila clanova, gde je prilicno vozila van grupacije - drastican primer u zadnje vreme je prilican "priliv" vozila drugih grupacija u C segmentu (jer zadnjih godina i nema FL predstavnika u tom segmentu), pa ljudi ostaju na forumu i pisu o svojim novim vozilima zbog atmosfere i druzenja.

Dosta njih vole tehniku, da procitaju ponesto o vrhunskoj tehnologiji u svim ovim vozilima - ali garantujem da ih (kao i mene) za*ole da se raspravljaju o 0.X sekundi sprinta ili materijalima table za QV, M3 i AMG C63 :) . Ogromnu vecinu zanima kako da rese neki problemcic, procitaju neki praktican savet, pronadju polovnjak za par soma EUR ili nov za 12-15 soma, a ne da raspravljaju o necemu u sta nikada nece ni da sednu. Izvinjavam se svima za off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja daaaaavno nisam pisao. Prevashodno zbog desavanja u privatnom zivotu, manjku vremena......

 

I kod mene situacija kao kod Igora, hteo sam italijana, nisam nista nasao po mom ukusu/budzetu....

 

NN mislim da nema mesta ovakvom razgovaranju na forumu. Giulia izgleda mnogo bolje na slikama. Kada sam je video na sajmu nije to nista mene dotaklo. Eventualno bokovi i mrstava faca ali smatram sledece

Jeste ovo veliki povratak alfe na to trziste

Nije ovo veliki iskorak u odnosu na konkurenciju

 

Moj stav je da za taj novac ne bih uzeo tu Alfu, na zalost, nije mi to to....

 

I da, slazem se sa Ivanom, jesmo mnogi ovde zbog novih tehnologija i inzenjerskih resenja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, N.N. said:

@igor0511

 

Alergičan sam na osobna mišljenja koja to nisu nego se kreće u izvrtanje činjenica, a koji neki uporno ponavljaju. Da ne govorim kako jedni te isti uporno pišu negativno u ovom automobilu. 

Meni je Stilo uvijek bio i ostao primjer anti-Talijana.

Aj  majke ti, prosveti me, koji je po tebi pravi talijanski Fiat iz klase Stila, Golfa? Nemoj samo da navodiš tristaća ili Tipa, nego nešto što se još može kupiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Nešto te gadno udara ili?
 
Tiguan koji je daleko manji od Kodiaqa baš u toj kombinaciji koji su naveo MJERENO ima podjednaku masu kao Stelvio.

Laži nekog drugog. Ovo kako ti i neki stalno udarate ispod pojasa je gadljivo. Za zamislit je kako bi tek bilo na nekom ne-"talijanskom" forumu.


https://www.topgear.com/car-reviews/skoda/kodiaq/20-tdi-se-technology-4x4-5dr-dsg/spec

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=25895

Tezina sa vozacem od 75kg, od 1677 do 1761kg
https://www.google.rs/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/news/SKODA-KODIAQ-technical-data-diesel-16-09-01.pdf&ved=0ahUKEwjbzbvZzYbTAhXJZCwKHcWiCSAQFghFMAg&usg=AFQjCNFsXgkhfkw58qheIjhCeZs9COlCbQ&sig2=6guAEFI9y1ZIEkmtcYekqg

Posto ti sigurno imas brosuru Stelvia, okaci je.

Uopstalom, cemu rasprava, vrata zvece za 50.000, mogli su to napraviti bolje i ne bi bio tezi, bar ne puno. Nije to 4C pa da ne ocekujes od nje taj nivo ususkanosti i zavrsne obrade.
Ako hoces sa najboljima, potrudi se. Ti sad hoces raspravu kao da je Kodiaq 300kg tezi. Kodiaq krece od 22.000 eur, skoro duplo jeftinije od Stelvia, izvini ali to nije dopustivo.
Reci cu da se cuje kao Insignia. Eto, moglo je to bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitao sam test, a možeš ga i sam skinuti u PDF-u. 200 kg Stelvio lakši od Q5. Oba su AWD sa tim da je 2.0 280 KS benzin Stelvio, a Audi 2.0 TDI sa 190 KS. Oba automatik, oba nakrcana opremom. Sa tim da su kod Stelvia benzinske i dizel verzije sa istom opremom u cca 10 kg, što je ista tiskovina dala u slučaju Giulia Veloce. Tiguan je bio negdje kao Stelvio. A Tiguan je ista platforma, a daleko manji od Kodiaqa. Daj reci koji je to ćiribu-ćiriba pa da Kodiaq može biti na toj razini? Mislim da bi i sami proizvođači to voljeli znati. Odmah bi primijenili u praksi. I još bi ti postao milijunaš preko noći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezultati izmjerene mase i to od manje prema većoj:

  • VW Tiguan 2.0 TDI (150 KS) DSG 4motion Executive - 1851 kg
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 (280 KS) Q4 First Edition - 1875 kg
  • Jaguar F-Pace 20d (180 KS) AWD Portfolio - 2033 kg
  • Audi Q5 2.0 TDI (190 KS) quattro S-tronic design - 2077 kg
  • Jaguar F-Pace 30d (300 KS) AWD First Edition - 2201 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Giulia već odavno dokazan automobil, i mislim da je odavno prerasla ovakvu vrstu diskusije. 

Bez ljutnje, ali ovde je zaista izneto jako mnogo gluposti.

Sreća je u tome što potencijalni kupci Giulie gotovo sigurno neće tražiti odgovore po forumima, kao i kupci ostalih premium brendova, a vi možete da pričate šta god vam je volja. 

Toliko je neargumentovanih komentara, i nekih na silu izvučenih mana, da imam osećaj kao da se vodi antikampanja prema ovom automobilu. 

Evo ja sam koristio Audija A3 2016. sa pređenih 10k km, vozačevo sedište na bokovima se već pogužvalo, i ostavlja osećaj kao da će uskoro da se pocepa.

E koliko bih ja bio lud da idem po forumima i pričam takve gluposti, a auto mi se generalno svideo kroz vožnju i sve ostale stvari?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Rile_bg said:

 Kataloška težina kod svih je usporediva sa predizbornim obećanjima političara. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, banjo1990 said:

 

Evo ja sam koristio Audija A3 2016. sa pređenih 10k km, vozačevo sedište na bokovima se već pogužvalo, i ostavlja osećaj kao da će uskoro da se pocepa.

E koliko bih ja bio lud da idem po forumima i pričam takve gluposti, a auto mi se generalno svideo kroz vožnju i sve ostale stvari?

 

Ovo još nije bilo na internetu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj vikend u Alfine talijanske salone dolazi Giulia 2.2 dizel 180 KS Q4. Povodom toga će biti dani otvorenih vrata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da se slabo vidi ali evo vam malo prodajnih/proizvodnih statistika:
58e22cfd19ed0_Screenshot2017-04-0313_03_

 

Smrt manualcima!

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, N.N. said:

Smrt manualcima!

 

Što pobogu? Ništa lepše nema od dodatne povezanosti sa automobilom, pogotovo ako je menjač dobro urađen. Kod kupovine automobila koji trenutno vozim je dobro odrađen manuelac bio jedan od parametara kupovine...

 

Kod Đulije to, nažalost, nije slučaj. Izuzetak je QV, ali nju nisam imao prilike da vozim, samo dizelku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza

 

Pitaj Fabia Franciu. Znaš tko je to?

 

Pogledaj prodajne statistike Ferrari modela. Nije ni čudo da će ukinuti manualca na QV modelu u skoroj budućnosti.

 

Inače manualac na dizelima je isti kao na BMW modelima. I onda ostaješ na 380 Nm naspram 450 Nm za automatik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...