Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

 

A volan je isti kao na Audiju, konzola možda još više podseća:

 

cxcv5742.jpg

 

Jedino su komande klime slične kao na Giulietti.

 

Sta je cudno sa volanom? Sad svi kopiraju Audi zbog kruga u sredini?

 

2014_bmw_m6_gran_coupe_steering_wheel.jp 163077d1407389828_steering_wheel_button_ mitsubishi_10lancersportbackralliart_159

 

Ili je to zapravo ovo:

GTV6

 

tumblr_m6e2hb5_Ar_W1qa7m9do1_1280.jpg

 

 

giulia.jpg

Alfa Romeo Giulia (1962. - 1978.)

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/68889-istorija-alfa-romeo-giulia-1962-1978/

 

c520c06f42afeb21cb700872d4366e73.jpg

Alfa Romeo Giulia (2016. - ____.)

 

Čak je i volan kako mi se čini hommage originalnoj imjenjakinji...

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, plašio sam se da će ovaj model deliti mnoge stilske osobine sa mnogim modelima iz klase. To se i desilo, međutim, kako da kažem za ovaj auto da ne izgleda perfektno?

 

Tačno je, ne postoji ona svemirska revolucija u dizajnu na koju smo navikli, ali kako danas očekivati tako nešto? Danas Rumuni proizvode ozbiljne automobile, KIA dovede pola evrope da radi na njihovim modelima, i kako se izboriti sa ovim trendovima koji vladaju? 

 

Za mene, ovo je automobil vrhunskog izgleda, iako stilski ima dosta dodirnih tačaka sa BMW-om. Mislim da je u Giuliji lako prepoznati 75-icu i ono što je taj model nekada nosio. Ako se osvrnemo na tehničke detalje, kako sada stvari stoje ovo je svakako najmoćniji automobil u klasi. Raspored mase po osovinama 50%-50%. Najduže međuosovinsko rastojanje u klasi. To je ono što se očekivalo i što vraća Alfin gen koji se nažalost izgubio 90-ih godina.

 

Kao što je neko već pomenuo, 159 je izgledom revolucija, pravi Italijan, stil, ali ispod te maske nije prava Alfa. Iako je upravljanje jednog automobila sa prednjom vučom dovedeno do maksimuma, nedostatak RWD-a je veliki hendikep za 159. Brera je po meni vanvremenski automobil, nešto što se u mojim očima primaklo savršenstvu, ali svi znamo kakvo je ležanje tog automobila... dobro, ali nedovoljno dobro za jedan Alfa Romeo.

 

Neću ni da pričam o tome što 159 nije imala pravu sportsku verziju, i na tom polju nije uspela da konkuriše BMW-u. Ovim modelom, ne samo da konkuriše, već postavlja nove standarde koje će nadam se konkurenti morati da jure.                                                               

 

Verujem da će ovo biti automobil koji  okreće Alfin kurs ka onome putu sa koga je skrenula. Svaku sreću joj želim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enterijer čist germanski, pričajte ša oćete. A 159 nije ni A od Alfe, ja to nisam nika ni rekao. Ta fora sa krugom na volanu možda ima veze sa GTV-m ali 99% ljudi nema pojma šta je GTV ni kako je izgledao a činjenica je da za nove modele Audija svi znaju. Znači prva asocijacija je Audi kako god da okreneš.

Eksterijer mnogo više podseća na germane nego na Masera iako je to možda bila inicijalna ideja. Promašaj je rezultat.

Uostalom u svom mogućim saopštenjima se spominje BMW 3 kao rival što znači da im je to bio uzor, nažalost. Rezultat je takav da novi auto previše podseća na isti u nekim segmentima. BMW kada razvija neki model ni ne spominje u svojim saopštenjima druge proizvođače a kamoli Alfu, što će reći da se Alfa srozala maksimalno i ovo je samo veštački pokušaj isto kao 159, isto kao Giulietta, isto kao MiTo. Recimo da 4c i 8c imaju to nešto, a i to je diskutabilno. Kad kažem Alfa mislim na Cuore Sprotivo a to nije ni JTD ni maseratijev 4.5 V8 ni Ferrarijev V6, to je ALFIN MOTOR pa makar on bio i Twin Spark.

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta fora sa krugom na volanu možda ima veze sa GTV-m ali 99% ljudi nema pojma šta je GTV ni kako je izgledao a činjenica je da za nove modele Audija svi znaju. Znači prva asocijacija je Audi kako god da okreneš.

Ovo konkretno prave poznavaoce i poštovaoce Alfe i ne tangira mnogo jer šta je moguće uraditi po tom pitanju?! Koliko još ima detalja koji su izvorno Alfini a široke mase to ne znaju....

Što se tiče samog izgleda auta daleko od toga da auto nije lep.....baš naprotiv odlično izgleda! E sad da li je to "Ona" Alfa koja se očekivala od ljubitelja iste verovatno nije ali kada se osvrnemo na propast Lancie koje mi je neizmerno žao nekako sam srećan što će ova sličnost sa nekim dosta uspešnijim modelima i markama verovatno doprineti boljoj prodaji te samim tim osigurati opstanak brenda za koji se u poslednje vreme spominjalo da će doživeti sudbinu kao već pomenuta Lancia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja ni rekao da je ruzna, samo da je neoriginalan dizajn. A bilo bi bolje da su je ugasili posle 156, 147, 166 i Gtv. To su poslednje Alfe koje su u sebi imale kakve takve alfine motore ukljucujuci i cuveni Busso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Bog ti jadan što ovdje neću pročitati.

Jedina Alfa koje je bila pod FIAT-om da je imala donekle Alfinu koncpeciju je bila 145/146, ovo sve ostalo čisti FIAT, ali čisti. Busso je čak išao u Lancie, stražnji McPherson debi na Lanci, itd.

One prave zadnje Alfe su 33 i 75 i onda dugo niti jedna do ove Giulie i tu je cijela poanta priče.

A mene zaboli kuki što netko vidi Audi, BMW ili neki treći kuki. Činjenica je da je jedan prije 40 godine bio smješniji od FIAT-a, a drugi je imao plan bavarske Alfe.

Kada se stavi neki dio iz povijesti svoje u novi auto sa tim se treba dičiti, a ne sramiti. To pogotovo vrijedi ako imaš tako slavnu prošlost kao Alfa. Alfinu povijest svi bi rado kupili no ne mogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta fora sa krugom na volanu možda ima veze sa GTV-m ali 99% ljudi nema pojma šta je GTV ni kako je izgledao a činjenica je da za nove modele Audija svi znaju. Znači prva asocijacija je Audi kako god da okreneš.

 

Audi prekopirao volan sa GTV i sad Alfa kopira Audi :D

 

Cekam samo strucnjake za duzinu sedista pa da "kritika" bude kompletna :laughing:

Petogodišnji biznis plan za Alfa Romeo

 

alfa%205.jpg

 

Po ovom planu u narednih par godina nas ocekuje jos 7 modela Alfe ;)

Nije realno ocekivati da sa Giulijom ispucaju sve adute...

 

Pocelo je :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa strane gledano,ista BMW trojka,od napred i pozadi mesanac,kao i unutra,sa raznim modelima bi mogla da se uporedi.
Koliko su je dugo najavljivali i pricali o njoj,ocekivao sam mnogo vise i originalnije,pravu Alfu. Voleo je ili ne voleo,svako zna da prepozna recimo 159,zato sto je unikatna i nema auta koji joj je slican. A s obzirom koliko kasne sa novim modelom,moralo je to mnogo originalnije da se uradi,ovako mislim da nece mnogo bolje proci od 159 sa prodajom,ali videcemo :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo bih hteo da napravim malo prisecanje. Dugo sam u podrumu imao caletove Auto magazine iz 89-90 godine. U jednom je bio clanak u kome je napravljena analiza dizajna aktuelnih modela i zakljucak je bila kuknjava kako auto industrija ne nudi nista novo i kako svi automobili uzasno lice.

Ovaj clanak mi se nekako zadrzao u secanju i stalno je aktuelan :-D

Giulia lici na bmw i ja u tome ne vidim nista lose vec potrebu da se dizajn uskladi sa potrebama trzista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to ok,ali Alfa (i Alfisti :D ) stalno insistira na tome da je to po dizajnu unikatan brend,sto je do sad vecinom i bio slucaj. A taj dugo najavljivani model ispade mesanac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ta fora sa krugom na volanu možda ima veze sa GTV-m ali 99% ljudi nema pojma šta je GTV ni kako je izgledao a činjenica je da za nove modele Audija svi znaju. Znači prva asocijacija je Audi kako god da okreneš.

 

Audi prekopirao volan sa GTV i sad Alfa kopira Audi :D

 

Cekam samo strucnjake za duzinu sedista pa da "kritika" bude kompletna :laughing:

Petogodišnji biznis plan za Alfa Romeo

 

alfa%205.jpg

 

Po ovom planu u narednih par godina nas ocekuje jos 7 modela Alfe ;)

Nije realno ocekivati da sa Giulijom ispucaju sve adute...

 

Pocelo je :guitar:

 

"Stručnjak" ti kaže da će 99% ljudi da pomisli na Audi i da vidi Audijev volan jer nije nikad ni čulo za GTV i to je jedino bitno. A da li je Audi prekopirao nešto iskreno me zabole, niti volim Audi niti me tangira šta oni i koga kopiraju. Ovde ima dosta sličnosti sa raznim proizvođačima i to je promašaj samo po sebi.

 

To što je Busso išao u Lanciu nema nikakve veze to je izvorno Alfin motor i to je jedino bitno. Generacija Alfi u kojoj su 156, 147, 166, GTV i Spider je poslednja koja je u sebi imalo još ponešto od Alfe, zato sam ih i spomenuo. Dizajn vrhunski i unikatan, Alfini benzinski motori, dobro oslanjanje, direktan volan...Kad vidiš 156 ili 166 ni na kraj pameti ti nije da liči na bilo šta drugo. Jednostavno unikat. Toga ovde nema i to je jedan veliki promašaj ma koliko neki ovde pokušavaju na sve načine da to ospore. Ne kažem da je loš auto, ne kažem da je ružan, ne kažem da ga neću voziti jednog dana ali kažem da su omanuli sa dizajnom u smislu neoriginalnosti. Ta Alfa nema skoro ništa što su razvili Alfini inžinjeri, ovo je od fiata ono je od ferrarija, od masera...od svega pomalo i na kraju ni A od Anonima Lombarda Fabrica di Automobili svidelo se to nekome ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja ni rekao da je ruzna, samo da je neoriginalan dizajn. A bilo bi bolje da su je ugasili posle 156, 147, 166 i Gtv. To su poslednje Alfe koje su u sebi imale kakve takve alfine motore ukljucujuci i cuveni Busso.

 

 

Generacija Alfi u kojoj su 156, 147, 166, GTV i Spider je poslednja koja je u sebi imalo još ponešto od Alfe, zato sam ih i spomenuo.

 

A GT?  :harhar:

 

image.jpg   :wub:  :wub:  :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfini benzinski motori

U toj generaciji de Silvinog dizajna je samo V6 bio iz doba Alfe. TS 16v su bili novi Pratola blok, ista obitelj kao 1.9 i 2.4 JTD i FIAT i Lancia I4 i I5 benzinci. Istina da je tada šef razvoja motora na razini FGA bio bivši Alfin šef istog odjela, on je i otac DOHC verzije Bussa i ona je čak bila razvijana pod FGA.

Evo ti sada specijalno za Alfu pogon I4 i V6 motora, glava opet neće biti ništa slično ostalima mada će imati zajednički blok, što je i normalno.

Plan je da se Alfa opet razdvoji u samostalnu tvrtku unutar FCA grupacije, a u tom slučaju dolazi ili vlastiti R&D ili zajednički njihov i onaj od Maseratia, a nikako više sa FIAT-om i ostalima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih se slozio sa Serdjom u potpunosti. Ovo nije ta Alfa i gotovo. Po meni, ovo im je velika prekretnica, ili ce uspeti ili puci na veliko! Mada mislim da ce se promeniti i klijentela..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Bog ti jadan što ovdje neću pročitati.

Jedina Alfa koje je bila pod FIAT-om da je imala donekle Alfinu koncpeciju je bila 145/146, ovo sve ostalo čisti FIAT, ali čisti. Busso je čak išao u Lancie, stražnji McPherson debi na Lanci, itd.

One prave zadnje Alfe su 33 i 75 i onda dugo niti jedna do ove Giulie i tu je cijela poanta priče.

A mene zaboli kuki što netko vidi Audi, BMW ili neki treći kuki. Činjenica je da je jedan prije 40 godine bio smješniji od FIAT-a, a drugi je imao plan bavarske Alfe.

Kada se stavi neki dio iz povijesti svoje u novi auto sa tim se treba dičiti, a ne sramiti. To pogotovo vrijedi ako imaš tako slavnu prošlost kao Alfa. Alfinu povijest svi bi rado kupili no ne mogu.

Sve si rekao,za poznavaoce i postovaoce tako znacajne firme u auto svetu Alfa ja Alfa.Imao sam to zadovoljstvo da ih imam nekoliko u zivotu .       :unworthy: Kad vidim Alfu ja skinem sesir...  (Henri Ford)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia - zavirite unutra

 

Proteklih dana uglavnom smo se bavili dizajnom eksterijera nove Alfe i preliminarnim tehničkim detaljima a sada smo u prilici da vidimo kako izgleda unutrašnjost ove sportske limuzine.

 

1385190930558d06b9d3e88109304942_v4_big.

 

Alfa Romeo je odlučio da nam postepeno otkriva svoj novi automobil. Najpre su objavljene fotografije ekstremne sportske verzije - Quadrifoglio Verde, ali smo ostali uskraćeni za izgled enterijera. Sada nam je omogućeno da zavirimo i u kabinu modela Giulia. Prvi utisak je da je unutrašnjost skladnija od dizajna spoljašnjosti. Enterijer je oblikovan tako da je komandna tabla orijentisana prema vozaču, što se i očekuje kod jednog ovakog modela. Interesantno je da se dugme za startovanje motora nalazi na volanu, na dohvat ruke. Instrument tabla ima klasične analogne pokazivače broja obrtaja motora i trenutne brzine, dok se ostale informacije bitne za vožnju očitavaju na digitalnom displeju između njih.

 

636280551558d083715b13185198675_v4_big.j

 

Centralnom konzolom dominira veliki ekran multimedijalnog uređaja, blago zakošen prema vozaču. Pored menjača su smeštene DNA komande za promenu moda vožnje i komande pomoću kojih se vozač kreće kroz meni multimedijalnog sistema. Mišljenja fanova verovatno će biti podeljena oko ručne kočnice - ona je u modelu sa fotografije elektronska. S obzirom da je verovatno reč o najskupljoj verziji, proizvođač se potrudio da enterijer izgleda kvalitetno i elegantno, bez suvišnih detalja. Od materijala preovlađuje koža i Alcantara uz nenametljive ukrasne elemente od ugljeničnih vlakana.

 

izvor - b92.net

 

 

HD:     

 

636280551558d083715b13185198675_orig.jpg alfa_romeo_giulia_interior.jpg

 

Alfa_1.jpg Alfa_2.jpg Alfa_3.jpg alfa_romeo_giulia_interior_100515900_h.j
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekapitulacija za Giuliu QV:

- motor 3.0 V6 (90o među cilindrima) bi-turbo sa 510 KS i 600 Nm maksimalnog okretnog momenta, cijeli u aluminiju (kao i svi motori u gami), know-how od strane Ferraria i sa dekativacijom cilindara radi štednje goriva

- karbonski dijelovi: kardan, hauba, krov, struktura prednjih sjedala

- aluminij i lake legure: motor, kočnice, ovjes, prednji i stražnji pod-okvir, blatobrani, vrata, odbojnici

- karbonsko-keramičke kočnice

- masa 1525 kg

- 50:50 raspodjela mase

- najbolja u klasi torzijska krutost

- najdirektniji volan u svojoj kategoriji

- prednji ovjes: visoka dvostruka ramena sa polu-virtualnom osi (aluminijski)

- stražnji ovjes: multilink sa 4 1/2 spone (aluminijski)

- prednje gume 245/35 R19, stražnje gume 285/30 R19

- Active Aero Splitter, prednji spojler sa promjenjivim kutom za aktivnu kontrolu downforcea

- Torque Vectoring pomoću aktivnog diferencijala sa dvije spojke(po jedna na svakoj strani)

- Integrated Brake System, ili elektromehanički booster, radi sa kontrolom stabilnosti i ABS-om

- DNA sa 4 moda, Dynamic, Neutral, Advanced Efficient i Racing

- elektronski sustav kontrole stabilnosti baziran na neuronskim mrežama, da se dobije ponašanje i responsivnost puno bliža ljudskom poimanju

- sve primarne funkcije su na volanu, uključujući botun za paljenje

- sva interakcija između čovjeka i makine je sa dva kružna botuna, DNA i infotainment system

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada su se iskristalisala sva mišljenja, otprilike se sve svodi na to:

 

- da li Alfu čini Alfom njen dizajn (spolja i unutra)?

- da li Alfu čini Alfom ono ispod lima?

 

Ako Alfu čini samo dizajn, onda je Giulia nešto što, se ljudima koji takav stav imaju, ne dopada nešto posebno.

Ali, ako Alfu čini Alfom sve ovo što je nabrojao N.N., onda je ovo najbolja Alfa u poslednjih dooooosta godina.

 

Alfa 159 je bila šta...Alfa? Jeeeeeste ako gledamo dizajn.

Ali, kad pogledamo ispod lima, ona je bila Fiat, GM i Opel. I, sad ćemo nju da veličamo da je to ustvari Alfa samo zato što je eto njen dizajn bio specifičan? :) :)

Mišljenja sam da prednost treba dati onome ispod lima, vožnji.

A, dizajn Giulie je ionako korišćenje stvari sa starih Alfi koje su nemci onda iskopirali...i, slažem se da će 95% ljudi ipak reći da je sada Alfa njih kopirala (a, ne da je iskoristila motive sa svojim davnih modela), jer su te davne Alfine modele zaboravili, a Audije i BMW gledaju oko sebe svaki dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa, red bi bio da novi Džejms Bond provoza Đuliju :D

 

BTW mislim da je ovo Alfin veliki korak napred :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada su se iskristalisala sva mišljenja, otprilike se sve svodi na to:

 

- da li Alfu čini Alfom njen dizajn (spolja i unutra)?

- da li Alfu čini Alfom ono ispod lima?

 

Mišljenja sam da prednost treba dati onome ispod lima, vožnji.

Za mene bi Alfa trebala da bude neodoljiva kombinacija i jednog i drugog.

Bez obzira na razlicita misljenja, sigurno da je ovo rapidan korak napred, a videcemo kako ce trziste to prihvatiti. Ovaj period im je, po mom skromnom misljenju - ili pukovnik ili Lancia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova Alfa i jeste baš ta kombinacija...samo se onaj deo kombinacije koji se odnosi na dizajn ''gubi'' jer ljudi na prvu loptu kažu da liči na Audi ili BMW, a ustvari liči na samu sebe od pre par decenija.

Ali, tek ostaje da se vidi kakav je ustvari auto, kada krenu testovi...šta ako ne bude išla kako valja... :D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...