Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Ovo je Alfa Romeo Giulia

 

ar%20giulia.jpg

 
Ipak je negde procurelo... Dan pre zvanične promocije danas su se u javnosti pojavile prve slike dugo očekivanog Alfinog novog sedana.
 

ar%20giulia%2011.jpg

 
Takođe, na prvoj slici se vidi i natpis Gilulia na zadnjem delu pa su tako otklonjene i nedoumice oko imena.

preuzeto sa - Auto Blog
 

--------------------------------------------------

 

Agresivno, kako i treba da bude...kao da može i još veći točak komotno, pozadi baš masivno, mišićavo, :wub: izduvi...i sa boka opet malo BMW (ili mi se samo čini).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji kraj je bomba,a sacekajmo sutra da vidimo prednji kraj za koji je poznato da je kod Alfi prelep :clap:

Felne,difuzori,rupa u blatobranu i cini mi se :clover: iznad nje ukazuju da je rec o najjacoj verziji.I sve mi je to ok osim ovog ajkulinog peraja(bmw fazon) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na krilu već stoji, a skoro su rekli da će ubuduće ona biti zaista samo na najjačim modelima (i najskupljim), pa su zato MiTo i Giulietta ostale bez te oznake:
 

Najsnažnije verzije Alfinih modela MiTo i Giulietta nose oznaku QV (Quadrifoglio Verde – detelina sa četiri lista), ali će to uskoro biti promenjeno u Veloce (''brzina'').
Detelina sa četiri lista je jedan od simbola ovog brenda, čije rukovodstvo želi da se u budućnosti upotebljava samo na pravim performance modelima, a ne na manjim hot hatch vozilima kao do sada. Zato se očekuje da QV oznaku dobiju buduće sportske verzije modela 4C, kao i novi sedan sa više od 400KS. Dakle, Alfa Romeo će nazive Giulietta QV i MiTo QV promeniti u Giulietta Veloce i MiTo Veloce, i to još od ovog meseca. Osim promena imena sve ostalo kod ovih modela ostaje po starom. To znači da će Giuliettu Veloce pokretati 1750 TBI turbo motor koji razvija 240KS, dok će MiTo Veloce pod haubom imati 1.4 MultiAir motor sa 170 konja.

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50405-alfa-romeo-giulietta/?p=1226868

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako s boka, copy/paste aktuelni BMW 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

2/3 bočne linije je Infiniti Q50, jasno je i radi čega. Nekima će naravno biti BMW jer kao RWD kod nas najpoznatiji i u toj klasi i najpriznatiji na svjetskom nivou. Meni ipak bočna linija ovako na prvu daje jasan utisak evolucije 156 samo što je ovaj RWD pa uvodi neke svoje zakonitosti.

Neki će za stražnja reći da je X ili pak Y.

Ono što je bitno je tehnika. Gura li Alfa neke nove trendove ili ne. Ako gura to je prava Alfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran, drug koji radi za ino casopis je imao slike, posetili ga jaki momci, dao aparat, zauzvrat par desetina hiljada eur na racunu.

Kaze mi da je gilbi malo dete. Tvrdi da je takva revolucija kao svojevremeno 156

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela predstava krece u 16h a Alfu promovisu u 19h.Ovde u Turskoj gde sam na ketovanju verujem da ce biti net prenosa.Spremam se ko da cu reprezentaciju da gledam

Share this post


Link to post
Share on other sites

giu06.jpg  giu07.jpg

giu10.jpg  giu11.jpg

 

Evo novi infotainment sistem. Nije bilo ništa čudno kada Chrysler UConnect i BMW iDrive su oba na QNX-u, a za oba su isti dobavljači hardvera. Znači skidali su BMW, a to sam i najavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako s boka, copy/paste aktuelni BMW 3

 

 

Gledajući je sa strane, preslikana BMW petica, izuzev samog zadnjeg kraja.

 

 

Ne znam da li sportski auto za siroke narodne mase moze da ima drugaciji oblik osim tog :)

Jedino detalji ih dele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja baš na detalje i mislim. Pogledaj oblik fara gde ulazi u krilo. Kad rukom poklopiš zadnji deo od točka, nema šanse da bih pomislio da nije petica  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ovo sto je Alfa spremala 10 godina onda sam blago razocaran. Jedino sto mi se svidja je bocna linija. Od pozadi Kia Oprima, sprijeda Toyota Auris svjetla , enterijer hmm OK (ne vidim utor za CD) i volan je malo povelik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa bas u tih deset godina i jeste problem, napravili su oni za pet, ali je onda BMW izbacio tu 5-icu i onda su iz Alfe skontali da 5-ica lici na to njihovo cudo i onda su rekli - ma daj sacekacemo jos 5 godina i bice to sve ok...

Bice to hladan tus danas, osecam da ce vise biti - lici na ovo, lici na ono, nego wow kakva alfa, to se cekalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma samo nek je porode vise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sličnosti su sasvim slučajne:

gbhghghhg.jpg

 

giu01.jpg  giu05.jpg

Rekao sam davno da Alfa neće biti wow i da mora prije svega zadovoljiti Amere i Kineze. Pa što vi mislite da nisu zbog Kineza najavljeni tako snažni I4 i V6 motori, a ne V6 ili V8? Jbg, u njih i kubikaža puno igra, a dizel i je 2.2 jer je to njima nezanimljivo.

Infotainment sistem je vjerojatno Magneti Marelli, isto kao i dobar dio BMW-ovih. Znači FCA proizvod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spominjana je saradnja mazde i alfe i ja evo poslednjih par sati nesto kontam da ce to biti malo drugacija 6-ca,wow efekat koji posle par meseci postane obican.Pa 159-ka 10 godina posle premijere hteli mi da priznamo ili ne ima pojavu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spominjana je saradnja mazde i alfe i ja evo poslednjih par sati nesto kontam da ce to biti malo drugacija 6-ca,wow efekat koji posle par meseci postane obican.Pa 159-ka 10 godina posle premijere hteli mi da priznamo ili ne ima pojavu

Zadnjih 30 skoro godina je bio Alfiat u điru, a ne Alfa.

Ona prava Alfa je dovele do projekta bavarske/njemačke Alfe. Pazite, oni su po vožnji tada bili debelo iza Alfe. Oni su tada počeli dovoditi i talijanske dizajnere da ih stilski dignu plus naravno taj bolestan novac za tehnički napredak.

A tada kada je BMW sve to pokrenuo Alfa nije htjela dizati proizvodnju i sve što je ponudila Njemačkoj bi prodala. Zapravo je Alfa ranije u Njemačkoj uvijek bila obožavana, a Britanci su ti koji posprdno gledaju na nju.

U biti ako je sve istina tj ako je priča oko tehnika istina onda se Alfa vraća svojim korijenima, a ne kopira BMW jer je svima koji znaju povijest jasno ko je tu kopirant.

Valjda znate ako poznajete priču malo dublje zašto je Alfa napustila nekad davno I6 i krenila sa V6?

Za prijenos:

http://original.livestream.com/alfaromeoofficial

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

onda se Alfa vraća svojim korijenima, a ne kopira BMW jer je svima koji znaju povijest jasno ko je tu kopirant.

 

:unworthy:

 

Hvala za link,bas sam hteo da pitam ima li prenosa na netu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična je!

Samo vidim Alfisti će se i dalje dovijati gde će tablice da drže :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...