Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

 

 

 

Potpuno nelogično da ni Alfa nema podešavanje prednjih pojaseva po visini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema ni na Delti podešavanja mada ovo namontiramo odgovara i meni i supruzi a poprilična je razlika u visini.

Realno, kretanje klizača za štelovanje visine je uglavnom manje od 8cm tako da je projektovano pomeranje visine pojasa na grudima vozača manje od 5cm obzirom da je donja tačka fiksna.

Koliko je to uopšte bitno?

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generacijo, vidis da je zbog nivoa opreme izbacio polje Garage iz profila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test iz 4R-a. Ugrubo. Po mjerenjima je najlakša u klasi kada se usporedi slično opremljen automobil. 1640 kg za auto sa stvarno dosta opreme, sa dizelom i automatikom. Za usporedbu XE 20d automatik ima 1750 kg, a C 220d 7G ima 1700 kg.
Najtiša i najudobnija u klasi. Potrošnja nije najbolja mada mi se čini da im se tu potkrala jedna greška. Prtljažnik također sa izmjerenih 378 litara gdje su C-klasu dali kao primjer klase sa 421 litrom.

Na Vairanu najbrža u klasi. Slijedi Jaguar XE 20d sa preko sekundu sporijim vremenom.

 

1.jpg2.jpg3.jpg

4.jpg5.jpg6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2016 at 8:31 AM, ivan.ik said:

Potpuno nelogično da ni Alfa nema podešavanje prednjih pojaseva po visini. 

 

 

On 5/26/2016 at 1:39 PM, Dante Bg said:
Kakav fail.Neshvatljivo.Al ocekivano kod zabara default_biggrin.png

 

 

Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2016 at 2:33 PM, totti said:

Ti se sad vadiš jer ti je Delta klotara emoji3.png

 

Nema ni amortizer haube ccc,vec mora sa onom sipcicom da podize :D

 

On 5/26/2016 at 4:08 PM, Sava said:

Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera :)

 

Ja sam bio ironican,a hteo sam i neke kolege da postedim pisanja komentara pa sam dao komentar u njihovom stilu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njemački Auto Motor und Sport reče da ovo nije više Alfa samo za fanove. Audi A4 je po njima straga komodniji, ima nešto bolju unutrašnjost iako je Alfa po njima tu jako blizu. Isto tako je TDI nešto tiši od JTD-a iako je kako rekoše potonji potentniji. I još su rekli kako se Alfa daleko bolje vozi i da je poželjnije mjesto na prednjim sjedištima.

 

1.jpg2.jpg3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2016 at 2:19 PM, Markobgd said:

Nema ni na Delti podešavanja mada ovo namontiramo odgovara i meni i supruzi a poprilična je razlika u visini.

Realno, kretanje klizača za štelovanje visine je uglavnom manje od 8cm tako da je projektovano pomeranje visine pojasa na grudima vozača manje od 5cm obzirom da je donja tačka fiksna.

Koliko je to uopšte bitno?

 

Jako bitno sa aspekta pasivne bezbednosti. Manje bitno sa aspekta komfora ali umanjuje u znatnoj meri izgovore da pojas žulja o vrat, da neprijatno zateže i slično.

Kod tebe u Delti, Marko možda to kompezujete sa različitim podešavanjima sedišta / visinom.

Pa recimo Stilo ima i to sasvim estetski lepo rešeno.

 

On 5/26/2016 at 4:08 PM, Sava said:

Pa nemaju ni Volvo serije klasicno podesavanje gore-dole vec je otvor malo veci i svima je prilagodjeno, al posto je tako u Alfi, odma se gleda kao Fail inzinjera :)

 

Što bi bilo fail ? To je nešto što postoji dugi niz godina. Kad je uvedeno isticalo se tom opcijom.

Volvo imaju navodno automatsko podešavanje visine / možda zahvaljujući i različitom namotavanju pojasa na zatezač.

 

volv.jpg

 

volvo_how_to_tutorials_011.jpg

mada se sa novim XC 90 vraćaju na klasično podešavanje.

 

imgc68aa638adb6f65bc0a8015251d12f31_1_--_--_VOICEpnghigh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, N.N. said:

ima nešto bolju unutrašnjost iako je Alfa po njima tu jako blizu

 

Audi ima jedan od najruznijih volana,dok je ovaj Alfin jedan od najlepsih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 166 talijanskih Alfa salona je kroz njih u dva dana prošlo preko 34 000 ljudi. Odrađeno je preko 8 000 test vožnji. Neki ljudi su čekali i po 2 sata da bi vozili 10 minuta. Tolika je navala da je odmah za tjedan zapisano preko 3 000 test vožnji.

 

O samim narudžbama se zna da je 3% za QV, 90% narudžbi je Super oprema da je preko 50% njih do sada vozilo BMW. Neslužbeno sam doznao da se u ta prva dva dana dogodilo preko 3 000 narudžbi iako su naravno rekli da neće još službeno sa tim vanka. U planu su još jedni dani otvorenih vrata i to drugi vikend u 6. mjesec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bi značilo da su potpisali papire ili za kredit ili da su ostavili depozit. To su te narudžbe. U Europi se ionako tek registracija službeno broji. No 90-ih nije bilo strano, barem u Hrvatskoj, dati keš za auto par mjeseci prije i onda čekati. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj nikad ništa dobro ne uradi, riga mi se od njega. Bitno da se baca drkica na VAG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/30/2016 at 7:22 PM, N.N. said:

 

Sada ova daleko najbolja recenzija do sada ima i engleske titlove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...