Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Nešo, potpuno se slažem sa tvoja poslednja dva posta... Ne vidim koji bi razlog bio da ovaj projekat ne uspe. Ovo je auto koji će biti dopadljiv širokoj masi ljudi, a ne samo alfistima... Već je dobro poznato kakve tehničke karakteristike obeležavaju ovaj model, takve da mu u klasi nema ravnog! Ovo je jedini dostojan naslednik Alfe 75, ovo je ALFA! 

Evo ja recimo nisam pomislio na prvu loptu na Audi i BMW, prvo što me je asociralo kada sam video kako auto stoji na tlu je Alfa 75. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vidim koji bi razlog bio da ovaj projekat ne uspe.

Možda cena?

Imaju običaj da umisle da prodaju Bentley kad formiraju cene...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostaje da se vidi kako ce trziste reagovati, ovo su sve nasa nagadjanja. Isto se pricalo i za 159 da ce parirati premium modelima, pa znamo kako je zavrsila.

Ovo je totalno druga prica i koncept, ja se nadam da ce imati prodju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo, potpuno se slažem sa tvoja poslednja dva posta... Ne vidim koji bi razlog bio da ovaj projekat ne uspe. Ovo je auto koji će biti dopadljiv širokoj masi ljudi, a ne samo alfistima... Već je dobro poznato kakve tehničke karakteristike obeležavaju ovaj model, takve da mu u klasi nema ravnog! Ovo je jedini dostojan naslednik Alfe 75, ovo je ALFA! 

Evo ja recimo nisam pomislio na prvu loptu na Audi i BMW, prvo što me je asociralo kada sam video kako auto stoji na tlu je Alfa 75. 

Još neko voli 75...sad mi je lakše, kad to izjavim gledaju me kao da sam puštena na vikend iz ludare :D

 

Neshaoct je objasnio poslednjim komentarima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Još neko voli 75...sad mi je lakše, kad to izjavim gledaju me kao da sam puštena na vikend iz ludare :D

 

Neshaoct je objasnio poslednjim komentarima!

 

 

Pa kako još neko? :)  Pa svako ko bilo šta zna o automobilizmu, zna kakav trag je ostavila Alfa 75. Čak mi je dugo dugo velika želja da posedujem jednu, i nadam se da će i to doći na red kad tad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pitam kakav je to trag ostavila 75-ca,nestoo ne vidim da se vozila sa kraja80-ih i pocetka 90-ih...kockice bmw su dominirale pa posle i e36.Jedina Alfa koja se masovnije pojavljivala je bila 33-ka a sada su to 147/156/159

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da je BMW bio masovniji kod nas nego Alfa. Svi znamo čemu Srbi naginju kada je reč o automobilizmu, i naravno da će se ovde uvek više ceniti nemački automobil nego italijanski. Kreni malo zapadno, pa pitaj šta je Alfa 75. Nažalost, kada je o njoj reč izostali su najviši uspesi u trkama, jer tada je već polako Alfa krenula nizbrdo, i polako gubila ono po čemu je do tada bila poznata.   

 

Alfa 75 ima brutalne vozne karakteristike, raspored mase po osovinama takav da je ova Giulia prva Alfa  posle nje koja je postigla tako nešto. Tehička rešenja koja su bila odvažna toliko da naprave veliku razliku u odnosu na ostale, što je slučaj i sada sa Giuliom. Uz dužno poštovanje tebi, jer verujem da si zaljubljenik u BMW, ali kockica u serijskog izvedbi nije imala šta da traži pored 75 kada govorimo o voznim karakteristikama. Da me ne shvatiš pogrešno, ja volim BMW, obožavam kockicu, kao i većinu ostalih modela, i to mi je bio omiljeni brend još kao dečaku. Bio mi je omiljeni do onog momenta kada sam sasvim slučajno seo u Alfu, i to je bio kraj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro sad... Priče da je VW (i ostali nemci) samo balkanski sindrom jednostavno ne piju vodu. Odlično se prodaje na svakom evropskom tržištu i na svakom tržištu se nemački auto više ceni. Bolje prodajne rezultate mogu imati neke druge marke samo na domaćim tržištima. I kad kreneš zapadno, isto ti se hvata  :)

 

Kad sam bio daleko mlađi, postojalo je daleko više brendova i tačno se znalo ko je ko i šta je šta. Danas bog otac ne može da pohvata čiji je motor u kojem autu... :no

 

Za vozne karakteristike nove Giulie ćemo ipak morati malo da pričekamo. Ja joj želim svu sreću, voleo bih da tržišno uspe i da Alfa (kao i svi drugi posrnuli proizvođači) imaju ponovo u paleti mnogo modela.  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sami pad Alfe i premium nenjemačke (prije svega talijanske), a uzdizanje njemačke ponude je široka priča i jako puna politike i šireg gospodarskog gledišta.

Prije svega je važno da je njemačka prije 70-ih imala 1 premium proizvođača, a 90-ih se tek počeo pojavljivati 3.

Alfa je pak bila u državnim rukama. Kako to obično biva u državnim firmama se nalaze lopovi i nema sluha za sam razvoj. Tako su se Alfi u više navrata poništavali skoro do kraja završeni projekti. Istodobno političari nemaju sluha za Alfino širenje van Italije. 70-ih ih apsolutno ne zanima glavno tržište za premiume, a to je SAD. Istodobno u Njemačkoj bez problema prodaju 30k vozila godišnje, a više ne žele. U Italiji u međuvremenu superbollo na sve preko 2 litre obujma.

Političarima ipak pali klika da Alfa bude narodna marka, da parira FIAT-u. Naravno ovo Agnellijima nimalo ne ide u prilog. Maksimalna opstrukcija Alfasud projekta u tijeku.

Alfasd, tada briljantno tehničko rješenje, biva unakažen guranjem proizvodnje na siromašni jug gdje nema radne snage i plaćenim štrajkovima od strane FIAT-a. Lim dugo stoji vanka, hvata ga hrđa i ide priča o hrđavim Alfama. Naravno dodatno poentira talijanska Vlada nabavkom loše sirovina iz Rusije.

Sve je završilo sa tim da Alfu, a pomalo neželjeno, kupi FIAT.

Istodobno od 70-ih Nijemci rade na guranju u premium. BMW uzima sa vremenom mjesto Alfe. Dosta kasnije u priču upada Audi. Cijelu podršku su imali u jakom njemačkom gospodarstvu i pametnom guranju u SAD. Kasnije se tek više guraju drugdje, a ta 'religija' tj. švabofilija je jako potaknuta gastarbajterima. Kasnije ide proces u mnogim zemljama iz komunizam u kapitalizam, idu sumnjivi javni natječaji koje mahom, od auta, do lakih i teški gospodarskih vozila, dobivaju Nijemci. Sve ostalo je povijest.

Što se tehnike tiče. Alfa je sa 75, tj. ranije 2. Giulietta sa mjenjačem straga i De Dion ovjesom bio avangarda. Iako De Dion nije neovisan je za trke skoro dušu dao. Čak je 70-ih Ferrari F1 tim sa neovisnog ovjesa mislio preći na De Dion pa su odustali.

Ipak vjerujem da je najubojitiji ovjes na trkama bio FIAT-ov McPherson razvijan za Deltu gdje se okrunio na mnogim relijima, pa kasnije sa 155 DTM i sa 156 ETCC koliko me sjećanje služi. Realno BMW sa E46 nije mogao soli na rep staviti jednoj 156.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfasd, tada briljantno tehničko rješenje, biva unakažen guranjem proizvodnje na siromašni jug gdje nema radne snage i plaćenim štrajkovima od strane FIAT-a. Lim dugo stoji vanka, hvata ga hrđa i ide priča o hrđavim Alfama. Naravno dodatno poentira talijanska Vlada nabavkom loše sirovina iz Rusije.

Sve je završilo sa tim da Alfu, a pomalo neželjeno, kupi FIAT.

 

 

To je onaj momenat, ako se ne varam, kada je FIAT počeo da sarađuje sa Ladom. Tada su Rusi počeli da proizvode FIATA 124, a Italijani su dobijali sirovine od Rusa, što se nije baš dobro završilo. 

 

Kad smo već kod toga, ne mogu da ne spomenem činjenicu koliko je BMW trulio, konkretno kocka... Retke su one koje nisu imale intervencije na limu, a sa druge strane koliko god sam video Alfi 75, što po oglasima, što uživo, ni na jednoj nisam primetio koroziju. 

 

Da ne idemo dalje u off, samo ću napisati dobro poznatu frazu: '' Alfa je stil, ostalo je status! '' 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pored 2x Alfe teskoda sam zaljubljenik u Abmw,pogotovo jer sam vozio sve i svasta a ja volim da kazem od silvane do nirvane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da je BMW bio masovniji kod nas nego Alfa. Svi znamo čemu Srbi naginju kada je reč o automobilizmu, i naravno da će se ovde uvek više ceniti nemački automobil nego italijanski. Kreni malo zapadno, pa pitaj šta je Alfa 75. Nažalost, kada je o njoj reč izostali su najviši uspesi u trkama, jer tada je već polako Alfa krenula nizbrdo, i polako gubila ono po čemu je do tada bila poznata.   

 

Alfa 75 ima brutalne vozne karakteristike, raspored mase po osovinama takav da je ova Giulia prva Alfa  posle nje koja je postigla tako nešto. Tehička rešenja koja su bila odvažna toliko da naprave veliku razliku u odnosu na ostale, što je slučaj i sada sa Giuliom. Uz dužno poštovanje tebi, jer verujem da si zaljubljenik u BMW, ali kockica u serijskog izvedbi nije imala šta da traži pored 75 kada govorimo o voznim karakteristikama. Da me ne shvatiš pogrešno, ja volim BMW, obožavam kockicu, kao i većinu ostalih modela, i to mi je bio omiljeni brend još kao dečaku. Bio mi je omiljeni do onog momenta kada sam sasvim slučajno seo u Alfu, i to je bio kraj :)

Evo mašemo ti jedna 75 i ja :)

Znaš kako, većinom su u Alfama vlasnici Alfi, ne Alfisti, i kad kažem da je obožavam, zgranjavaju se u fazonu-ružna bre.Axam, važi, sedi, provozaj, zapleši ako umeš zadnjim krajem i to bez serva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia QV - kolika je maksimalna brzina?

 

Prilikom premijere top verzije nove Alfine limuzine proizvođač je izbegao da saopšti podatak o maksimalnoj brzini automobila. Međutim, italijanski sajt Alvolante došao je do nekih zanimljivih informacija.

 

1215512223559e6f0d5369c708063123_v4_big.

 

Ovaj sajt navodi da je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde prilikom testova na stazi Nardo u Italiji razvila čak 321 km/h (200 milja na sat)! Isti izvor otkriva da je Alfina sportska limuzina u međuvremenu testirana i na Nirburgringu, te da će zvanični podaci o maksimalnoj brzini biti uskoro objavljeni. Alfa Romeo Giulia QV pogon dobija od 3.0 litarskog turbo-benzinskog V6 motora (razvijenog u Ferrariju), koji proizvodi 510 ks (375 kW). Prema fabričkim specifikacijama, automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Evo mašemo ti jedna 75 i ja :)

Znaš kako, većinom su u Alfama vlasnici Alfi, ne Alfisti, i kad kažem da je obožavam, zgranjavaju se u fazonu-ružna bre.Axam, važi, sedi, provozaj, zapleši ako umeš zadnjim krajem i to bez serva...

 

 

Za mene 75 predstavlja jedan od bisera automobilizma 80-ih godina, pa neka priča ko šta hoće. :) Mnoge imaju i servo i klimu itd...tako da ni to nije problem :D

 

@N.N. .... Nedvosmisleno evolucija prikazanog modela :) . Problem je što mnogi proizvođači koji se pridružuju globalnom stilu koji je nametnut u autoindustriji i kopiraju dizajn, retko mogu da kažu po kojim su se detaljima ugledali na svoje pretke. Kod ove Giulije je jasno prikazano šta je bila inspiracija za svaki segment u dizajnu, ali nažalost, malo ko se bavi tim stvarima, tako da je neminovno da će često biti prisutni komentari tipa: '' Vidi ga, isti kao BMW, Audi...itd''. 

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Nurburgring

 


----------------------------------------

 

Ovako bi trebalo da izgleda standardna Alfa Giulia

 

134208-alfa%20giulia.jpg

 
Kao što vam je već dobro poznato, Alfa Romeo jer na promociji koja je održana 24. juna prikazao najsnažniju verziju nove Giulije, i to Giuliju Quadrifoglio Verde (QV) pod čijom haubom je aluminijumski 3.0 litarski V6 turbo motor sa 510KS. Ostalo je međutim pitanje kako će izgledati standardne verzije nove Gilulije, budući da Alfa još nije objavila zvanične slike baznih verzija. U međuvremenu je italijanski OmniAuto uradio render takve obične Giulije u koju će se ugrađivati četvorocilindrični benzinski i dizel motori.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cxcv8722.jpg

Stoji ta slika na faceu uz komentar:
"Un piccolo passo per un uomo, un grande passo per la Giulia" :D

Na hrvatski ili srpski gubi smisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu mi je da je međuosovinski razmak 2.88 m.  Ako je istina to jedva kraće od E60 i jedva duže od W212.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike unutrašnjosti Giulie QV:

 

cxcv8812.jpg

Lepo.

Moglo je samo bez ovih crveno-plavih detalja na komandama klime. To mi tako jeftino deluje kod svakog auta i podseća na slavinu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...