ivan.ik 625 Posted May 26, 2016 Potpuno nelogično da ni Alfa nema podešavanje prednjih pojaseva po visini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 26, 2016 Kakav fail.Neshvatljivo.Al ocekivano kod zabara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 26, 2016 (edited) Nema ni na Delti podešavanja mada ovo namontiramo odgovara i meni i supruzi a poprilična je razlika u visini. Realno, kretanje klizača za štelovanje visine je uglavnom manje od 8cm tako da je projektovano pomeranje visine pojasa na grudima vozača manje od 5cm obzirom da je donja tačka fiksna. Koliko je to uopšte bitno? Edited May 26, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 26, 2016 Ti se sad vadiš jer ti je Delta klotara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted May 26, 2016 Hahaha, pa nego kako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted May 26, 2016 Generacijo, vidis da je zbog nivoa opreme izbacio polje Garage iz profila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 26, 2016 Test iz 4R-a. Ugrubo. Po mjerenjima je najlakša u klasi kada se usporedi slično opremljen automobil. 1640 kg za auto sa stvarno dosta opreme, sa dizelom i automatikom. Za usporedbu XE 20d automatik ima 1750 kg, a C 220d 7G ima 1700 kg. Najtiša i najudobnija u klasi. Potrošnja nije najbolja mada mi se čini da im se tu potkrala jedna greška. Prtljažnik također sa izmjerenih 378 litara gdje su C-klasu dali kao primjer klase sa 421 litrom. Na Vairanu najbrža u klasi. Slijedi Jaguar XE 20d sa preko sekundu sporijim vremenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted May 26, 2016 On 5/26/2016 at 8:31 AM, ivan.ik said: Potpuno nelogično da ni Alfa nema podešavanje prednjih pojaseva po visini. On 5/26/2016 at 1:39 PM, Dante Bg said: Kakav fail.Neshvatljivo.Al ocekivano kod zabara Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 26, 2016 On 5/26/2016 at 2:33 PM, totti said: Ti se sad vadiš jer ti je Delta klotara Nema ni amortizer haube ccc,vec mora sa onom sipcicom da podize On 5/26/2016 at 4:08 PM, Sava said: Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera Ja sam bio ironican,a hteo sam i neke kolege da postedim pisanja komentara pa sam dao komentar u njihovom stilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 26, 2016 Njemački Auto Motor und Sport reče da ovo nije više Alfa samo za fanove. Audi A4 je po njima straga komodniji, ima nešto bolju unutrašnjost iako je Alfa po njima tu jako blizu. Isto tako je TDI nešto tiši od JTD-a iako je kako rekoše potonji potentniji. I još su rekli kako se Alfa daleko bolje vozi i da je poželjnije mjesto na prednjim sjedištima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 26, 2016 On 5/26/2016 at 2:19 PM, Markobgd said: Nema ni na Delti podešavanja mada ovo namontiramo odgovara i meni i supruzi a poprilična je razlika u visini. Realno, kretanje klizača za štelovanje visine je uglavnom manje od 8cm tako da je projektovano pomeranje visine pojasa na grudima vozača manje od 5cm obzirom da je donja tačka fiksna. Koliko je to uopšte bitno? Jako bitno sa aspekta pasivne bezbednosti. Manje bitno sa aspekta komfora ali umanjuje u znatnoj meri izgovore da pojas žulja o vrat, da neprijatno zateže i slično. Kod tebe u Delti, Marko možda to kompezujete sa različitim podešavanjima sedišta / visinom. Pa recimo Stilo ima i to sasvim estetski lepo rešeno. On 5/26/2016 at 4:08 PM, Sava said: Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera Što bi bilo fail ? To je nešto što postoji dugi niz godina. Kad je uvedeno isticalo se tom opcijom. Volvo imaju navodno automatsko podešavanje visine / možda zahvaljujući i različitom namotavanju pojasa na zatezač. mada se sa novim XC 90 vraćaju na klasično podešavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 27, 2016 16 hours ago, N.N. said: ima nešto bolju unutrašnjost iako je Alfa po njima tu jako blizu Audi ima jedan od najruznijih volana,dok je ovaj Alfin jedan od najlepsih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 28, 2016 CarAdvice test: 2016. Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 31, 2016 U 166 talijanskih Alfa salona je kroz njih u dva dana prošlo preko 34 000 ljudi. Odrađeno je preko 8 000 test vožnji. Neki ljudi su čekali i po 2 sata da bi vozili 10 minuta. Tolika je navala da je odmah za tjedan zapisano preko 3 000 test vožnji. O samim narudžbama se zna da je 3% za QV, 90% narudžbi je Super oprema da je preko 50% njih do sada vozilo BMW. Neslužbeno sam doznao da se u ta prva dva dana dogodilo preko 3 000 narudžbi iako su naravno rekli da neće još službeno sa tim vanka. U planu su još jedni dani otvorenih vrata i to drugi vikend u 6. mjesec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted May 31, 2016 Je l' počela uopšte prodaja, ili se samo primaju porudžbine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted May 31, 2016 To bi značilo da su potpisali papire ili za kredit ili da su ostavili depozit. To su te narudžbe. U Europi se ionako tek registracija službeno broji. No 90-ih nije bilo strano, barem u Hrvatskoj, dati keš za auto par mjeseci prije i onda čekati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 31, 2016 Evo i njega: Test Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted June 1, 2016 Povrsno je ovo odradio Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 1, 2016 Taj nikad ništa dobro ne uradi, riga mi se od njega. Bitno da se baca drkica na VAG. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted June 1, 2016 Covek sedne u Alfu Quadrifoglio i testira brzinu navigacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 1, 2016 On 5/30/2016 at 7:22 PM, N.N. said: Sada ova daleko najbolja recenzija do sada ima i engleske titlove. Quote Share this post Link to post Share on other sites