Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

7 hours ago, MS PK said:

Cekamo...sto godina :D

 

Pa, kad se stari Grande prodavao u prva tri u klasi sve do pre 2 godine... :) nije bilo previše razloga da izbacuju novi model. 

Ali, sada već kasne sa njegovim naslednikom. Iako vidimo slike da se test primerci vozaju po Evropi (maskirani, naravno), tako da nema sumnje da će i on biti uskoro na tržištu, ali nesumnjivo kasne sa njim.

Od 2007. godine prave Fiat 500, i praviće ga u istoj varijanti još par godina, opet slično kao i kod Grande Punta zato što im se može jer je najprodavaniji u svojoj klasi. Neće da ulažu pare u novi model kada stari (Fiat 500 iz 2007. godine), i dalje drži prvo mesto u svom A segmentu po prodaji u Evropi. Izbacili su ristajling Fiata 500 skoro tj. malo promenili svetla i branike, i to je sve. 

 

FCA generalno menja strategiju. Ne treba više očekivati da će u okviru grupacije Fiat masovno praviti automobile sa ciljem da budu najjeftiniji u klasi, ili odmah tu do najjeftinijih. Ne žele oni previše da se takmiče sa korejancima, ili sutra sa kineskim automobilima koji će značajno doći u Evropu u narednih oko 5 godina. Žele do tada da se pozicioniraju kao proizvođač koji pravi skuplje aute, marketinški to kažu ''lajfstajl'' automobili. Fiat 500X je tipičan, skoriji primer toga. Fiat 124 Spider isto... To opet ne znači da će kompletna ponuda modela biti takva, kao što vidite novi Fiat Tipo je tipičan auto u C segmentu, ništa posebno ''fensi'', ali će lansiranje takvih modela biti najređe.

Mišljenja sam da će imati ''narodski'' auto B i C segmenta (naslednik Grandea i sadašnji novi Tipo), dok će sve ostalo u paleti modela ili naginjati ka ''fensi'' modelima, ili u potpunosti biti sa tim osobinama. Fiat 500, Fiat 500L (naročito Trekking verzije), Fiat 500X, Fiat 124, budući razni SUV i crossover automobili koje će Alfa izbaciti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ovakvom popularnošću Fiat retro modela, a koji su uz to pomalo i polu-premium, kao što su 500, 500X i sada 124 Spider, moram reći da mi polako "smrdi" sljedeći potez kojim bi se FCA možda pokušao vratiti u malo prizemniji europski D-segment. Naravno to se nebi svidjelo ljubiteljima Alfe, a bome bi zahtjevalo i blizanca sa druge strane Atlantika da se barem podjeli razvoj, ako ne i tvornica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/23/2016 at 10:52 AM, N.N. said:

Činjenica je da će Jeep modeli popuniti neke rupe u ponudi kod FCA u Europi. To treba prihvatiti i mislim da ne treba tražiti talijanske FCA predstavnike u svakom segmentu

 

Hvala kolegama koji se slazu sa mnom...Ovu izjavu samo ne shvatam druze moj. Kako moze americki Jeep da popuni rupe u evropskoj ponudi modela iz FCA?! Jeep ima SUV modele, a evropskoj ponudi fale tipicni evropski modeli C i D segmenta...I druga recenica koju isto ne shvatam, je ta da da FCA ne treba da ima predstavnika u svakom segmentu? Pod pretpostavkom da se ja i ti slazemo u tome da je FCA tu negde sa GM, sa PSA grupom, sa VW mozda ne znam tacne podatke ko koliko zaradjuje, ali da se slozimo da je FCA ozbiljan gigant. E sad kako moze ozbiljan gigant da nema predstavnike u bitnim segmentima za Evropu. To da crossoveri i ti mali SAV, SUV vehicles menjaju klasicne hatchback modele i karavane, to je u Americi popularno, kod nas ne bas toliko...

 

Dalje, ne shvatam italijansku logiku vec duze vreme iz 2 bitna razloga: Prvi je, zasto nema dugo vremena normalnog porodicnog auta, da je tu negde oko 20.000e, D segmenta...Drugi je zasto nema direktnog naslednika Nuova Brava modela? Kako je to normalno ljudi dragi?! Sto kolega napisa 300 godine cekamo :) Novi Tipo moze da ide sa Rapid, sa Loganom, sa 301, ne moze dalje...A znali su bogami da naprave dobar auto kad je vatra dogorela do guzice, pa se moralo da ne bi crkli,i napravise Stila, pa napravise Bravo novi i sta je sad ovo... Sadasnji Punto je zastareo u odnosu na njegove konkurente...Linija 500 po meni je neka sminka, fensi-smeksi automobili, nisu ni ruzni, ni losi vrh su, slatki, al ne moze to glavno da bude. Ozbiljnije je teretni program 3 puta nego putnicki. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tommy92

Jeep je globalni, a ne američki brand. OK je iz SAD-a no igra globalno i takva će mu biti ponuda. Sa proizvodnjom Compassa u Europi ili barem Meksiko vjerujem da će on kucati i na vrata 6-cifrene prodaje u EU na godišnjoj razini.
Kada bi to mogao Fiat ili Lancia model D-segmenta? Pa nikada. A ovakvi crossover modeli se cross-shopaju sa karavanima D-segmenta. I još što je bitno crossoveri su strašno popularni kod privatnih kupaca za razliku od D-segmenta.
Uostalom Fiat kao marka svoj vlastiti auto D-segmenta na vlastitoj platformi nema još od 1996. i gašenja proizvodnje prve generacije Crome.
Rekao sam kako se jedino to može vratiti. Ne znam je li itko shvatio. Nekakva reinkarnacija Fiata 132 kao brata blizanca nekom budućem Dodge RWD modelu. Ja vjerujem da samo tako može biti nešto od toga. 

 

Što se obitelji 500 tiče. Pa evo ti 500X na putu da ove godine proda preko 120 000 primjeraka u EU+EFTA tržištu ako nastavi u ovom tempu, a Renegade ka 90 000. A to su dva lica istog automobila koji se ne prodaju baš po malim cijenama.
Kada je Fiat kao grupacija zadnji put bio na putu da proda blizu 200 000 nekih kompaktnih blizanaca u Europi? U zadnjih 15-ak godina je rekordna Stilova 2002. sa nekih 175 000 primjeraka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je sve posledica globalizacije tako je kako je..Ja sam vise tradicionalnije nastrojen automobilima, volim klasicne limuzine, ove nove lifestyle i crossovere ne bas...Al dobro. Pametno ti pises nema tu sta...:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.e35815f1ce84423e204cfc44

 

image.thumb.png.dcf884595b3bc04cd1914724

 

image.thumb.jpeg.db8f4be34cb48d3dc0cb127

 

image.thumb.jpeg.9805fe732fc8ece82ab8ba1

 

 

 

Što se tehnike tiče tu Giulia uglavnom briljira.

Naravno u talijanskom 4R prve četiri stranice reklame za Audi A4. I onda se dogodi da čak za kočnice, gdje Giulia evidentno ima bolje rezultate na mjerenjima, njoj daju 4 i pol zvjezdice, a Audio svih 5. Niđe veze.

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam jesu li ovo za 250 KS dizel što krivo napisali jer toga ni ePER ne pokazuje. Za 210 KS znamo, a ni on još nije služben.

I ovaj 340 KS naravno da je 350 KS. On će imati 12 V i 48 V bateriju. Znači električni turbo/kompresor što sam ranije spominjao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zzaqwer25.jpg

 

Vozikali smo je malo pre par nedelja, malo se slikali. Nažalost, teški klot, 2.2 JTDm 150KS. Nisam nešto pao u nesvest. U principu veoma pristojan autić.

 

Ima pitanja? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nidza

 

Kol'ko može da razvije? :D 

Kakva je sa mestom pozadi, eto...baš u odnosu na ''ozloglašenu'' po tom pitanju Alfu 159?

Unutra se vidi razlika u kvalitetu, preciznosti izrade ili...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

159 ima sasvim dobru zadnju klupu. Prosečna 4 odrasla čoveka (~180-185cm) se kvalitetno mogu odvesti dokle god treba tim autom. Em očekivano za D segment, em više puta isprobano u praksi. 

 

Đulija ima kraća sedišta, veoma ružna, ali udobna. Potrebno je mnogo duže druženje da bi se izvukao neki utisak. Oprema je klot potpuni, ali i sa njom su volan, srednja konzola, ekran i svi detalji odlično urađeni i uklopljeni. Ne odaje utisak luksuza, ali ni ne očekuje se od klotarijusa flotarijusa. Zadnja klupa je malo nezgodna da se ustane sa nje jer je nagnuta unazad više nego kod 159, ali meni se to lično dopada. Pametnije je iskorišćen prostor, sedište je nisko, zavaljeno i nagnuto unazad. Moja pretpostavka je da je veoma udobna nazad za duža putovanja. Nisko sedište znači da neko visok može da se sedne nazad.

 

Gepek je sličnih dimenzija kao kod 159 ali po visini mnogo manji, diferencijal na pravom mestu za balans znači pogrešno mesto za gepek. 159 je platila ceh moćnom zadnjem vešanju, ali koliko toliko je gepek izdašan, ovde ne.

 

Sama vožnja mi se dopala, auto je zvrk. Sa 150KS ide tu negde kao moj auto, nešto sporija rekao bih, možda je odziv na gas malo lenj, ali tako je kod svih nečipovanih automobila. Osećaj na  volanu ne može da se poredi sa 159, iako je u principu okej. Moja pretpostavka je da će većini više da se svidi od 159. Meni se na 159 više sviđa, teži je, pruža više povratnih informacija. E, sad, šta je zanimljivo, iako je 159 prednja vuča, a Đulija zadnja, nekako su u vožnji mnogo sličnije nego što bi čovek pretpostavio.

 

Menjač je manuelni, užasan je. Najgori detalj na čitavom autu. E, sad, pošto auto nije pripremljen ni za test, ni za prodaju, ni za novinare, moguće da je u pitanju neki problem. Trebalo bi probati i neki drugi primerak.

 

Šta znam, ja u nesvest pao - nisam. Što se Alfe same tiče, bolje da ne sluša mene, nego tržište, gde prolaze svakakve gluposti. Neka ova obična verzija bude privlačna i neka se lepo prodaje, a za nas sladokusce će valjda da naprave nešto prihvatljivije džepu od QV. 

 

Bio sam ozbiljno zagrizao da kupim novu i da sam se sad oduševio autom, verovatno bih naručio primerak možda već oko nove godine. Ovako je možda i bolje, ohladio sam se malo, razmatram i druge opcije, a jedan od pikova ostaje Đulija. Doduše, dizelku ne bih uzimao, benzinjara je skroz okej sa performansama i potrošnjom s obzirom da je dosta lakša od 159. Verovatno bi na mojim deonicama trošila slično benzina ili neznatno više u odnosu na koliko 159 izede dizela, a izede ga bogme dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, nidza said:

Doduše, dizelku ne bih uzimao, benzinjara je skroz okej sa performansama i potrošnjom s obzirom da je dosta lakša od 159. Verovatno bi na mojim deonicama trošila slično benzina ili neznatno više u odnosu na koliko 159 izede dizela, a izede ga bogme dosta.

 

Kako prija i kakvo osvezenje predstavljaju ovakvi postovi u moru nebuloza o superiornosti dizel agregatima nad benzinskim,procitanih kod @Milutin-NS na temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dante, ne možeš da porediš dizela u autu iz 2006 godine, koju stotinu kila teži sa autom 2016, lakšim, sa novijim tehnologijama.

Odnos potrošnji u Đuliji će verovatno biti kao i kod 159 što je bilo, ali će proporcionalno nova generacija zbog navedenih prednosti trošiti manje.

Ima sve svojih prednosti, ali fakat dolazi vreme benzinaca. Sa više frontova je dizel napadnut, ponajviše sa ekološkog.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2016 at 0:21 AM, Dante Bg said:

Kako prija i kakvo osvezenje predstavljaju ovakvi postovi u moru nebuloza o superiornosti dizel agregatima nad benzinskim,procitanih kod @Milutin-NS na temi.

 

Takva tehnička analiza je malo dublja. Svakako pri jako velikim opterećenjima dizel je bolji izbor. Nisu bez veze traktor i kamionu dizel. :D
I treba se paziti na okretni moment. Benzinac manjeg nazivnog okretnog momenta motora nerijetko daje i više okretnog momenta na kotače nego li dizel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/6/2016 at 7:00 AM, nidza said:

Dante, ne možeš da porediš dizela u autu iz 2006 godine, koju stotinu kila teži sa autom 2016, lakšim, sa novijim tehnologijama.

Odnos potrošnji u Đuliji će verovatno biti kao i kod 159 što je bilo, ali će proporcionalno nova generacija zbog navedenih prednosti trošiti manje.

Ima sve svojih prednosti, ali fakat dolazi vreme benzinaca. Sa više frontova je dizel napadnut, ponajviše sa ekološkog.

 

Ma naravno ali stav nema auta do dizela i nema polja na kom nije dizel bolji i sl. argumenti. :rolleyes:

 

Uglavnom,neko ko vozi dizel auto koji je toliko nacipovan da je sahranio 2 menjaca (znaci izuzetno su mu bitne performanse),zna cesto da otera auto i na stazu pa da tamo izvoza par krugova,eto razmatra kupovinu benzinca i kaze da su mu njegove performanse i potrosnja prihvatljive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno. Pričamo o godini 2016.

Kada pričamo o godini 200x koje su godište većina naših automobila, dizel je u ozbiljnoj prednosti po mnogo parametara.

Lako je danas biti đeneral kad imaš izbor. Pre 10g baš i nisi, ako ti je stalo do zdravog kompromisa performansi i troškova.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih stavio crveno start/stop dugme u sve verzije, izgleda kao da palis raketu iz flash gordon stripa!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...