Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Najbrža, najudobnija, upravljivost vrh...ali nije bolja od M3... :X Ali dobro...samo neka oni daju kritike. 

Ma za mene je jedina prava faca koja sedne u kola i uživa dok ih vozi sa pregršt emocija David Cironi. On je i sam kritikovao prethodne Alfe, i kako to sve gubi onaj pravac kojim bi Alfa trebala da ide, ali kada je seo u Giuliu bio je prosto oduševljen šta vozi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam razumeo giulia 2.2 od 180ks manual je u praksi bas osetno sporija, tj. skoro je ista kao verzija od 150ks jer imaju istih 380NM, dok verzija sa automatikom dobija 450NM, 70NM razlike je bas drasticna razlika, 70NM na 2000rpm je 20ks razlike, znaci u praksi osim blizu crvenog polja verzija od 180ks je tek neznatno jaca/brza od verzije od 150ks, a doplacuje se 1500e, verovatno 180ks sa automatikom ne odstupa ni blizu toliko od deklarisanog ubrzanja.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990

Ako duže pratiš njegove testove vidjet ćeš da je i pomalo kontradiktoran oko karaktera samoga motora. Da se drži starih nekih govora ovi bi mu bio najbolji ikada jer iako je turbo ima pomalo karakteristike atmosferca.

 

 

@vagenovac

Što opet ne opravdava ovog tipa gore na videu i ne briše mu nesposobnost. Uostalom sam je stavio jedan komentar:

This was the first and only try I had yesterday. Of course there's a lot of room for improvement, especially the launch. But I guess you can image it can do faster in the hands of a professional driver 

Što se automatika tiče imaš mjerenje iz više talijanskih medija i to je uvijek 7.1 s do 100 km/h što će reći da je to najbolji rezultat u klasi.

Ako te zanima stvarna snaga i okretni moment motora ima i to za 150 KS i ručni mjenjač kada se uračunaju tvornički deklarirani gubitci na prijenosu. Snaga je 160 KS, a okretno moment 395 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i njegovog ful testa, imao je obe na raspolaganju, tj. 2.2 dizel i Quadrifoglio:

 

Ukratko prepričano:

 

- u Nemačkoj su se cenovno postavili tako da je npr. ovaj 2.2 dizel malo (par hiljada evra) skuplji od VW Passat-a sa dizel motorom, ali isto par hiljada evra jeftiniji od premium konkurencije poput BMW serije 3, ili C klase. Po njemu, to je dobro odabrana cena na tržištu.

- izgled automobila mu se jako dopada, po njemu je Giulia trenutno verovatno najlepša limuzina koja se može kupiti.

- dopada mu se i kako izgleda unutrašnjost, nekoliko puta je naglasio da iste firme (kooperanti) koje za Audi prave unutrašnjost su angažovane i za ovu Alfu. Po njemu, nema sumnje da je Giulia premium automobil.

- ne dopada mu se posebno zvuk koji prave glavne komande za info sistem, ali opet...kaže da iako taj zvuk nije kao kod Audija, nije ni ništa loše. Samo je različito. To je ustvari zvuk dugmića dok ih koristi, okreće. Uz taj detalj i još par, kaže da ima još malo da se poradi na sitnim detaljima kako bi unutrašnjost u svemu bila baš kao kod Audija po pitanju kvaliteta i detalja. Dopada mu se kako nema tableta koji izgleda kao da je naknadno nakalemljen, tj. nije primenjeno rešenje koje je kod drugih modela (naročito kod Mercedesa) i koje mu se ne dopada, već da je u pitanju mnogo lepše i elegantnije rešenje glavnog displeja u kabini. Sam interfejs (od radija, preko povezivanja sa eksternim uređajima, rad sa navigacijom, itd.), ocenio je kao jednostavan, lak za korišćenje, ali ništa posebno napredno ili wow. Ne dopada mu se što par opcija iz podešavanja sistema nije moguće koristiti, tj. pristupiti im dok se ne startuje motor.

- nisko se sedi napred, dopada mu se pozicija vozača, podešavanje volana je posebno izdašno. U dizel verziji sva podešavanja sedišta su ručna iako je ''Super'' (napucan) paket opreme, tj. i visina sedišta, naslon, kao i pomeranje napred/nazad - sve je ručno.

- ima dovoljno mesta pozadi, ne udaraju mu ni kolena ni glava. Kaže da, ako se želi više mesta pozadi, onda ima boljih modela u segmentu limuzina, pomenuo je Škodu Superb ili Kiu Optimu. Ali, naglasio da se od Alfe i ne očekuje da bude najkomfornija pozadi, niti da je mesto na zadnjim sedištima razlog zašto bi neko kupio ovu Alfu, tako da je to po njemu skroz ok. Niti je ovaj model pravljen sa ciljem da mu mesto pozadi bude glavni adut, niti se zato kupuje ovakav auto. Naglasio je više puta da je Giulia, po dužini automobila, jedna od kraćih limuzina na tržištu.

- gepek nije lider u segmentu, tj. nije ništa više od korektnog kapaciteta. Nema obaranja zadnjih sedišta. Nada se da će možda u budućnosti biti napravljena i karavan verzija koja bi nesumnjivo više pažnje posvetila veličini gepeka.

- i dizel, ali i Quadrifoglio verzija mu je udobna za svakodnevnu vožnju. Iako im je vešanje nesumnjivo sportsko, smatra da su posao dobro uradili jer istovremeno daje preciznost, upravljivost, ali nije onako neugodno sportski tvrd auto, već naprotiv...komforan je za svaki dan. Vozio je oba auta po neravnim putevima, Quadrifoglio i po nemačkoj kaldrmi, i po njemu sve je ok. Naravno, kao i uvek kod Alfi, dopada mu se preciznost volana. Zvučna izolacija kod obe verzije dobra.

- igrao se malo sa DNA selektorom kod Quadrifoglio verzije, ali pošto je to bio predprodukcijski test automobil kome su zadnje gume već bile dooobro potrošene, nije davao mnogo po gasu. Po njemu, ''RACE'' mod je zaista samo za stazu jer na bilo koje malo jače davanje gasa u tom podešavanju automobila odmah je dolazilo do proklizavanja točkova, mada...opet je naglasio da je to možda i više izraženo nego inače jer su zadnje gume na test autu bile već potrošene.

 

Nekoliko puta dok je vozio auto se videlo da ljudi mašu i pozdravljaju pa je to prokomentarisao, kaže da se sa tim susreo dosta puta dok je vozio Giuliu, što je po njemu još jedan dokaz koliko je auto lep i koliko se ljudima dopada kad ga vide uživo. Po njemu, ''Alfa is back to the track''. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

Moram pohvaliti Thomasa da je "snimio" neke stvari koje sam mu ja ranije zamjerao. Mislim na ono oko interijera i dobavljača. I čini se kako sam to tada napravio sa punim pravom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno i ovaj da prizna da Vagen nije jedini auto na svetu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.clubalfa.it/15133-alfa-romeo-giulia-produzione-aumenta.html

 

Skraćen godišnji odmor u tvornici u Cassinu sa četiri na dva tjedna. Sve radi odličnih početnih narudžbi za Giuliu.

 

Recimo da su neki u Italiji za već naručene Giulie dobili okvirno vrijeme isporuke u 9. ili 10. mjesec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covece, jaka cena. Jeste lep auto, ali i cena paprena.

 

Sigurno se drzanje i lepota ne mogu porediti sa recimo novom Skodom Superb, ali kod nas za 30.000-34.000 (krcata opremom, koza, 18" felne, navigacija, grejaci svih sedista, pametna duga svetla, trozonska klima, wlan,...) mozes dobiti Superb 2.0 tfsi, 280ks, 4x4, dsg. 


Bolje ide, veca, a dosta jeftinija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bingodalton

 

Pošto Talijani nemaju 320i uopće u ponudi povući ću paralelu sa Njemačkom.

Ova Alfa je oprema Super. Znači ima u startu dvozonska klima (ima je u biti baš svaka Giulia), sicevi tkanina-koža, navigacija ali 6.5". Sa ovim motorom ide isključivo 8-stupanjski ZF-ov automatik.

Cijena u Njemačkoj 38 150. 
BMW 320i sa osnovnom opremom 37 510.

Rekao bih da Alfa na EU tržištima naspram direktne konkurencije ima jako konkurentu cijenu.

Ovakav Superb o kakvom ti pričaš je u Italiji  oko 45 000 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ce ta Gulia kod nas biti 27.000-31.000 ako je vec Gulia 10% jeftinija od Superba.

Ovo sto sam napisao je standardni paket Style kod Superba, ta skuplja.

Nesto jaca bi bila cena Passata sa istim motorom.

Svidja mi se Gulia, ali bih ipak pre izabrao Superb za 6-10k manje.

Ili cak Octaviu RS, skoro pa dva komada :) ili Yeti pride :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobrkaoo si neke stvari, a bome niti ne počinje niti sve završava sa 'wagen grupacijom.

 

Koliko vidim Alfa je sa Giuliom u Srbiji krenula sličn cijenom kao BMW Serije 3 sa sličnom opremom i motorizacijom. I to je u biti to. To je njena cijena svuda u Europi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro,covek je rekao sta bi on radije kupio,ali sumnjam da bi Skodu uopste pogledao da ima te pare :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno... Nekada imam osjećaj kao da dam na 'wagen, a na fiat-lancia forumu. Sve se uspoređuje sa 'wagenom, 'wagen je alfa i omefa. Meni osobno neobična situacija, bome pratim i neke druge strane forume.

 

Svakako Superb sa onim motorm u EU se u pravilu nudi isključivo sa L&K operemom. I da, ide sve ono nabrojano ali to je ta prestižna oznaka na njoj.

 

Službeni podatci za ovu 2.0 Turbo Alfu su nešto izmijenjeni. I dalje je 6.6 s do 100 km/h no kaže sada max brzina od 235 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A hoce li se strucnjaci iz FCA setiti u neko dogledno vreme da uloze para u neku normalnu limuzinu neke srednje klase, tipa Lancije Dedre, Kappe da mozemo konacno da budemo konkurentni tom nekom segmentu Insignije, Passata, Talismana i nebrojano drugih? Ovo sad ispade Fiat za socijalu, a Alfa za burzuje, pa nadalje Maserati itd...ima li cega izmedju majku mu? Jel Lancije ima na mapi sem onog Ypsilon? Gde je Delta, Thema, postoji li to vise? Valda bi bilo logicno da ona bude plasirana izmedju brenda Fiat i brenda Alfa Romeo? A VW grupacija moze da bude alfa i omega svidjalo se to nama ili ne, zato sto imaju pokriveno sve moguce i to jako uspesno...Meni licno je Lancija Thema omiljena, automobil je eksluziviniji od bilo kog nemca, kolko god da je Chrysler.

Izvinjavam se za off i ako ovo vec negde pise 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat nije izbacio ljudski auto od Novog Brava. Sve neki tursko, kragujevacki, panda/500 socijala modeli.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tommy92 nece to koliko ja vidim . Lepo si rekao, Fiat su ostavili za socijalu koja ga nece a Alfa po ceni za burzuje, pa dalje Maserati.. :D

Za sad sem Tipa ne vidim sta imaju da ponude

Share this post


Link to post
Share on other sites

5ooX nikako nije "5oo socijala model".Po mnogima je to najbolji Fiat ikada,svakako ispred Nuova Brava.

Tu je i Fiat 124 Spider,sasvim korektan auto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam koliko je ovdje ljudi uopće ozbiljnije pogledalo 500X ili Renegade sa ozbiljnijom opremom. Statistike kažu da dosta kupaca koji ciljaju na hathback izdanje Golfa gledaju ta dva modela. Uostalom po svemu to je negdje ta razina, rekao bi u unutrašnjosti opcionalno i bolji nego Golf. Druga je stvar što netko možda ne voli crossovere.

Činjenica je da će Jeep modeli popuniti neke rupe u ponudi kod FCA u Europi. To treba prihvatiti i mislim da ne treba tražiti talijanske FCA predstavnike u svakom segmentu. Uostalom statistike govore da što crossoveri što SUV-ovi sve više mijenjanju bilo hatchbackove bilo karavane iz segmenta više. Ja još npr. ne znam sve dimenzije novog Jeep Compassa no pretpostavljam da će mjestom straga i mjestom u prtljažniku on komodno zamijeniti karavan D segmenta.
I što je za FCA važnije crossoveri i SUV-ovi su jako traženi kod privatnih kupaca za razliku od D segmenta karavana kojega uzimaju poslovni kupci. FCA i ne stoji naročito dobro kod tih poslovnih kupaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo covek rekao, da je porodicni, da nije fensi suv i budzet auto. To nema. Tipo jos tu i tamo.

A Skoda mi bas kul, lep odnos ulozenog i dobijenog. Octavia Scout recimo resava vecinu potreba jedne porodice i to u prilicno dobroj meri na sve te razlicite nacine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozicioniranje brendova u okviru grupacije...Fiat nikada nije ni pucao na takve aute.Cekamo novog Punta,to je segment u kom je Fiat dobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...