Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

c520c06f42afeb21cb700872d4366e73.jpg

Ovo je skroz Audi fazon,da su ga par oplemenili sa cukicama tj.saticima mislim da bi bio pun pogodak a opet bi se dopao svima i na kraju bio bi zadrzan taj Alfin pecat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam dizajn je mali Maserati i hommage raznim modelima Alfi. Bočna fluidna linija je za de Silivine Alfe. Sa druge strane prednji far ili stražnja svjetla su poskidana sa Maseratia, što sa Gran Turisma, što sa Ghibliem, naravno sa izmjenama. Izdignuti stražnji kraj sa spojlerom je design language poznat iz doba 33 i 75. U to isto vrijeme su ti modeli imali 'spuštajući' prednji dio, a to je osobina i Maseratia. Tako da sa detaljima to je pravi Talijan, sada kako će ko vidjeti je pitanje. Činjenica je da u dizajnu sa elementima svi kopiraju Talijane.
 
Uostalom da je hommage u pitanju i nije čudno ako se zna da je za ovi model do zadnjega trena u opticaju bilo ime Arese.
 
Na koncu ovo nije stilski smjelo biti iznad gospodskijeg Masera, a moralo je imati veze sa njim. Tako nema prozora bez okvira i sličnih shema, a neki elementi su jasni.
 

cxcv5700.jpg  cxcv5701.jpg
 

Gdje je moglo ići iznad Masera je okrenutost sportu. Zato tu nije velika, teška izvedenica Chryslerova platforma nego skroz nova. Možda nema gospodski V8, no tehnika koja je tu sa tim V6 je dovedena do samih granica. Korišteno je jako puno karbona (sic, krov, hauba), jako puno aluminija (sa vrata) i još naprednih plastičnih materijala. I kočnice su nove koje rade u suradnju sa kontrolom stabilnosti.
Maser se tu ograničava da ne uđe sa V8 previše u prostor Ferkanu, jednostavno guraju sa njim gopodskiji štih.
 
Ono što svi vidim masu hvale je jako fluidan dizajn, nema tu oštrih linija kao kod BMW-a. Ljudi diljem svijeta kada pričaju o talijanskom dizajnu misle na fluidnost. Sa tim u vidu ovo je poput 156 puno više talijanski đir nego li je bila 159.
 

cxcv5702.jpg  cxcv5703.jpg
 
A meni je dan danas od svih njemačkih auta top, nit je tup kao Audi nije iša na stilski seljakluk kao Mercedes. Godine angažiranja na dizajnu što bivših zaposlenika FIAT-a što samih Talijana je učinila svoje, a i guranje na sportsku notu sa davnom politikom bavarske Alfe.

 
Evo i oni po BMW blogovima vide ovu Alfu kao jedinu ozbiljnu prijetnju. Samo ono gdje je ova Alfa 100% Alfa je tehnika. Ako gledate povijest onda je Alfa Ferrari prije Ferraria odnosno BMW prije BMW-a. Ona je bila pojam supersporta pa sportskih limuzina. Sa ovim modelom sve se to lagano vraća jer sa 1525 kg i 510 KS ovaj model je 70 kg lakši i 80 KS snažniji od BMW-a M3. Naravno zasluga u svemu tome je u rukama Ferrarievih i Maseratievih inženjera koji su bili na čelu projekta, što ovo više nije podgrijani FIAT.
 
Novi V6, V6 90 stupnjeva koji nema veze sa onim u Maseru.
 

cxcv5704.jpg  cxcv5705.jpg
 
Nova platforma, može se jasno vidjeti da nema veze sa Chryslerom.

 

cxcv5706.jpg
 
cxcv5707.jpg  cxcv5708.jpg
 
Gume 285/30 ZR 19.

 

cxcv5709.jpg
 
Čak je i volan kako mi se čini hommage originalnoj imjenjakinji, a okrugla ventilacija 33-ici. Vidi sa taj novi infotainment system koji je UNIX-oid na QNX ali nije touch.

 

cxcv5710.jpg

 
I video sa prezentacije sa simultanim prevoditeljom na engleski:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan post. :clap::thumbup:

 

Čitao sam komentare na stranim portalima...i na osnovu tamo napisanog, čini mi se da je Alfa napravila auto koji će ispuniti očekivanja. Naravno, najviše je priče da liči na ovaj BMW, ili onaj Audi, ili onu Mazdu, ili Infinity, ili Mercedes...pominjana i Toyota GT86 zbog oblika farova. To je još i najbolje što je tako jer ne bi valjalo da se pominje samo jedan model, jer kad bi se svi složili da liči na taj i taj model, onda nema mnogo priče oko toga. Kopija bi bila.

 

Ovako, kad svako u novoj Alfi vidi ponešto od BMW-a, ponešto od Audija, Maseratija ili koga već....to znači da je ispunjen osnovni preduslov za auto prođe znatno bolje na tržištu nego što je prošla svojevremeno 159-ka. Upravo to što podseća, vuče na mnoštvo modela, ali opet nije nikakva kopija nijednog od njih, je najteže za napraviti. Ne može se računati samo na tradicionalne alfiste kao kupce. Ne može auto samo njima da se dopadne.

Ovu Alfu mora da kupi i neko ko je hteo seriju 3, ili neko ko je hteo Audi A4, ali je u Alfi sada video nešto što mu baš odgovara, nešto što mu ''vuče'' na pomenute druge modele.

 

Sad ostaje da se u novinarskim testovima koji će uslediti do kraja godine Giulia pokaže da se dobro vozi, leži, da je kvalitetno napravljena...- i nema zime za nju.

Kupovaće je i alfisti, ali još značajnije, kupovaće je i oni koji su hteli seriju 3, ili nekog drugog njenog rivala. Bez ''preotimanja'' i dela tih kupaca nema uspešne prodaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljubitelj sam alfi od kada sam prvi put ugledao i provozao 145 boxer motor.

Ovo je prva od tada da je bleda kopija drugih automobila.

Ništa novo sem ferarijevog motora u verziji koja će verovatno koštati 100.000 evrića.

 

Svakim svojim modelom su prkosili konkurenciji i daaaleko ispred svih bili a ovo sada čisto razočarenje.

Mito i djuljijeta i dalje, pored 159, neprikosnovene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj utisak o svima navedenim modelima je dat na osnovu impresije na istim.

Prvi pogled i svaka je pre ove probudila zelju u meni da je posedujem i derem x)

Ovo kada sam video bilo je WTF, pomesane sve moguce linije u jedan auto. Noti je elegantna niti je sportska, a najmanje unikatna kao do sada. Spolja kao bmw a unutra kao audi

Edited by Bumblebee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam dizajn je mali Maserati i hommage raznim modelima Alfi. Bočna fluidna linija je za de Silivine Alfe. Sa druge strane prednji far ili stražnja svjetla su poskidana sa Maseratia, što sa Gran Turisma, što sa Ghibliem, naravno sa izmjenama. Izdignuti stražnji kraj sa spojlerom je design language poznat iz doba 33 i 75. U to isto vrijeme su ti modeli imali 'spuštajući' prednji dio, a to je osobina i Maseratia. Tako da sa detaljima to je pravi Talijan, sada kako će ko vidjeti je pitanje. Činjenica je da u dizajnu sa elementima svi kopiraju Talijane.

 

Uostalom da je hommage u pitanju i nije čudno ako se zna da je za ovi model do zadnjega trena u opticaju bilo ime Arese.

 

Na koncu ovo nije stilski smjelo biti iznad gospodskijeg Masera, a moralo je imati veze sa njim. Tako nema prozora bez okvira i sličnih shema, a neki elementi su jasni.

 

cxcv5700.jpg  cxcv5701.jpg
 

Gdje je moglo ići iznad Masera je okrenutost sportu. Zato tu nije velika, teška izvedenica Chryslerova platforma nego skroz nova. Možda nema gospodski V8, no tehnika koja je tu sa tim V6 je dovedena do samih granica. Korišteno je jako puno karbona (sic, krov, hauba), jako puno aluminija (sa vrata) i još naprednih plastičnih materijala. I kočnice su nove koje rade u suradnju sa kontrolom stabilnosti.

Maser se tu ograničava da ne uđe sa V8 previše u prostor Ferkanu, jednostavno guraju sa njim gopodskiji štih.

 

Ono što svi vidim masu hvale je jako fluidan dizajn, nema tu oštrih linija kao kod BMW-a. Ljudi diljem svijeta kada pričaju o talijanskom dizajnu misle na fluidnost. Sa tim u vidu ovo je poput 156 puno više talijanski đir nego li je bila 159.

 

cxcv5702.jpg  cxcv5703.jpg
 
A meni je dan danas od svih njemačkih auta top, nit je tup kao Audi nije iša na stilski seljakluk kao Mercedes. Godine angažiranja na dizajnu što bivših zaposlenika FIAT-a što samih Talijana je učinila svoje, a i guranje na sportsku notu sa davnom politikom bavarske Alfe.

 

Evo i oni po BMW blogovima vide ovu Alfu kao jedinu ozbiljnu prijetnju. Samo ono gdje je ova Alfa 100% Alfa je tehnika. Ako gledate povijest onda je Alfa Ferrari prije Ferraria odnosno BMW prije BMW-a. Ona je bila pojam supersporta pa sportskih limuzina. Sa ovim modelom sve se to lagano vraća jer sa 1525 kg i 510 KS ovaj model je 70 kg lakši i 80 KS snažniji od BMW-a M3. Naravno zasluga u svemu tome je u rukama Ferrarievih i Maseratievih inženjera koji su bili na čelu projekta, što ovo više nije podgrijani FIAT...

 

Može da priča ko šta hoće ali ta grba napred je BMW, zadnji prednji farovi su Audi a enterijer je mešavina BMW-a i Audija. Fludian dizajn je tu samo da ublaži sve to ali originalnost jedna velika 0. Ako ćemo pravo pojam fluidnog dizajna je 156 koja je pritom bila originalna u svakom smislu a prodava se kao alva. Prema tome da je kopija svega i svačega jeste. Da je lepa i to jeste ali tek kad je vidim uživo moći ću da procenim koliko (naravno subjektivno).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slažem se sa ovim što si napisao ali si u pravu kada kažeš "Da je lepa i to jeste ali tek kad je vidim uživo moći ću da procenim koliko (naravno subjektivno)"

Svaka Alfa i svaki BMW se prepoznaju sa kilometar, verujem da će tako biti i sa ovom. Ako sa kilometar pomisliš "Evo ga BMW" e onda nešto ne valja.

 

Što se tiče enterijera i centralne konzole ja tu vidim najviše uticaja iz Fiat-a, npr:

cxcv5471.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene vidiš centralna konzola najviše podseća na:
 
cxcv5741.jpg
 
A volan je isti kao na Audiju, konzola možda još više podseća:
 
cxcv5742.jpg
 
Jedino su komande klime slične kao na Giulietti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno gledajuci cak ni talijani vise ne mogu bazirati aute samo na dizajnu. Ne mogu napraviti aute jako naglasenih linija ako zele da ih kupe ljudi koji bi inace uzeli dosta konzervativnije dizajniranog Bmw-a ili Audija. Ovo sto malo baca na Audi, Bmw, nesto trece je po meni dobra stvar jer podsjeca na mnoge druge aute, ali je opet Alfa. Slicno kao sto novi Mondeo u prednjem kraju podsjeca na Aston Martina, ali nitko na ulici ih nece zamjeniti. Mislim da su vise ciljali na sire trziste i da ljudi koji budu htjeli uzeti novi Bmw ili Audi sada uzmu i Alfu u razmatranje, samo naravno ako performanse prate konkurenciju inace ce zavrsiti slicno kao i 159

Edited by DinoG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj bože da se dobro prodaje pa da za 10-ak godina i mi obična boranija imamo priliku da smestimo pozadinu u sedište polovne Giulie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A volan je isti kao na Audiju, konzola možda još više podseća:

 

cxcv5742.jpg

 

Jedino su komande klime slične kao na Giulietti.

 

Sta je cudno sa volanom? Sad svi kopiraju Audi zbog kruga u sredini?

 

2014_bmw_m6_gran_coupe_steering_wheel.jp 163077d1407389828_steering_wheel_button_ mitsubishi_10lancersportbackralliart_159

 

Ili je to zapravo ovo:

GTV6

 

tumblr_m6e2hb5_Ar_W1qa7m9do1_1280.jpg

 

Ostalo je N.N. objasnio.

 

A 159 je prava Alfa? Po dizajnu da. Platforma GM, benz. motori GM! Perfomanse, masa korak nazad u odnosu na 156.

 

Sta je dobijeno? Pogon na zadnjoj osovini, nova platforma, novi motori. Od coveka koji je ugasio Lanciu i skoro unistio Alfu i ovo je mnogo. Ali ipak, volan i zadnja svetlosna grupa su glavni problem.. Da nije problem i ova oznaka Giulia slican je font kao kod Skode?

Share this post


Link to post
Share on other sites


Ne znam zasto vam se prividjaju BMW i Audi,meni je prva asocijacija bila ovaj auto:

6956270_maserati_granturismo_forged.jpg animaatjes_maserati_gran_turismo_35771.j granturismo_sport_02.jpg

url.jpg uuiu.jpg


Maserati GranTurismo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...