Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

'Vala jesam! U tome sam najbolji. Savrseno znam sta ne volim  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites
U Alfa Romeu i Fiatu ne mogu da se dogovore oko imena

 

86690-alfa%20giulia%20111.jpg

 

U igri su ime Giulia ili brojčana oznaka, a limuzina će debitovati 24. juna. Priča je neverovatna, ali za Italijane je valjda simptomatična. Alfa Romeo će 24. juna predstaviti dugo očekivanu limuzinu, ali pet meseci pre zvaničnog debija još uvek se ne zna kako će se zvati novi model. Šefovi Alfa Romea i Fiata ne mogu da se dogovore. U Alfa Romeu žele da se limuzina zove Giulia, jer to ime ima istorijsko značenje za firmu. U Fiatu, međutim, lobiraju za brojčanu oznaku. Želja je da cela priča završi za mesec dana, ali ne bi nas iznenadilo da svađa oko imena završi dan uoči predstavljanja.

Nova limuzina je naslednik modela 159 i biće veća od BMW serije 3, ali i manja od serije 5. Pogon će biti na zadnje točkove i na platformi Giorgio. Nagađa se da će limuzina dobiti i GTA verziju sa 3.0 V6 twin-turbo sa 520KS.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je model koji bi trebao vratiti Alfu tamo da pripada, a to je prakitčki vrh nekog premium automobilskog svijeta. Kada se gleda povijest Alfa je daleko iznad BMW i Audia, jedino je Mercedes vjerojatno ispred.

 

Iskreno mene ne zanima ni FIAT ni Lancia nego ALFA ili kako je danas poznatija kao Alfa Romeo. To je talijanska perjanica.

 

Neke stvari o ovome znam već mjesecima kako imam izvore insajdera. Danas je manje više sve tu poznato. Dolazi novi 2.0 benzinac, skroz novi 2.2 dizel sa aluminijskim blokom(znači nema nikakve veze sa Pratolom tj. sa 1.6, 1.9, 2.0 i 2.4 dizelima iz te familije), koristiti će neki modeli i 3.0 V6 dizel, a za neke modele dolazi i skroz novi V6 benzinac. Za manje motore od toga nemam točno informaciju ali kako ide smjena FIRE motora moguće da je to onaj novi 4-cilindraš kao ulazni.

 

Ovjes će biti dupla ramena naprijed, multilink straga, sa tim da će top verzije imati aluminijski ovjes. Jednostavno kod ovješenih masa svaki kilogram manje jako puno znači za vozačke osobine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cxcb497100.jpg
 
cxcb497101.jpg  cxcb497102.jpg
 
cxcb497103.jpg  cxcb497104.jpg
 
cxcb497106.jpg

 

Dante, otprilike ova platforma (skraćeni Ghibli umanjeni Quattroporte) a sve originale Made in Germany polica iz Untertürkheim-a

 

Maserati_Ghibli_front_suspension_2.jpg Maserati_Ghibli_front_suspension_3.jpg Maserati_Ghibli_front_suspension_a.jpg Maserati_Ghibli_rear_suspension.jpg

 
Maserati_Ghibli_rear_suspension_2.jpg Maserati_Ghibli_rear_suspension_3.jpg Maserati_Ghibli_rear_suspension_4.jpg Maserati_Ghibli_rear_suspension_5.jpg
 
Maserati_Ghibli_rear_suspension_kardan.j Maserati_quatrroporte_steering_2.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta kaze insajder za pogon,hoce biti zadnji ili prednji?

 

RWD je, to se vidi iz proporcija.

Ide skroz nova modularna RWD platforma sa novom filozofijom gdje je motor centralno, znači nema veze sa Maseratiem koji je nastao na osnovu Chryslera. Narano centralno je sve ono gdje motor ne ide preko jedne od dvije osovine nego je negdje između njih. Konkretno ovdje se radi o motoru iza prednje osovine što može pomoći pri rasporedu masa ali prije svega pomaže da se motor stavi malo dole niže i dobije se niže težište. Naravno da bi financijski sve to skupa bilo isplativo će platformu u nekom od (jeftinijih) oblika imati i vozila iz FCA USA, prije svega Dodge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavno se moralo krenuti na novu platformu. Chrysler LX nije bio pogodan za auta C i D segmenta kako je ista i preglomazna i preteška. Logično je bilo da se krene sa nečim novim i na tome se evo sada radi neke 3 godina. Kako se radi o modularnoj platformi tako će međuosovinski razmak, trag kotača, odabir Ovo tipa ovjesa, biti proizvoljan od vozila do vozila. Ovo za V6 smješten centralno recimo već ima Infiniti Q50 ali to je kod nas rijetka zvjerka. Koliko znam Giuliine proporcije će biti slične tom vozilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nešto možeš negdje staviti ne znači da je indentično. Niti tadašnja E-klasa(novija je otišla ka inferiornom McPhersonu) niti Chrysleri nemaju aluminijski ovjes, a bome niti SkyHook. I tu priča o ovjesu staje.

Nego da imate dojam za Alfu, jedan shematski prikaz od pa dosta davno:

 

cxcb497145.jpg

 

Sa putem koji ide Alfa se dobije bolji raspored masa i niže težište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je ovo?

Јa te zamolio za slike ovjesa novijih Maserstija a ti mi daješ slike osnovaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šuška se da za novi aluminijski 2.2 dizel ide 210 KS sa 1 turbinom, ciljani okretni moment je 450 ili 500 Nm, da vam točno kažem morao bi naći od ranije negdje. Oni koju su vidjeli glavu kažu da ima MultiAir. Ja u ovom trenutku točne informacije nemam, imam informacije na čemu se radilo, tj. kakve sve solucije su se testirale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premijera Alfe Giulie sve bliže

 

128406-alfa%20giulia.jpg

 
Već neko vreme je poznato da će Alfa Romeo u junu ove godine predstaviti novi sedan. Podsećanja radi, vesti koje su se pojavile još u septembru 2014. kažu da će premijera tog novog Alfinog sedana biti održana 24. juna 2015. godine, kao i to da bi njegovo ime trebalo da bude Giulia. Neke vesti inače kažu da će se ovaj model u Evropi prodavati kao Giulia, ali da bi u SAD-u navodno mogao da nosi oznaku Alfa 6C. Pominje se i mogućnost još nekih oznaka, kao što su Giulia 1750 i Giulia 6C.
 
U svakom slučaju, poznato je da se ovaj model razvija pod kodnom oznakom Tipo 952, a poslednjih meseci su snimljeni i brojni test primerci. Kako stvari sada stoje, novi Alfin sedan će po dimenzijama biti između BMW-a Serije 3 i Serije 5, a biće napravljen na Giorgio platformi sa zadnjim pogonom. U ponudi će biti i 4x4 verzije, a što se motora tiče, pominuju se četvorocilindrični benzinci i dizelaši kao i šestocilindraši, dok će sportska GTA varijanta verovatno dobiti twin-turbo V6 3,0 litarski agregat sa oko 500KS. Prodaja će početi u drugoj polovini ove godine, a sem ovog sedana Alfa Romeo će po ranijim najavama između ostalog predstaviti i nekoliko SUV modela i jedan veći sedan (dimenzijama između BMW-a Serije 5 i Serije 7). Cilj je povećati prodaju na oko 400.000 vozila godišnje, za razliku od prošlogodišnjih 74.000 prodatih Alfi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

dok će sportska GTA varijanta verovatno dobiti twin-turbo V6 3,0 litarski agregat sa oko 500KS.

 

Mamma Mia! :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Giulia početkom 2016. godine i na američkom tržištu

 

129222-alfa%20giulia.jpg

 
Ostalo nam je još manje od tri meseca čekanja do zvanične prezentacije novog Alfinog sedana.
Po ranijim najavama, Alfa Romeo će naime u Milanu 24. juna ove godine (konačno) predstaviti svoj novi sedan, čije ime bi trebalo da bude Giulia. U svakom slučaju, sada je stigla i potvrda da Giulia na američkom tržištu startovati početkom 2016. godine. Tačnije, šef Alfa Romea za SAD Reid Bigland je u intervjuu za medije potvrdio da će se ovaj sedan u SAD-u naći od prvog kvartala 2016. Bigland je takođe najavio da će se Alfin SUV na američkom pojaviti u četvrtom kvartalu 2016. godine ili najkasnije početkom 2017., i to kao rival Audiju Q5 i BMW-u X3.
 
Podsećanja radi, nova Giulia se razvija pod kodnom oznakom Tipo 952, a poslednjih meseci su snimljeni i brojni test primerci. Kako stvari sada stoje, novi Alfin sedan će po dimenzijama biti između BMW-a Serije 3 i Serije 5, a biće napravljen na Giorgio platformi sa zadnjim pogonom. U ponudi će biti i 4x4 verzije, a što se motora tiče, pominuju se četvorocilindrični benzinci i dizelaši kao i šestocilindraši, dok će sportska GTA varijanta verovatno dobiti twin-turbo V6 3,0 litarski agregat sa oko 500KS.
Prodaja u Evropi bi trebalo da počne u drugoj polovini ove godine, a sem ovog sedana Alfa Romeo će po ranijim najavama između ostalog predstaviti i nekoliko SUV modela i jedan veći sedan (dimenzijama između BMW-a Serije 5 i Serije 7), kao i sportski model (navodno će se ovde raditi o Alfinoj verziji budućeg Maseratijevog sportiste koji će se bazirati na Alfieri conceptu). Cilj je povećati prodaju Alfa Romea na oko 400.000 vozila godišnje, za razliku od prošlogodišnjih 74.000 prodatih Alfi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Models will compete with, not copy, German peers, FCA's Francois says

 

DETROIT -- As they prepare to reintroduce Alfa Romeo to the U.S., Fiat Chrysler marketers are exploring the notion that shoppers are tired of look-alike German luxury cars.

 
Olivier Francois, FCA US' chief marketing officer, says that American and European consumers have "started to get a little bit tired" of the sameness of German luxury cars and the "copying" of their attributes by Japanese and American luxury brands.
 
"It's a little early to think about, but we've started our marketing reflection around Alfa," said Francois in an interview with Automotive News last week.
 
He said people say about German cars "'Yeah, sure, the best cars, nice-looking, great' -- but they're kind of tired. They want something new."
 
FCA executives have revealed few details about their plans for Alfa, which left the U.S. market 20 years ago. They have said the vehicles will be fully competitive with German luxury vehicles and will feature the brand's Italian styling and performance.
 
The good news is that the Alfa brand still has solid awareness among U.S. consumers, Francois said.
 
"When we started with Fiat, 8 percent of Americans before the reintroduction knew that Fiat was a car. That was our baseline. The baseline of Alfa is much higher," at about 30 or 40 percent, Francois said.
 
The two-seat Alfa Romeo 4C sports coupe went on sale in the U.S. in November.
 
A second vehicle, a sedan expected to carry the Giulia nameplate, is to be revealed June 24 in Milan, Italy. It is scheduled to arrive in U.S. showrooms in the first half of 2016.
 
"I have the feeling that we might probably hit some nerve at some point if we deliver the right product," Francois said.
 
In other news, Francois said:
 
• Even though dealers have temporarily stopped taking orders for Hellcat versions of the Dodge Charger and Challenger, FCA is planning a TV commercial in July that will feature the high-performance cars as a halo for Dodge.
 
Car enthusiasts crave the Hellcat cars' 707-hp engines. And videos of the cars have gone viral, creating a social-media phenomenon. Demand for the cars, which went on sale last fall, has ignited with no formal advertising.
 
• He chose an original song by indie rock band X Ambassadors to appeal to millennial shoppers in the advertising campaign for the new Jeep Renegade subcompact SUV. The campaign launched April 17. Millennials are mainly in their 20s and 30s.
 
Millennials "don't buy into advertising," Francois said. "They are more sophisticated. If you try to fool these people, you're dead. It's over. If they feel it's not totally organic, not real, not true, you're dead."
 
• Celebrity endorsers quickly buy market awareness. But he added that it's a "lazy" method too, even though FCA has used them. "I'm not a big fan of endorsers." He said. "I would never do the Lincoln Matthew McConaughey commercial. I love him, by the way."
Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok je to...da se ponudi nešto jednako dobro, ali drugačije, više osobeno...i naravno sa potrebnim kvalitetom, kao što i sami kažu:
 

I have the feeling that we might probably hit some nerve at some point if we deliver the right product...

 
Ali, nigde pomena o ceni, makar i ono uvijeno tipa ''konkurentna cena'' ili ''atraktivna cena'' ili sl. Ako auto bude uporediv sa nemcima ne samo po kvalitetu, nego i po ceni...biće isto kao sa Alfom 159. Mora ipak da bude malo jeftinija od njih. Trebaju im kao kupci ne samo oni koji su već obeležeili u kalendaru 24. Jun jer vole i prate Alfu...nego i oni koji ovih dana razmišljaju da do kraja godine kupe neki Audi A4, ili BMW serije 3 (4), a oni neće razmotriti Alfu bez obzira na sve ako im FCA bude tražio za Giuliu isto evra kao i Audi ili BMW za svoj model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebali biti jeftiniji nego Nijemci, a i zašto bi. Samo kako je rekao šef marketinga da se neće direktno bosti sa Nijemcima. To ide sa onim što mnogi sumnjaju i pretpostavljaju. Prva stvar je tehničke prirode i da je vozač u centru, da izmame osmijeh na lice vozaču, od zvuka, preko ležanja na cesti, do samoga osjećaja na volanu. Naravno to će se potkrijepiti tehnikalijama, samom koncpecijom koja bi više trebala naginjati sportu, a i povoljnim omjerom snage i mase. Onaj dugi dio je to da iako će Giulia konkurirati Seriji 3 i Mercedesu C-klase ona bi ipak trebala biti dobrano veća od njih jer pričamo o mogućih ~4.75 m dužine. Slično bi trebalo biti za model iznad Giulie, biti će veća nego Nijemci. E sada sa tim u vidu će konkurirati Nijemcima. Problem 159 je što nije parirala tehnički.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove varijacije
 
cxcv1066.jpg cxcv1067.jpg cxcv1068.jpg

cxcv1069.jpg cxcv1070.jpg cxcv1071.jpg

Exterior
 Like a designer’s first sketch on paper, the Diseno Art renderings look fantastic, but are rather futuristic and somewhat unrealistic in terms of production potential. Our rendering artist took the idea a step further, creating a revised sketch that pulls in far more production-ready attributes and dropping many of the cues not likely to be seen in showrooms.
 The front pulls the classic Alfa V-shaped grille with its horizontal wings intersecting the thin headlights. The grille’s shape continues over the sloping hood, resulting in a pronounced wake ending towards the A-pillars. The large air intake down low pulls in the majority of the air for cooling while being flanked by fog lights on either side. Gone are the massive wheels in favor of more realistic rolling stock. The side of the car pulls in cues from Alfa’s lineup, including the C-pillar door handle and swollen rear flanks.
 
Interior
Like the outside, speculation is still swirling within the Giulia’s interior. Nothing is officially known about the cockpit’s design, though it’s easy to imagine Alfa would center everything around the driver. This theme is most easily seen in the 4C, but is also recognizable in its other products like the Giulietta and even Mito.
 Since the Giulia will focus on luxury as well as performance, expect the cabin to be well appointed with tons of leather, Alcantara, and carbon fiber trim. It will be more heavily washed in technology with screens both in the driver’s gauge cluster and in the center stack. Expect comfort to be high on the list of priorities. The Giulia won’t be a limousine, but it will offer seating for five, with room enough for thee in the rear seat. Like the BMW BMW 3-Series, personal space will be at a premium in the rear, with kids having a more enjoyable experience than larger adults.
 
Drivetrain
The big news here is Alfa Romeo is returning to is RWD roots. The Giulia is said to be based off a shrunken version of the Maserati Maserati Ghibli platform and will come with a host of engine options. Expect a pair of diesel options, including a 1.6-liter four-cylinder and 3.0-liter V-6 turbodiesel options, the latter of which will likely be based on the EcoDiesel made popular in Chrysler products. On the performance side, there will also be V-6 gasoline engines ranging in size from 2.5 liters to 3.0 liters. Expect turbocharging to boost output into the high 300 to mid 400 horsepower range. It’s easy to imagine ZF’s popular eight-speed automatic finding its home in the Giulia, offering lightening quick shifts and tall gears upper gears for highway use. It’s also likely Alfa will offer an AWD option on the Giulia’s more high-performance models.
 
Prices
Of course, pricing information is not announced, but Alfa should offer competitive pricing to the BMW 3-Series and Jaguar XE. That puts prices between $30-$35,000 for entry level trim levels and $40-$45,000 for premium models.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...